Fórum >> Típusok >> 75-90

Saughassy2008-03-09 08:50:58 // 24229
En annyit tudok, hogy Recaro belso, 15 os spec felni (szerintem SZ vagy arra erosen hajazo)es ez a sorszam. 1991ben. Volt egy kepem is rola, de nem talalom az istennek sem.
Saughassy2008-03-09 08:47:24 // 24228
Az jo lenne, ha igy lenne, de miert nem talalok egyetlen olyan ulest sem? Az enyem kicsit viseltes, miota egy autoszerelo ugy gondolta, hogy a motorblokkot praktikusan az uleseken kell tarolni. Szoval halszalkas, mubor-pluss fix fejtamlast ide de rogton. Csak az a baj, hogy senkieben sem lattam meg. Nem a mubor hatsoresszel kevered, A V6okban a combtamasz kulso resze is mubor, pirossal varrva. A hatso ulessoron is mubor a konyoklo es az az alatti resz.
Tocsa2008-03-09 08:47:07 // 24227
Hi! Ha jól tudom ezek voltak a fullosak full elektromos ablak ,tükrök , recarok,Abs?,
és piros műszerfal! PIros hátrsó lámpák mint az enyémek amin a fehér rész is be van csíkozva az asszem az amerikába gyártottakon volt!
De jó lenne egy plakettos!!! :D

JAvítsatok ki ha rosszul tudom!
Gábor(figi75)2008-03-09 00:16:27 // 24226
Ja,és ez? :-)

http://www.youtube.com/watch?v=MkRk9y673l0&feature=related
prooF_752008-03-09 00:06:03 // 24225
Amúgy meg:
75 TS és E30. Az alfás srác még ügyesebb is volt. Viszont a sor6-nek meg jó hangja van.:)
prooF_752008-03-09 00:01:04 // 24224
Robién is rajta van egy specia ed. matrica ha jól emlékszem (aminek látszólag semmi köze az alfához), és egy hót közönséges katalizátoros ts. És én is csak egy "átlagon felüli" verziót ismerek, a serie numerata-t, de az már csak 91-től volt vagy 92-től.
Ahogy Sau írta, 87-88 közötti első szériás ts volt narancs műszerfallal, mint az america (pl Kopasz-é is), meg régi hütöráccsal, meg hátul sárga lámpákkal. De a "halszálkás" kárpit szerintem minden ts-ben alap volt.
A tietekbe nem tudom hogy került a nari müszerfal a katalizátor mellé, vagy utólagos átalakítás vagy polcon maradt cuccok esete szerintem, de semmiképpen sem valami gyári felturbózott verzió attól még.
Gábor(figi75)2008-03-08 23:52:31 // 24223
A műbőr-plüss az megtalálható volt minden 90 utáni,azaz ráncfevarrott változatban,motortól független!
Az úgynevezett "zsákvászont"már a korai 87 után elhagyták,ekkor változott a kormány is a szebbik változatra!:-)
Valóban volt TS és V6 ban olyan special edicion amit Recaro ülésekkel szereltek,leginkább tengerentúlra vagy szűk belpiacos szériában!
Vikking 3112008-03-08 23:11:36 // 24222
Nem ez nem olyan sportos verzió volt. Pont ilyen mint a vidiben amit linkeltem!
Vikking 3112008-03-08 23:11:01 // 24221
Saughassy2008-03-08 23:10:17 // 24220
En TS spec edrol csak egyrol tudok, de ez persze nem jelent semmit. :) Megpedig a "Serie Numerata"-rol, de az Recaro belsovel es fem sorszammal az utasterben volt.
Vikking 3112008-03-08 23:04:20 // 24219
Igen, minden! Nem volt benne hátsó elektromos ablak, meg elektromos tükörállítás... De elöl fönn narancsosak voltak a gombok, meg hátul is mind az egy térképolvasó. Elöl volt kettő térképolvasó... Mit mondjak még róla ami megkülönböztető jegy? Megkeresem holnap a kézikönyvet, valami nyilvánvaló helyre tettem, de persze, hogy nincs meg!!!! :((( Holnap mindenáron megkeresem :D
Saughassy2008-03-08 22:59:33 // 24218
Vagy leginkabb ahhoz amit meg talaltak a polcokon es elneveztek spec ednek. :) A manual segithetne, ha benne lenne az evjarat pecsetje. Mindene narancs volt a muszerfalnak? karok, nyomogombok, ablakemelokapcsolok?
Vikking 3112008-03-08 22:51:16 // 24217
Hmm... Legtisztább lenne, ha erről a special editionről szereznénk adatokat. Elvileg a miénk az volt. Na most volt a városban egy másik ugyanilyen műszerfalas 75 TS, narancs. Arra hátra fel volt írva, hogy special edition. Egyidős volt a miénkkel a km-ből ítélve. A legutolsó sorozatban nem lehet, hogy visszatértek a TSeknél ehhez a narancs belsőhöz? Mert sztem simán lehet.
Saughassy2008-03-08 22:44:18 // 24216
90utan eleve nincs America, csak sima 3.0V6, viszont 195 loval a 188 helyett. 88ban tuti a narancccsal mutattak be, itt van a gyari prosi a kezemben. Viszont eddig eszre sem vettem hogy ezzel indult a TS is-pedig mindkettorol van kep- a fordszammerot ki nem szurtam volna magamtol. :)
A 3.0V6okban es a QV ben is feher van (youtube on is van par), ill a ritkasaga is emellett szol.

A halszalkas zoldesbarnas belso szinten kezdetektol van, a V6oknal fix a fejtamla es mubor+pluss kombinacoval, a tobbinel csak pluss es kicsit keskenyebb ulesek. Az enyem 88as es katalizatoros szoval ez onmagaban nem jelent semmit. :)
Saughassy2008-03-08 22:37:27 // 24215
A nem olyan ritka az viszonylagos, Americabol keszult kb 6000 darab es meg lehet szamolni hany fut meg. Turbo Americabol valamivel kevesebb.
Vikking 3112008-03-08 22:36:46 // 24214
Nem a későié? :S Mmint én úgy tudom, hogy a special editionökben volt ilyen. Amikben gyári a halszálkás kárpit... Meg mittomén :D Elvileg katalizátoros... Stb... A miénk 91-es volt!
Saughassy2008-03-08 22:28:35 // 24213
Nem baj, nekem megvan. :)
Saughassy2008-03-08 22:27:54 // 24212
Hat tenyleg kezdhetem megenni, a vicc az, hogy most jobban megneztem a katalogust, es pont egy TS beltere van benne sargan. Marmint a koraie. Tehat a hir igaz, csak reszben. :) Narancsszinu belsejuk volt 87-88ban, aztan a rancfelvarras utan zoldultek el. (az egyszerusitett maszk, feher indexek ilyesmi korszakaban. Onnantol szunt meg az America is, es lett belole sima 3.0V6, szinten zold belsovel.
A gond igazabol az, hogy rohadt keves maradt meg ezekbol, es mivel az egesz muszerfal narancs, en pl meg mindig keresek ket hatso narancs ablakemelo gombot.
Vikking 3112008-03-08 22:26:38 // 24211
Egyébként találtam gyári szervízkönyvet, meg egy 33masnak a vezetett szervízkönyvét. Holnap megkeresem a 75ösét, a miénkét. Bocsi h nem tudom most megvédeni az igazamat, de a francnak sem találom :S
Vikking 3112008-03-08 22:20:45 // 24210
Miért is találnám, amikor egyszer az életben szükségem lenne rá :S
Vikking 3112008-03-08 22:07:05 // 24209
Basszus pont a rossz képet tettem be :) Mindjhárt megkeresem a sajátot :)
Gábor(figi75)2008-03-08 22:06:32 // 24208
:-))

És még 1 adalék!
A 1.8T Amerika nem olyan ritka,csa itt ritka,de mindent meglehet nézni róla,és gyanítom,ezt nem tudom ugyan,lehetet narancsos is!
Vikking 3112008-03-08 22:05:33 // 24207


Itt a kül! (kézikönyvből)
Gábor(figi75)2008-03-08 22:04:43 // 24206
Látod Sau itt a válaszom!!! :-)))
Vikking 3112008-03-08 22:03:40 // 24205
Készülhetsz megenni a kalapod. Máshogy van a TSekben a redline! Ebből látszik hogy TS-e a műszerfal!
Gábor(figi75)2008-03-08 22:03:35 // 24204
Nem imbolyog az,hacsak nemvolt ki a fotómű alatta!:-(

Az ülés az érdekesen oszlik meg,ami biztos az,hogy a benyások más ülést kaptak mint a dizelek,mivel a dizelt valszeg nem sportosabb embertársainknak tervezték,hanem hosszab utakra ami a takarékosségból értehtő,ezért párnázottabb üléseket kapott elől és részlegesen átdolgozott hátsó támlákat kapott valamnit másfaaat kalaptartót"nem fiókost"!
Saughassy2008-03-08 22:01:29 // 24203
Na EGY narancs TSt mutass gyarit es megeszem a kalapom. Nincs, nem is volt es nem is lesz. Az 1.8T America meg olyan ritka hogy arrol max Giovanni tudna nyilatkozni de eros ketelyeim vannak vele kapcsolatban is. Parszaz darabert kizart, hogy egyedi muszerfalat csinaltak volna, marpedig a turbonyomas es a fordszammero miatt muszaj lett volna.

TS-el is ez a helyzet, a naranccszinu muszerfal 260ig skalazott es 5800nal jelolt a redline. Mar csak ezert sem lehet semmilyen TSben, es ugye megint csak itt van elottem a katalogus. Tudom, hogy nehanyan szeretnek kokanyolni, de ez a szomoru igazsag. :) Bar akkor mar a 90es digitmuszerfalat inkabb, az legalabb total Knight Rider feeling. :)
Vikking 3112008-03-08 21:58:51 // 24202
Meg az america műszarfalas TS-ekben, azaz a special editionökben. Pl a miénkben.

Sőt, ha megfigyeled, akkor máshol végződik a zöld mező, és a vékony narancssárga is tovább tart, 6200ig... Míg az Americákban 6000től van vastag narancssárga :)
Saughassy2008-03-08 21:57:45 // 24201
Na ja, ezert mondom hogy a V6 3.0hoz kepest az osszes tobbi imbolygo hajo.:) Raadasul mintha melyebben is ulnek benne. Valszeg a masfajta ules miatt.
Gábor(figi75)2008-03-08 21:57:38 // 24200
A TS-ben is volt,viszont az 1.8T-ben már nem biztos,hacsak nem az 1.8T Amerikában!:-O
Saughassy2008-03-08 21:55:37 // 24199
Narancs csak az Americaban volt, 87-88ban. Utana pedig feher, csak kicsit szebb kalligrafiaval mint a dizelek.
Gábor(figi75)2008-03-08 21:55:28 // 24198
Az első szériás műszerfal ami az 1.6-18 2.0 benya 2.0-2.4 dizelekben voltak 90 évjáratig siralmasak,a "hosszú" rovátkás kijelzővel! :-(
Viszont a TS,és a V6 már akkor is szép volt,aztán jött a narancsos változat az a legszebb!.-)
Gábor(figi75)2008-03-08 21:52:47 // 24197
Arra hát!:-)
De szerintem te is láttál épp elég variációt ami alapján eldöntheted a valóságot,és kipróbáltam már mindent ami 75,a leckéből felkészültem!:-)
Vikking 3112008-03-08 21:52:06 // 24196
Tök jó :) A TS-ben semmi ilyen nem volt... Mondjuk a narancssárga műszerfal extrának számít :))) Sztem az a legnormálisabb... Ami a legelső, az borzalmas, a fehér már tűrhetőbb, de az autó fílingjéhez az illik legjobban :)
Saughassy2008-03-08 21:51:53 // 24195
Ugyanugy tippel minden mostani is. :) Akkor is bosszant, hogy nincs.
Gábor(figi75)2008-03-08 21:51:00 // 24194
Leginkább tipp volt mint valóság!:-)
Saughassy2008-03-08 21:50:29 // 24193
1.8 carbra gondolsz. Mert az IE mar szervos es persze nincs economy sem.
Saughassy2008-03-08 21:49:52 // 24192
A szokasos: atlagfogyi, pill fogyi, megteheto ut az adott benyaval, meg ilyesmik kombinacioi.
Saughassy2008-03-08 21:49:15 // 24191
Gondolom TS utani evjarat. :)
Saughassy2008-03-08 21:48:50 // 24190
A Milanoban meg ott a jo kis tempomat, szintszabalyzas, spéci biztonsagi motorhazteto, labtervilagitas...nekunk nem sok jo jutott.
Vikking 3112008-03-08 21:48:13 // 24189
Azok mit tudnak? :)
Gábor(figi75)2008-03-08 21:48:07 // 24188
Pontosan szervótlan darabok voltak az 1.6-1.8 benya,ami extra volt az az econometer a műszerfalon,persze fals jelzésekkel a késöbbiekben! :-(
A későbbi 2.0 dizelben biztos volt könyöklő,mert az enyém echte gyári volt és volt!:-)
Saughassy2008-03-08 21:47:26 // 24187
Viszont az 1.6carbban ban volt economy meter, a 2.0 carbban pedig trip computer, ami semmi masban sem. Sajnos. Bezzeg az Alfettakban... hiaba ekkor mar megindult a romlas. :)
Saughassy2008-03-08 21:44:23 // 24186
Az 1.6 karbiban meg szervo sincs, az tuti. csak zsakvaszon. :) Mondom HATSO terkeplampak. Mondom KETTO. :) Konyoklo pedig biza nincs a 2.0 hoz, igaz a benyashoz se latok a karbisoknal. TS utan lehetett csak, igy a kesobbi darabokban esetleg. Nemetul vajon hogy hivjak, mert az extralistan meg kikereshetem.
Gábor(figi75)2008-03-08 21:41:29 // 24185
Itt nem a fogysztás volt a nagy gond hanem VM dizel gyengesége,azaz nem szabad pörgetni,hidegen taposni,és időben lekel dobni az olajat,amit sokan nem vagy elfelejtenek betartani,ezért ledobálja a hengerfejet!:-(
Gábor(figi75)2008-03-08 21:38:44 // 24184
Ezt megint benézted,mert hidd el nekem gyári "volt" az Alfám 2.0 TD és térkép lámpa is van meg könyöklő is és a kanyarstab is egyforma mindbe,és még feszesebb mivel nehezebb a motor miatt,a 2.4 TD gyári perem és küszöb szélesítéssel szerelt!:-)
Másrészt az 1.6-1.8 és 2.0 benyás volt a leggyengébben felszerelve!!! :-)
Ryuk2008-03-08 21:36:18 // 24183
Elhiheted én kinyomtam annak idején a szemét is akkor se evett 7-töl többet...állandóan padlóztam...else tudom képzelni hogy jött ki a 9....
Saughassy2008-03-08 21:28:24 // 24182
Vissza kellene kuldeni a multba, a szakik lelestek volna a beallitasokat a gyarban es tuti nem megy csodbe az Alfa ;)
Saughassy2008-03-08 21:27:31 // 24181
Egyebkent rendelheto szarokban is kevesebb, 4 lyuku felni, a 2.0-n nincsenek szelesitesek, nincs terkeplampa hatul, nincs konyoklo, a kanyarstabok meretet nem tudom, de gyanitom hogy kisebbek, kenyemesebbre hangolt az egesz. Ami nem feltetlenul baj. :)
Gábor(figi75)2008-03-08 21:21:39 // 24180
Ezt eléggé benézted,mert ha agyon veretem akkor sem eszik 8 lityinál többet,pedig én odatekertem a füstcsavart rendesen!
Ha kiméled és elváltod 1500 nál amit simán elbír,még 6 lityi alá is képes menni,városban!!!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak