Fórum >> Típusok >> 164-166

W.2007-05-03 17:20:12 // 28679
Csak hogy nehogyelfelecsétek....:)) 2007. JÚNIUS 30 - JÚLIUS 1. II. SZOLNOKI 166 TALÁLKOZÓ Ott a helyem! 1. Whiteshark ( szervező-szakács-gyógyító) 2. Én 3. Csumez 4. Satti+ nejem 5. Frob+ még valaki de nem biztos... (16)6. Bandi + Anita 7. tt+Edit+Sárkány :) 8. Gábor166 + J1 9. Charlie + Bo 10. Donotok 11. DZ+Navi(Andi) 12. Grando + Kriszta 13. zentaierika + Karcsi 14. Arno + majd meglátjuk...
W.2007-05-03 17:08:57 // 28678
:DDD...ja.. szarok a felnik a vasadon..:))))
Grando2007-05-03 17:04:31 // 28677
Demulálta? :DDD ;))
W.2007-05-03 16:58:46 // 28676
Lehet hogy az emulátorod összeveszett az injektoroddal...:DDDD ( bocs )
Grando2007-05-03 14:44:02 // 28675
Körbejártuk a dolgot, ez jött ki. De! Ha már van módod és lehetőséged megkérdezni, érdekel, milyen konkrét ajánlatot adnak! Nehogy az legyen, hogy itten kiagyaljuk, hogy drága, azt közbe meg nem is... ;))
Grando2007-05-03 14:38:09 // 28674
Ne is idegesíts ezekkel! Grrrrr!!! :(( Elő kéne keresnem a szlovákiai rokonaimat... :)))
Arno1662007-05-03 14:27:44 // 28673
Naja...én sem olyanra gondoltam. :) Csináltak nekük lézerrel kivágott, NC-vel hajtogatott dobozt. Nagyon ütős lett, és relative fillérek. Pedig joval bonyibb volt mint egy ilyen takaró lemez. Én azért a helyedben körbenéznék ár tekintetében, mielőtt kiadsz rá ennyit. Meg szvsz ne galvanizáltasd, hanem eleve rozsdamentesből (KO akármi) kell csinálni. Galvanizálás ott lent sokat nem ér. Sokminden felsérti, és elkezd szépen rozsdásodni. Bár elrohadni soha nem fog, csak illiziorombolo. A galvanizalt lemezt le kéne úgy felületkezelni mint a kocsi alvázának többi részét. Azzal a gumis, kátrányos szarral. De a nagy hő miatt ott nem lehet....Szóval szvsz rozsdamentesből kérd. - Picsába...kigyulladt útközben a befecs. piktogramm. Kocsinak eltunt lent a nyomatéka, 3e-től élt csak. Aztan egyszer csak megjavult, eltűnt a piktogramm. Ez mi a bré? A-
Satti2007-05-03 13:23:08 // 28672
csak az a nagy baj,hogy amennyi az autó kinti ára,cIrka 2 milla ft, annyi még itthon rá a regdíj,mert nagy a motor,meg eu3-as. Mondjuk akkor mindennel együtt 4.2-ben állna meg,ami ha zat veszem,hogy milyen hibátlan a gép,minden létező extrával,tekjes nagyszervíz után,sérülésmentesen,akkor ha vki magának hozza,az még nem is olyan rossz,mert itthon ilyet úgysem lehet találni.
Satti2007-05-03 13:11:35 // 28671
Ez milyen gyönyörű,és nem nagy a pénz érte.166 V6
Jata2007-05-03 13:10:30 // 28670
Megvannak a müszakimhoz a cumok! Ennyi! Meg még egy kis hegesztés a köszöbön.

Grando2007-05-03 11:48:59 // 28669
Egy szimpla hoci-nesze módon kivágott és meghajtogatott lemezért én sem adnék annyit. Valszeg inkább semennyit... Ezen minden stimmelni fog (felfogatások, légterelő nyílás + szellőzők), majd kontaktolok Harival, és tájékoztatlak benneteket a dolog állásáról! ;)))
Grando2007-05-03 11:43:13 // 28668
Még tervezési fázisban van. Otthagytam a Maestronál az enyémet, arról beviszi a méreteket, aztán lézerrel kivagdalják a 2 mm-es acéllemezből és meghajtogatják + gavanizálás. Az áron több darabnál biztosan tudunk faragni kicsit, kb. 25 - és környéke a sacc most.
156-ra már csináltatott Hari mester, az illen:
Arno1662007-05-03 11:35:56 // 28667
Milyen fékpofát érdemes, és hol venni? (nagyfékbe) A fillérestől a 48e-resig mindent találtam.... Vmi középnormális kellene árban mindenben. Nem baj ha harap...inkább fogyjon kicsit gyorsabban. A.
Arno1662007-05-03 11:34:11 // 28666
Engem alapvetően érdekelne, de mivel környezetem tele van vasas embörrel, így meghurcolnak ha egy darab lemezért kiadok 20-30e-ret. :) Sokkal nagyobb gond hogy mikor lesz időm leszedni a sajátot. Ha már lekerül, akkor azzal a lendülettel vágnak/hajlítanak egyet. Ha mégsem jön össze, akkor visítok. Valami kellene, mert a műanyagon levő rezgéscsillapító szöszt egyszer már majdnem felgyújtottam. Meghajtottam a kocsit, a kipuff kurva meleg volt. Egy darab abból a szöszből meg elszabadult, rá a kipuffra. Kocsiból ömlik a füst....Volt para rendesen.... Hozzáférni nem lehetett a helyhez, így a számba vett vízzel spricceltem be. :) A.
Zsül2007-05-03 10:51:27 // 28665
Egy fotó kellene a k.takaróról, és inkáb 20 mint 30. :-)
Satti2007-05-03 10:34:17 // 28664
Természetesen,amit csak akarsz:-))
Smith2007-05-03 10:22:33 // 28663
Sikerült kicserélni a helyzetjelzőt, apró célszerszámokat kellett gyártanom hozzá :) Na és mi van az izzóra írva? MADE IN GERMANY már megint a német alkatrész :D
Grando2007-05-03 10:12:43 // 28662
Fekete van? ;)))
Gábor1662007-05-03 09:57:40 // 28661
Ha a hátsó lengőkarra gondolsz, akkor nem. Szerencsére pont volt a bontóban egy huszon ezret futott autó és ideadták a két hátsó lengőkart belőle.
Satti2007-05-03 09:38:26 // 28660
Abban nem lenne hiba:-))Kell egy Neked is?:-))
Grando2007-05-03 09:33:40 // 28659
Azt nem tudok csináltatni. Szerezz! :DD
Satti2007-05-03 09:29:39 // 28658
Én inkább egy dúskeblű szőkére izgulnék!:-)))
András bácsi2007-05-03 09:18:59 // 28657
Hello! Éppen közlendőm nem volt, csak melóm. Nem emlékszem pontosan: találtál anno GL-fejet külön?
Gábor1662007-05-03 09:04:37 // 28656
Bocs, de szerintem 13-as csuklós (Beta!) T-kulcs kell. Lásd ábrát. 3 csavar van.
Gábor1662007-05-03 09:02:31 // 28655
Hali! El voltál veszve. Mondjuk én nem különben. Mi újság arrafelé?
Gábor1662007-05-03 09:01:41 // 28654
Én nem voltam olyan ügyes mint Bandi Mester. Nekem a műanyag fedelet is le kellett vennem:



Örülj neki, hogy nem a bal oldali. Oda még nehezebb hozzáférni.
Gondolom tudod, hogy halogén a helyzetjelző. A bajonett két kis pöcke nem 180 fokban van egymáshoz képest.
András bácsi2007-05-03 08:55:14 // 28653
A trafót fogja három (?) kicsi torx. A magasságállító motort előtte ki kell venni. Utána a hátsó lámpaburkolatot három (talán 6-os) csavar (hatlapfejű) fogja. Jobb oldalt könnyebb kivenni. :)
Smith2007-05-03 08:48:22 // 28652
fent találtam egy fekete műanyag csavart, azt kitekertem, de nem mozdul semmi, feszegetni meg nem szeretném. Ha kijött a csavar utána mit nyomjak/huzzak/feszítsek?
András bácsi2007-05-03 08:43:37 // 28651
A trafót kell csak levenni, utána némi csuklómozdulatokkal kiszedhető. Nem jó meló. :(
Grando2007-05-03 08:38:26 // 28650
Üdv nagyok! Dőre fejjel kidobáltam a 205/55 R16-os inkább lehasznált, mint használható gumijaimat. Viszont az a bibi, hogy most vettem észre, hogy a pótkerekemen van egy majd' 10 centis VÁGÁS! Úgyhogy megszívattam magam rendesen... :DDDDD Úgyhogy ha vkinek van elfekvőben 1 db fent nevezett méretű használható abroncsa, ne fogja vissza magát, és kérem visítson! Kösssszönöm!! ;))) A kartervédő lemezre, amit írtam korábban, senki nem izgul? :)))
Smith2007-05-03 08:25:00 // 28649
Kiégett a jobb első helyzetjelzőm. Ki akartam cserélni. Nem sikerült :) Le kell bontanom az egész jobb elejét egy izzó cseréhez? Ugye nem... Ezekután ismét felmerült bennem a kérdés hogy mi a fenének az izzókészlet a kocsiban amikor amúgy is képtelenség kicserélni még egy ilyen kis vackot is, mint a helyzetjelző.
Gábor1662007-05-02 19:54:47 // 28648
Jó estét! A négy napos ünnepből "csak" háromat dolgoztam. :-( A csomagtartó tető nem azért van, hogy nyitogasd. Esetleg defekt esetén. Az egy aerodinamikai elem. A 166 nem teherautó! :-))
Grando2007-05-02 11:15:53 // 28647
A bioritmusod már teljesen átállt az elektronikai fejlesztésre! Akkor vagy aktív, ha impulzus van! ;))
Arno1662007-05-02 11:12:09 // 28646
:) Ha belelendülök valamibe..... :)
Kilo166 (Droid#1)2007-05-02 05:43:04 // 28645
Úgy látom te sem az alvás bajnoka vagy :-))))))
Arno1662007-05-02 04:46:32 // 28644
Ja, Don! Épp mikor a bontóból hoztam el ezt a kabelkorbacsot talalkoztam Veled par honapja. (Most lett vilagos hogy Te voltal, adtal vmi jó szerelési tippet, kösz ezúton is, most nem jut eszembe mi is volt :) Megtudod adni a bontos srac szamat, megzakkant a telefonom, odaveszett... Nala volt a komplett hatso futomu is, csak hogy be tudd azonositani kirol beszelek. Thx, A.
Arno1662007-05-02 04:40:44 // 28643
Kinevedd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A hangszoro racs alatt van a csatija...megszivtam, en is csereltem, nekem is beszart. Csak a racsot emeld fel, es kész. Ott lehet szethuzni. A.
Grando2007-05-01 21:47:59 // 28642
Hát ne is mondd! :))) Ez galvanizált acél leszen. Ahogy Hari is megjegyezte: ez nem harckocsi... :DDD De biztosan azt is lehet csinálni belőle. ;))
gyurma2007-05-01 21:43:28 // 28641
Sztem aluból jobb lenne.nekem a régin 6mm duralu volt felrakva mert az könnyű és erős is.Azon is rajta voltak a szellőzők(csak a váltó felé kell) és nem rozsdásodik:-))Az árát nem mondom.
Gye'2007-05-01 21:20:52 // 28640
az a gond, hogy nem is ott törik el ahol a hajlat van, hanem az egyenes szakaszon, mert nincs elég helye a mozgásra+ fel is merevedik a műanyag... Sajnos egyre gagyibb anyagokat használnak az autóiparban, én már csak tudom, hisz kábelgyárban dolgozok:))
Don Gombóc2007-05-01 19:17:44 // 28639
Gomdolom téged is basztatott milyen szar anyagból csinálták. Mondjuk ahol nem mozog ez kábelrengeteg ott nemigen van baj, de ide tehettek volna egy csatlakozóval leválasztott darabot. Majd kikapom a hátsó üllést és megnézem hogy csatis-e, de szerintem a főkábellel együtt van. :(
Papprealise2007-05-01 19:10:49 // 28638
Szevasztok! Szeretnék venni egy 164-est, de csak fertőzőttől! Max 550-et tudnék rászánni. Ha valaki netán megválna így a vasától, írjon az oldlalmra please! Köszi!
Grando2007-05-01 19:07:42 // 28637
Üdv nagyok! :)) A hétvégén végre átestem az olajak-szűrők cseréjén + leváltottuk a generátorszíjat is, már igencsak nem volt fitt. A vezműszíjat és barátait megúsztam, és a gyertyák is elvannak még jó darabig. :))) Kartervdő lemez: Ahogy kell lekaptuk a kartervédő(takaró) "lemezt" is, amit otthagytam Harinál. Leveszi a méreteket, és lesz belőle gyártva 2mm-es acéllemezből olyan, ami valóban véd is valamennyire, tekintve hogy kap kiegészítő hosszanti merevítéseket is. Lesz nekije fincsi szellőzése, + a getva is könnyebben távozik majd belőle a kiegészítő nyílásoknak köszönhetően. Olajcserenyílás nem lesz rajta, mert úgyis az egészet teleköpné leeresztéskor, így matatáskor azt a pár csavart ezután is oldani kell majd, és levenni a cuccot. Galvanizálva is lesz, hogy sokáig tartson. Az egész hóbelevanc kb. 20 és 30 rongy között lesz. Ha valakit érdekel visítson! ;)))
Gye'2007-05-01 13:36:36 // 28636
Anno eg yéve nekem is hasonló probélmám volt, írtam is, hogy fel lehet venni a tipushibák közé. Nekem akko rrendre kicsapta a csomagtartó nyitó a biztijét, míg a végén már nem nyitott és a lámpa sem működött. Nekem is 5 vezeték volt eltörve, mind a gumiharangban.... Szerintem leégni nem tud, mert minden le van biztizve azon a helyen, de tény hogy nagyon szarul van az ott megoldva, szerintem rövid a gumiharang is és alaphelyzetben nem is igazán jó pozícióban áll. NA mindegy a lényeg ha valakinek nem jó a csomagtérvilágítása vagy nem nyílig elektromosan a csomagtérfedél, akkor a gumiharangnál nézze meg a vezetékeket.
FRob2007-04-30 21:17:56 // 28635
HÚHA! akkor holnap én is belemászok és meglesem mert pilács nekem sincs a járgányba hátul a csomitartóban
Don Gombóc2007-04-30 20:39:26 // 28634
Néztem itt alul a gumiházas oldalt de ők sem írnak olyan lehetőségről hogy a felnit személyesen vehesd át, mert mi van ha nem megy fel a nagy fékre? Éppen néztem GTA felnit 16 colosban 36 ezerért,per darab, csak kérdés az milyen, valami utángyártott vagy replica?
Satti2007-04-30 20:38:31 // 28633
Nem tudom,elég nagy volt a nyugalom egész nap,bár délután Mi is elmentünk kicsit sétálgatni,meg ücsörögni egy teraszon ebben a kellenes időben.
Don Gombóc2007-04-30 20:36:08 // 28632
Hol van ez a sok lókötő? Mindenki welness túrán vagy mi a csöcs? :)
Satti2007-04-30 20:20:15 // 28631
Hello Don! Ez hasznos infó:-)
Don Gombóc2007-04-30 20:10:50 // 28630
Jó estét emberek! :) Megosztanék egy kis problémát veletek. A jelenség az volt hogy a hátsó helyzetjelzők amik a csomagtartó tetejében vannak, néha nem világítottak. A tetőben lévő külső kis öt vattos cseresznye izzókról van szó. Bár az izzók jók voltak meg a biztik is meg minden annak tűnt ezért lekaptam a csomagtartó tető belső borítását és megnéztem mindent. A belül lévő vezetékek mind vadiújnak tűnnek és rögzítve is eléggé jól vannak. Aztán mindenféle méréssel baszkódtunk a barátommal, de nem lett villany az izzóknál, sőt a zárnyitó elektromágnes sem kapott feszkót. Mozgattuk a kábeleket semmi. Aztán a szélvédő alól kijövő gumiharmonika csövet lehúztuk a kábelekről azt amin a villany átmegy a csomitartó tetőbe, és láss csodát a tíz szál vezetékből csak tíz volt eltörve. :( Négy már el is szakadt. Sőt volt három drót ami még odébb 5-6 cm-re is el volt tőrve. Mindegyik kapott hosszú zsugorcsövet és össze lett forrasztva. A szomorú az egészben az hogy nagyon ratyi vezetékeket raktak ilyen helyre ahol állandó a mozgás. Jó ha van bennük tíz elemi szál és a műanyag szigetelésük is eléggé kemény sprőd szar. Még véletlen sem jó minőségű flexi szilikonos kanócból csinálták a dögök. A szerencse az egészben hogy a gyujtáskulcs levétele után nincs villany a verdában, mert ettől ki is gyulladhatna éppen. Tehát ha ilyen jelenség van lehet erre gyanakodni.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak