GEORGE2006-02-26 22:15:43 // 904
Pakson én még a Paksi tali elött (A tali 2006.02.18)egy héttel már láttam.
Már tulajnál, rendszámmal!
ribipeti2006-02-26 22:12:49 // 903
A Suzukinál (a Fiat Sedici tesóját) az SX4-et is Genfben mutatják meg hivatalosan, de itthon már kábé 2 -ha nem 3- hete kint áll egy a kereskedés előtt és lehet vele tesztköröket menni. Most hétfőtől talán meg már veszik fel a rendeléseket. Szóval nincs itt hiba, csak vevőcsalogatás szerintem.
kando.2006-02-26 21:57:43 // 902
Én nem fogok, az tuti ;-))
Ültem már Miniben is hátul, na az valóban kényelmetlen kissé... :)))
kando.2006-02-26 21:52:49 // 901
Nem kell ezen csodálkozni... olaszok...
..hirtelen kellett küldeni valamit ide, aztán ezt találták :-))))
Cgo2006-02-26 21:38:08 // 900
vagy felresikerult es errefele probaljak "eladni" :)
Tedi2006-02-26 21:11:33 // 898
159SW:
Ezt hívják úgy, hogy cikíííííí :) valaki a logisztikán aludhatott, vagy nemtom :)
Halesz2006-02-26 21:08:33 // 897
Szerintem inkább az lehet, hogy elpostázták sok helyre, de ki volt kötve, hogy csak Genf után tehetik ki / hirdethetik meg...
GEORGE2006-02-26 21:03:10 // 896
A mai világban minden előfordulhat, de azért egy 159SW-t postázni tévedésből???? hmmmnehezen hihető....
Charlie 1662006-02-26 21:01:01 // 895
Olaszos precizitás :):):):):)
GEORGE2006-02-26 20:58:03 // 894
Ki van zárva a titkosság, erre kínosan ügyel a gyár!!
Halesz2006-02-26 20:53:22 // 893
Hát igen... az a fura, hogy ha titkos, akkor hogy a fenébe tudták már "postázni" Mo-ra??? :) A gyárban véletlen nem vették észre, hogy "jé ez egy SW?" :)
Csöri2006-02-26 20:52:22 // 892
Azért mondom, hogy ha titkos, akkor nem lenne kinnt.
Blade2006-02-26 20:49:01 // 891
hát nekem isten bizony ezt mondta a skac.Amugy azért voltam ott,hogy kiprobáljak egy zsir uj GT-t 19 Mjet.Amig elokészitették az autot,mondom szétnézunk abaratnőmmel a szalonba.Eloszor azt hitem sima 159,de kiderult mégse, csodálkoztam is rendesen. Rákérdeztem,mire azt mondták hogy véletlenul szalitották ki a 159sw-t.Ők is csodálkoztak,hisz a hivatalos bemutato genfben lesz majd.Azért mondták,ha lehet ne verjem nagy dobra. És én igy is tettem:) Persze ha annyira titok lenne,nem tették volna ki aszalonba.De az auto ott van
GEORGE2006-02-26 20:06:32 // 890
Dugós araszolgatás, javarészt 3 egy kevés gyorsabb menet útán 12,4 volt az átlag fogyija a 159 1,9 JTS-nek.
Szerintem is inkább a Mjet a nyerő!
Csöri2006-02-26 19:58:15 // 889
Akkor egyet értünk.:)
Én azért kipróbálnám a 2.4MJTD-t, és a 3.2V6-ot is.:)
admirális2006-02-26 19:58:10 // 888
Azért, mert magam mögött akarok utazni!!!:)
Halesz2006-02-26 19:52:54 // 887
Én eddig az 1,9 és a 2,2 JTS-t próbáltam. Az előbbi halovány, a másik élvezhető. De el bírom képzelni mennyit fogyaszt, annyira viszont nem teljesít jól :) 1,9 JTD + novitec cucc, szerintem ez a tökéletes :)
Halesz2006-02-26 19:50:13 // 886
Amúgy nem tudom srácok komolyan mondom, miért annyira fontos egy középkategóriás autóban a hátsó helykínálat!... Elférnek a gyerekek, aztán kész. Ne mondja nekem senki, hogy azért vesz 159-es Alfát (vagy bármilyen hasonló nagyságú autót), mert állandóan 5 jól megtermett kőműves fog benne utazni :)))
Ezért akarok én inkább GT-t :) Legalább jó indokom lesz rá, ha valaki panaszkodik hátul :))
admirális2006-02-26 19:36:13 // 885
Én olyan közepesen nagy vagyok, és az első ülést határozottan szűkebbnek éreztem a 159-ben, mint a 156-ban. Olyan volt, mintha egy coupe-ban ülnék, de igazából nagyon kényelmetlenül éreztem magam, mert nem olyan alacsony, nem olyan kicsi a teste és nem olyan gyors, mint egy coupe. Szerintem értitek miről beszélek. Egy GTV legyen szűk, de egy 159 ne! Egyáltalán nem éreztem kényelmesen magam a vezetőülésben, és szerintem hátul sem lett volna jobb. Az 1.9 JTS szerintem kb úgy megy, mint a 156 1,6 TS, csak érzésre még gyengébben tűnik annál. Hogy az 1,8-at kinek fogják eladni, vagy ha eladnak valakinek is olyat, akkor hogy fogja bírni a tulaj idegekkel, nos azt még nem tudom. Már mondtam egyszer egy másik topicban, hogy az 1,8 csak arra jó, hogy meggyűlölje az avatatlan birtokos a márkát.
Az értéktartása egyes jóslatok szerint jobb lesz, mint eddig bármelyik Alfáé. A kedvező garanciális feltételek miatt nagyon soknak lesz vezetett szervizkönyve, és azt ígérik, különösen megbízható típust csinálnak. Ezt mind csak az idő fogja eldönteni...
csocsi2006-02-26 19:21:05 // 884
Most már jelentkezni fogok valahova és kipróbálom, köszi a tanácsot.
Csöri2006-02-26 19:16:39 // 883
Próbáld ki mindkettőt.
A dízel a nyomatéka miatt élvezetőbb. Szerintem.
csocsi2006-02-26 19:14:42 // 882
Akkor szerinted érdemes egy D-t kipróbálnom?
A mostani 156 jtd-k is elég jók, annál többet tud nyújtani?
csocsi2006-02-26 19:13:32 // 881
Most már előbb-utóbb nyélbe kell ütni egy ilyet :-))
Csöri2006-02-26 19:12:46 // 880
TSodát ne várj az 1.9JTS-től.
Én próbáltam az 1.9 MJTD-t, és a JTS-t is, és ugyan én a benzines autók pártján állok, de a 159-ben jobb választás a dízel .
GEORGE2006-02-26 19:11:46 // 879
Hát igen a próba lenne a legjobb mert még is csak személyes tapasztalat!
csocsi2006-02-26 19:09:13 // 878
Az számomra már soknak tűnik :-))
De valszeg egy próbát kellene tennem :-)
Csöri2006-02-26 19:08:50 // 877
Vazze ilyen lehet?:))
A hivatalos bemutató előtt véletlenül??
Szerintem kamu. Ha véletlen jött volna, a FAM tuti nem szállította volna ki a Darázsiékhoz.
Szerintem ezzel is akarják a 159 eladásait növelni.
GEORGE2006-02-26 19:05:46 // 876
A rendes gyorsulását nem tudtam kipróbálni mert a Club elnők úr folyamatosan kordában tartotta Pszhiésen a lábam:-( :-))
5 személlyel 6.-ban 80-tól lassan de határozottan elkezdi "felszedni" magára a sebességet....
Szóval visszafogottan gyorsult, de mondom kihúzatni nem tudtam rendesen.
Szerintem annyival megy csak lassabban mondjuk a tiedtől amennyivel nehezebb
csocsi2006-02-26 19:01:07 // 874
Nem erre voltam kíváncsi, mit tud gyorsulásban? :-))))
GEORGE2006-02-26 18:59:09 // 873
Érdekes mindenképpen!!!
Főleg ha már valaki ezt meg is veszi és járkál vele!! .-)))
Mire a Genfi bemutató lesz neki már megunt vas lesz :-DDD
Esetleg már egy autós újság hirdeti mint használt 159SW! .-DD
Halesz2006-02-26 18:53:57 // 872
Olyan olaszos, nem??
Elküldenek egy autót, amit csak Genfben akarnak hivatalosan bemutatni??? Hogy is van ez? :)
GEORGE2006-02-26 18:49:58 // 871
Ez ha tényleg így van akkor elég érdekes baki!!
Balage2006-02-26 18:48:10 // 870
Kell, ez is kell... :-D
Blade2006-02-26 18:34:41 // 869
GEORGE2006-02-26 17:52:32 // 868
Meg még azt mondanám, hogy annyira nem rossz ám amennyire páran lehúzták szegény 159-et.
GEORGE2006-02-26 17:48:33 // 867
Az egész próba út egy mondatban:
Egy kellems kocsiban autóztam eggyett :-)
csocsi2006-02-26 17:46:09 // 866
Akkor nem volt kitörő öröm?
GEORGE2006-02-26 17:31:52 // 865
Szevasztok!
Pénteken este én is kipróbáltam egy 159 1,9 JTS gépet.
5-en voltunk benne, kijelentem, hogy hátúl 3 embernek nagyon szűk!!!!!!
3-munk közül egyikünk sem volt túlsúlyos!!!!!!!!!
5 személlyel visszafogottan gyorsult, no meg Ákos is "fékezett" :-) a "GEORGE ne száguld mondattal " :-)
Benyomásaim.
Kellemesen vezethető,
Alfás morgás megmaradt benne, kihúzatáskor,
Vezető ülésben ülve jól éreztem magam már az első méterektől,
Kézre állnak a kezelőszervek,
Kis erőt igényel a kormány, kapcsolók kezelése,
Finom tompa puffanásokkal halad át az úthibákon,
Hátúl csak 2 személyes,
Az én 146ti-hez azért lomha szegényke, de tudom nincsenek egy súlycsoportban!
Ja és van benne pohártartó!! De minek??? mert ha használod nem tudsz rendesen válltani és a könyöklőt sem tudod használni! :-(
A Punto II.-ben van a legkirályabb helye a pohártartónak!!!
...
A képek nem a legjobbak, sötétben teloval, és nem állítottam rajta semmit...
Ja és ami még tetszik az első mennyezeti lámpatestben van két vörös led ami a középkonzolt sejtelmes vörösre festi, igaz csak egészen halványan és elsőre nehezen látszik :-)
Pénteken este én is kipróbáltam egy 159 1,9 JTS gépet.
5-en voltunk benne, kijelentem, hogy hátúl 3 embernek nagyon szűk!!!!!!
3-munk közül egyikünk sem volt túlsúlyos!!!!!!!!!
5 személlyel visszafogottan gyorsult, no meg Ákos is "fékezett" :-) a "GEORGE ne száguld mondattal " :-)
Benyomásaim.
Kellemesen vezethető,
Alfás morgás megmaradt benne, kihúzatáskor,
Vezető ülésben ülve jól éreztem magam már az első méterektől,
Kézre állnak a kezelőszervek,
Kis erőt igényel a kormány, kapcsolók kezelése,
Finom tompa puffanásokkal halad át az úthibákon,
Hátúl csak 2 személyes,
Az én 146ti-hez azért lomha szegényke, de tudom nincsenek egy súlycsoportban!
Ja és van benne pohártartó!! De minek??? mert ha használod nem tudsz rendesen válltani és a könyöklőt sem tudod használni! :-(
A Punto II.-ben van a legkirályabb helye a pohártartónak!!!
...
A képek nem a legjobbak, sötétben teloval, és nem állítottam rajta semmit...
Ja és ami még tetszik az első mennyezeti lámpatestben van két vörös led ami a középkonzolt sejtelmes vörösre festi, igaz csak egészen halványan és elsőre nehezen látszik :-)
Zool2006-02-26 16:55:58 // 864
Én az elmúlt 2 évben több autót kipróbáltam (pl 320d, saab93, Volvo s40, 159 jópárszor, A4, X type, most hirtelen ennyi ugrik be), és szetrintem erős versenyző a 159. Nagyon jó vezetni, és kényelmes a belseje. De legfontosabb, h van stílusa. Félelmetes hogy olyan apróságora ügyeltek, mint a középkonzol minden kerek formája króm keretet kapott (de a nem kerek formák, pl a rádió ovális gombjai nem!).
Nekem egyedül az ülés nem jött be. Végül ok lett, de ennyit még nem fészkelődtem, mire megtaláltam az igazi beálítást... A kuplungolásnál pedig folyton beütöm a sípcsontomat.
Nekem egyre inkább bejön....
Halesz2006-02-26 16:48:12 // 863
Na hol vannak azok a képek?
robrt2006-02-26 16:36:04 // 862
Most éppen egy japán kategóriatárs van nálam, megvan az a 1.3 millió amivel drágább a 159. Igényesebb, hangulatosabb és modernebb (minden elfogultság nélkül!)
robrt2006-02-26 16:33:58 // 861
Kipróbáltam a 159 1.9 JTS-t (kb. 250km-t mentem vele). Hátul tényleg szűknek éreztem, de nem értem miért:
Méretadatok az Auto Bild-ből:
Hátsó lábtér szabványos érték elöl 1 méter lábtérrel: Alfa 159 - 730mm, Audi A4 - 700 mm, Honda Accord - 750mm, Jaguar X-Type - 710mm
Hátsó ülőlap hossza: Alfa 159 - 520mm, a többiek 490mm
Hátsó támla magassága:Alfa 159 - 690mm, Audi - 650mm, Honda - 660mm, Jaguár - 640mm
Ülölap - tető távolság: Alfa 159 - 930mm, Audi,Jaguár - 920mm, Honda-930mm
és elöl is hasonló a helyzet.
A számok alapján tehát tágas a 159.......
Peti16V2006-02-26 16:13:30 // 860
A csőforma stimmel, de a lámpa teljes formája tök más. A hátsókról ne is beszéljünk, végképp semmi közük egymáshoz. Az opel elsőként vezette be ezzel az opálos kiképzést.
A Brera hátsó lámpája egyébként jobban tetszik, de az legalább így megmaradt az övé, nem úgy mint az első.
Blade2006-02-26 15:58:02 // 859
Még hogy nincs Magyarorszagon 159SW?? Én már ültem is benne!Ezeket nezzetek meg!Véletlenul leszallitottak egyet az egyik szalonba,pedig a hivatalos bemutato genfben lesz valamikor soká még
Bati2006-02-26 14:46:04 // 858
ezek szerint nem néztél meg közelröl uj astrát
Peti16V2006-02-26 14:37:12 // 857
Az asztra lámpájához szvsz továbbra sincs semmi köze, annál inkább a kettes Puntóéhoz, de szerintem annak az autónak az volt a fő erőssége! :))
A bosszankodásodat megértem, de sajnos ez az irányvonal az egész iparágra jellemző.
Peti16V2006-02-26 14:30:31 // 856
Az én véleményem nagyjából Haleszéval egyezik, azzal a komoly különbséggel, hogy én nem fértem be magam mögé, míg a 156-ban ez szűkösen, de sikerül! Lehet, hogy az 159 SW-ben majd a fejtér az
egyenes(ebb) tetővonal miatt nagyobb lesz és ott már nem lesz ilyen gond. A hátsó fejtámlát egyszerűen nem tudtam a fejem magasságához állítani, így nyomta a hátamat/vállamat. :((
Már többen írtátok, hogy nem értitek, mire ment el a méretnövekedés, ha az autó belső- és csomagtere nem lett nagyobb. A képeket nézegetve, profilból úgy tűnik, hogy arányaiban az autó orra nőtt jelentősen, tehát hosszabb lett a motorháztető. Lehet, hogy ez formai megfontolásból történt, de szerintem egy ekkora autóban nem szabadna, hogy gond legyen a helykínálattal. Hozzáteszem, elöl nincs is!
A belseje: életben szerintem gyönyörű, egész más, mint képeken. Nagyon jó minőségű anyagok, igényes és szép kidolgozás mindenütt. Nem értem Bati mire gondolt?? Sikerült olyan vezetési pozíciót elérnem a kormány és az ülés beállításával, ami a 156-ban közel sem lehetséges! Ez visszalépés lenne a 156-hoz képest?? Életben még a kormány is tetszett!!!
Egyetlen kiábrándító dologgal találkoztam, ez pedig egy felhólyagosodott műszerfalbetét a térdlégzsáktól balra! Remélem előszériás probléma, kicsit ijesztő egy vadiúj autóban.
Az ára sajnos szerintem is nagyon sok, de a szerény anyagi helyzetemről nem az Alfa tehet! :))
Értékvesztés: ez is egy sajtó által gerjesztett téves beidegződés. Írjatok egy olyan autót, ami ebben a kategóriában %-osan sokkal kevesebbet veszít az új értékéből! Nehéz lesz találni.
Extrák: olyan extrákról beszélünk, amelyeknek mindenhol megkérik az árát! Ezt sajnos tudomásul kell venni. :((
Érdemes kivárni egy akciót, vagy egy jól felszerelt bemutatóautót!
Mindent összegezve szerintem tipikus Alfa Romeo lett a 159!
Nálam ez abból következik, hogy szűk 10 perc együttlét alatt sikerült kiváltania belőlem azt a birtoklási vágyat, amire csak nagyon kevés autó képes!
Bati2006-02-26 14:23:30 // 855
én sem mondtam hogy rossz autot csináltak
rosssz müanyagok
gurulj erre vele majd megmutatom
vagy csak nyisd ki a motorházat az a "prücök" amit meg kell huzni....az vérlázito
meg ez a rengeteget tekeredö kormány
a belsö kilincs is müanyag nekem PL.:fém
nézzétek meg a lámpákat elöl hátul illetve az uj astrát majd kerekedik a szemetek u.a.
olyan mint valami flakonkupakba épitett "villanykörte"
a hátso lámpát igaz lelehet festetni sötétre és akkor nem látszik ez a borzalom
a motor tudom én hogy mitöl szar de attol még szar tehát nem kell hogy tetszen
meg tudom hogy kényszerpályán mozog a gyár
mert kötelezö EURO4 motort gyártani
hihetetlenül érezni amikor gázt adsz hogy az elektronika a tiszta üzem érdekében mennyire veszi el az üzemanyagot (habár igy is sokat fogyaszt)
de ettöl még nem kell hogy tetszen
talán valami chip buherátor átirja a programot jo környezet szennyezöre és akkor hasitanifog a gép mint ahogyan ALFA-hoz illik
ettöl fügetlenül drukkolok neki hogy sikeres legyen mert hát csak ALFA és hát gyönyörü
:))
de mint fö ALFA-s autos raszista fentartom magamnak a jogot hogy a számomra egyetlen elfogadhato márka ha nem éppen a számize szerinti autot gyárt akkor kicsit hözöngjek
ugy érzem azzal a márka szeretettel ami nekem van megengedhetem magamnak