Nos akkor még egyszer és utoljára:
Semmilyen hülyesége(ket) nem írtam az óvodáskor már régen volt, a beszerzési forrás nem én vagyok / a kis gyűjteményem ami a garázsomban van az nem eladós a port meg le szoktam törölgetni / ezért ne irkálj gigantikus baromságokat mert már a szellemi színvonal alul bútorozottságának alsó határát feszegeted.
Jó indulattal és segítőkészen írtam be a beszerzési forrást aki nem én vagyok de minden alkatrész beszerezhető nála.
Így érzem.
Na akkor, arrivederci!
GT Ɨ|ѯ2016-10-19 17:04:55 // 80271
pb_2016-10-19 15:13:03 // 80270
Nem keverlek öxxe senkivel sem, pontosan, hogy te kevertél öxxe valakivel, mikor irogattad az alkatréxes hülyeségeidet. Ha nem bírod a dolgokat akkor + minek álltál bele?) Ahogy érzed.))
pb_2016-10-19 14:57:44 // 80269
A 156 lovas 2.5 V6nak, típustól függetlenül is.
Maga a mechanika.
Maga a mechanika.
127_sud2016-10-19 08:17:11 // 80268
Ok, majd szólok ha kellene neki.
GT Ɨ|ѯ2016-10-19 07:37:26 // 80267
Összekeversz valakivel szerintem, ökörségeket meg ne írjál már mert nagyon fárasztó 1 idő után, a tömény rosszindulatú láva ami folyamatosan ömlik belőled de mindegy ezentúl nem kommentállak már.
Csaba2016-10-18 23:39:04 // 80266
Nem feltétlen, de volt otthon másik, ezért nem gondoltam túl a dolgot,de ami benne volt, annak a csúszópályáját már mókólta valaki.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2016-10-18 23:33:04 // 80265
Javíthatatlan volt?
Nem t'om menniyre hasonló, de a hátsót már szedtem szét, az valami olyasmi, hogy 2 tápja van, a bajusszal kapcsolható indítja és tartja működésben , amikor kikapcsolod , akkor a másik táp (ami kapcsolótól függetlenül állandóra van kötve) veszi át az áramellátást - de ez egy áramszedőszerűség-sín témával úgy van megoldva, hogy csak addig látja el árammal amíg a kar a végállásra nem ér, ott lefut az érintkező a pályáról és megáll a 'ablaktörlő.
(mondjuk a hátsó egyáltalán nem ment és nem a motor volt a ludas, hanem a tetőből a hátsó ajtóba vezető 3 kábel (a 2 törlősi + a páramentesítő) mind el volt égve :-p
Nem t'om menniyre hasonló, de a hátsót már szedtem szét, az valami olyasmi, hogy 2 tápja van, a bajusszal kapcsolható indítja és tartja működésben , amikor kikapcsolod , akkor a másik táp (ami kapcsolótól függetlenül állandóra van kötve) veszi át az áramellátást - de ez egy áramszedőszerűség-sín témával úgy van megoldva, hogy csak addig látja el árammal amíg a kar a végállásra nem ér, ott lefut az érintkező a pályáról és megáll a 'ablaktörlő.
(mondjuk a hátsó egyáltalán nem ment és nem a motor volt a ludas, hanem a tetőből a hátsó ajtóba vezető 3 kábel (a 2 törlősi + a páramentesítő) mind el volt égve :-p
Csaba2016-10-18 23:09:14 // 80264
Nekem ezt a gondot az ablaktörlő motor csere oldotta meg
meidl2016-10-18 12:24:03 // 80263
ÁdidiGaga (il hempescattore)2016-10-18 08:05:16 // 80262
Mármint a 90 V6-nak? :-)
Írjad, ne kímélj, ha kész a kmóra meg a duda, utána nekiesek! ;-)
Írjad, ne kímélj, ha kész a kmóra meg a duda, utána nekiesek! ;-)
pb_2016-10-17 22:50:04 // 80261
pb_2016-10-17 22:40:13 // 80260
Nem olyan nagy xám az 2.5 V6os, talán még az 1.7 QV is felvexi vele a versenyt.
TSak a ráTSot a xélvédő Lőtt.) Amúgy más gondya is xokott ám lenni.)
TSak a ráTSot a xélvédő Lőtt.) Amúgy más gondya is xokott ám lenni.)
127_sud2016-10-17 21:51:20 // 80259
Jó kis Moto Lita kormány! Túl nagy az osztókör, ehhez csak a gyári agy lesz jó.
Gery832016-10-17 20:21:26 // 80258
127_sud2016-10-17 20:19:12 // 80257
Köszi, megnézem hátha jó lehet az agy hozzá. Amúgy nagyon szép a kormányod, újra lett bőrözve?
Gery832016-10-17 20:16:16 // 80256
Kb 102mm az átmérője.
127_sud2016-10-17 20:04:41 // 80255
A kormány jó lehet csak kell hozzá egy agy. A múltkor találtam tök jó agyat hozzá azzal össze lehetne hozni. Milyen az osztóköre a furatoknak?
Gery832016-10-17 20:01:04 // 80254
127_sud2016-10-17 19:32:26 // 80253
Alfa 75/90 és a korai 164 volt még ilyen kormányaggyal.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2016-10-17 18:40:45 // 80252
90 az király, de csak V6 2.5-ben kéne, persze QO , digitális műszerfallal! :)
Viszont a totalcar cikkben az vajommi, hogy szerinte a 90 az 75 tkp??? Én úgy tudtam (és ez látszik is) hogy a 90 az lényegében az Alfetta utolsó, erősen átalakított kiadása arra a pár évre, amíg a 164 megjelent...
Vissza a Csikós-33-hoz. Az ablaktörlő végálláskapcsoló nekem se jó, ugye azt a szélvédő előtti műanyag rostély alatt lehet megtalálni és nem kell hozzá a műszerfalat is kiszedni? (nem mintha az utóbbi félóránál több meló lenne :-)
Viszont a totalcar cikkben az vajommi, hogy szerinte a 90 az 75 tkp??? Én úgy tudtam (és ez látszik is) hogy a 90 az lényegében az Alfetta utolsó, erősen átalakított kiadása arra a pár évre, amíg a 164 megjelent...
Vissza a Csikós-33-hoz. Az ablaktörlő végálláskapcsoló nekem se jó, ugye azt a szélvédő előtti műanyag rostély alatt lehet megtalálni és nem kell hozzá a műszerfalat is kiszedni? (nem mintha az utóbbi félóránál több meló lenne :-)
pb_2016-10-17 13:08:21 // 80251
Akadnak, mayd lemel 1et a "xentély ereklyéi" közül, úgyis TSak feleslegesen porosodik ott a sok cucc.D
pb_2016-10-17 13:01:23 // 80249
Ahogy hallottam króm, homasita, + karbon cuccok nem igazán hozzák lázba, TSak a nagylámpás gyári cuccok.))
pb_2016-10-17 12:58:05 // 80248
Reménykedyünk. + abban is, hogy nem TSúxik 1/2re a történet és nem lex belőle Lad6atlan bóhóc autó, pl.))
ÁdidiGaga (il hempescattore)2016-10-17 09:35:03 // 80247
Tényleg, van 4 felújított vazsfelnim ami nem megy fel az én féknyergemre :-p
ÁdidiGaga (il hempescattore)2016-10-17 09:33:15 // 80246
Az enyémet 2001-ben vettem, előtte léghűtéses :-) autóm volt - nem volt mihez viszonyítanom. Azt hittem az a normális, amit az enyém csinált , azaz hogy télen örökkévalóságkor, nyáron valamivel hamarébb eléri a 80-at a hőmérő és ott is marad, max. dugózásnál ment fel úgy, mint Csikósnak.
Aztán volt belémtolatás hűtőcserével , radiátorcsere - végül eljutottam a termosztát cseréjéig is.
Az első út ősszel vagy ilyen enyhe télben volt vidékre. Elindulás utántól figyeltem, szépen ment felfele a mutató, nagyságrendekkel hamarébb elérte a korábbi etalon-80 fokot...
...aztán rendületlenül tovább - be is szartam, mondom mi lesz itt, még ki se értem a városból és már 90 a hőfok!!!???
Utána annak rendje-módja szerint nyitott a termosztát,ki is értem az országútra - de pont úgy paráztam mint Csikós ha nem jobban - bár ezek szerint még neki , az X vízhűtéses autója után is szokatlan ez a "hőmérő-karakterisztika" :-)))
Aztán volt belémtolatás hűtőcserével , radiátorcsere - végül eljutottam a termosztát cseréjéig is.
Az első út ősszel vagy ilyen enyhe télben volt vidékre. Elindulás utántól figyeltem, szépen ment felfele a mutató, nagyságrendekkel hamarébb elérte a korábbi etalon-80 fokot...
...aztán rendületlenül tovább - be is szartam, mondom mi lesz itt, még ki se értem a városból és már 90 a hőfok!!!???
Utána annak rendje-módja szerint nyitott a termosztát,ki is értem az országútra - de pont úgy paráztam mint Csikós ha nem jobban - bár ezek szerint még neki , az X vízhűtéses autója után is szokatlan ez a "hőmérő-karakterisztika" :-)))
GT Ɨ|ѯ2016-10-17 07:45:15 // 80245
Van kormány(ok) is a megadott forrásban:-)
127_sud2016-10-16 20:27:13 // 80244
Ha összefognak az Alfások akkor lesz segítség, adtam neki pár régi Alfasud felniközepet mert a mostani dísztárcsák irtó rondák. Persze jó lesz majd a gyári alufelnikkel. Tényleg a kormányagy egyezik valamivel vagy csak a 33-as Alfához gyártották? Nem ismerem annyira mert nekem az Alfasud ami játszik és az más.
127_sud2016-10-16 20:23:11 // 80243
Majd megoldja a tulaj, dolgozzon is rajta. Amúgy azért nem melegszik annyira az elmondása alapján. A cikkben kicsit sarkítva van a dolog.
127_sud2016-10-16 20:22:09 // 80242
Bizony így van ez, amikor meg kellene valakinek akkor meg már nincs meg. Én is ha kidobok valamit akkor utána biztosan az iránt érdeklődnek.
GT Ɨ|ѯ2016-10-16 17:36:08 // 80241
Már írtam neki ha kell vmi van 1 tuti forrás melyből lehet meregetnie:-)
GT Ɨ|ѯ2016-10-16 17:35:06 // 80240
Reméljük.
2-3 után esetleg( ha már rendbe tette pl és nem apró darabjaiban szanaszét végzi pl..)
2-3 után esetleg( ha már rendbe tette pl és nem apró darabjaiban szanaszét végzi pl..)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2016-10-16 16:14:42 // 80239
A non-Recaro gyári első üléseimet hónapokig hirdettem (ingyenes elvitelre) aztán egyesével kitettem a kuka mellé, el is tűntek...
pb_2016-10-16 14:33:05 // 80238
Remélhetőleg 1 ACs buli után nem hiredti + Ladásra.)
pb_2016-10-16 14:30:51 // 80237
Foltos Ladási xempontokat nézve nagyon roxx válaxtás. A melegedést éb kivizsgálnám, nem annyira üzemxerű az.
127_sud2016-10-16 13:41:57 // 80236
Biztosan kap majd Alfás segítséget, én is adtam már pár dolgot neki amit hirtelen találtam. Amúgy nem is olyan rossza az autó életben ahhoz képest milyen a nagy átlag ezekből.
Kazes☻2016-10-16 12:25:49 // 80235
Bírom ahogy ez a fickó ír... :)))
Grat neki, hajrá, drukkolok, hogy minden sikeráljon! :)
Grat neki, hajrá, drukkolok, hogy minden sikeráljon! :)
GT Ɨ|ѯ2016-10-16 10:33:32 // 80233
Nagyon jól betalált vele de óriási médiasúllyal bír a téma ezért ( szerintem ) segíteni kellene, hogy rendes alkatrészekkel rendbe tudja tenni a kisöreget hátha még AC-be is elpöfög majd vele:-)
/ a cikkhez tartozó hsz-okat is átolvasva 90% pozitívan tette!...nagy dolog:-) /
/ a cikkhez tartozó hsz-okat is átolvasva 90% pozitívan tette!...nagy dolog:-) /
TDI752016-10-16 10:03:06 // 80232
Jaja az Alfa 90 után ez volt a másik legjobb választás :-)
127_sud2016-10-16 08:57:41 // 80231
Na milyen autót vett Csikós? Végre olyat amelyikben jó irányba állnak a hengerek:
Alfa Boxer
Alfa Boxer
Hakuna2016-09-27 16:09:25 // 80229
Köszi! Közben megoldottam műanyag bizbasszal és alátéttel, jobb, mint az origi.
Hakuna2016-09-27 16:06:41 // 80228
Üdv Urak!
Megint szabályozgatok karburátorilag és megint elég sok időt visz el, úgyhogy kezdem megunni.
Mindenesetre derültek ki érdekes dolgok, pl. törött szivató, gyárinál kisebb fúvókák, eltérő úszószint, stb.
Ha valaki tud segíteni gyári alap vagy nagyobb méretű Dellorto fúvókákkal, netán egy működőképes LE Jetronic injektorral, (az összes összetevőjével együtt), neadjisten egy komplett jól működő 8 szelepes motorral egy törött gépből, ne habozzon üzenni a falamra! :) Persze ebben a sorrendben érdekes, nem feltétlenül akarom még kibelezni, de ki tudja.
Megint szabályozgatok karburátorilag és megint elég sok időt visz el, úgyhogy kezdem megunni.
Mindenesetre derültek ki érdekes dolgok, pl. törött szivató, gyárinál kisebb fúvókák, eltérő úszószint, stb.
Ha valaki tud segíteni gyári alap vagy nagyobb méretű Dellorto fúvókákkal, netán egy működőképes LE Jetronic injektorral, (az összes összetevőjével együtt), neadjisten egy komplett jól működő 8 szelepes motorral egy törött gépből, ne habozzon üzenni a falamra! :) Persze ebben a sorrendben érdekes, nem feltétlenül akarom még kibelezni, de ki tudja.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2016-09-15 15:43:17 // 80227
Ma eldőlt: újabb 2 év hatóságilag jóváhagyott ámokfutás! .-))))))
ÁdidiGaga (il hempescattore)2016-08-30 10:36:38 // 80226
A faXt! :-) Lihák már ezek a zárak, azért csinálja...Oldalra (kocsi irány szerint előre/hátra) ki tud mozdulni a zárnyelv és akkor már nem zár/nyit. Most hogy egészen a bal szélen van lerögzítve a bowdeny - tök jó, ha odanyomom kézzel a tűzfalhoz ahol a rögzítője van - máris Xar :-(
Megpróbálom a zárfeleket összeütni a szegecsnél, ha nem megy, marad így mert így legalább nyit/zár
Hátul is hasonló, de ott jobb a helyzet: működött faXán - amíg a bowdeny az ülés alatt ment el. Kész a padló, kész a szőnyeg, kész a küszöbtakaró minden Xara - gondoltam lebuktatom az ülés alá a gyári alagútba ott a bal küszöb végénél - na azóta 1x On, 1x OFF :-p
Megpróbálom a zárfeleket összeütni a szegecsnél, ha nem megy, marad így mert így legalább nyit/zár
Hátul is hasonló, de ott jobb a helyzet: működött faXán - amíg a bowdeny az ülés alatt ment el. Kész a padló, kész a szőnyeg, kész a küszöbtakaró minden Xara - gondoltam lebuktatom az ülés alá a gyári alagútba ott a bal küszöb végénél - na azóta 1x On, 1x OFF :-p
pb_2016-08-27 23:23:19 // 80225
Látom azért akad bay.) Ez a klíma.))
ÁdidiGaga (il hempescattore)2016-08-26 11:18:15 // 80224
Hát törődés az volt, beletörődés a végén már majdnem :-p
Amúgy mire rájöttem milyen pontokon vannak gondok, addigra a szisztemnek már minden része többször ki volt szerelve - volt ami feleslegesen, volt ami nem...
Pl.:
-a zár már működött, de az utastéri kallantyúnál egy nyitás után kiállt a huzal és nem is nyitotta ...Hát a kallanytú alatti lemez oldalról be van "irdalva" , hogy a huzalt be tudd tenni, de középen csak a huzalnak van elég lyuk, a házának fel kellene akadnia a lemez felső oldalán. Nekem a rángatástól ezek a bevagdosott lemezfülek elhajlottak és középen átfért a teljes huzal házastól, lényegében a házának a műanyagborítása szorult valamennyire a lemezfülekhez. Visszahajtogattam a füleket, beigazítottam a huzalt.
-miután ez kész volt, mindent lerögzítettem (kivéve a torony tetején a műanyag bújtatónál, az eltört) - megint kezdte, hogy be se kattan még üresen sem :-( Hát az meg úgy van, hogy amit a huzal meg a vészdamil meghúz, az a zárnyelve az egésznek. Lehet, hogy 26 évesen már a szegecsek is engedtek valamit , de épphogy meghúzod azt a kart, már nyílik is . Ez jó is lenne, de sajnos fordítva is igaz: ha a huzal alaphelyzetben feszül vagy valamiért kicsit kitéríti ezt a nyelvet, akkor nem akad bele a felső, rákattanó zárrészbe - ilyenkor nem záródik a zár...
Márpedig ha készrejelentéshez a tűzfalon lévő bilincsszerűséggel a tűzfalhoz szorítom a huzal házát - akkor nekem máris ez van :-( Úgyhogy most ez egyik, nálam egyelőre nem használatos (hanem majd a klímánál! :-) tűzfali relétartó konzolhoz van gyorskötözőzve a huzal háza. Így tökéletesen működik.
Majd lesz egy afterparty, ahol véglegesre rögzítem. Műanyag leszorítót már találtam, viszont a huzalt kiszedem teljesen és ellenőrzöm kosz vagy megtörés miatti szorulásra - emiatt nem fut ki-be ideálisan a rögzített házvégből a huzal. Ha ezeket kezelem - remélem WD40 és fogó elég lesz, nem kell új huzalt venni - akkor elvileg tökéletese lesz...
Amúgy mire rájöttem milyen pontokon vannak gondok, addigra a szisztemnek már minden része többször ki volt szerelve - volt ami feleslegesen, volt ami nem...
Pl.:
-a zár már működött, de az utastéri kallantyúnál egy nyitás után kiállt a huzal és nem is nyitotta ...Hát a kallanytú alatti lemez oldalról be van "irdalva" , hogy a huzalt be tudd tenni, de középen csak a huzalnak van elég lyuk, a házának fel kellene akadnia a lemez felső oldalán. Nekem a rángatástól ezek a bevagdosott lemezfülek elhajlottak és középen átfért a teljes huzal házastól, lényegében a házának a műanyagborítása szorult valamennyire a lemezfülekhez. Visszahajtogattam a füleket, beigazítottam a huzalt.
-miután ez kész volt, mindent lerögzítettem (kivéve a torony tetején a műanyag bújtatónál, az eltört) - megint kezdte, hogy be se kattan még üresen sem :-( Hát az meg úgy van, hogy amit a huzal meg a vészdamil meghúz, az a zárnyelve az egésznek. Lehet, hogy 26 évesen már a szegecsek is engedtek valamit , de épphogy meghúzod azt a kart, már nyílik is . Ez jó is lenne, de sajnos fordítva is igaz: ha a huzal alaphelyzetben feszül vagy valamiért kicsit kitéríti ezt a nyelvet, akkor nem akad bele a felső, rákattanó zárrészbe - ilyenkor nem záródik a zár...
Márpedig ha készrejelentéshez a tűzfalon lévő bilincsszerűséggel a tűzfalhoz szorítom a huzal házát - akkor nekem máris ez van :-( Úgyhogy most ez egyik, nálam egyelőre nem használatos (hanem majd a klímánál! :-) tűzfali relétartó konzolhoz van gyorskötözőzve a huzal háza. Így tökéletesen működik.
Majd lesz egy afterparty, ahol véglegesre rögzítem. Műanyag leszorítót már találtam, viszont a huzalt kiszedem teljesen és ellenőrzöm kosz vagy megtörés miatti szorulásra - emiatt nem fut ki-be ideálisan a rögzített házvégből a huzal. Ha ezeket kezelem - remélem WD40 és fogó elég lesz, nem kell új huzalt venni - akkor elvileg tökéletese lesz...
pb_2016-08-26 01:56:01 // 80223
Nem hixtis az TSak törődés kellett neki.)) Amúgy mi volt a gond?
ÁdidiGaga (il hempescattore)2016-08-25 21:59:36 // 80222
Na bepipultam és megcsináltam - rothadjon meg! :-) Amilyen 1xű szerkezet olyan kényes hisztis minden apróságra .-p