tirex2020-07-17 11:51:45 // 122340
Hogy van a motorja a brerának? Minden fajin?
leopop32020-07-17 11:44:19 // 122339
Egy ilyenben de szívesen ülnék :)
Giuntini2020-07-17 11:33:43 // 122338
Csináltak 3,2 V6 Kompressort 350 lóval.:)
leopop32020-07-17 11:20:46 // 122337
Teljesen igazad van egy pillanatig sem mondom hogy nem :)
Tudom mennyi mindent kell majd átalakítani ez ezzel jár :)
Amióta megvettem mindig szépen lassan valamit csinálok rajta egyszer csak készen lesz. A legnagyobb baj hogy mindig az idő hogy legyen rá :)
Tudom mennyi mindent kell majd átalakítani ez ezzel jár :)
Amióta megvettem mindig szépen lassan valamit csinálok rajta egyszer csak készen lesz. A legnagyobb baj hogy mindig az idő hogy legyen rá :)
leopop32020-07-17 11:16:26 // 122336
3 videót találtok majd Google Drive-on az elsőt javaslom de persze mindegyiket megnézhetitek :)
Szeritnem így már érthető hogy miért nem lesz soha ilyen hangja egy Tbi-nek :)
Szeritnem így már érthető hogy miért nem lesz soha ilyen hangja egy Tbi-nek :)
leopop32020-07-17 11:13:47 // 122335
Azt én is hallottam még az is semmi extra hidd el. Ha a feketéről beszélsz egy sima 70 ezres Ulter sport dob van rajta azt csá.
Csak hogy ha már ennyire jövök hogy milyen jó hangja van az enyémnek akkor itt egy kis bizonyíték :)
Olasz kézzel készült autóra hangolt nyílt rendszer: 2.2 JTS Leo Brera hang :)
Csak hogy ha már ennyire jövök hogy milyen jó hangja van az enyémnek akkor itt egy kis bizonyíték :)
Olasz kézzel készült autóra hangolt nyílt rendszer: 2.2 JTS Leo Brera hang :)
yani🍀2020-07-17 11:09:30 // 122334
Itt a többség kicsit más korosztályba tartozik, mint Te. Talán ebből fakad, hogy mi már inkább azt szeretjük, ha valami jól és tartósan működik. Mi is voltunk fiatalok és mi is építgettünk tuningoltunk járműveket és mi már megjöttünk abból, hogy az ilyen járművek nem sokáig bírják. Tudod egy dolog húzni a motor, de akkor a kuplung fog megcsúszni, ha marad gyári. Persze van kevláros, erősített, de a váltó és a difi is arra a teljesítményre van méretezve, amit a tervezésnél jó néhány ember kiszámolt.
Gondolhatod, hogy Te okosabb, jobban felkészültebb vagy náluk. Mi is azt hittük anno.
A különbség a tapasztalásban van. Majd rá jössz Te is és inkább arra törekedsz majd idővel, hogy a gyári állapot közelében tartsd a szeretett járművet!
Addig is Erhardot tudom neked idézni: " Sok sikert hozzá!"
Gondolhatod, hogy Te okosabb, jobban felkészültebb vagy náluk. Mi is azt hittük anno.
A különbség a tapasztalásban van. Majd rá jössz Te is és inkább arra törekedsz majd idővel, hogy a gyári állapot közelében tartsd a szeretett járművet!
Addig is Erhardot tudom neked idézni: " Sok sikert hozzá!"
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-17 11:09:19 // 122333
hallottam egy pécsi srácét semmivel sem különb ellenben a TBi megy :DDD
leopop32020-07-17 11:02:31 // 122332
Hallottam és láttam is élőben pont olyan siralmas hangja van mint ebben a videóban.
Te szerintem nem hallottad az enyém olyan mély morgos hangja van hogy az hiszed egy régi V6 :)
Te szerintem nem hallottad az enyém olyan mély morgos hangja van hogy az hiszed egy régi V6 :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-17 10:59:29 // 122331
akkor még nem hallottad Ragazzon rendszerrel cefet hangja van....Tessék Brera is 1.8 is, Ragazzon is :DDD élőben sokkal jobb nálam volt ilyen a Novitec még jobb :P
klikk
klikk
leopop32020-07-17 10:55:49 // 122330
Igen nagy kár hogy kihagyták a 159/Brera GTA-t na az elég ütős lett volna :)
Így az az opció maradt meg ha valaki elég perverz csinál magának valami hasonlót :)
Így az az opció maradt meg ha valaki elég perverz csinál magának valami hasonlót :)
Giuntini2020-07-17 10:53:06 // 122329
Ezt is meg kell érteni! A 159 új dimenziókba helyezte az Alfát biztonság terén. Kategóriájának legmerevebb karosszériákát alkották meg, minden eddiginél jobb futóművel! Nincs csavarodás, ezért a valódi kanyarsebességet nem is lehet érezni. A 147-el tudom összehasonlítani, a TS motor szólt rendesen, a futómű a kaaztni mókázott, de tudom, hogy közel sem mentem olyan sebességgel, amit a 159 megengedett.
A 156-nak ugyanez a futóműve, mint a 147-é!
Sajnos a 159 félbevágott project! Ha elkészült volna a V8 GTA 450 lóval....
A 156-nak ugyanez a futóműve, mint a 147-é!
Sajnos a 159 félbevágott project! Ha elkészült volna a V8 GTA 450 lóval....
leopop32020-07-17 10:49:42 // 122327
Te érted de volt aki nem :)
tdemeter2020-07-17 10:47:31 // 122326
Ezért kár ordibálni, simán leírod is értjük.
leopop32020-07-17 10:44:02 // 122323
Ismerem ezt a variációt is persze de mért nehéz mégérte hogy nekem elég a 2.2 is kompresszorozva. Soha nem lesz olyan hangja egy TBi-nek mint amilyen most az enyémnek van. Nálam ez is egy fontos szempont :)
leopop32020-07-17 10:41:23 // 122322
Az vicces mennyire nincs meg hogy ezt miért írtam.
Ha nem esett volna le akkor hátha így: LEFOSOM MAGASRÓL KI MIT GONDOL A BRERÁMRÓL SZIMPLÁN KITALÁLTAM VELE EGY PROJECTET AMIT MAGAMNAK MEG SZERETNÉK CSINÁLNI. MERT LEHET TE NEM DE ÉN EZEN NŐTTEM FEL AHOGY A TV-BEN KB EGY UTCAI SIMA KOCSIBÓL OLYAT CSINÁLNAK AMIRŐL ÁLMODOTT CSAK MINDIG A TULAJ. NA EZT SZERETNEM VÉGHEZVINNI DE LÁTOM EDDIG NEM JÖTT LE.
Ha nem esett volna le akkor hátha így: LEFOSOM MAGASRÓL KI MIT GONDOL A BRERÁMRÓL SZIMPLÁN KITALÁLTAM VELE EGY PROJECTET AMIT MAGAMNAK MEG SZERETNÉK CSINÁLNI. MERT LEHET TE NEM DE ÉN EZEN NŐTTEM FEL AHOGY A TV-BEN KB EGY UTCAI SIMA KOCSIBÓL OLYAT CSINÁLNAK AMIRŐL ÁLMODOTT CSAK MINDIG A TULAJ. NA EZT SZERETNEM VÉGHEZVINNI DE LÁTOM EDDIG NEM JÖTT LE.
tdemeter2020-07-17 10:40:19 // 122321
Így van, gyönyörű darab, máig a kedvenceim egyike.
leopop32020-07-17 10:35:46 // 122320
leopop32020-07-17 10:34:29 // 122319
Látom nem esik le mint akarok mondani :)
Liquid2020-07-17 10:14:44 // 122318
úgy-úgy, meg lejtőre :)
Giuntini2020-07-17 10:12:49 // 122317
Ez teljesen így van! Azt is hozzá kell tenni, hogy a 159 valahol a 156 és a 166 között helyezkedett el, megpróbálta kitölteni a felső-közép űrt!
Teljesen más kategóriájú autókkal vetjük össze! Kíváncsi lennék egy 2,4 159 és 166 összehasonlításához. Nem gyorsulás, hiszen a 166 súlyelőnnyel megy, és a 159 gyári progival alig erősebb az utolsó szériás 66-nál. Futóműben és egyebek terén....
Teljesen más kategóriájú autókkal vetjük össze! Kíváncsi lennék egy 2,4 159 és 166 összehasonlításához. Nem gyorsulás, hiszen a 166 súlyelőnnyel megy, és a 159 gyári progival alig erősebb az utolsó szériás 66-nál. Futóműben és egyebek terén....
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-17 10:08:47 // 122316
Te tudod, Kisalföld, Alföld, Mezőföld ide találták ki :DDD
Liquid2020-07-17 10:03:19 // 122315
Eleinte egész normális gyerek volt, aztán bekattant...
Pont mint annakidején Perdix :)
Pont mint annakidején Perdix :)
Liquid2020-07-17 10:00:07 // 122314
hát ja, 200 ló elég szegényes, nem is értem hogy tudunk vele élni :D
Ez szerintem nem feltétlenül csak Opel-éra, inkább annak a kornak a hagyatéka, a kor és kategóriatársai se nagyon könnyebbek, csak valahogy mégis mindig az Alfát baxtatja mindenki, ezzel(is).
Ez szerintem nem feltétlenül csak Opel-éra, inkább annak a kornak a hagyatéka, a kor és kategóriatársai se nagyon könnyebbek, csak valahogy mégis mindig az Alfát baxtatja mindenki, ezzel(is).
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-17 09:51:54 // 122313
elhiszem, mindenki többet szeretne belelátni a sajátjába, mint ami... én még mindig élvezettel ülök vissza az 59be nekem nagyon bejön a kormányzása, futóműve ... Guliettaból csak a QV-ből van tapasztalatom az nagyon megy de nem az a feeling futóműre, mint az 59 pl... a 66 V6 is jópofa játékszer igazi hajó ...
Giuntini2020-07-17 09:50:09 // 122312
Szoszához ne hasonlítsuk Leót! Az belekötött mindenkibe, Leo csak imádja a sajátját!
forrasr2020-07-17 09:41:42 // 122311
Volt itt aktív user akinek 2,4-es Brerája volt, de valahogy neki sem sikerült beilleszkedjen...pedig mindent is jobban tudott,persze tudom...nem a motoron múlt :D
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-17 09:20:49 // 122310
hát sajnos kár volt ezt az Opel érát erőltetni inkább jöttek volna ki a turbóval előbb azzal már azért elég élhető, meg egy 2.4-gyel is megírva... tudom a 200 ló semmire sem elég :DDD
VKG231!!! (156+75)2020-07-17 09:16:17 // 122309
Szerintem azt senki nem vitatja, hogy szép! Nagyon is az.
De nem erős :) és főleg nem gyors!
De nem erős :) és főleg nem gyors!
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-17 09:14:25 // 122308
még is az egyik legszebb Alfa... örök darab
tdemeter2020-07-17 09:04:46 // 122307
Igen, a Brera nem versenyautó, ezt leírták az összes cikkben kb ami született róla. Ez a külsejéről viszont nagyon nem jön le. Szóval én megértem, ha valaki úgy érzi, hogy övé a világ ha beleül.Egy ilyen kasztin mellé dukálna a tisztességes teljesítmény, de ahhoz kb 300 kilóval könnyebbnek kéne lennie és még sorolhatnám.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-17 07:25:17 // 122306
Na igen ezért kircsi az 59 futóműve kanyarokban rendesen ráesik a tuningolt Mitora 159 1.8TBi VS Mito QV puding..klikk
Zolibácsi2020-07-17 07:20:23 // 122305
Én nem sok videót láttam YouTubeon ahol bármilyen brera győzött volna. Davide Cironinak van pár videója ahol el mondja hogy brera 3.2 helyett gt 3.2. Meg a 1.8 tbi sem
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-17 07:08:45 // 122304
Előbb adnám el a 2.2őt helyette egy TBi arra egy kkk 3 turbó Stage 2 tuning aztán 280 ló...tudod sz@rból várat..ha még ez sem elég van Stage 4 is 360 lóval de ez már kemény pénzek :)))
VKG231!!! (156+75)2020-07-17 06:47:49 // 122303
Igen, a szívó tuning olyan rohadtul egyszerű. Főleg egy eleve magas literteljesítményű autónál...
Mert én tudom, hogy az alfaholics kit mit hoz az 1.6 nordon, de abban nem egy vezérműtengely van, hanem a komplett motorbelső átépítése, erősebb szeleprugók, nagyobb szelepek, teljesen más kipufogóoldal, gta trumpet (úgysem nézed meg, hogy mi az, mer a szargta-t lenyomja a brera, de ennek ahhoz semmi köze...), légszűrő nuku, na és így jön a vezérműtengelyhez 4000 fontért még kb 50 lóerő. Plusz a munkadíj, gépműhely, stb. És lesz egy üzemórás motor.
A lényeg az, hogy egy darab vezérműtengely csere konkrétan maximum 3-4% teljesítményt növel, ha a kipufogó hozzá van igazítva motorvezérléssel együtt.
De persze akkor már a mig29-est lenyomja majd a brera, tudom én.
Mert én tudom, hogy az alfaholics kit mit hoz az 1.6 nordon, de abban nem egy vezérműtengely van, hanem a komplett motorbelső átépítése, erősebb szeleprugók, nagyobb szelepek, teljesen más kipufogóoldal, gta trumpet (úgysem nézed meg, hogy mi az, mer a szargta-t lenyomja a brera, de ennek ahhoz semmi köze...), légszűrő nuku, na és így jön a vezérműtengelyhez 4000 fontért még kb 50 lóerő. Plusz a munkadíj, gépműhely, stb. És lesz egy üzemórás motor.
A lényeg az, hogy egy darab vezérműtengely csere konkrétan maximum 3-4% teljesítményt növel, ha a kipufogó hozzá van igazítva motorvezérléssel együtt.
De persze akkor már a mig29-est lenyomja majd a brera, tudom én.
VKG231!!! (156+75)2020-07-17 06:39:48 // 122302
De hát ha a gta-nál gyengébb autót sem ver meg, ezért a gta-t sem veri meg, nem érted?:))))
Zolibácsi2020-07-17 06:32:12 // 122301
Leo volt már olyan érzésed hogy itt mindenki hülye, csak te vagy helikopter?
leopop32020-07-17 00:35:38 // 122300
De tudok nálam elvetemültebbet is a holland ismerősöm.
Felújította az egész Breráját kívül belül egy II. világháborús autókat restauráló céggel :)
Azt hiszem mondanom sem kell mennyibe került neki :)
Most ott tart hogy eddig 4 szer tudta volna megvenni a 3.2 full extrát Brerát :)
Felújította az egész Breráját kívül belül egy II. világháborús autókat restauráló céggel :)
Azt hiszem mondanom sem kell mennyibe került neki :)
Most ott tart hogy eddig 4 szer tudta volna megvenni a 3.2 full extrát Brerát :)
leopop32020-07-17 00:31:52 // 122299
Ja nem nekem a Brera tökéletes csak kiváncsi vagyok milyen lesz így majd :)
A motorból is ezt akartam illetve felszereltségéből is. Kompresszorozni azért akarom hogy mit lehet még kihozni belőle :) Láttam neten performance vezérműtengelyt is direkt 2.2 re illetve 3.2 re nyilván pricey :)
De amúgy is ez egy hobby illetve álomautó projekt úgyhogy ez már nem számít :) Csak idő legyen rá :)
A motorból is ezt akartam illetve felszereltségéből is. Kompresszorozni azért akarom hogy mit lehet még kihozni belőle :) Láttam neten performance vezérműtengelyt is direkt 2.2 re illetve 3.2 re nyilván pricey :)
De amúgy is ez egy hobby illetve álomautó projekt úgyhogy ez már nem számít :) Csak idő legyen rá :)
Liquid2020-07-17 00:22:55 // 122297
te tudod... én nem nyúlkálnék ilyen szinteken, inkább vennék olyat amiben megfelelő erő lakik
Liquid2020-07-17 00:22:08 // 122296
egy Clio-t még az asszony i10-esével is legyűrök ha nagyon kell :)
leopop32020-07-17 00:20:33 // 122295
Amúgy én a kompresszort várom már nagyon kiváncsi leszek úgy hogy megy mert elég sokat várok tőle :)
leopop32020-07-17 00:14:42 // 122294
Tudom aztan lehet a Clio legyűrés sikerül a 7 alatt meg nem XD
Liquid2020-07-16 23:53:47 // 122293
Csak hogy ne legyen félreértés, nem arra vagyunk kíváncsiak, ahogy legyorsulsz egy valamilyen Clio-t, hanem arra, hogy megütöd a 7s alatti 0-100-at :)
leopop32020-07-16 23:35:03 // 122291
Nálad nagyobb minden lében kanált sem láttam még.
Nem először írogatni már nekem ilyen stílusban de mindegy :)
Örülök hogy ilyen minden megmondó Józsi lettél :)
Meg lesz csinálva majd a videó nyugi mivel tudom hogy igazam van nem egyszer mentem már el a Clio mellett :)
Idő energia lesz rá meg lesz csinálva. Most is versenyről megyek haza na csá 😌
Nem először írogatni már nekem ilyen stílusban de mindegy :)
Örülök hogy ilyen minden megmondó Józsi lettél :)
Meg lesz csinálva majd a videó nyugi mivel tudom hogy igazam van nem egyszer mentem már el a Clio mellett :)
Idő energia lesz rá meg lesz csinálva. Most is versenyről megyek haza na csá 😌