ribipeti2006-02-24 21:09:13 // 803
És ezen röhögsz?
Grrrrrr!!! :))
Tedi2006-02-24 21:09:04 // 802
Csak részleteket olvastam belőle, de már úgy is egy levél elfogyott abból a bizonyos Andaxinból. Az egy köcsög!
ribipeti2006-02-24 21:07:53 // 801
Aki jót akar magának, az a márciusi A2 száma mellé, (amelyben egy 159 teszt van) egy doboz Andaxint is vesz magának, mert csak úgy lehet végigolvasni Surányi Péter "művészúr" cikkét. Siralmas a hozzáállás. :((
Satti2006-02-24 11:18:19 // 800
Nagyon tetszik,főleg az agresszív eleje,ez igaz minden Alfára jellemző,de ez mégis nagyon jó lett,az SW-ről meg ne is beszéljünk,imádom,úgy ahogy van.
Pietro2006-02-24 10:30:04 // 799
Kib...tt eltalált formája van ennek az SW-nek (is). Szerintem is jobb, mint a sedan.
GEORGE2006-02-24 10:05:29 // 798
Nem semmi!!!
Hogy lehet oda bekerülni???
ribipeti2006-02-24 09:21:28 // 796
Azér' ez diszkrimináció! Vidékre nem jöttök? :))
Tedi2006-02-23 18:44:54 // 795
Egyet még csak-csak :))))
Mondjuk én sem panaszkodom, mert én 2 napig leszek, az is tűrhető még.
Kilo166 (Droid#1)2006-02-23 15:20:16 // 794
Én is Pesten rontom a levegőt, csak már ma estétől. :))
kando.2006-02-23 15:11:51 // 793
holnap én is pesten leszeeeek :-PPP
GEORGE2006-02-23 14:26:51 // 792
Azért egy-egy napot ki lehet birni nem?? :-)))
Willy2006-02-23 14:14:13 // 791
Na ne má! Mázlista.....
BeeGee2006-02-23 14:07:22 // 788
Ne irígyeld, tök fárasztó meló :) Egész nap dugó, szmog... ááh :)
Halesz2006-02-23 14:03:15 // 787
Ha holnap ráérsz, beülhetsz mellém :)
Cselentano2006-02-23 13:55:59 // 785
jaja, pár itteni kollega is fogja vezetni :-)))
Zool2006-02-23 13:33:37 // 784
Én tegnap szúrtam ki egyet Luxemburg belvárosában. Mondenaom sem kell, nem a szokásos úton mentem munkába aznap. Ha nem az alfák városában lettünk volna,szerintem a tulaj már rég parázott volna, hogy ki üldözi....
Z
Tom122006-02-23 13:30:38 // 783
Én egy feketével találkoztam, mindegy, milyen motor volt benne, de gyönyörű volt.
Ja és egy "szőke nő" vezette...:-)
Seriff2006-02-23 13:25:40 // 782
Ma találkoztam egy 159 konvojjal!!
És ilyenkor nem vagyok Alfával:-(( 2 ezüst és 2 bordó 159 járja a várost promóciós célokkal még 2 hétig- beszéltem az egyik sofőrrel- szívesen vállalnék ilyen munkát!
Tom122006-02-23 13:23:30 // 781
Mondjuk, tükörben villogva már nem annyira tetszene...:-)) /Külömben tényleg jól áll neki az "egyenruha" is...:-)/
Tom122006-02-23 13:21:23 // 780
...vagy hova fejlődik a rendőrség...:-))
Zool2006-02-23 13:17:09 // 778
Halesz2006-02-21 22:21:31 // 777
Ja kicsit utánanéztem, hogy az A5.hu, amire hivatkozol 18 óra után tette ki a képeket. Én pedig még napközben nyomtam be a hírrovatba...
Mondjuk az Italiaspeed.com megelőzött, szóval a délelőtti linkelés jogos volt Zool-tól! :)))
tipoatti2006-02-21 22:18:25 // 776
Sziasztok!
A 159 SW GYÖNYÖRŰ!!! Nekem sokkal inkább bejön a sedan-nál, valahogy arányosabb!
Halesz2006-02-21 22:12:25 // 775
Grrrrrrrrrrrrrrr :P
:)
Balage2006-02-21 19:10:57 // 774
úú, bocs, nem néztem a híreket. Mea Culpa Halesz!
Balage2006-02-21 19:01:33 // 773
Itt is:
Alfa Romeo 159 SW
TarP2006-02-21 10:50:28 // 772
Face liftes GT-ről nincs valakinek bármi infója, képe? (2006-ra ígérték.)
Mert nekem azt súgta egy hang, hogy nagyon meg kell néznem :)
Zool2006-02-21 09:51:47 // 771
Hivatalos sajtófotók a 159 Sortwagonról. Nem gyenge.
http://www.italiaspeed.com/new_models/2006/alfa_romeo/159_sportwagon/gallery_2/gallery.html
Zool2006-02-16 16:05:21 // 770
Szerintem a vezetési élmény nem csupán a gyorsulást jelenti. Ha csak gyorsulás kell, arra egy régi Punto GT tökéletese megfelelne. A 159-es kb azt tudja, amit a presztízs-konkurensek, eltekintve az extrém dolgoktól, ami meg úgyis csak keveseket érint. A kormányzás és a kezelőszervek lehetővé teszik az élményvezetést, de valahogy szerintem is lomhábbnak érződött a kocsi, mint más hasonló autók, akár ugyanezen motorral is. De szerintem még a 120 LE JTD sem volt halálosan lassú. (a 318d sem lesz agresszívebb a padlógáznál, és azért kint jó 4 ezer euróval többet fizetsz, otthon sem lehet jobb a helyzet).
admirális2006-02-15 19:26:28 // 769
Ha nagyobb vezetési élményt lehetne rendelni, az én listámra az is felkerülne... Csak 1.9 JTS-t vezettem, de nem győzött meg. Mondjuk ki: nagyon meghízott a 156-hoz képest. Érzésre a lényegesen erősebb 1,9 JTS 159-ben szerintem kevésbé sportos, mint a sokat kritizált 1,6 TS a 156-ban. Leginkább mocit is rendelnék felárba, persze minden pénz kérdés. Ha nem az lenne, biztos fullextrás kéne. De szerintem mindenkinek:).
Zool2006-02-15 19:08:24 // 768
Nekem is aktuális lehetne vmi váltás, de én nagyon komoly engedményekbe mennék bele az extrák terén:
1. nem kell metálfény (a 147-esmnél nemrég szóltak hogy nem metál, észre sem vettem, csak a mosókba esett karcolásokról, hogy nem a feláras fényezésem van). Kb annyi az ára mint az összes többi extra radar nélkül.
2. előre dönthető hátsó ülés: gáz, hogy hátulról meg nem pakolható rendesen. Minden "prémuim" meghülyült? Vagy a fő ügyfél a nőgyógyász, aki a lvélbedobón keresztül tapétázta ki a lakását?
3. tempomat: nem túl drága, de ha spórolás, akkor spórolás, és hibaforrás is lehet
4. felni: télen úgyis zűrös, a disztárcsa pedig elég jól sikerült.
Amiből nem engednék:
1. kétzónás klíma: szerintem alap a katerógiában, luxiban alapáras proginál
2. tolatóradar: a kcsi nem apró, egyszerűen kell. Ha az első-hátsót veszed van kijelző a bordkompjuteren (persze újabb hibalehetőség).
3. hátsó elektromos ablak (nem mindenhol feláras proginál)
4. VDC: alapáras, de ha nem lenne akkor is kéne, csak hőzöngenék...
5. kormányvezérlő: most is van. elég normális az alap rádió kezelőfelülete, de sokat könnyít a vezetésnél.
más nem jut eszembe, de asszem volt pár cucc, a radar kivételével mind 1-200 eurós nagyságúak.
admirális2006-02-15 19:06:31 // 767
Azért gyorsadn hozzá teszem: azt csak feltételeztem, hgy a GT olcsóbb, mint a 159. Igazából a GT a drágább meglepő módon, legalábbis a Lóerő új autó árlistájában így van.
admirális2006-02-15 18:41:18 // 766
Igen, nekem sincs túl nagy bizalmam egy ennyire új típushoz, viszont kérdés, hogy ez az állítólagos jó elektronika tényleg olyan jó-e, mint amilyennek kikiáltják... Igazság szerint úgy néz ki, hogy új kocsi áll a házhoz, és mivel lízingelni fogjuk, mert céges, ezért új autó lesz, de jelenleg nagyon nehéz lenne választani az Alfa kínálatából. Más márka is szóba jöhet, de ha lehet, akkor legyen inkább Alfa.
Szóval így jött szóba a GT, de azt is nem sokára lefuttatják, a 147 kicsi, a GTV szintén, és igazából annak sincs sok ideje hátra, a 166-tal ugyanez... És nincs sok idő, 1 évet nem fogok vele várni, de még fél évet sem.
Már a 6 milla is nagyon húzós, de arra még egy csomó minden rátevődik (motor, felni, mittomén), akkor gondolom 7-ig meg sem állok. Szóval nem könnyű. És csak ilyenkor jövök rá, hogy miért adnak el ilyen keveset belőle...
Zool2006-02-15 18:33:17 // 765
Egy apró megjegyzés: nem mindenhol olyan drága az Alfa. A 159-es Luxembourgban 23000 euró bruttó (1.9 JTS vagy 120LE JTD Progression). Ebből lejön 15% Áfa és rámegy 20% áfa plusz regadó.
A progression elég jól felszerelt, itt van benne autóómata légkondi, (de nincs felni, ellentétben a németekkel ahol fordítva van).
Zool2006-02-15 18:22:21 // 764
Mivel elég sokszor vezettem már 159-est (4 dízel változatot), úgy vélem rendelkezem egy kis tapasztalattal, de mégsem tudnék egyértelmű választ adni a kérdésedre.
Az utolsó előtti alkalommal egy Lexus IS250-esből ültem át, és nem tudtam eldönteni, h a 159 jobb vagy rosszabb. Egyszerűen más, kb mint a Corolla és a 147-es. A toyo finomabb kezelőszervekkel rendelkezik, de semmi visszajelzés. A Lexus az anyaméhhez hasonló, jól szigetelt, kényelmes és szép. De semmi köze a vezetési élményhez (más kérdés hogy a saját autómmal sosem utaznék kilinccsel előre, szal szerintem az egész hátsókerék-hajtásos élvezkedés is megkérdőjelezhető).
A 159 kormánya nagyobb erőt kíván, de nem csak azt teszi amit szeretnék, hanem tudomásom is van róla. Van visszajelzés a kocsi menetdinamikájáról a kormányon, nem csak egyszerűen közvetlen a kormány.
Charlie 1662006-02-15 18:19:34 // 763
Szia,
Érdekes kérdés. Én új szériájú autót addig amíg legalább 1 éve nem gyártják, elvből nem veszek. Kiforratlan dolgok, stb.
A 159-nél annyiban más talán a helyzet, hogy ott vannak olyan motorok, konstrukciók, amik nem újak, pl 1,9 JTDm, 2,4 JTDm, 3,2V6, amik nem újdosnágok, és már bizonyítottak. Én talán a 2,2 JTS motorral nem venném meg, azontúl viszont bátran, mivel a legnagyob újdonság a design, legalábis nálam.
Az ár. Hmmm. Ez ugye nem egy nyócvágen, hanem nagybetűs ALFA !!
A több is drágább, a legóccsóbb 147-es is 5 miskánál indul. Igy alapból talán drágábbak.
Használtan viszont nagyobbat csökken az értéke, így az alighasznált 1-2 évessel tán jobban jársz.
Speciel én inkább GT-t vennék, de csak azért mert jobban tetszik.
admirális2006-02-15 17:48:43 // 762
Mit gondoltok? Érdemes 159-est venni? Egyrészt az árát megéri-e, illetve, hogy többet ad-e a konkurenseknél. Másrészt pedig eg új tpus, még talán fél éves lehet, nem túl sokat gyártottak belőle, tehát valósznűleg még nagyon kiforratlan lehet. Szerintetek is?
Ami még érdekelne, hogy jelenlegi színvonalán jobb minőségű, illetve megbzhatóbb-e a GT-nél. Köszi a válaszokat.
BeeGee2006-02-11 18:35:49 // 761
Zool2006-02-09 13:44:29 // 760
Föltettek egy Vox amsTV tesztet az auoclipre. A 2.4 JTD-t gyorstesztelik, abba belekötni nehéz, de azért nem tagadták meg magukat.
Némettudók előnyben.
http://www.autoclips.net/detail.php?parent=13&id=607&id_video=2702
BF1562006-02-09 11:02:35 // 759
Balage2006-02-07 21:12:43 // 758
Hát erre soha nem jöttem volna rá! :-P
Hát, ha van egy csöpp eszük, akkor gyorsan összehozzák, hiszen a technika adott, a la Brera (is), és talán sikerül előbb megcsinálni, mint a 4×4-es BMW 3 osztályt (nem az X3-ra gondoltam)
nick2006-02-07 21:06:31 // 755
Szerintetek mikor lesz 159 cw?