WarbiRunner (Gyuri)2020-06-29 10:57:37 // 121940
És legtöbbet valószínűleg akkor Bp-en fogtad meg, gondolom áttoltad 15 perc alatt, az M0 bő 40 perce helyett :-) Amúgy valószínűleg hétvége effektus volt, ilyenkor mindenki autózik, aki normál esetben nem. Plusz figyeltem, hogy a karantén végével ahogy visszaszabadultak az emberek az utakra, a bent maradt agressziókat kiengedik.
RomeoOne2020-06-29 10:51:55 // 121939
Én is elmegyek jobbról, ha huzamosabb ideig nem veszi észre magát. Én se villogok meg semmi. Meg annyira rá sem állok hátulról, mert nem szeretem a kavicsokat amiket a kocsi orra kap. Egy ideális világban egyik sem kéne ahhoz, hogy kitakarodjon a külsőbe. Szóval ideális világban én sem előznék jobbról :D
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-29 10:24:48 // 121938
a legjobb egy Mazda 6 Szkájvóker volt látta, hogy jön az Alfa elkezdte tolni (ezt sokan eljátszották, érdekes miután meglátták az Alfát, sokaknak sietős lett :)))), csak úgy füstölt ellenben nem ment, 190nél elapadt... átlag 150-nel toltam végig baráti 9.6-os fogyi a Zen végig ott volt, ahogy fogalmaznád az Alfás feelinget :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-29 10:20:15 // 121937
sajnos többször is volt jobbos, én nem dudálok, nem villogtatok türelmes vagyok egy darabig de mikor már sok km-en keresztül valaki a belsőben megy akkor bizony elmegyek... volt pár szlovák rendszámos ők a leállósávot is hasznosították na erre sosem vetemedek :) M0-át kihagyom a terelések miatt, Bp-en alig volt forgalom....300km volt a táv 2 óra 15 perc oda, meg vissza is annyi...
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-29 10:08:10 // 121936
Csak 13 éve járom az M3-mast, de biztos. Kifogtad, vagy hétvége volt. De hogy ezt honnan tudjátok, hogy miért lassít valaki, ezt sose fogom megérteni XD Minden esetre jobbról az M3-mon? Nem jut eszembe egy eset sem az elmúlt évekből. Olyan igen, hogy én türelmesen várok, de mögöttem már a pont agyú agresszor nem bírja, és próbálja jobbról. Bár tény, hogy én tényleg türelmesen megyek pályán élni-élni hagyni alapon. Úgyis Hatvan-Martonvásár közti szakasz fog meg, lényeges időveszteséget pedig az M0 tud okozni. Nem egy nagy táv, a guglihoz képest lehet sokat nyerni, de a türelmes vs végigtolod közt jó ha 10 perc van. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-29 10:00:11 // 121935
generátort nem a vezérlés hajtja szóval ha nem muszáj ne vedd le, a hosszbordás körön lakik :P
Smith2020-06-29 09:47:45 // 121934
Azt valahogy ki lehet deríteni, hogy az okozza-e? Anélkül hogy le kéne venni a vezérlést :)
Ha nem, akkor MES_sel le tudná írni valaki, hogyan diagoljam? Gondolom menet közben kellene, élőadat olvasással. Mi a módja?
Ha nem, akkor MES_sel le tudná írni valaki, hogyan diagoljam? Gondolom menet közben kellene, élőadat olvasással. Mi a módja?
ZoliNix2020-06-29 07:17:54 // 121933
A szabadonfutó jó ötlet, nekem is rángatta. Nem gondoltam hogy ennyire látványos de csere után kisimult.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-29 07:14:22 // 121932
Tegnap rád gondoltam, volt egy laza Szfvár Kazincbarcika túrám.. M3... annyi hülyével találkoztam, mint még soha :))) Jobbra tartás szinte nulla, sokat kellett jobbról menni, szerencsére kevés az Octavias, bár a fordosok nagyobb gyökerek erre, még a rendőr is idióta, kivág elém majd satu 140ről 90re és bevág 2 kamion közé, rengeteg autós nem bír egy sebességgel haladni egyszer 160 majd rájön sokat eszik és 130 stb, stb...az M7 álom ehhez képest :))))
Zolibácsi2020-06-28 22:54:20 // 121931
Tapasztalat az, hogy ha egr-el gond van akkor egyből dobja a hibákat legalábbis a 2.0 jtdm.
Nekem vezérlés cserenel derült ki, hogy generátor szabadonfuto be volt állva. Azaz mindig forgott.
Mintha az általad említett rangatast inkább ahhoz kötném mint egr cseréhez.
Nekem vezérlés cserenel derült ki, hogy generátor szabadonfuto be volt állva. Azaz mindig forgott.
Mintha az általad említett rangatast inkább ahhoz kötném mint egr cseréhez.
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-28 21:52:31 // 121930
Na az öltözködéssel kapcsolatban van egy jó sztorim. Tajvanra mentem tárgyalni, vittem egy adag inget, öltönyt, díszesebb övet (távol keleten menőbb), mindent ahogy kell. Több helyre mentünk, az első céges góréval meetingen már figyeltem hogy csak én vagyok öltönyben, a tobbiek mind Ralph Lauren pólóban. Na mondom, ez igen. Az ájfónok meg voltak, nagy górénál kettő is, de mi a tök ez a póló téma? Még aznap egy újabb rövid meetingen ugyanez, a fő arc rózsaszín R. L. pólóban, én meg ott feszengtem az öltönyömben.
Vittem magammal lazulós pólót a nem hivatalos helyekre, ukránból néha hoznak nagyon jó anyagú, de tök hamis ruhákat, pont egy 'gyikosat' (Lacoste) is bedobtam a bőröndbe. Szeretem őket, mert kényelmesek. Másnap úgy gondoltam, hogy 'nem tosztok ti velem ki', felvettem az ukrán gyikost az öltöny helyett. Hát gyerekek.. még meg is jegyezték, hogy fú, az is jó márka, tök jó póló, és már oldódott is a hangulat. XD Azóta az egyik kedvenc pólóm.
Vittem magammal lazulós pólót a nem hivatalos helyekre, ukránból néha hoznak nagyon jó anyagú, de tök hamis ruhákat, pont egy 'gyikosat' (Lacoste) is bedobtam a bőröndbe. Szeretem őket, mert kényelmesek. Másnap úgy gondoltam, hogy 'nem tosztok ti velem ki', felvettem az ukrán gyikost az öltöny helyett. Hát gyerekek.. még meg is jegyezték, hogy fú, az is jó márka, tök jó póló, és már oldódott is a hangulat. XD Azóta az egyik kedvenc pólóm.
Smith2020-06-28 21:41:28 // 121929
Ez az 1500-nál apróbb rángás, főleg óvatos gyorsítás közben, nálam is megvan. Nem tudom szándékosan reprodukálni, és ritkán jön elő, de bosszantó. Ha kiderül, érdekel mi okozza :)
Anders2020-06-28 21:17:55 // 121928
Sziasztok,
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Az alany 2.0 jtdm, kérdésem pedig hogy diaggal (multiecuscan) megállapítható-e hogy az EGR rossz? Nincs hibakód, csak az tűnt fel hogy álló motornál illetve alapjáraton is az EGR szelep nyitása 128% illetve a tényleges EGR állás 0.00 mm, a kívánt pedig 0.40 mm. Gázadásra a százalékos érték változott 0-és talán 160% között, illetve a tényleges és kívánt állás is összhangba került. Pár hete kiszereltem letakarítottam, nekem nem tűnt vészesen kormosnak, bár ő az első dízel autóm.
Illetőleg amit még észrevettem, hogy hideg motor esetén (óra szerint 90°C eléri és utána is még pár percig) néha 1500-as fordulat környékén tapasztalható pár apróbb rántás. Ez esetleg összefüggésben lehet az EGR-rel?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Az alany 2.0 jtdm, kérdésem pedig hogy diaggal (multiecuscan) megállapítható-e hogy az EGR rossz? Nincs hibakód, csak az tűnt fel hogy álló motornál illetve alapjáraton is az EGR szelep nyitása 128% illetve a tényleges EGR állás 0.00 mm, a kívánt pedig 0.40 mm. Gázadásra a százalékos érték változott 0-és talán 160% között, illetve a tényleges és kívánt állás is összhangba került. Pár hete kiszereltem letakarítottam, nekem nem tűnt vészesen kormosnak, bár ő az első dízel autóm.
Illetőleg amit még észrevettem, hogy hideg motor esetén (óra szerint 90°C eléri és utána is még pár percig) néha 1500-as fordulat környékén tapasztalható pár apróbb rántás. Ez esetleg összefüggésben lehet az EGR-rel?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Smith2020-06-28 19:50:27 // 121927
Ezért jó az olyan meló ahol nem kell megjelenni. Én egy szál f*szban is bármikor zseni tudok lenni. :D
RomeoOne2020-06-28 17:39:50 // 121926
Így van, ezen a szinten az autó ugyanolyan, mint az öltözködés. Ha shortban meg pólóban jelensz meg, lehetsz akármilyen szakma csúcsa, komolytalannak tűnsz. Autó is ezt a funkciót szolgálja, csak kicsit drágábban :D
droberto2020-06-28 17:16:27 // 121925
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-28 17:02:30 // 121924
Áhh, ilyennel nem játszok, pláne ennyiért. :-) De biztos jó.
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-28 17:01:56 // 121923
Neked van terved, letojod mit gondolnak róla mások, mész arra és kész. Ez így sima :-))
Nekem nem volt határozott terv, inkább csak A B C D verziók ötletek, hogy hogy lehetne összeegyeztetni a napi szaladgálást, a sok gyereket, a mindenhova eljutást, valamennyire az észszerűséget az Alfázással úgy, hogy gazdaságilag is csak annyira legyen elrugaszkodott, amit még elvisel az erre szakosodott énem XD
Értem a visszajelzés dolgot, az az igazság, hogy konkrétan forintosítható a 159 megjelenése, és ezt persze hiába mondták nekem előtte, nem hittem igazán el. Aztán tényleg. Tényleg nem az ember számít, aki kiszáll egy bármiből, hanem az a k.va autó.
A 146-nak az egyik nyugdíjazási indoka is ez, egy belsőépítész érkezzen hozzá illő járművel, mert sajna ez alapján ítélnek sikeresnek az embert. Imázs kellék
Az Alfa pedig.. hagyjuk is. A Tonale kijön első kerekes platformra, kicsi hibrid hajtással. Majd egyszer. Nekem nem mozgatta meg a fantáziámat az tuti XD A Giulia teljesen rétegmodell egy eltűnő szegmensben, lényegében láthatatlan mennyiségű eladást produkál.
Nekem nem volt határozott terv, inkább csak A B C D verziók ötletek, hogy hogy lehetne összeegyeztetni a napi szaladgálást, a sok gyereket, a mindenhova eljutást, valamennyire az észszerűséget az Alfázással úgy, hogy gazdaságilag is csak annyira legyen elrugaszkodott, amit még elvisel az erre szakosodott énem XD
Értem a visszajelzés dolgot, az az igazság, hogy konkrétan forintosítható a 159 megjelenése, és ezt persze hiába mondták nekem előtte, nem hittem igazán el. Aztán tényleg. Tényleg nem az ember számít, aki kiszáll egy bármiből, hanem az a k.va autó.
A 146-nak az egyik nyugdíjazási indoka is ez, egy belsőépítész érkezzen hozzá illő járművel, mert sajna ez alapján ítélnek sikeresnek az embert. Imázs kellék
Az Alfa pedig.. hagyjuk is. A Tonale kijön első kerekes platformra, kicsi hibrid hajtással. Majd egyszer. Nekem nem mozgatta meg a fantáziámat az tuti XD A Giulia teljesen rétegmodell egy eltűnő szegmensben, lényegében láthatatlan mennyiségű eladást produkál.
Zolibácsi2020-06-28 16:17:20 // 121922
RomeoOne2020-06-28 15:59:12 // 121921
Érzem is a hiányát. Azért a félig off-os nagyon messze van attól, amit a 159 adott így saját magamnak is, és a külső visszajelzéseken is érződik, hogy nagyon nem ugyanolyan azzal megjelenni :D
De ez van, részemről pontosan tartom a tervet, pont, ahogy megálmodtam. Pedig nem gondoltam volna bő egy éve ilyenkor, hogy messze nem rajtam úszik el a dolog :D Első kézből tapasztalom, hogy miért áll szarul ez a márka. Valahogy nem jut el ott Milánóban az agyakig, hogy nekik autóeladásokból kéne élniük :DDD
De ez van, részemről pontosan tartom a tervet, pont, ahogy megálmodtam. Pedig nem gondoltam volna bő egy éve ilyenkor, hogy messze nem rajtam úszik el a dolog :D Első kézből tapasztalom, hogy miért áll szarul ez a márka. Valahogy nem jut el ott Milánóban az agyakig, hogy nekik autóeladásokból kéne élniük :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-28 15:45:26 // 121920
Majd csinálok pár túlszaturált képet felkapcsolt lámpával, kiírom hogy 4 milla, kiemelem a hirdetést és ennyi, ez működik XD Amúgy attól nem tartok, hogy ne vinnék el pár hónapon belül, ha a ha.hu-n meghirdetem. Egyébként valahogy úgy kéne, ahogy írod.. majd.
Az eladás mellett szól, igen, hogy 170e van benne, ez még a lélektanilag emészthető a népeknek, még most jól eladható. Gazdasági szempontból tiszta a képlet, de.. mindig van de XD
Az eladás ellen szól, hogy ha eladom, belátható időn belül ilyen kaliberű autót valószínűleg nem vennék, sőt szerintem semmit se vennék. Használtat minek (pláne mit?), akkor inkább megtartom ami van, újat meg megint csak minek XD
Szerintem érezném az űrt, ha az asszony verdáját kéne minden alkalommal lenyúlni ha a város táblán kívül dolgom akad. Tudom nem a világ legnagyobb problémája ez, élnek így emberek a Földön. De hát neked magyarázom, aki egy OLYAN Giuliát akar venni hobbinak? XD Vödör kidobott lóvé utazólimuzint hobbiból évi pár ezer méterre megtartani, de férfiember autó nélkül.. még nem barátkoztam össze igazán ezzel a gondolattal.
Az eladás mellett szól, igen, hogy 170e van benne, ez még a lélektanilag emészthető a népeknek, még most jól eladható. Gazdasági szempontból tiszta a képlet, de.. mindig van de XD
Az eladás ellen szól, hogy ha eladom, belátható időn belül ilyen kaliberű autót valószínűleg nem vennék, sőt szerintem semmit se vennék. Használtat minek (pláne mit?), akkor inkább megtartom ami van, újat meg megint csak minek XD
Szerintem érezném az űrt, ha az asszony verdáját kéne minden alkalommal lenyúlni ha a város táblán kívül dolgom akad. Tudom nem a világ legnagyobb problémája ez, élnek így emberek a Földön. De hát neked magyarázom, aki egy OLYAN Giuliát akar venni hobbinak? XD Vödör kidobott lóvé utazólimuzint hobbiból évi pár ezer méterre megtartani, de férfiember autó nélkül.. még nem barátkoztam össze igazán ezzel a gondolattal.
Liquid2020-06-28 14:13:03 // 121919
Király ez a telefonon gépelés. A metszés, merszed akart lenni.
Liquid2020-06-28 14:10:46 // 121918
Ha élmény is kell, akkor az MPI felejtős, viszont egy 2.0 dízel szerintem is megfontolandó lehet. Jó cucc és megfelelő okosítással azért szedi a lábát. Ha van metszés akkor nézz meg egy V6-ot :)
Liquid2020-06-28 14:06:31 // 121917
A gyári Selénia-ból evett meg 1 litert kb. 6e km-en. Aztán egy csík hiányzott belőle 9e körül. Bő 11 az eddigi összátlag. Használom városban is néha, és elég digitális a gázpedál kezelésem :) Nekem minden autóból sikerül kihoznom a fogyasztás-maximumot.
RomeoOne2020-06-28 13:50:11 // 121916
Szerintem csinálj róla pár jó képet, egy jó leírást, aztán hirdesd meg egy számodra jó áron. Ha elviszik azon az áron is, akkor jó pénzt kaptál érte, ha meg nem... hát nem sürgős a dolog. Ha nem nagyon jönnek rá a telefonok, akkor majd később, ha már tényleg el akarod adni, max kicsit jóárasítod. Saját tapasztalatom, hogy alig van érdeklődő. Hiába a nagyon jó állapot, ha kilóg felfele az ársávból, akkor észre sem veszik.
Jó mondjuk az enyémben relatíve sok km volt, és hiába autópályás és semmi komoly baja nem volt még (se futómű, se turbó, motor, kuplung, sebváltó), ez vörös posztó a magyar használtautó piacon. A tiedben nincs még ennyi, az sokat segíthet.
Jó mondjuk az enyémben relatíve sok km volt, és hiába autópályás és semmi komoly baja nem volt még (se futómű, se turbó, motor, kuplung, sebváltó), ez vörös posztó a magyar használtautó piacon. A tiedben nincs még ennyi, az sokat segíthet.
Tommy_Angelo2020-06-28 13:23:27 // 121915
Évi ~15ezer km, melynek 50% Pest megye és Bp (szerencsére kevés dugóval, jó időben meg biciklivel megyek melózni - 20km oda/vissza), 50% meg kirándulás, autópálya, stb. Tehát ezért is nem zavar annyira a fogyasztás, viszont a megbízható működés és "élmény" viszont érdekel! :)
Kokszosodás, ha nincs hibajelenség és nem érezhetően gyengébb a motor, akkor nincs baj szerintem. Illetve 50-75ezer KM-enként egy dióhéjazás beleférhet, kalkulálható dolog.
Kokszosodás, ha nincs hibajelenség és nem érezhetően gyengébb a motor, akkor nincs baj szerintem. Illetve 50-75ezer KM-enként egy dióhéjazás beleférhet, kalkulálható dolog.
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-28 12:42:40 // 121914
Mire fogod használni? Napi városozás? Vagy napi hosszabb utak a munkahelyig? Vagy családi kirándulás? Kb a felhasználás dönt, hogy mi a legjobb kompromisszum.
Rövidtávozni elég az 1.8 mpi, de az sem fog keveset enni, csak legalább nem 12l-t :-) Plusz nem sok baja tud lenni és azzal könnyebb is az autó. Közepes és hosszabb távokra elgondolkoznék a 2.0 jtdm-en is. Jól megy, jól fogyaszt, stabil konstrukció.
Kokszosodni nyilvánvalóan fog a Tbi városban, legfeljebb hibajelenséget nem okoz.
Rövidtávozni elég az 1.8 mpi, de az sem fog keveset enni, csak legalább nem 12l-t :-) Plusz nem sok baja tud lenni és azzal könnyebb is az autó. Közepes és hosszabb távokra elgondolkoznék a 2.0 jtdm-en is. Jól megy, jól fogyaszt, stabil konstrukció.
Kokszosodni nyilvánvalóan fog a Tbi városban, legfeljebb hibajelenséget nem okoz.
Giuntini2020-06-28 12:15:09 // 121913
Azt tudom, nagyon kevés piacon volt kapható. Az igazi alapmotor az 1,9JTS volt. Mondjuk még az is kevés volt.
leopop32020-06-28 11:50:04 // 121912
Ez teljesen így van Emil.
De az 1.8 MPi tényleg teljesen Opel motor viszont.
De az 1.8 MPi tényleg teljesen Opel motor viszont.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-28 11:15:45 // 121911
Hát nem Castrol Sport :) Régen az első gyári olaja a Selenia Star volt, aztán a Sport de csak 5les gyártottak és 5,3 ment bele, most a Quadrifoglio a gyárija...abból van 2l is
Tommy_Angelo2020-06-28 11:09:42 // 121910
Az 1.8-as motorra gondoltam, mint Opel motor, az Astrákban és Insigniákban is megtalálható 140 lovasra, ami valószínűleg eszik a súly miatt, de nem megy! :D
@Erhard 242 (Pure Energy): Az teljesen ok. Gondolom Selénia.
@Erhard 242 (Pure Energy): Az teljesen ok. Gondolom Selénia.
Giuntini2020-06-28 10:37:03 // 121909
Azért nagy tévedés az Opel motor. A 2,2 is GM blokk, de szinte semmi más nem egyezik az Alfával. Hengerfej Alfa! Az Opelnél ez a motor 160 lovas, míg ez nálunk 185 lovas.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-28 10:17:24 // 121908
0w40ből szinte semmit 10e kmen...nálam 9,5-10l evett
Tommy_Angelo2020-06-28 09:53:36 // 121907
Mennyi olajat eszik 10ezer km-en? Milyen olajat használsz? Nem fogyaszt keveset, az pontosan mit jelent? Átlag 10liter? Más vonalon 3.0 V6 merült még fel, tehát a fogyasztás egy bizonyos szintig nem zavar... :D Kokszosodás csak a közvetlen befecskendezés miatt merült fel bennem, de az jó, ha nem jellemző a motorra! :)
Ja és KÖSZÖNÖM!
Ja és KÖSZÖNÖM!
Zolibácsi2020-06-28 09:24:57 // 121906
23 éves punto cabrio-n nekem a tető mozgató egyik teleszkóp adta meg magát és nyomta ki az olajat. Venni nem lehet gyártani talán, ezt mondták azok a cégek is akit fel hívtam. Adjam oda az enyémet és talán 50 ezerért gyártanak :) nagy szerencsém volt mert f astra cabrio ugyan ez és szerelomnel volt a padláson egy érintetlen komplett rendszer 2 telo motor kábelek. Szóval abszolút igaz hogy egy idő után már nincs alkatrész.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-28 08:52:19 // 121905
Na igen egy érv szól csak az új mellett, az üzembiztonság de sosem hozza vissza az árát az tuti...de ha valaki hosszú távra tervez vele akkor ott a legkisebb a szopófaktor...sosem tudhatod mi kell majd a 17 éves Spiderhoz olyan dolgok mennek majd tönkre amiről nem is gondolnád
leopop32020-06-28 03:47:26 // 121903
Köszönöm Emil akkor mégsem nézek ilyet bele
Liquid2020-06-27 23:46:33 // 121902
Benzines 159-bőn nincs úgy általában nagy választék. A szívó 1.8 azért szerintem alulmotorizált. A JTS-ekről szinte mindenkinek csak másodkézből való tapasztalatai vannak. Szerintem abból is lehet jót kifogni, de az tény hogy a TBI-ben van meg a kellő erő. Én 1 éve használom, az olajat eszi, de nem vészes a dolog, nem fogyaszt keveset ellenben megy. Különösebb problémákról nem tudok, legalábbis közvetlen a motorhoz köthetőről nem. A hűtőfolyadék tartály, illetve az arra menő cső tud elkorrodálódni, de ezt lehet kezelni. Turbo, kokszolódás, ilyesmikről nem hallottam.
Azért lehet találni 3misi alatt is, kérdés mennyire kell hogy sw legyen...
Azért lehet találni 3misi alatt is, kérdés mennyire kell hogy sw legyen...
Tommy_Angelo2020-06-27 23:16:17 // 121901
Sziasztok!
Rég jártam erre, mert az imádott 147 után visszaváltottam Peugeot-ra (faceliftes 406 Coupé). Viszont eljött az a pont, hogy a családdal kezd kényelmetlen lenni a Coupé és hát kéne egy kombi. Elsőként jött számításba az Alfa és a 159. Viszont ha jól tudom benzinesből a sima Opel 1.8-as és az Alfa 1.75 TBi motorja a megbízhatóbb döntés motorilag. Kérdés, hogy mik a tapasztalatok ennyi idő után? Ez tényleg így van? A TBi ennyi idő után és jó pár km-el milyenek? Nem kokszolódnak nagyon el? Nem eszik az olajat? Turbók jól bírják? Keretem olyan 3 milla körül van, de nincs túl sok választék sajna a TBi SW-kből hahun...
Köszönöm!
Rég jártam erre, mert az imádott 147 után visszaváltottam Peugeot-ra (faceliftes 406 Coupé). Viszont eljött az a pont, hogy a családdal kezd kényelmetlen lenni a Coupé és hát kéne egy kombi. Elsőként jött számításba az Alfa és a 159. Viszont ha jól tudom benzinesből a sima Opel 1.8-as és az Alfa 1.75 TBi motorja a megbízhatóbb döntés motorilag. Kérdés, hogy mik a tapasztalatok ennyi idő után? Ez tényleg így van? A TBi ennyi idő után és jó pár km-el milyenek? Nem kokszolódnak nagyon el? Nem eszik az olajat? Turbók jól bírják? Keretem olyan 3 milla körül van, de nincs túl sok választék sajna a TBi SW-kből hahun...
Köszönöm!
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-27 22:42:15 // 121900
Ez benne van a pakliban. Rajtam is ott a para kicsit, hogy a kicsit futott Giulietta vadászattal milyen meglepetésbe szaladok esetleg bele. Annyi kritérium volt, hogy hű.. kíváncsi vagyok mit hagytam ki a gondolatmenetből XD
A 159-cel is ez a nagy dilemmám. Ismerem, tudom hogy egy normális autó, nem egy lepusztult roncs mint a ha.hu kínálat nagyja. Újat egyelőre nem veszek semmit, annyira kevés lett a céges utam, hogy kb felesleges. Hogy most évi 5-6e-re hagyjam e meg még nem tudom. A bűvös 200e még három évre van így, téli gumit pedig valószínűleg nem veszek már rá. Qva nagy luxus itt nézegetni, logikusan el kéne adni. De egyben hobbi autóként értelmezve egy élmény birtokolni :-)
Ferinek :ha rájöttem a megoldásra, majd úgy árazom '-)
A 159-cel is ez a nagy dilemmám. Ismerem, tudom hogy egy normális autó, nem egy lepusztult roncs mint a ha.hu kínálat nagyja. Újat egyelőre nem veszek semmit, annyira kevés lett a céges utam, hogy kb felesleges. Hogy most évi 5-6e-re hagyjam e meg még nem tudom. A bűvös 200e még három évre van így, téli gumit pedig valószínűleg nem veszek már rá. Qva nagy luxus itt nézegetni, logikusan el kéne adni. De egyben hobbi autóként értelmezve egy élmény birtokolni :-)
Ferinek :ha rájöttem a megoldásra, majd úgy árazom '-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-27 22:12:14 // 121899
Köszi! :-) Kifejezetten a te hosszútávozós profiloddal érdekelt, hogy nagy átlagban mi a tapasztalat. Ez jól mutatja, hogy mire van tervezve ma egy autó.
A kortól nem tartok annyira, ilyen szempontból nálam a rozsda a limit. A 146 is inkább futásának megfelelően kopik műszakilag, sőt..
Pont a múltkor számoltam egy hasonlót mint te, kb 2500 órát ment jórészt városban. Elképesztő sok kuplungolás, gyorsítás, lassítás, hidegen indítás. Mindez 50e km (9 év) alatt!
Még gyári a kuplung, az első futómű, a gátlók.
A kortól nem tartok annyira, ilyen szempontból nálam a rozsda a limit. A 146 is inkább futásának megfelelően kopik műszakilag, sőt..
Pont a múltkor számoltam egy hasonlót mint te, kb 2500 órát ment jórészt városban. Elképesztő sok kuplungolás, gyorsítás, lassítás, hidegen indítás. Mindez 50e km (9 év) alatt!
Még gyári a kuplung, az első futómű, a gátlók.
Piritu - 1.000.0002020-06-27 21:52:46 // 121898
izé 10 év lenne az az 1 év - pont a semmi maradt le :-DD
Piritu - 1.000.0002020-06-27 20:56:23 // 121897
Asszonynak most vettünk egy 64ezret futott OFF-ot. Hamarosan kuplungcserés lesz, mert falábú volt az előző tulaj. Gyanítom ezért is adták el, mert nem akartak szemmel is jól látható összeget otthagyni a hamburgi BMW szakszervizben.
Piritu - 1.000.0002020-06-27 20:54:35 // 121896
A Giuliában - szerintem - tökéletes az automata ablaktörlő. Elkezd esni és teszi a dolgát, eláll abbahagyja, így mindig el is felejtem kikapcsolni.
Piritu - 1.000.0002020-06-27 20:52:10 // 121895
Szerintem azért keres mindenki ilyet, mert a világ legjobb bizniszét akarja megcsinálni. Olcsón venni és nem költeni rá...
Amikor a Spidert kerestem nem véletlenül mentem utána majd 10e km-t, ár nem számított, állapotot és kevés km-t kerestem. Aztán mégis bevásároltam :-DDD
Amikor a Spidert kerestem nem véletlenül mentem utána majd 10e km-t, ár nem számított, állapotot és kevés km-t kerestem. Aztán mégis bevásároltam :-DDD
Piritu - 1.000.0002020-06-27 20:48:47 // 121894
A költés még nem "ügy". Egy használt kocsi azért olcsóbb az újnál, mert költeni kell rá. A gondom az hogy nagyon nem tudod megmondani hogy mi lesz a következő ami miatt az út szélén maradsz...
Egyre biztosabb vagyok benne hogy az a pár alkatrész amit beszereztem a Spiderhez és már nincs belőle több az tuti nem kell majd soha :-)
Egyre biztosabb vagyok benne hogy az a pár alkatrész amit beszereztem a Spiderhez és már nincs belőle több az tuti nem kell majd soha :-)
Piritu - 1.000.0002020-06-27 20:45:25 // 121893
A céges polisz azt mondja hogy 4 év vagy 200e km.
Igazából használat függő.
A 159-el 190ezret mentem, az akkor még gondtalannak tűnt, nem sokkal később azért kellett locsolni rá. Ez a táv nagy része autópályán ment bele, így is 2.721,3 órát vagyis 113,39 napot ültem benne 70 km/órás átlagsebességgel. Városban tuti lelakottabb lenne a belseje és megviseltebb a mechanika. A használattól függően máskor fogsz kinyírni alkatrészeket.
Szóval az én profilommal valahová 200-250 közé tenném a gondtalanság határát.
Hiába van kevesebb km az autóban a kor is számít. A Spideremben nincs még 80e km, mégis tudott ma is meglepetést szolgálni egy olyan jelenséggel amit még sose tapasztaltam. Sok alkatrésznek az is árt ha csak áll a vas a garázsban. A gumialkatrészek meg már beszerezhetetlenek.
Szóval korban - kevés km-el - valahová 1 év körülre tenném.
Igazából használat függő.
A 159-el 190ezret mentem, az akkor még gondtalannak tűnt, nem sokkal később azért kellett locsolni rá. Ez a táv nagy része autópályán ment bele, így is 2.721,3 órát vagyis 113,39 napot ültem benne 70 km/órás átlagsebességgel. Városban tuti lelakottabb lenne a belseje és megviseltebb a mechanika. A használattól függően máskor fogsz kinyírni alkatrészeket.
Szóval az én profilommal valahová 200-250 közé tenném a gondtalanság határát.
Hiába van kevesebb km az autóban a kor is számít. A Spideremben nincs még 80e km, mégis tudott ma is meglepetést szolgálni egy olyan jelenséggel amit még sose tapasztaltam. Sok alkatrésznek az is árt ha csak áll a vas a garázsban. A gumialkatrészek meg már beszerezhetetlenek.
Szóval korban - kevés km-el - valahová 1 év körülre tenném.
RomeoOne2020-06-27 16:10:44 // 121892
Pedig sok gondod nem lesz vele. Amilyen áron felrakod, nem biztos, hogy kapsz rá havi 1 telefont :D
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-27 16:05:11 // 121891
Hát hadd higgyék , vegyék, vigyék :-) A jó autókat viszik azért, ez látszik a ha.hu-n. A 159 jól le van nyomva, korosodnak, Alfa is, hírét is keltik, ez van. Még én is gyűjtöm az erőt az eladási macerához, őszintén semmi kedvem az egészhez..
Online tag
1
Vendég1
589
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...