Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-21 21:16:35 // 1660
nekem nem is kéne 2,4-es GT inkább egy 2.0 dupla turós dejzel :P
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-21 21:15:27 // 1659
hát ők tudják de ez így nem jó irányba megy :( lesz még GT a családba remélem jövőre :)
ja meg hol vannak a dupla turbós dejzelek az Alfa kínálatából????
ja meg hol vannak a dupla turbós dejzelek az Alfa kínálatából????
GEORGE2010-08-21 21:08:38 // 1658
Nekem most GT-m lenne ha nálunk adták volna a 2,4 JTD 20V-vel.
Állítólag pár darab létezik belőle, ugyan úgy mint 147-ből.
A haverom látott olaszban 147-ből 2,4 jtd-t.
Azt, én sem értem, hogy a nemrég abbahagyott GT, miért nem kapta meg az 1.8 TBI motort???
Szerintem nagyon jó párosítás lett volna!
Állítólag pár darab létezik belőle, ugyan úgy mint 147-ből.
A haverom látott olaszban 147-ből 2,4 jtd-t.
Azt, én sem értem, hogy a nemrég abbahagyott GT, miért nem kapta meg az 1.8 TBI motort???
Szerintem nagyon jó párosítás lett volna!
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-21 21:03:28 // 1657
GT-t szerettem volna nekem nagyon tetszik...mondjuk egy facelift ráfért volna az első lámpákra...én is ezt nem értem az Alfa a sportosság jelképe...hol van a TB GT vagy a 2.4JTDM belőle?
GTPeti2010-08-21 20:58:13 // 1656
Úgy tudom ennyi. Elég tragikus... A GT-t sem kellett volna utód nélkül nyugdíjazni. (Sokkal inkább TBi-vel árulni.) Egyáltalán... nem is értem mit akarnak.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-21 20:56:52 // 1655
egyáltalán mit gyártanak? 159, Mito, Giuletta? füst ennyi?
GTPeti2010-08-21 20:47:41 // 1654
Mondjuk a 159-nél a lagymatag marketing is közrejátszott (játszik)... Láttuk a Brera gyártását is abbahagyták, pedig mostanra jött össze egy igazán élvezetes autó. Ennyit az olaszokról...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-21 20:07:54 // 1653
a 159 sem ért el óriási csúcs eladásokat az utolsó jól fogyó modell a 156 volt...németeknél adták el a legtöbbet. Itthoni helyzetekről nem beszélek mert vicces...
GEORGE2010-08-21 11:57:19 // 1652
A magyar piacot hagyjuk, mert lassan ki is mennek innen......
Amúgy konkurencia azonos tudású autóival szemben olcsóbb az Alfa és külföldön veszik.
Amúgy konkurencia azonos tudású autóival szemben olcsóbb az Alfa és külföldön veszik.
Buksi2010-08-20 21:00:25 // 1651
GTPeti2010-08-20 20:45:06 // 1650
Én azt nem értem, hogy Amerikában miért kerülnek jóval kevesebbe az autók. Pl. Mustang ott: Európában Golfot kapsz annyiból. Ha ilyen baromi sok adó rakódik rá, akkor miért nem tiltakoznak az autógyárak?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-20 20:35:19 // 1649
csinálhatnának 169-et, 6C-t V6-tal, 3.0 dejzellel emberi áron...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-20 08:31:53 // 1648
akkor sajnálj ... én meg az Alfát sajnálom mert ez a modell ennyiért nem fogja kihúzni őket a szarból :(
Tibe2010-08-19 20:24:50 // 1647
Ezen ne vitatkozzatok, szarban vannak az autógyárak is, és ott spórolnak és "egyenautósítanak" ahol csak tudnak. Ez van ezt kell elfogadni......
GEORGE2010-08-19 19:38:13 // 1646
Ha a Giulietta neked nem más mint Bravo Alfa jelvénnyel, akkor tényleg sajnállak....
Ilyen alapon a 146-os is Bravo Alfa jelvénnyel......meg sorolhatnám...
A Giulietta teljesen Alfa Romeo, Alfa Romeo 2010-ben ilyen.
A minap vagy lehet már 2 hete, de jelen esetben mind1is mikor, volt a TV-ben teszt műsor.
Renault megan, Honda ciciv, Mazda 3-ból a csúcs verzió..és még pár sportosabb versenyző.
összességében az volt a vélemény, hogy mindből hiányzik az előd modellek erőssége, sportossága.
Szóval nem csak az Alfa Romeo vette vissza a dolgokat, hanem, mindenki!
A 2006-os Ciciv Type R-el álva hagyták a legújabb ciciv type R-t.......fikázták rendesen az új modellt.....ez van.
Ilyen alapon a 146-os is Bravo Alfa jelvénnyel......meg sorolhatnám...
A Giulietta teljesen Alfa Romeo, Alfa Romeo 2010-ben ilyen.
A minap vagy lehet már 2 hete, de jelen esetben mind1is mikor, volt a TV-ben teszt műsor.
Renault megan, Honda ciciv, Mazda 3-ból a csúcs verzió..és még pár sportosabb versenyző.
összességében az volt a vélemény, hogy mindből hiányzik az előd modellek erőssége, sportossága.
Szóval nem csak az Alfa Romeo vette vissza a dolgokat, hanem, mindenki!
A 2006-os Ciciv Type R-el álva hagyták a legújabb ciciv type R-t.......fikázták rendesen az új modellt.....ez van.
Kompressz úr2010-08-19 12:51:53 // 1645
Kopp-kopp, de nekem a 159 dejzel élet eddig bejött...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-19 12:37:10 // 1644
persze csak azóta volt egy kis kiigazítás olaj terén :) kivi vagyok az 1.4 nagggyonmeggy túrósok mikor dobálják le a HF-et vagy a turbót....igaz off eddig 3db 1.4 túrós VW-es kuncsaftomat kérdeztem milyen a kicsiaborsdeerős feelingről, azt mondták lájkolják a feelinget csak mind a 3-ban kifingott a blokk :P azt már nem annyira....
Piritu - 1.000.0002010-08-19 12:10:16 // 1643
A 159 topik nem igazán a gondtalan "dejzel" életről szól :-))
Kareszka19842010-08-19 10:32:51 // 1642
nagybátyám lányának is Fiat500-assa van és németben lakik :D
ok, férjének meg egy Z4-es BMW-je :P de ő tőzsgyökeres "jürgen" :D
ok, férjének meg egy Z4-es BMW-je :P de ő tőzsgyökeres "jürgen" :D
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-19 10:27:08 // 1641
inkább 159...persze ha dejzelről beszélgetünk...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-19 10:26:27 // 1640
a GT egyedi a Giuliettaban mi az egyedi? olyan hátulról mint az új Astra, előröl mint a felfújt Mito....8 milláért kapok egy 159-et annak van stílusa, meg nagyobb is...
TarP2010-08-19 09:40:16 // 1639
Ebben van igazság, de felfogás kérdése. Egy Bravo 3-5 év múlva elavul, unalmas lesz kinézetre. PL egy GTV, GT még 10-15 évesen is egész emberesen néz ki.
Ha a Giulietta is tudja ezt, akkor megéri a plusz pénzt, ha nem, akkor úgy érezheted "csak az Alfa pajzsért fizetsz". Kérdés, hogy tudja-e, elég harmónikus szépség-e, vagy mint a Renault 2 hétig meglepően új, aztán zavaróan darabos az összkép.
Ha a Giulietta is tudja ezt, akkor megéri a plusz pénzt, ha nem, akkor úgy érezheted "csak az Alfa pajzsért fizetsz". Kérdés, hogy tudja-e, elég harmónikus szépség-e, vagy mint a Renault 2 hétig meglepően új, aztán zavaróan darabos az összkép.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-19 09:32:44 // 1638
azért egy GTV meg Tipo között nagy különbség van kinézetre...ugyan ez a Bravoról meg a Giuliettaról nem mondható el...egy Bravo 2.0 Mjet Sport nincs 6 milla, egy Giulietta 2.0JTDM meg 7,5 milla....
TarP2010-08-19 09:12:32 // 1637
Há, jó, a Giulietta egy Bravo, de akkor a 155-ös meg egy Tipo, a GTV is Tipo, az MC12 meg Enzo... Nem így ekll ezt kezelni.
Pl a GTV-be ülve, vezetve azt, nem jön semmi Tipo-s érzet.
Ugyanígy gondolom egy 235 lovas Giuliettát telebőrözve, felnizve, Bose-zva... senki nem keverne össze egy alap, vagy akár közép Bravo-val.
Bár azt meg kell jegyezni, az új Bravo formája nagyon rendben van!
Pl a GTV-be ülve, vezetve azt, nem jön semmi Tipo-s érzet.
Ugyanígy gondolom egy 235 lovas Giuliettát telebőrözve, felnizve, Bose-zva... senki nem keverne össze egy alap, vagy akár közép Bravo-val.
Bár azt meg kell jegyezni, az új Bravo formája nagyon rendben van!
Piritu - 1.000.0002010-08-18 19:44:45 // 1636
Mit?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-18 19:38:29 // 1635
új autót kéne választanom biztos nem ezt választanám ...
Piritu - 1.000.0002010-08-18 19:36:19 // 1634
"Giulietta számomra egy Bravo Alfa jellel :( "
ettől függetlenül, ha új Alfát akarsz venni az szinte egyetlen lehetőség :-(
ettől függetlenül, ha új Alfát akarsz venni az szinte egyetlen lehetőség :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-18 18:31:12 // 1633
az a baj hogy az Alfa legnagyobb piaca Németország meg Olaszország...Fiat500-ból annyit rendeltek a dajcsok hogy többet kellett várniuk az újra mint egy S-mercire....én egyet nem értek miért csinál az Alfa pl Mito-t a kisautó kategóriát miért nem a Fiat viszi...a legnagyobb kategória a 159 ami a 3-as BMW.nek felel meg...hol az 5 vagy 7-es BMW ellenfele? a Giulietta számomra egy Bravo Alfa jellel :(
156er2010-08-18 17:46:02 // 1632
Kazes☻2010-08-18 00:40:59 // 1631
Akkor ezt már sosem fogjuk itt olvasni. :( , :)
Az létezik, hogy valóban nem programozható a rádió? A korábbi videóban (hsz.1608.) azt állítja a szaki.
Az létezik, hogy valóban nem programozható a rádió? A korábbi videóban (hsz.1608.) azt állítja a szaki.
Piritu - 1.000.0002010-08-17 19:57:26 // 1630
azerintem is. A magyar újságcikk is érdekes olvasmány :-)
GTPeti2010-08-17 19:54:46 // 1629
Nem ehhez a cikkhez tartozó hozzászólásokról írtam anno összefoglalót? Asszem de. :)
Piritu - 1.000.0002010-08-17 19:48:37 // 1628
A német eredeti cikket megtaláltam. A mért adatok magukért beszélnek :-)
GTPeti2010-08-17 18:58:23 // 1627
Azért mert az RWD-ből sem lett semmi. Nem nagyon hiszek az AWD-s Juliskában.
Piritu - 1.000.0002010-08-17 18:17:53 // 1626
A mért menetteljesítményeket nézve nem igazán :-)
Ami különösen tetszik:
80-120 6. fokozatban:
1,6-osnak mondott 2 literes bömbi: 18,1 sec
a3 1,4TFI 125 lóval: 15,3 sec
szarolasz: 11,8 sec
A Júlia nagyot veszít a kis "csomagtartóajtónyíláson", ami 10 centivel alacsonyabb a bömbinél, továbbá "ügyetlen rádiógombok" miatt :-DDDD
A szkenner sajna nem műxik :-(
Ami különösen tetszik:
80-120 6. fokozatban:
1,6-osnak mondott 2 literes bömbi: 18,1 sec
a3 1,4TFI 125 lóval: 15,3 sec
szarolasz: 11,8 sec
A Júlia nagyot veszít a kis "csomagtartóajtónyíláson", ami 10 centivel alacsonyabb a bömbinél, továbbá "ügyetlen rádiógombok" miatt :-DDDD
A szkenner sajna nem műxik :-(
Piritu - 1.000.0002010-08-17 18:07:20 // 1625
igen a 2 literes 116i-vel, ami 120 lovas. A 120 lovas alapverziót vették a júliából is.
Somez2010-08-17 16:56:27 // 1624
Igazad van. Még jó, hogy totálkárosra tört a 145-ösöm. Tök ciki ilyen szar márkával járni, mint az Alfa :)
Seriff2010-08-17 16:36:57 // 1623
Nyilván, de elég ránézni a páréves német dizájnra és a Giuliettára, meg persze az összeszerelés, a csomag- és lábtér, illetve társai...
Somez2010-08-17 16:32:32 // 1622
És gondolom mindezt hátramenetben teszik meg, annyival jobbak, igaz? :-)
Seriff2010-08-17 16:31:17 // 1621
Kb. annyi, de így is megveri az Alfát, természetesen az Audival együtt. Szerintük... No comment
Somez2010-08-17 15:17:17 // 1620
116-ivel? Az nem csak 120 lóerős? :-(
Engem is érdekelne egy szkennelt verzió, mert újságra nem adok ki pénzt 2010-ben :D
Engem is érdekelne egy szkennelt verzió, mert újságra nem adok ki pénzt 2010-ben :D
Kazes☻2010-08-17 13:38:11 // 1619
Igen. Miért olyan szomorú ez? :)
GTPeti2010-08-17 12:50:02 // 1618
Összkerekes? Várjuk ki a végét... :((
Kazes☻2010-08-17 12:43:25 // 1617
Akkor tessék szíves lenni beszkennelni, főleg ha magyar. :)))
Piritu - 1.000.0002010-08-17 12:37:34 // 1616
Az AutoBild aktuális száma a bömbi 116i-vel és az A3-al hasonlítja össze a Júliát. Érdekes olvasmány.
Kazes☻2010-08-17 11:33:36 // 1615
Nagyon jó, tecc! És főleg ahogy mondta, hogy összkerekes is várható belőle. :)))
Szép is, jó is, Kell imááád! :D
Szép is, jó is, Kell imááád! :D
Somez2010-08-17 10:00:24 // 1614
És nem hasonlítja a konkurenciához semmilyen tekintetben. Érdekelt volna például, hogy a konkurens 1-es BMW-hez képest jobb-e, rosszabb-e és milyen szempontokból. De azért tényleg örömteli, hogy pozitív véleménnyel van az autóról a szerző.
TarP2010-08-17 09:40:06 // 1613
Egész jó bemutató, de egy kis drive-teszt hiányzik belőle, pl autópályázás, kanyargós utazás... fogyasztások...
GTPeti2010-08-16 12:18:26 // 1612
Egy kérdés: Nem lehet, hogy a kommerszebb márkákkal inkább a Fiatnak kéne konkurálni?
Mint ahogy a Bravo-t a Golf ellen szánják.
Mint ahogy a Bravo-t a Golf ellen szánják.