Fórum >> Típusok >> 75-90

prooF_752007-05-02 18:25:52 // 18179
Nekem még nem volt alkalmam megtapasztalni, hogy milyen hamar megy tönkre, de azthiszem az a gumi nem túl drága. Legalább is asszem meteornál láttam és 1000 körüli összegre emlékszem. Merevségben nem tudom mennyit dobna, de lehet hogy rossz minőségű útra már sok lenne.. ki kell próbálni.
Gábor(figi75)2007-05-02 12:51:44 // 18178
Aha,a hátsó csapágyak nekem is kukásak!:-( Viszont a féltengelyeket még nem szedtem szét,mivel jónak tünik,viszont van 1 kis késés mikor ráengedem a kuplungot ez már érezhető kottyanás,igaz lehet központi szilent is!:-/
Hari2007-05-02 11:52:53 // 18177
Szeva kolegák! Sürgösen kéne 2db bal első sárvédő, ha valakinek van szoljon (irjon) az oldalamra. Elöre is köszi.
Mobil2007-05-02 11:18:46 // 18176
Kartársak!!! Keresek hátsó lengéscsillapítókat jót és ólcsót egyszerre:) Ja és tegnapra már késő ;) Szóljatok ha van vkinek fölös.
[k i z z o]2007-05-01 18:30:16 // 18175
Hi, ez ha jol tudom Spider gyári v. egyes Giulia -kon van ilyen az elsö támasztó gömbfejek. Nekünk gyárilag gumi van ott 2db. Gondolkodtam és is rajta, mivel csak a helyét kell kimarni, és mehet be a 75 -be, de ha kikopnak elég tutin kopognak. Ha jó a gumi akkor nincs vele semmi gond. Szar guminál van az, hogyha fékezel, befordul az eleje. Persze a gömbfejes megoldás erősebb, merevebben tartja a felső lengőkart. A 75 felső lengőkar gömbfejéből is meg lehet csinálni, csak a menetes közdarabot kell legyártatni. Nem tudom milyen tipusban van benne konkrétan, azt tudom unixnal nincsen. kizzo
Tocsa2007-05-01 13:30:06 // 18174
Tehát erről van szó!!
Tocsa2007-05-01 13:27:55 // 18173
Üdv! Megtudod mondani nekem hogy ezek milyen tipushoz való gömbfejek?
Mert átakarom alakítani a kitámasztó rudat én is mert azok a gyári gumik hamar tönkre mennek!
[k i z z o]2007-04-30 09:49:11 // 18172
Szép a Giulia, de amikor elindul elso kigyorsitáskor hallani lehett kicsit befal:) A karbis nálam is 1st class amúgy. De pont a pénz. 2x weber, meg valami gyújtás, még összeszedhető - gondolkodtam utánaépiteni 1 Megasquirt 1-t - de a fő gond utána a fogyasztás, senki nem akar vele menni nyaralni:) A motroniccal meg elveszem a benzint, gyújtást, eszik városban 10-11 -et, de ha olyan kedvem van , akkor mindenki átáll a kedvemre, aztán zenél. Ha végig umond magasabb rendű módban jár a motor akkor akár 20 litert is befal. Idáig miuán bejárattam, 1 tankkall kiprobáltam:) Hát igen. kizzo
Ali762007-04-30 00:26:40 // 18171
Amikor totál nem volt benne a motronic, akkor egy megszakítós gyújtás figyelt benne az alsó elosztónál és valamelyik citroen dupla (talán XM) trafója volt a gyári helyett.
Ali762007-04-30 00:23:45 // 18170
giulia Én sajna az ecu-k világában nem vagyok ennyire otthon. Anno az átalakítást próbából csináltam, és sajnos, ahogy sokunknál a lové igen nagy úr, így nem jutottam tovább azóta sem, illetve annyit eldöntöttem, hogy korhű dologra fogok törekedni, így a ts kiesett. Egy olyan variáció még szóba jött, hogy egy nord hf-ből duplagyertyást csinálni a régi gta-k mintájára. De ezek most kerülnek talán majd terítékre, talán... Egyébként igen ezért is evett sokat, mert a motronic jobbára csak a fordulatszámot kapta, talán még hőfokot is, de ennyi. Kicsit mozdonyos volt a motor:) Ja és karbi a kiráj:))) Én pont ezekbe a dolgokba szerettem anno bele, mikor megvettem első verdámat 12 éve:))) (Alfetta 2000) és azóta 7 Alfettám volt, szóval Forza Carburatore!:)))
prooF_752007-04-30 00:18:37 // 18169
Igen, engem is az érdekelne, hogy a gyújtás milyen módon működött... De gondolom ha ki volt "irtva" teljesen a motronic akkor csak meg volt oldva valahogy. A fogyasztásra meg: ha alacsony fordulaton is húz, akkor ugyebár nincs értelme pörgetni, ergo mégse fogyaszt olyan vészesen. Jó, persze karbival sokkal többet eszik, de így talán le lehet szoritani 10-11 liter köré városban. És a ts még gyári adat szerint is 9,5 köröl van ha jól tudom...
[k i z z o]2007-04-30 00:01:01 // 18168
Amúgy nagytengelyes, 45-ős TS v. nord 900 -on nem megy el, szépen:) Ezt ne úgy értsd, hogy nem stabilan jár +-30RPM méréssel melegen az alapjárat ingadozás, hanem úgy, hogy a motortartókat + hajtást szétszedi. Nagyon rotyog:) Rázza a hajtást, itt 75 -re gondolok, akinek elől van a váltója ott csak a moci mocorog, de a hajtás csendesebb jóval. Én 75-re irtam az alapjárati dolgot, és tuning motorra, nem egy gyári + karbi kombóra:) Az enyém 900-on meleg motorral kibaszottul rázza a kardánt, megijedtsz az aknában:) 1000 -en már 1 vonalban látod futni a kardánt. Ez a nagy sürítés miatt van valószínű, de kis sürítéssel meg nincs ereje, alul. Szerintem a TS is hasonló. Amit én láttam 1 TS en - Made in Alfaholics 2000TS - uazok a dolgol voltak a motoron csinálva mint az enyémen kb. azaz ott JK303/12mm nagytengely, 2xWeber 45, 46mm szivószelep + 12:1 sürítés. 1100- en szépen járt. Egy karbis TS nem egy 180 lovas TS:) ECU csere. Nem csere v. ilyesmi, de átprogramozás. Ha a gyári motorra rakod rá a karbit, akkor gyújtási idők uazok, mint széria. Ha ezt csináltad, nem is kellett ECU csere. De azért tolóüzemet + teljes terhelést érdemes érzékeltetni. Motroniccal a karbis, gyújtás ügyileg elég vad dolog. Ezért irtam valami aftermarket ECU -t illik használni, vagy Motronicból hülyét csinálni:) Ha meg azért rak fel az ember Webereket, hogy power is legyen, akkor mindenképpen kell aftermarket ECU v. egy modosított súlyozású vákumos Bosch elsosztó - 8 kimenetes egy elosztóban, vagy a frontra is vákumos 4-es, mivel gyújtás ügyileg a nagymotor mást kiván. Lyuk. Ez sem törvényszerű, de ha valaki nem egész életében keverőcsövekkel alszik, meg fuvókázik akkor egy W45 -őt elég nehéz jól beállitani tuningmocihoz. Ha egy gyári 40-es dellortot v. Webert felraksz a gyári TS -re valoszinuleg nem lesz lyukad, csak zabál, meg jobban lép alulról. Ezért irtam egy jól átprogramozott akár motronic is jobb mint a karbi - mondjuk angliában. Na de magyarországon ki programoz jól Motronicot? Egyáltalán ki csinál jó csiptuningot? Én 5 éve motorvezérlőkkel dolgozok, fejlesztek, tudom mi micsoda 1-2 szoftverben, de mivel padom nincs, meg pénzem se 105x lepróbálni az új szoftvert a szomszédban, sajátomon alakitgatok, kisebb nagyobb sikerrel, marad a gyorsulás stopperrel, meg loggolás stb. saját magamnak garanciával. Ha jól megy lehet zabál vele:) Szerintem az összes magyar csipes kókány:) Utánuk jönnek a 20ezres tuningboxosok. Senki nem birna egy 45-ös TS re szoftvert alakitani. Magyarán, itthon jó a karbi + kinlodás, akinek meg van pénze, annak mindenkinek WEBER alpha v. Motec rotyog a gépháztető alatt. Vagy idegrohamot kap hogy jól megy az új asm. de egy hét után rájössz, még a kagylót is befalná a shellkuton. + Ha jól beállitod a nagymotort ami pl. 180HP, ugyse kell aszfaltgyűrésre számitani 4000 alatt. Az enyém az eredeti 300/12mm tengellyel alig akart átmenni a műhelyküszöbön gázra, viszont 4000,4500 tól leorditott mindenkit. Ezért kapott kicsikébb tengelyt, hogy munkába ne 2-be kelljen mennem fordulaton. És a 45 + nagytengely vaárosban 15-20-25 eszeget. Amúgy jól alakul a karbis TS a képeiden. Azok a robogó légszűrők azonban sokat árthatnak a mocidnak: Inkább valahogy a gyári karbis airboxot raknám fel, tudom 1 Piper szett kurva drága. Ez csak az én véleményem, elnézést. Ha Motronic hajtja a gyújtásodat, milyen jellegmeződ van gyújtásügyileg? Ugye sem beszivott levegő höm, sem levegő menny. sem tolóüzem / teljesterhelés üzem nincsen a Motronicnak jelezve. Ezek mind előgyújtás összetevők. Hogy oldod meg? Vákuumot ne látok. Nem ezért is evett nagyon sokat? Ja, nehogy kötekedésnek vedd a irásomat, vitázni jó, és épiti a kocsit + agyat:) kizzo
Ali762007-04-29 23:56:06 // 18167
Elviekben nálam is felszabadul majd a ts, és ez egy nagyon jó kis moci, kb 150ezer kilóméterrel, még soha nem volt bontva...
tt (tt Alfa team)2007-04-29 21:34:12 // 18166
Nekem is 2.0 TS motor volt GTV6-ban (injektorral), de találtam hozzá eredeti mocit, így ez fölös lett. Kell valakinek?
tt (tt Alfa team)2007-04-29 21:32:36 // 18165
Konkrét! :))))
Pap Laci2007-04-29 20:20:54 // 18164
Sziasztok! Ha valakit érdekel: tudok eladó 2.0 (AR 75-ből) diesel blokkot adagolóval, hf.-ek nélkül 30000 Ft. ért. Az adagoló tutira jó!
prooF_752007-04-29 20:20:09 // 18163
Na igen, ez az egyik legnagyobb "hibája" a motronicos ts-nek, hogy 2500 alatt nem él. És csak elmegy a karbival is 10 lityóból... Meg ha elromlik mondjuk az lmm, és éppen van a polcon két 40-es Weber, akkor nyugodt szívvel rá lehet applikálni szükségmegoldásként.:)
Toy dolls2007-04-29 19:16:08 // 18162
igen, élek:)) a régi felniken maradtak a téligumik és majd azok kerülnek vissza télre.így mindkét granutúra tovább bírja:)
Ali762007-04-29 18:35:31 // 18161

Ez például egy 182 lóerős Giulia!
Majd rakok videót is a hangjáról.
Ali762007-04-29 18:26:39 // 18160
Szóval, szeretném azért megnyugtatni a karbis motortulajokat:) hogy nincs mindig valahol lyuk a karbis mociknál:))) Kapásból tudok egy Alfettát egy Giuliettát és két GTV-t, amik teljesen tökéletesen gyorsulnak, az alapjáratuk 900, és ha nem nyomod ki a szemüket akkor 10 literrel elketyegnek a városban:)
Én anno megcsináltam a karbis ts-t és teljesen jól üzemelt, két hónapig minden nap azzal jártam. Sokat evett és nem ment jobban, viszont sokkal egyenletesebben gyorsult és már 1000-1200-től. TS karbinak csak úgy van értelme, ha 45 karbikat tesz rá az ember és tengelyeket, meg még egy pár dolgot átalakít, akár lazán elbújik a 180 paci belőle! Egyébként nem kellett ecu-t se cserélni sőt próbából megcsináltam, hogy ki lehessen kötni totál a motronicot!

Ja és a belinkelt konzolt egy magyar srác gyártya mind az angoloknak, mind a németeknek:)
[k i z z o]2007-04-29 17:50:58 // 18159
Hi, 10.9 - 12.9 keménység ami OK + menetrögzitő. Elég borsos ára van egy ilyen csavarnak, inkább a bontott gyári szerintem. Sose "hullhat" ki. kizzo
ALFA75td2007-04-29 16:56:56 // 18158
Helló Figi! Nem most épp ugy néz ki,hogy egy összetett projektet hajtok végre . Kerékagy csapágy csere,féltengely csere és féknyeregfelújjítás. De az már most látszik,hogy roncsolásmentesen nem szedhetőek ki a csavarok. Tehát igy jártam:-(
Gábor(figi75)2007-04-29 16:20:22 // 18157
Te még élsz? :-) Szépek a felnik,a régivel milett? :-O
Gábor(figi75)2007-04-29 16:18:26 // 18156
Na,már megint szétrángattad a tengelyt!:-/ Az enyém vagy levan heggesztve,vagy valami japán kardkészítő mester kovácsolta a csavart,mert nem akar kihullani!:-) Jah,és helyetteíthető edzett acél csavarral,tudtommal!:-)
ALFA75td2007-04-29 16:12:53 // 18155
Szasztok a féltengelycsar valami különleges minőség vagy a csavarboltban kapható edzettacélcsavarral nyugodtan helyettesíthető?
Toy dolls2007-04-29 16:01:22 // 18154
ilyent tettem rá
Toy dolls2007-04-29 15:45:05 // 18153
sziasztok! tettem fel pár új képet a vasról, mert vettem rá másik kerekeket:)) szerintem jobban nézki:) amúgy minden rendben van a géppel
Tocsa2007-04-29 15:17:39 // 18152
Ha valakinek lenne egy olio feliratú olajsapka kupakja Alfa75 TS re az üzenjen már az oldalamra lécci! A múltkor elhagytam és nagyon kéne ! Előrre is tenx!
ell2007-04-28 19:55:58 // 18151
csak szoban egyeztünk meg de valamelyik hétvégén jönfel pestre azt majd viszi,ha akarja.egyelöre karbis ts lesz ugynézki.
Marek2007-04-28 09:38:43 // 18150
Marek2007-04-28 09:30:54 // 18149
Nem kőnnyű a kedvedben járni! ell: Nem eladtad azt a motrot a múltkori talin??
Saughassy2007-04-28 07:37:57 // 18148
:) De szép V6.
ell2007-04-28 06:16:01 // 18147
marcika ha látnád az 1.8karbi szivbilentyüit,képek majd késöbb.
Hari2007-04-28 00:12:13 // 18146
Aha.....(Neked, de csak neked megsugom, ne is fogsz több ilyet mert tudtommal csak ez az 1 létezik. De, havalaki tud még 1-et azt szeretném Én is látni!)
Robi2007-04-27 18:53:06 // 18145
A kis naiv, azt hitte... :)
Vikking 3112007-04-27 18:06:27 // 18144
Najóvan, akkor legyen béke... De azér legközelebbi találkozón megnézném azt a kétezres véhatot, mer még sose láttam olyat... :P Na de nem vok telhetetlen :) Azér meglesem, ha látom valahol !
Marek2007-04-27 18:01:56 // 18143
Csak, hogy jobban megértsd: :)))) A TS szíííve!
ghosty92007-04-27 14:15:45 // 18142
Nem mondod, hogy Szentesrol nem latsz el Szegedig? Meg ilyet. :-) (Na, eleg ebbul.)
Gábor(figi75)2007-04-27 13:12:38 // 18141
Aha,felvehetek én akár 2 szemüveget is,akkor sem látok semmit,csak hallok bizonyos hangokat,"vennem kell egy 75-öst",meg ilyenek!:-)
ghosty92007-04-27 12:50:57 // 18140
Nem, hanem hogy tovabb lass az orrodnal. :-)
Gábor(figi75)2007-04-27 09:55:36 // 18139
Minek,hogy úgynézzek ki mint te?:-))))
Wickey2007-04-27 09:49:22 // 18138
http://cgi.ebay.de/Alfa-Romeo-75-T-Spark-Luftmengenmesser_W0QQitemZ110118673920QQihZ001QQcategoryZ106731QQrdZ1QQcmdZViewItem Ennyiért már majdhogynem akkor is megéri ha rossz :)
ghosty92007-04-27 09:11:19 // 18137
"Tudod én erre csak azt szoktam mondani: hangot hallok,de embert nem látok mögötte!!!:-)))" Kene neked egy szemuveg. :-)
Saughassy2007-04-27 07:50:49 // 18136
Szép TS, de mi az a Milano felirat rajta?:)
[k i z z o]2007-04-26 22:50:20 // 18135
Ha a szénpályája jó akkor fabrikálni mindent lehet. Ha mechanikailag stimmel a dolog, a szénpálya csak egy feszültségosztó, a régebbi L jet ben voltag még ellenállások eltolni a karakterisztikát. Amit lehet, szétszedni mindkét AFM -et, és szakaszonként megméregetni az ellenálláspálya értékeket - vannak rajta osztások a pálya mellett. Ha kb. megegyezik, akkor az eredeti házba bele lehet munkálni a TS eredeti rugójával, mivel ez adja meg az AFM karakterisztikáját. A 0 280 202 206 alfa 33 teszem azt 1.7iE, elvileg egy próbát megér a TS -en, ha a lábkiosztása ugyanaz - szerintem uaz. Esetleg karakterisztikában térhet el a TS-re gyártottal. Tapasztalatom azt is mutatja, hogy pl. 1.6iE légtömegárammérővel szépen megy a 2.0iE, mivel a beszivott levegő több lesz de azt az AFM pont kompenzálja. Esetleg a rugón kell kicsit később kemnyiteni. Ha a 0 280 202 206 tutui, meg kell probálnim esetleg utánhangolni. A dadogást meg kell szüntesse, ha AFM volt a hiba. Hogy milyen lesz a gázreakció, meg fogyasztás az meg rugó. kizzo
pb_2007-04-26 21:28:34 // 18134
A 25HL-ről úgy tudom inkáb 8v boxerba ajánlják.
pb_2007-04-26 21:27:23 // 18133
A 0 280 202 206-ot nem lehet ráfabrikálni esetleg?
Hari2007-04-26 21:24:44 // 18132
Bocsika! Nem akartalak félrevezetni, egy kicsit szétszort voltam. Vagy mégsem?.....:-((.....:-))))
Hari2007-04-26 21:21:13 // 18131
Hasonló tapasztalatokról mesélhetnék Én is. A régebi masinákba - a 75-el bezárolag - volt Golden a gyári gyertya, a modernebb motorokba már a gyár is NGK gyertyákat használ.
Marek2007-04-26 20:08:26 // 18130
Bocsi és akkor itten vannak a képek is!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak