Charlie 1662006-01-10 18:42:14 // 604
Nem akarok dicsekedni, de sikerült befűznöm egy ismerősön egy 159 1,9 JTD Mjet 16V-re.
3 hét múlva veszi át, tuti a próbakör !!
Már úgyis ki akartam próbálni... az 1,9 JTD-t :):):):)
Marklar1552006-01-06 23:41:40 // 603
Rajtam nem múlik!
Ha tényleg érdekli a dolog akkor intézkedem.
Biztos van itt 1-2 csávó aki nem bánja ha szerepel a vasa... ;-)
ghosty92006-01-06 14:36:07 // 602
Ez igazan akkor lenne szep, ha lenne 75-os meg 156-os is, nem?
ruszman2006-01-06 14:17:51 // 601
Sziasztok!
Na srácok most olvastam végig a 159-es pontozását az év autója viadalon. Gondolom Ti már megvitattátok de ezek a pontozók nem normálisak az egyszer biztos! Nekem csak ennyi a véleményem. Ennyi ökröt egy rakások..
Fritzee2006-01-05 21:40:32 // 598
Az Alfa Brera melletti másik álomautóm. Három álomautóm van: Alfa Brera, BMW M6, Ferrari F430 (keménytetős)
Fritzee2006-01-05 21:39:42 // 597
Persze tudok még mondani: BMW 5, BMW 7, Mercedes SLK, Audi RS4, szal vannak. Én csak két márkát szeretek, de ezt már páran tudjátok: Alfa, BMW. Alfát azért, mert szép, sportos és lelke van, BMW is sportos, csak másképp, meh drágább is mondjuk. :-))
GEORGE2006-01-05 21:37:10 // 596
mi az a bmw m6??? :-)
Fritzee2006-01-05 21:36:03 // 595
Most le fogtok hurrogni, de pl. BMW M6. Nekem speciel nagyon bejön.
Béci Ɨ|ѯ2006-01-05 19:42:37 // 594
Nem szépek, hanem konzervatívok. Az emberek meg alapvetően ilyenek. Ezért tetszik nekik. A legrondább német autók akkor jönnek ki ha menőzni akarnak. Lásd 7-es BMW...
Zool2006-01-04 17:46:21 // 593
Köszi. Jók a videók, bár 159 nem volt. Kevés az utcai harcos 159-es jelmezben? :)
TarP2006-01-04 15:22:27 // 592
új Mercedes SLK, SL (régi is új is.)
BMW előző M3,
Audi új A4...
Azért vannak ott is szépek, de nem törvényszerű.
Igaz, kérdés, hogy mi az etalon. Egy Maserati 4200GT-hez képest a fent említettek elenyésznek vala :)
Marklar1552006-01-04 14:59:34 // 591
Nekem van egy ilyen oldalam, de ez nem épp teszt... ;-)
http://video.racing.hu/index.php?p=l&act=new
Kilo166 (Droid#1)2006-01-04 14:33:13 // 590
Maybach, de az is csak belülről.
csocsi2006-01-04 13:39:36 // 589
Mert a megszokott dolgok után mennek, nem mernek változtatni :-)))))
Halesz2006-01-04 13:37:30 // 588
Szép=Német+Olasz
Én ezt nem értem!
Mutassatok már a Porschén kívül szépnek mondható német autót........
Zool2006-01-04 13:31:19 // 587
Nem tud valaki megbízható teszteketről videókat (pl netes letöltés)? Pár reklám videót találtam, de még mindig be vagyok zsongva a kocsitól.
Üdv
Zool
Kilo166 (Droid#1)2006-01-04 10:49:45 // 586
Pedig a szőke haj, fekete bőrruha, piros sportautó nagyon jó színkombináció, bár fekete hajjal is jó.
TarP2006-01-04 10:13:35 // 585
Az új Puntó reklám pl próbál az értelemre+érzelmekre hatni, de vörös!
És TE is tudod, hogy vörös autót csak az őrültek vesznek :) :) :)
SKrisz2006-01-04 10:08:15 // 584
De olvastam... sőt én már a hangos verziót is megkaptam... többször is... :))
Charlie 1662006-01-04 10:07:59 // 583
Egyszerű, nem kap akkora publicitást !!
Nézd meg mennyi citroent adnak el, és mennyi rohad le.
Az egyik legszarabb autó, mégis viszik mint a cukrot.
TarP2006-01-04 10:04:49 // 582
Ne kötözköggyé! Az emberek nem veszik észre, mert nem akarják.
Nekik eccerűbb, ha nem kell gondolkodni.
Jó= Német.
Mekkbíhatós=Német+Japán
Bittonságos=Német+Svéd
Szép=Német+Olasz
Kényelmes=Német+Fraccija
Sportos= Olasz, de bittos sokat esz, meg lerohad, meg rozsdaboglya...
Ez az autós minilexikon.
TE nem olvastad??? :)
Marklar1552006-01-04 10:04:23 // 581
Mert német...
Mint a sör reklámban a precizitásos...duma ;-)
SKrisz2006-01-04 09:59:47 // 580
Én ezt mind értem és vágom, de ezek huszonéves dolgok és a góf 4 meg a góf 5 úton útfélen szétesik meg lerohad, az S merga meg az űrtechnikával együtt legyalulja a sofórt, mert kamion alá viszi az autót az autómata fékrendszer... Ezt miért nem veszik észre az emberek???
Marklar1552006-01-04 09:54:51 // 579
Ohhh
Csak gyorsban írtam a Winklernek... ;-P
"From: Krizsán Péter [mailto:krizsan.peter@chello.hu]
Sent: Wednesday, January 04, 2006 9:46 AM
To: Winkler Róbert
Subject: AR159 vs. AR155
Hello
Itt az új év, tehát B.U.É.K.
Rémlik még a felajánlásom?
159 vs 155?
Ha igen akkor szólj nyugodtan, hogy letudjam még mosattni...
;-)
Üdv
Krizsán Péter
06 20 9724471"
Válasz:
"Rémlik, rémlik, köszönjük,
mostanában helyezik forgalomba a teszt-159-eseket, és akkor majd jelentkezünk.
Üdvözlettel:
Winkler Róbert"
Ricoe1562006-01-04 09:54:44 // 578
Zool2006-01-04 09:45:23 // 577
Német gyarmat vagyunk. A média (főleg az autós) részben német cégek kezében van az pedig a legrészrehajlóbb Európában. A csúcs eddig az autótrend volt amit az autózeitung tükörfordítáas volt. Nem hittem el amikor a német biztosoítási besorolások pontszámai ott szerepeltek a táblázatban. Még csak meg sem próbálták indokolni, hogy miért kapott X pontal többet a német versenyző a pénzügyi feltételekre magasabb alapár, rosszabb alapfelszereltség és drágább extrák mellett. A németek mindig az olcsóbb biztosítással hozzák össze a kiegyenlített pénzügyi pontokat(sose értettem hogyan,de mindegy).
Mi meg szápen lefordítottuk és kaidtuk. Grr....
Marklar1552006-01-04 09:39:50 // 576
Nem haragszom. ;-)
De azt a műsort a munkahelyemen láttam, sajnos max1/4 es koncentrációval.
Ami főleg a képekben ki is merűlt. A szöveget már nem nagyon hallottam, mert mindíg pofázott valaki... :(
Egyébként még csodálkoztam is, hogy honnan szereztek tesztautót.
Ugyanis leveleztem a Winklerrel, hogyha tesztelnének 159et akkor szívessen kölcsönadnám az enyém, hogy teletankolják... ;-)
+ bemutatthassák ~14 év evolúcióját...
Nem zárkózott el a téma elől, de szerintem már el is felejtette:(
Charlie 1662006-01-04 09:38:53 // 575
Ez sztem egyszerű:
Anno a 2es golf vagy az E124 merci tényleg kirány autó volt, nem lehetett széthajtani, kivitt a világból, és megmaradt a nimbusz, bár már szakadozik szerencsére.
A másik az hogy jóval agresszívebb a reklámkampányuk mint az olasz márkáké.
Nem lehet ez az ok?
TarP2006-01-04 09:37:41 // 574
De van, de van!!!:
A történelmünk folyamán gyakorta vártuk a németeket, mint segítséget, mint etalont, mint ipari húzóerőt, mint a precizitás mintaképét...mint háborús társunkat a NAGY Magyarország visszahódításában....
Szóval Német gyarmat szeretnénk lenni, ezért szeretjük őket.
Meg van Audi motorgyárunk, aminek tényleg örülni kell.
Tehát van benne logika, ugyanakkor valamennyire lehetnének korrektek.
Vagy szólni köll az Olaszoknak, hogy küggyenek pénzet, meg befektessenek nálunk sokat...
Marklar1552006-01-04 09:33:24 // 573
Genetikai oka van!
Sógorokat mindíg szerettük,(?) az meg már majdnem német...
;-)
Charlie 1662006-01-04 09:32:57 // 572
Már megbocsáss, de ha alaki egy 159 1,9JTD-ből 11 l-es vegyesfogysztást hoz ki, akkor az nemcsak hülye, hanem kretén is. Mi ez ha nem bántás.
Basszus, a 166-ban a 2,4 JTD motor rossz olajpumpával és LMM-el sem lehet 10 l fölé verni !!
SKrisz2006-01-04 09:29:42 // 571
Nagyon sokszor gondolkodom rajta, hogy honnan is jöhet ez a németautó mánia kicsiny hazánkban... Egyszerűen nem találok rá épelméjű magyarázatot.
Marklar1552006-01-04 09:29:19 // 570
Volt az vagy 2hete, asszem a retek klubon.
Összeségében nem bántották, ha jól emléxem.
Charlie 1662006-01-04 09:26:14 // 569
Na ezér nem nézem én látjátok a répámkata meg balázska féle műsorokat.
Csoda hogy nem félnek az olasz autók tulajaitól.
SKrisz2006-01-04 09:23:29 // 568
Szerintem ezt TarP is tudja, csak épp ha megnézed a pártatlan tesztelő kisiparosokat, akkor ha Alfa = szar, ha bármilyen más északi, vagy jürgen tekknika, akkor az az isten... Persze ez ettől még messze nem igaz, de ez van:(
Zool2006-01-04 09:21:55 // 567
Ha valakit érintene mostanában 159 vásárlás: a Belga kereskedők akcióznak az autószalon idején. Luxembourgban meg amúgy is vagy 1500 euróval olcsóbbak az alfák, mint Belgiumban. Pl: 159 JTD 8v progression 22600 euró bruttó. (Nincs alufelni, de van 2 zónás klíma). + 2100 euró a progressive csomag (bőr, alufelni, tempomat, metálfény, kormányvezérelt rádió, )
A www.alfaromeo.lu ról a Salon 2006-ra kell kattintani.
TarP2006-01-04 09:20:13 // 566
Ezért eszik keveset az Opelban, mert az Alfa(FIAT) nekik ugyanolyan teljesítménnyel, csak fele akkora fogyasztással gyártja :)
Charlie 1662006-01-04 09:15:51 // 565
Wazze, de ezt a motort az Alfa gyárja , nem?
Nem mi vesszük az opeltól !!
csocsi2006-01-04 09:12:06 // 564
Lehet hogy azok csak 90-l járnak :-)))
TarP2006-01-04 09:08:13 // 563
Most mér' ?
Az én 2.0V6TB-m is megeszik vegyesben 11 litert, ha kicsit hajtom :)
És mint tudjuk, az JTD-k naggggyon sokat isznak az Alfákban és naggggyon-naggggyon keveset, ha Saab-ba, Opelba, vagy bármi másba kerülnek :)
Charlie 1662006-01-04 08:59:06 // 562
Urak, tegnap egy ismrősöm azt magyarázta, hogy valamelyik bóvli autósműsorban (Nem totalcar) hanem autómánia vagy vmi ilyesmi. tesztelték a 159-est az 1,9 JTD motorral, és náluk vegyes használatan 11l-es átlagfogyasztás jött ki.
Meg állítólag le is húzták.
Igaz ez?
Nem bírom elhinni hogy mekkora f...ok vannak !!
Buksi2006-01-02 01:58:59 // 561
De azért Ő marad az álmom! :-))))))
Buksi2006-01-02 01:57:14 // 560
Nagyon komoly! :-))))) De szerintem elég lett volna egy 18"-os felni is és egy szolid ültetés mellé, mert így egy picit magasnak tűnik a gép! Szerintem! :-)))
Cgo2005-12-30 16:02:58 // 559
egyetertek - egy pontositas: en nem magyarorszagrol irok, hanem szlovakiabol
Zool2005-12-30 15:58:37 // 558
Ha komolyan érdekel a Crosswagon, érdemes körülnézni a bemutatóautóknál. Luxembourgban a kereskedőnél fél éve áll egy. Egyébbként ma láttam itt a negyedik 159-est utcán (nem márkakereskedős marticával). De mint sokan, én is inkább kivárnék a gyerekbetegségekkel. Ne rajtam kisérletezzenek. A magyar sikertelenség oka szerintem a csillagászati ár. A 147 ára nagyon sok, a 159-é meg magas (még ha értékarányos is), és ebben a kaetgóriában megfontolják az emberek, hogy mire adnak ki 8-10 millát.
Cgo2005-12-29 21:01:25 // 557
sziasztok,
azt hiszem ma picit hosszabb leszek, hiszen en mar a kovetkezo automon torom a fejem, mely 2007-2008 korul varhato es a Crosswagon-SW-166-159 egyike lesz az.
Ezert a 159rol eddig nem alkottam velemenyt, tobbszor talalkoztunk es sokaig ismerkedtunk. A megalkotott velemenyem pedig mindmaig elegge schizofren, valahogy nem bir bennem kialakulni a vegleges allaspont. Az egesz kezdodott azzal, hogy az Alfa az osszes tortenelmi hatteret es duzzadoan italiai kompoziciot lecserelte modern hatterre, egyenes vonalakra es urkozpontosra, teljesen csillagok haboruja erzesem volt, ami persze nem negativ, csak ugy fogtam fel, hogy mi most szakitunk a hagyomanyokkal es valami ujat teremtunk.
Aztan jott a kulso. Az eleje fergetegesen jol sikerult, nekem olyan, mint a 156 es a SZ kozos gyermeke, kello agresszivitassal es lagy 156 utan olyan nagyfiusnak tunnek a lampak, kodlampak. Erintesre viszont elegge gagyi a fem utanzat, bar a biztosag miatt gondolom kotelezo a muanyag. A lampak mogott a lakkozas atmenete a feketebe minden altalam latott 159en picit elnagyolt, szebb megoldast is lattam mar. Az oldalara tovabbra is a nagyfius kifejezes a legjobb, robosztus es hatalmas, a feny-arnyek jatek tetszik a kilincs brutalis jo. A sarhanyo felkanyarodasa a szelvedohoz nem tetszik es elolrol-oldalrol megbontja a harmoniat. A hatulja mar a faceliftes 156on sem jott be, most meg meg kevesbe tetszik. A fenti piszeseget meg jobban kiemeli az alja noiesen kerek feneke es ahany iranybol nezem, annyibol furcsa. Az Alfa jel feletti tores sem jon be, akarcsak a csomagter tetejen az ive. Lehet, hogy megszokom, de nem nagyon hiszem.
Luxusautosan szeles es massziv az ajto, viszont csak harmadszorra sikerult kinyitnom, mintha beragadt volna. Talan veletlen, nem tudom, tobbszor probaltam es valami baja volt. Az ules lattan szinte megijedtem, olyan nagy.
Beulve viszont rogton tudtam, hogy otthon vagyok. Hiaba hatalmas az auto es hiaba a nagy ter, a korem rajzolt belso es a labamnak kikepzett szuk alagut rogton magaval ragadott. Az ergonomia tokeletes, minden kezre allt, kiveve a valtokar mogotti gombokat, az valami katasztrofa es valahogy nem jott ossze. Ami meg nem nagyon tetszett, az a futes tekerentyuje, a dudlisuveg szeru gumimuanyagtol olyan erzesem volt, mintha nedves helyeken hasznalatos kapcsolot fognek, ahol a vezetekeket vedik a nedvesseg ellen gumibetettel. Raadasul a kattogasa egyaltalan nincs csillapitva.
Elbeszelgettem a sracokkal is, eddig nemhogy egyet sem adtak el, de meg erdeklodo sem volt es a tesztvezetestol nagyon tartanak, mert soha nem lehet tudni, mi esik szet az auto belsejeben, allitolag a kapcsolok, apro alkatreszek hajlamosak leesni..... Deja vu - Alfa 156 1998... Apropo 156 - a szerviz szerint az utolso szerias 156ok es crosswagonok kozul meg egy sem volt naluk szervizben hibaval!!! Ez most nagyon jo vasarnak tunik, ha valaki uj autot akar, Crosswagon eddig csak egy volt szervizben - 2 hetesen totolkar... A tobbi csak olajcserere jar, igaz a legoregebben most van 28000 km, ami nem tul sok, viszont a 4x4-tol ezek szerint nem kell felni, nincsen gyerekbetegseg.
Summa summarom egyelore nem nagyon tudnek donteni, melyik Alfa lesz a kovetkezo autom, ha a JTD mar nem tud tovabb szolgalni.
Béci Ɨ|ѯ2005-12-29 10:29:38 // 555
Nem rossz... Ellenben jó. :)