Giuntini2020-06-28 10:37:03 // 121909
Azért nagy tévedés az Opel motor. A 2,2 is GM blokk, de szinte semmi más nem egyezik az Alfával. Hengerfej Alfa! Az Opelnél ez a motor 160 lovas, míg ez nálunk 185 lovas.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-28 10:17:24 // 121908
0w40ből szinte semmit 10e kmen...nálam 9,5-10l evett
Tommy_Angelo2020-06-28 09:53:36 // 121907
Mennyi olajat eszik 10ezer km-en? Milyen olajat használsz? Nem fogyaszt keveset, az pontosan mit jelent? Átlag 10liter? Más vonalon 3.0 V6 merült még fel, tehát a fogyasztás egy bizonyos szintig nem zavar... :D Kokszosodás csak a közvetlen befecskendezés miatt merült fel bennem, de az jó, ha nem jellemző a motorra! :)
Ja és KÖSZÖNÖM!
Ja és KÖSZÖNÖM!
Zolibácsi2020-06-28 09:24:57 // 121906
23 éves punto cabrio-n nekem a tető mozgató egyik teleszkóp adta meg magát és nyomta ki az olajat. Venni nem lehet gyártani talán, ezt mondták azok a cégek is akit fel hívtam. Adjam oda az enyémet és talán 50 ezerért gyártanak :) nagy szerencsém volt mert f astra cabrio ugyan ez és szerelomnel volt a padláson egy érintetlen komplett rendszer 2 telo motor kábelek. Szóval abszolút igaz hogy egy idő után már nincs alkatrész.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-28 08:52:19 // 121905
Na igen egy érv szól csak az új mellett, az üzembiztonság de sosem hozza vissza az árát az tuti...de ha valaki hosszú távra tervez vele akkor ott a legkisebb a szopófaktor...sosem tudhatod mi kell majd a 17 éves Spiderhoz olyan dolgok mennek majd tönkre amiről nem is gondolnád
leopop32020-06-28 03:48:34 // 121904
Köszi akkor ez offos
leopop32020-06-28 03:47:26 // 121903
Köszönöm Emil akkor mégsem nézek ilyet bele
Liquid2020-06-27 23:46:33 // 121902
Benzines 159-bőn nincs úgy általában nagy választék. A szívó 1.8 azért szerintem alulmotorizált. A JTS-ekről szinte mindenkinek csak másodkézből való tapasztalatai vannak. Szerintem abból is lehet jót kifogni, de az tény hogy a TBI-ben van meg a kellő erő. Én 1 éve használom, az olajat eszi, de nem vészes a dolog, nem fogyaszt keveset ellenben megy. Különösebb problémákról nem tudok, legalábbis közvetlen a motorhoz köthetőről nem. A hűtőfolyadék tartály, illetve az arra menő cső tud elkorrodálódni, de ezt lehet kezelni. Turbo, kokszolódás, ilyesmikről nem hallottam.
Azért lehet találni 3misi alatt is, kérdés mennyire kell hogy sw legyen...
Azért lehet találni 3misi alatt is, kérdés mennyire kell hogy sw legyen...
Tommy_Angelo2020-06-27 23:16:17 // 121901
Sziasztok!
Rég jártam erre, mert az imádott 147 után visszaváltottam Peugeot-ra (faceliftes 406 Coupé). Viszont eljött az a pont, hogy a családdal kezd kényelmetlen lenni a Coupé és hát kéne egy kombi. Elsőként jött számításba az Alfa és a 159. Viszont ha jól tudom benzinesből a sima Opel 1.8-as és az Alfa 1.75 TBi motorja a megbízhatóbb döntés motorilag. Kérdés, hogy mik a tapasztalatok ennyi idő után? Ez tényleg így van? A TBi ennyi idő után és jó pár km-el milyenek? Nem kokszolódnak nagyon el? Nem eszik az olajat? Turbók jól bírják? Keretem olyan 3 milla körül van, de nincs túl sok választék sajna a TBi SW-kből hahun...
Köszönöm!
Rég jártam erre, mert az imádott 147 után visszaváltottam Peugeot-ra (faceliftes 406 Coupé). Viszont eljött az a pont, hogy a családdal kezd kényelmetlen lenni a Coupé és hát kéne egy kombi. Elsőként jött számításba az Alfa és a 159. Viszont ha jól tudom benzinesből a sima Opel 1.8-as és az Alfa 1.75 TBi motorja a megbízhatóbb döntés motorilag. Kérdés, hogy mik a tapasztalatok ennyi idő után? Ez tényleg így van? A TBi ennyi idő után és jó pár km-el milyenek? Nem kokszolódnak nagyon el? Nem eszik az olajat? Turbók jól bírják? Keretem olyan 3 milla körül van, de nincs túl sok választék sajna a TBi SW-kből hahun...
Köszönöm!
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-27 22:42:15 // 121900
Ez benne van a pakliban. Rajtam is ott a para kicsit, hogy a kicsit futott Giulietta vadászattal milyen meglepetésbe szaladok esetleg bele. Annyi kritérium volt, hogy hű.. kíváncsi vagyok mit hagytam ki a gondolatmenetből XD
A 159-cel is ez a nagy dilemmám. Ismerem, tudom hogy egy normális autó, nem egy lepusztult roncs mint a ha.hu kínálat nagyja. Újat egyelőre nem veszek semmit, annyira kevés lett a céges utam, hogy kb felesleges. Hogy most évi 5-6e-re hagyjam e meg még nem tudom. A bűvös 200e még három évre van így, téli gumit pedig valószínűleg nem veszek már rá. Qva nagy luxus itt nézegetni, logikusan el kéne adni. De egyben hobbi autóként értelmezve egy élmény birtokolni :-)
Ferinek :ha rájöttem a megoldásra, majd úgy árazom '-)
A 159-cel is ez a nagy dilemmám. Ismerem, tudom hogy egy normális autó, nem egy lepusztult roncs mint a ha.hu kínálat nagyja. Újat egyelőre nem veszek semmit, annyira kevés lett a céges utam, hogy kb felesleges. Hogy most évi 5-6e-re hagyjam e meg még nem tudom. A bűvös 200e még három évre van így, téli gumit pedig valószínűleg nem veszek már rá. Qva nagy luxus itt nézegetni, logikusan el kéne adni. De egyben hobbi autóként értelmezve egy élmény birtokolni :-)
Ferinek :ha rájöttem a megoldásra, majd úgy árazom '-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-27 22:12:14 // 121899
Köszi! :-) Kifejezetten a te hosszútávozós profiloddal érdekelt, hogy nagy átlagban mi a tapasztalat. Ez jól mutatja, hogy mire van tervezve ma egy autó.
A kortól nem tartok annyira, ilyen szempontból nálam a rozsda a limit. A 146 is inkább futásának megfelelően kopik műszakilag, sőt..
Pont a múltkor számoltam egy hasonlót mint te, kb 2500 órát ment jórészt városban. Elképesztő sok kuplungolás, gyorsítás, lassítás, hidegen indítás. Mindez 50e km (9 év) alatt!
Még gyári a kuplung, az első futómű, a gátlók.
A kortól nem tartok annyira, ilyen szempontból nálam a rozsda a limit. A 146 is inkább futásának megfelelően kopik műszakilag, sőt..
Pont a múltkor számoltam egy hasonlót mint te, kb 2500 órát ment jórészt városban. Elképesztő sok kuplungolás, gyorsítás, lassítás, hidegen indítás. Mindez 50e km (9 év) alatt!
Még gyári a kuplung, az első futómű, a gátlók.
Piritu - 1.000.0002020-06-27 21:52:46 // 121898
izé 10 év lenne az az 1 év - pont a semmi maradt le :-DD
Piritu - 1.000.0002020-06-27 20:56:23 // 121897
Asszonynak most vettünk egy 64ezret futott OFF-ot. Hamarosan kuplungcserés lesz, mert falábú volt az előző tulaj. Gyanítom ezért is adták el, mert nem akartak szemmel is jól látható összeget otthagyni a hamburgi BMW szakszervizben.
Piritu - 1.000.0002020-06-27 20:54:35 // 121896
A Giuliában - szerintem - tökéletes az automata ablaktörlő. Elkezd esni és teszi a dolgát, eláll abbahagyja, így mindig el is felejtem kikapcsolni.
Piritu - 1.000.0002020-06-27 20:52:10 // 121895
Szerintem azért keres mindenki ilyet, mert a világ legjobb bizniszét akarja megcsinálni. Olcsón venni és nem költeni rá...
Amikor a Spidert kerestem nem véletlenül mentem utána majd 10e km-t, ár nem számított, állapotot és kevés km-t kerestem. Aztán mégis bevásároltam :-DDD
Amikor a Spidert kerestem nem véletlenül mentem utána majd 10e km-t, ár nem számított, állapotot és kevés km-t kerestem. Aztán mégis bevásároltam :-DDD
Piritu - 1.000.0002020-06-27 20:48:47 // 121894
A költés még nem "ügy". Egy használt kocsi azért olcsóbb az újnál, mert költeni kell rá. A gondom az hogy nagyon nem tudod megmondani hogy mi lesz a következő ami miatt az út szélén maradsz...
Egyre biztosabb vagyok benne hogy az a pár alkatrész amit beszereztem a Spiderhez és már nincs belőle több az tuti nem kell majd soha :-)
Egyre biztosabb vagyok benne hogy az a pár alkatrész amit beszereztem a Spiderhez és már nincs belőle több az tuti nem kell majd soha :-)
Piritu - 1.000.0002020-06-27 20:45:25 // 121893
A céges polisz azt mondja hogy 4 év vagy 200e km.
Igazából használat függő.
A 159-el 190ezret mentem, az akkor még gondtalannak tűnt, nem sokkal később azért kellett locsolni rá. Ez a táv nagy része autópályán ment bele, így is 2.721,3 órát vagyis 113,39 napot ültem benne 70 km/órás átlagsebességgel. Városban tuti lelakottabb lenne a belseje és megviseltebb a mechanika. A használattól függően máskor fogsz kinyírni alkatrészeket.
Szóval az én profilommal valahová 200-250 közé tenném a gondtalanság határát.
Hiába van kevesebb km az autóban a kor is számít. A Spideremben nincs még 80e km, mégis tudott ma is meglepetést szolgálni egy olyan jelenséggel amit még sose tapasztaltam. Sok alkatrésznek az is árt ha csak áll a vas a garázsban. A gumialkatrészek meg már beszerezhetetlenek.
Szóval korban - kevés km-el - valahová 1 év körülre tenném.
Igazából használat függő.
A 159-el 190ezret mentem, az akkor még gondtalannak tűnt, nem sokkal később azért kellett locsolni rá. Ez a táv nagy része autópályán ment bele, így is 2.721,3 órát vagyis 113,39 napot ültem benne 70 km/órás átlagsebességgel. Városban tuti lelakottabb lenne a belseje és megviseltebb a mechanika. A használattól függően máskor fogsz kinyírni alkatrészeket.
Szóval az én profilommal valahová 200-250 közé tenném a gondtalanság határát.
Hiába van kevesebb km az autóban a kor is számít. A Spideremben nincs még 80e km, mégis tudott ma is meglepetést szolgálni egy olyan jelenséggel amit még sose tapasztaltam. Sok alkatrésznek az is árt ha csak áll a vas a garázsban. A gumialkatrészek meg már beszerezhetetlenek.
Szóval korban - kevés km-el - valahová 1 év körülre tenném.
RomeoOne2020-06-27 16:10:44 // 121892
Pedig sok gondod nem lesz vele. Amilyen áron felrakod, nem biztos, hogy kapsz rá havi 1 telefont :D
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-27 16:05:11 // 121891
Hát hadd higgyék , vegyék, vigyék :-) A jó autókat viszik azért, ez látszik a ha.hu-n. A 159 jól le van nyomva, korosodnak, Alfa is, hírét is keltik, ez van. Még én is gyűjtöm az erőt az eladási macerához, őszintén semmi kedvem az egészhez..
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-27 15:54:42 // 121890
Kíváncsi vagyok a Giulietta automatikája okosabb e. :-)
Giuntini2020-06-27 15:48:46 // 121889
Igen, csak az emberek irreális dolgokat akarnak elhinni. 12-13 éves nagy dízel 120-150 ezer km-el, lehetőleg 1,5 millióert. A hiénák meg gond nélkül teljesítik. Így lesz a jó típushírverés. Becsületes nepper például.
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-27 15:45:49 // 121888
Ízlés kérdése. A múltkor Kinga ezen röhögött, esőben mentünk a zölddel, és nem bírtam betelni vele, hogy milyen kva jó a szögegyszerű szakaszos törlés. MŰKÖDIK! És mellé jól! És kilátok, és nem kalimpál össze vissza, és nem kell folyton piszkálni :-) A 159-ben ezt vacakul oldották meg sajnos. És még pár dolgot, amitől a hajam tépem néha.. :-)
Giuntini2020-06-27 15:37:18 // 121887
Igen, visszalépés, és akárhogy meg tud hülyülni, hiányolnám. Csak azért írtam ezt, mert szerintem az anyagi ráfordítás nincs arányban a hatásosságával.
Liquid2020-06-27 15:33:41 // 121886
Nekem pont az a bajom vele, hogy manuálisan bele kell nyúlni. Ha már automata, akkor működjön jól. Pl. nincs szakaszos törlés csak ha ő úgy gondolja, de sajnos tök máshogy gondolkodik. Már elhatároztam hogy utánanézek hogy lehetne manuálissá tenni.
RomeoOne2020-06-27 14:56:01 // 121885
Én ezt cáfolnám. Meg tud hülyülni, de összességében véve most, hogy nem esőérzékelősben ülök, nagy visszalépésnek érzem. Itt folyon kapcsolgatni kell ide-oda, vagy ha szembejön egy kamion és telibecsapja a szélvődöt vízzel, azt is manuálisan kell megoldani. Az esőérzékelő ezt mind tudta. Néha eltévedt, akkor bele kellett nyúlni kicsit, hogy magához térjen, de amúgy nagyon jó volt.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-27 14:23:26 // 121884
Pedig állapotot veszünk, csak számít a kor és km :) Piritu viszonylag sok kmet tesz bele pár év alatt ugye nem ugyan az pl egy Giulia 200e kmrel 4 vagy 10 évesen, mivel rengeteg olyan alkatrész van aminek az idő múlása árt...vezetékek, gumi alkatrészek stb...ezért mondtam a 200e km és a 10 év egy jó kombó :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-27 13:35:04 // 121883
Ezt sejtem, ezért keres kb mindenki 200e alatti futású (inkább 100 közeli) autót, és ezért nem hiszek az 'állapotot veszünk nem km-t' szlogenben sem. Azért kérdem Piritut, mert lényegében ő így autózik rengeteg éve. Beül egy újba, és adott km-ig, korig, nem tudom mitől függően hajtja. Aztán csere. Kíváncsi vagyok szerinte mi a határ. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-27 13:08:43 // 121882
Ameddig nem kell rá sokat költeni :))) Nagyon változó de 200e felett jön a szopófaktor de ez erősen év függő is...
Liquid2020-06-27 12:38:03 // 121881
Ez érdekes kérdés. Ha szigorúan vesszük akkor kb. 100-120e km. A Q4-nél 200e után jöttek idegesítő mértékben a gondok.
Liquid2020-06-27 12:34:50 // 121880
Szerintem nem ér meg egy percnyi fáradtságot se. Én konkrétan utálom, mert tök agyatlanul működik
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-27 11:22:21 // 121879
Kíváncsi lennék, hogy km-hez tudod e kötni az üzembiztosságot a tapasztalataid alapján? Meddig gondtalan egy autó? :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-27 11:18:06 // 121878
Így van, néha teljesen eltéved, én sem tenném bele.
Giuntini2020-06-27 09:40:19 // 121877
Ne tedd be! Semmi értelme! Eléggé hektikusan működik, ez mindenkinek a tapasztalata.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-27 09:39:32 // 121876
Biztos... szélvédő, kormánykapcsoló, vezérlő csere, plusz szenzor...
leopop32020-06-27 08:00:17 // 121875
Esőérzékelőt be tudok tenni egy nem esőérzékelős autóba?
Úgy mint a tempomatot? Plug and play?
Úgy mint a tempomatot? Plug and play?
tdemeter2020-06-26 22:13:03 // 121874
Kedves Mindenki!
Most olvastam, hogy mekkora hülyeséget irtam ide:( Természetesen a cél az lett volna., hogy a 159-es csapatból is olvassák a hétvégi dunakanyaros kerülőre való felhvásomat.
Kissé necces volt a hét, elnézést mindenkitől a rossz fogalmazás miatt:(
Most olvastam, hogy mekkora hülyeséget irtam ide:( Természetesen a cél az lett volna., hogy a 159-es csapatból is olvassák a hétvégi dunakanyaros kerülőre való felhvásomat.
Kissé necces volt a hét, elnézést mindenkitől a rossz fogalmazás miatt:(
Piritu - 1.000.0002020-06-26 22:01:57 // 121873
Egy új autónál azért nem szabad elfelejteni az üzembiztonságot.
Ha valaki - mint én is - messzire jár, akkor haza is kell jönni. A "szokásos" Nagy Túrá-kat a Spiderrel pont ezért tekintem kihívásnak műszakilag. Haza is kell jönni (mondjuk Sanremóból).
Egy használt nem véletlenül kerül kevesebbe az újnál. Sose lehet tudni hogy mi adja fel a következő 1000 km-en. Találgathat az ember, hogy mit cseréljen (vezérlés, olaj, stb.) de meglepetések mindig vannak.
A kérdés hogy mindezen felül a "szép állapot" eléréséhez még a jó műszaki állapot elérésén felül még mit kell költeni a vasra...
Ha valaki - mint én is - messzire jár, akkor haza is kell jönni. A "szokásos" Nagy Túrá-kat a Spiderrel pont ezért tekintem kihívásnak műszakilag. Haza is kell jönni (mondjuk Sanremóból).
Egy használt nem véletlenül kerül kevesebbe az újnál. Sose lehet tudni hogy mi adja fel a következő 1000 km-en. Találgathat az ember, hogy mit cseréljen (vezérlés, olaj, stb.) de meglepetések mindig vannak.
A kérdés hogy mindezen felül a "szép állapot" eléréséhez még a jó műszaki állapot elérésén felül még mit kell költeni a vasra...
Piritu - 1.000.0002020-06-26 21:49:20 // 121872
A képek nagyon jók. Messze nem tükrözik a valóságot ...
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-26 19:04:19 // 121871
Nem nehéz az, de érdemes végiggondolni, hogy kinek mi mennyit ér, mi a fontos és max mennyit szabad adni egy használtért. 6m-s új helyett 3-mat el lehet tenni pl. állampapírba, így nem 6 milla áll egy romlékony, bomlékony, törékeny használati tárgyban, csak a fele.
Shadin2020-06-26 18:49:08 // 121870
Megmaradt alkatrészek, garázsvásár!
Ezek egyben 10k:
felső lengőkar powerflex PU excenter szilenttel jobb gyári használt
felső lengőkar powerflex PU excenter szilenttel bal gyári használt
Alsó támszilent powerflex PU jobb
Alsó támszilent powerflex PU bal
Ezek meg egyesével:
AQS érzékelő 4k
Esőérzékelő 4k
MAP szenzor TBi 4k
MAF szenzor 1.9 JTDm 4k
Vezérlés jeladó TBi 4k
Jobb oldali motortartó bak új TBi 12k
Felső lambdaszonda TBi 8k
Személyesen ha lehet, macera a post :-(
Üdv!
Z
Ezek egyben 10k:
felső lengőkar powerflex PU excenter szilenttel jobb gyári használt
felső lengőkar powerflex PU excenter szilenttel bal gyári használt
Alsó támszilent powerflex PU jobb
Alsó támszilent powerflex PU bal
Ezek meg egyesével:
AQS érzékelő 4k
Esőérzékelő 4k
MAP szenzor TBi 4k
MAF szenzor 1.9 JTDm 4k
Vezérlés jeladó TBi 4k
Jobb oldali motortartó bak új TBi 12k
Felső lambdaszonda TBi 8k
Személyesen ha lehet, macera a post :-(
Üdv!
Z
Giuntini2020-06-26 18:26:26 // 121869
Nehéz a döntés. Az újnál ott vannak a kötelezőszervizek, ami alapból 100 ezres tétel, plusz az elején a nagy értékvesztés. Viszont a használtnál bármibe bele lehet futni. A multiair egység alapból 350 ezer, ha megveszed, olaj vezérlés csere alapból. Fékek cseréje, míg újnál ilyen nincs. Nem lehet okos az ember.
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-26 17:32:12 // 121868
Hát pedig... 6m körül új Giuliettát adnak, egész normálisan felszerelve. Gondolkozzunk 7 évben. Egy maost 7 éves nem sokat futottat 3 milla körül veszel meg.
Ha újat veszel, és 7 év múlva eladod (inflációt hagyjuk most ki), 3 millióért autóztál, plusz gumik, olajcserék, apróságok.
Ha 3-ért veszel egy 7-8 éveset, és 7 évig használod, bőven 1 milla alatt tudod majd eladni (), legyen 800e (lásd 147-esek árai). 2.2 millióért autózol, plusz gumik, olaj, stb cserék.
Hét év alatt fogtál 800e Ft-ot, ha a használt autót jól válaszottad ki és semmi extra költséget nem kért. Reálisan ennél jóval kevesebb lesz a különbség. De nyilván autó és felhasználás függő is a dolog.
A 159-nél nagyobb az értékvesztés, nagyobb a ráköltés is. Egy prémium limuzinnál eleve újonnan a prémiumságot is megfizettetik, aztán leesik az ára a rosszabb fenntarthatóság miatt. Itt nagyobb lesz a különbség. Egy használt 159 és mondjuk egy új nem fullos Giulia között már pár millióban mérhető 5-7 év távlatban.
Ha újat veszel, és 7 év múlva eladod (inflációt hagyjuk most ki), 3 millióért autóztál, plusz gumik, olajcserék, apróságok.
Ha 3-ért veszel egy 7-8 éveset, és 7 évig használod, bőven 1 milla alatt tudod majd eladni (), legyen 800e (lásd 147-esek árai). 2.2 millióért autózol, plusz gumik, olaj, stb cserék.
Hét év alatt fogtál 800e Ft-ot, ha a használt autót jól válaszottad ki és semmi extra költséget nem kért. Reálisan ennél jóval kevesebb lesz a különbség. De nyilván autó és felhasználás függő is a dolog.
A 159-nél nagyobb az értékvesztés, nagyobb a ráköltés is. Egy prémium limuzinnál eleve újonnan a prémiumságot is megfizettetik, aztán leesik az ára a rosszabb fenntarthatóság miatt. Itt nagyobb lesz a különbség. Egy használt 159 és mondjuk egy új nem fullos Giulia között már pár millióban mérhető 5-7 év távlatban.
Liquid2020-06-26 16:07:51 // 121867
Hát nehezen tudom elképzelni, hogy olyan közel legyen a kettő egymáshoz. A 159-nél a felét se érte el úgy hogy az újra is kellene költeni. Kíváncsi volnék a táblázatra.
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-26 15:18:32 // 121866
9 telet, 10 év alatt.. jó lesz XD
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-26 15:17:42 // 121865
Ez nagyon így van, a kis futásúnak mondott és drágábban árult autókat is valamiért adják el. Vagy mert 9 telet lehúzott ovijáratban osztrák sózott utakon két olajcserével 10 év alatt, vagy az olajat eszi, vagy vezérmű szakadt volt, vagy törött volt, vagy nem is kis futású, stb. Ezek ugyanúgy kis kilométeres áron mennek, mint az "apuka vett új autót", vagy az "öregúr beszámolta mert vett újat". Ezek a közelmúlt tapasztalatai, 3 milla magasságában.
Két eset van, vagy nem érdekel a miért és elhozom ami tetszik, 8-10 éves, relatíve nem sok futás, mi baj lehet? Vagy kicsit utána megyek minden kiszemeltnek, megpróbálok alapos lenni, lekérdezem a szervizt, aztán legfeljebb ugyanúgy megszívom :-) Nincs garancia.
Azt figyeltem, hogy ami feltűnően és egyértelműen jó, arra le kell csapni, mert viszik mint a cukrot, még ha Alfa akkor is :-)
Egyébként Giuliettánál egész konkrétan kiszámolható, hogy megéri e egyáltalán a használt 8-10 éves, vagy jobb egy újba ülni. Az az igazság, hogy határeset :-)
Két eset van, vagy nem érdekel a miért és elhozom ami tetszik, 8-10 éves, relatíve nem sok futás, mi baj lehet? Vagy kicsit utána megyek minden kiszemeltnek, megpróbálok alapos lenni, lekérdezem a szervizt, aztán legfeljebb ugyanúgy megszívom :-) Nincs garancia.
Azt figyeltem, hogy ami feltűnően és egyértelműen jó, arra le kell csapni, mert viszik mint a cukrot, még ha Alfa akkor is :-)
Egyébként Giuliettánál egész konkrétan kiszámolható, hogy megéri e egyáltalán a használt 8-10 éves, vagy jobb egy újba ülni. Az az igazság, hogy határeset :-)
Giuntini2020-06-26 15:10:24 // 121864
Mindenesetre ha kilátszik a kormányon a bőr alatti réteg, az nem 250 ezer km-t jelent...
Giuntini2020-06-26 15:08:25 // 121863
Megnéztem a képeket, de a telefonon annyira nem lehet érzékelni a kopásokat. Viszont, az rény, a középkonzol dekor elemek ütött-kopottak, a fekete kulissza vorítás mintha állandóan ütötték és verték volna. Megkímélttől ez nagyo messze...
Liquid2020-06-26 12:53:32 // 121862
Sajnos az ár nem feltétlenül áll arányban az állapottal.
Liquid2020-06-26 12:52:14 // 121861
Ez így van, nem könnyű jónak tűnőt venni, még pár éves én sem. 10 év körül még nehezebb.
Liquid2020-06-26 12:41:59 // 121860
Milyen ovi? Ide csak 1 ovis írogat...