Fórum >> Típusok >> 159

VKG231!!! (156+75)2020-07-15 21:28:45 // 122109
Jajmár, a 2.4 Brerat a Mankys 156-tal minden kigyorsításon fogom 200-ig, pedig legalább 25 lóval erősebb... 220 felett ellép, mert az enyém lekókad.

És a 156-om egyáltalán nem húdeerős, kb 7.5-öt tud 100-ig. Semmi extra. Mindezt full gyárin, csak egy db programmal. De 1300 kiló...
Szóval értem én, hogy itt mindenki autója kurvajó, de kezeljük már a helyén :))) 300 lóerő alatt boltbajárós kategória van, 1500 kiló felett meg csak az létezik.
Shadin2020-07-15 20:50:57 // 122108
Én trollkodtam, bocsi! :-)
leopop32020-07-15 20:20:58 // 122107
Szerintem ennyi lesz a difi ez a súly is nagyon sokat számít nem véletlen szedték le róla.
Nyílt rendszer is tud dobni 8-10 lovat és a kettővel együtt meg is van szerintem :)
Én benne vagyok :)
Lev2020-07-15 20:08:42 // 122106
A taposással biztosan nem volt baj, én vezettem :) a 60-70 kg amit írtál és a kipufogó nem hiszem, hogy eltünteti azt a szemmel is jól látható különbséget,ami a két autó teljesítménye között van, de majd egyszer kipróbáljuk :)
leopop32020-07-15 20:02:34 // 122105
Úgy hangolták direkt a JTS-ket hogy már alul is húzzon pont a dízelek miatt hogy ne legyen akkora külömbség már durvan húz 1500-től. :)
leopop32020-07-15 20:00:09 // 122104
Hát akkor az nem facelift utáni volt illetve nem taposták rendesen :)
leopop32020-07-15 19:58:43 // 122103
Nem trollkodom nem szokásom :)
Mitóval könnyű nincs is önsúly :) :)
leopop32020-07-15 19:57:21 // 122102
Úgy mint ahogy a 3.2 úgy a 2.2 is sokkal jobbat gyorsul a gyárinál :)
Lev2020-07-15 19:31:55 // 122101
Mentem már 2.2 Brerával,azért mélyen van az a pince,nem szalad olyan gyorsan fel a padlásra :) Clio rs-sel még nem mentem,de opc Corsával igen,ami kb. az a kategória volt,csak manuális váltóval, érezhető volt a különbség. Teljesítményben és megjelenésben is,egyikben az egyik,másikban a másik nyert :)
RomeoOne2020-07-15 19:28:29 // 122100
Na, Leo, hiba van a mátrixban, néha félrebeszélsz 😅

A turbós betölt 1500-2000-től, onnan húz, a szívót meg pont, hogy forgatni kell, szóval pont nem a pincetől, csak a padláson húz😂
Pont ez az öreg rókák erre panaszkodnak a turbóssal kapcsolatnban, hogy nem olyan a karakterisztikaja, nem kell forgatni. Régen nem öncélúan bőgették a motort nagy fordulaton, hanem ott kellett tartani, mert ott erős
Shadin2020-07-15 19:15:52 // 122099
😇
Zolibácsi2020-07-15 19:12:50 // 122098
:) azt tudom én is bármikor :)
Lev2020-07-15 19:11:26 // 122097
😅
Shadin2020-07-15 19:08:27 // 122096
Ne trollkodjunk kérem szépen, megeszlek reggelire az 1.4-esemmel :-) :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-15 19:05:30 // 122095
No meg a gyári adat a 0-100 gyorsulásra: Clio 6.6s, Brera 2.2 8.6s. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-15 18:55:29 // 122094
GT múltkor gyorsultam egy GTvel 1,2ben szépen fej, fej mellett, aztán 3ban elléptem...jah a Vitarával voltunk :)))
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-15 18:50:22 // 122093
Szerencsére kinőttem már ebből.. bár most hogy mondod, azért egy Quattroporte az elférne még itt XD
Nálunk más a stratégia. Más egyterűt vesz, mi meg minden gyerekhez külön autót XD
Amúgy is még csak HETFO-1, KEDD-2, és SZERDA-3 rendszámokat igényeltem, kéne még négy autó valahogy.. :-))
leopop32020-07-15 18:38:17 // 122092
Hatalmas :DD
leopop32020-07-15 18:37:05 // 122091
Ezzel arra akartam kilyukadni hogy a 2.2 sokkal erősebb mint ahogy a tesztekben írják főleg a Faceliftelt változatban ahol 50-60 kg-al lett könyebb :)
Illetve szívó motor picétől padlásig húz nem csak akkor amikor a turbó betölt :)
Ha nem hiszed egy Alfás talin beleülhetsz :)
Lev2020-07-15 18:32:24 // 122089
Nekem ez a történet sehogy nem kerek, ha minden rendben volt a Clioval, van a 2 autó között kb. 200 kg, nála egy modernebb turbós motor, autómat váltóval, nulláról lényegesen gyorsabb kéne, hogy legyen. Nem az befolyásol, hogy az újságírók mit írnak, hanem a tapasztalat :)
leopop32020-07-15 18:30:03 // 122088
Mondom majd ha megkapja a Brera a kompresszort szívesen kiállok 😉
RomeoOne2020-07-15 18:29:40 // 122087
Gyuri bepöccen, aztán megveszi a Quattroporte-t, amivel legyorsul mindenkit meg utazóautó is övé lesz a legjobb :DDD
Úgyis kell egy 4. autó, mert 3 a magyar igazság, 4. a ráadás :D
Lev2020-07-15 18:26:56 // 122086
Ezért áll egy 2.4 Gyurinál is a garázsban :) Nem is abból indult ki a "vita", hogy melyikkel jobb 1500 km-t utazni. Teljesen más a két autó, mindegyiknek megvan a maga előnye.
leopop32020-07-15 18:23:17 // 122085
Tudom Emil de én arra a részre gondoltam hogy a 2.4 miatt nehéz orrtolos a 159 viszont 2.2 vel vagy a Tbi-vel nincs jelen ez mivel konkrétan olyan nagy hely marad még a motortérben hogy az hihetetlen. A 2.4 simán megtölti a 159/Brera motorterét.
Zolibácsi2020-07-15 18:19:09 // 122084
Full gyári :) gyári csiga csak kicsit ki lett marva a turbó ház hogy be férjen a nagyobb propeller. És egyenlőre 1.9 et tölt :)
RomeoOne2020-07-15 18:18:57 // 122083
"Sokkal könnyebb egy 159-nél."

Ez tényszerűen nem igaz.
Giuntini2020-07-15 18:18:18 // 122082
Tudod Leo, meddő ez a vita. Én a 2,4-ből indulok ki, való igaz, nem kedvenc terepe a rövid táv és a városi forgalom.
De azért mindenkinek el kell ismerni, hogy egy "orrtolós" 200 lovas dízel egy 1500 km-es úton egész más mutatvány, mint egy 1,4-es 170 lovas benzines!
Ha a garázsomban egymás mellett állna a 2,4 és a 170 lovas Giulietta, és holnap reggel Rómába kéne indulnom, meg sem fordulna fejemben, hogy a Giulietta kulcsát vegyem elő.
leopop32020-07-15 18:15:12 // 122081
Aha rommá húztad hidd el tudom 😅
Majd ha kap egy kompresszort a Brera akkor szívesen akármikor 😉
leopop32020-07-15 18:13:24 // 122080
Tudom Emil ezt csak Warbi írta heccelésnek nekem :)
Zolibácsi2020-07-15 18:13:08 // 122079
Szívesen oda állok a gt-mel papíron csak 150 ló :)
leopop32020-07-15 18:11:29 // 122078
Mégegyszer mondom mielőtt harmadszor is félre értesz. Én arra céloztam hogy a 2.4 nél kissebb súly a 2.2 és a Tbi változatoknak köszönhetően van 159/Brera vonalon is :)
Giuntini2020-07-15 18:06:43 // 122077
Nem Opel motor hanem GM, módosított Alfa hengerfejjel...
leopop32020-07-15 18:04:37 // 122076
Egyikkel sem mivel automata volt így váltást nem tudott elkúrni illetve a Clio is patika volt.
Inkább azzal van a baj hogy nem kéne elhinni a 2.2 illetve 3.2-es Breráról az újságírók tesztjeit hogy nem megy :)
Mert valamiért szeretik az előző héten tesztelt több mint 300 ló differniciájú kocsikhoz mérni :)
Sokkal könnyebb egy 159 nél illetve sokkal áramvonalasabb és gyárilag is alacsonyabban ül 😉
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-15 18:04:13 // 122075
Ja, értem, neked lehet :-) De rendben, majd bölcsen visszafogom magam az ifjonti mindent tudó és megmondó hévvel szemben.
A terápiát azért még fokozottabban javaslom. Az elvakultság és az előítéletesség sosem jó, kihagysz egy csomó érdekes dolgot az életedből. Szeresd a Brerádat, szép autó.
leopop32020-07-15 17:58:54 // 122074
Model 3 ról nem de Model S P90D-ről igen :)
leopop32020-07-15 17:57:37 // 122073
Tudod az Opel motorra harapok ez volt rá a reakcióm..
RomeoOne2020-07-15 17:57:29 // 122072
M3P-ről? :)
Lev2020-07-15 17:57:28 // 122071
Akkor ott vagy a Clioval,vagy a sofőrrel volt valami baj :)
leopop32020-07-15 17:53:43 // 122070
Arról tudnék mesélni :)
leopop32020-07-15 17:52:46 // 122069
Ezt erősen kétlem. Volt osztálytársam offos RS Clióját (1.6 Turbó 200 ló nem 1.4 170) Akármelyik sebességben, álló vagy gördülőrajtból mindenhogy megvertem.
Pedig turbós és a nyomaték is hasonló.
És még csak a kipufogó rendszer lett cserélve a Brerán :)
Mi lenne ha kapna egy kompresszort :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-07-15 17:52:37 // 122068
Arra én is, a minap egy Leaf-et láttam lámpától menni. Nem piskóta amit lépett. És a reakcióit nagyon dicsérik a villany hajtásnak.:-) És cégautó adó sincs rá XD
RomeoOne2020-07-15 17:49:29 // 122066
Mindent ki kell próbálni. Én a villanyt fogom, kíváncsi vagyok :D
leopop32020-07-15 17:48:33 // 122065
Így van de most én nem erre gondotlam hanem ha könnyedség kell akkor van a 159/Brera vonalon is erre próbáltam reflektálni :)
leopop32020-07-15 17:46:51 // 122064
Tudom hogy könnyű kellett neki én arra próbáltam célozni amit senki nem értett meg hogy úgy kezdődött hogy a 2.4 es tulajoknak ajánlja. Köztudottan nehéz a 2.4 erre mondtam hogy ott van a 2.2 és Tbi amik sokkal könnyebbek. :)
Lehet félre lettem értve.
Lev2020-07-15 17:45:45 // 122063
Azért az a "kis köbcentis fűnyíró" meglepné a Brerát szinte bárhol :)
leopop32020-07-15 17:43:30 // 122062
Igen megunta azt amit a kis motor tud van amit csak köbcentiből lehet megoldani 😉
Nem rosszak a kis köbcentisek de nagyobb segességnél elvéreznek sajnos :)
Zolibácsi2020-07-15 17:41:43 // 122061
Ez az a pont amikor azt mondják, teli pohárba nehéz vizet önteni.:) Kár a 159 robosztus felépítményét a giulietta könnyedségével össze mérni. Max ha különbségeket keresünk :)
Jöttünk Balcsira volt egy 3-as bmw aki előttem volt és zavarta hogy én mennék, jó fej volt, el engedett majd vissza jött mögém. Meg mutattam neki elölről hátulról milyen a jó autó. Próbált tolni de 180 nál el engedte :)
Párom ki találta neki a giulietta mellé kell egy abarth 500c (595). Mondtam hogy max helyette :)
leopop32020-07-15 17:40:46 // 122060
Ez csúnya volt de a kis köbcentis fűnyíró akkor sem kéne ha könyörög a bátyú orrával :DD :P
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak