High-tech:-))
nem törik az oly könnyen azért:-D
GT Ɨ|ѯ2010-06-30 09:36:45 // 1410
ystuc2010-06-30 08:06:29 // 1409
Így van. Attól, hogy műanyag, még lehet masszív.
Sporter2010-06-30 07:58:23 // 1408
A kuplung pedál kb minden autóban műanyagból van.
Belga2010-06-30 06:53:55 // 1407
Siman kiakasztja?? Nemond mar...
Majd eltorik a bokaja a faszinak, mire befesziti a muanyag betet melle a pedalt. Megneznem en azt, hogy az AutoBild altal kozveszelyesnek itelt konstrukcio hanyszor fog igy beragadni.... raadasul ugye pont ilyen megoldas van a Bravoban es a Deltaban is, erre a nemetek kipeceztek a Giuliettat.
De mindegy is, az olaszok lecsereltek azt a korongot egy bordazottra... ezek utan Fekete Laci legyen a talpan akinek beragad a pedal.
Majd eltorik a bokaja a faszinak, mire befesziti a muanyag betet melle a pedalt. Megneznem en azt, hogy az AutoBild altal kozveszelyesnek itelt konstrukcio hanyszor fog igy beragadni.... raadasul ugye pont ilyen megoldas van a Bravoban es a Deltaban is, erre a nemetek kipeceztek a Giuliettat.
De mindegy is, az olaszok lecsereltek azt a korongot egy bordazottra... ezek utan Fekete Laci legyen a talpan akinek beragad a pedal.
mesa2010-06-30 00:12:44 // 1405
Belga2010-06-29 12:45:36 // 1403
ALFI1562010-06-29 12:20:42 // 1402
Volt már.Utóljára a focis topicba.De a pihentbe is lehetne.
Balázs156SW2010-06-29 12:19:04 // 1401
A németek felsőbb rendűségéről..... http://sportgeza.hu/futball/2010/vb/cikkek/low_kibanyaszta_megette/ Lehet, hogy a változatos étrendjük miatt tudnak jó autókat csinálni....
Sporter2010-06-24 19:36:32 // 1400
Ma már láttam élesbe az utakon a Giulietta-t :) Szép fekete volt :)
Putyesz2010-06-24 16:52:27 // 1399
a top gearben meg minden angol autó isten....:D
GTPeti2010-06-23 20:55:58 // 1398
Ennél szerintem árnyaltabb a kép. Sok lelkes cikk van olasz autókról, csak a tesztekben húzzák le őket... De alapvetően tényleg németeket preferálnak. Valahol tulképpen érthető is ez... (mégha nem is túl pozitív)
Putyesz2010-06-23 15:09:55 // 1397
ezt eddig is tudtuk hogy az autobild a német autók felé fordított imakönyv.....!!!!fölösleges idegeskedni ezeken a planktonokon!!!!
Kazes☻2010-06-23 09:55:38 // 1396
Egy bizonyos "egészséges" része még érthető, de szinte állandóan túlzásokba esnek. :)
Pár német kocsit vezettem én is és egy kis 207 Mercim volt is, hát nem érzékeltem azt amiről 'ŐK' beszélnek. Igaz, a merdzsóm öregecske volt és azért még vonszolta magát, de sokat is kellett rákölteni, főleg azért, mert nagyon drága volt hozzá az alkatrész. Ugyanakkor a haverom elhanyagolt Ducatója, vagy Ivecoja meg szaladt és olcsóbban lehetett 'eltartani'. :)
Pár német kocsit vezettem én is és egy kis 207 Mercim volt is, hát nem érzékeltem azt amiről 'ŐK' beszélnek. Igaz, a merdzsóm öregecske volt és azért még vonszolta magát, de sokat is kellett rákölteni, főleg azért, mert nagyon drága volt hozzá az alkatrész. Ugyanakkor a haverom elhanyagolt Ducatója, vagy Ivecoja meg szaladt és olcsóbban lehetett 'eltartani'. :)
Kazes☻2010-06-23 09:47:15 // 1395
Mert tudod mi van, hát a dajcsland, dajcsland über allesz?! Idióták ezek! :)
Kazes☻2010-06-23 09:44:10 // 1394
Köszönöm szépen Cartárs, igazán nagylelkű vagy! :)))
GEORGE2010-06-23 06:04:03 // 1393
Azt mindig is tudtam, hogy beképzeltek a németek az autóikra is.
Ha nem használnék német autókat, akkor lehet el is hinném, hogy attól nincs jobb...
Ha nem használnék német autókat, akkor lehet el is hinném, hogy attól nincs jobb...
GEORGE2010-06-23 06:01:43 // 1392
Tudom, hogy volt Stiloban selespeed, ebben az 500-ban is "robotváltó" van, de hogy most melyik azt nem tudom, a képről nehéz megmondani.
( Maryt anyukája vesz most Punto evot és ragaszkodik az "automatához" úgyhogy a robotváltós verziót veszi meg. MiTo-ban még mindig nem rendelhető......)
( Maryt anyukája vesz most Punto evot és ragaszkodik az "automatához" úgyhogy a robotváltós verziót veszi meg. MiTo-ban még mindig nem rendelhető......)
GTPeti2010-06-22 23:43:20 // 1391
Nos tehát. Az AutoBild teszt kommentárjai összefoglalva.
...rendkívül szélsőségesek. Nyoma sincs a német kimértségnek. Egymásnak esett a két tábor. Gyakorlatilag a teszt minősítése német autó-olasz autó csatává fajult. Másrészről sok az olyan vélemény, miszerint legalábbis gyanús, hogy pár hete a Giuilietta nyert az 1er-rel szemben most meg az Audi. (Az írott kiadásban pár oldallal később amúgy egy nyereményjáték van, ahol - micsoda meglepetés - egy A3 a főnyeremény.) Sokan vélik úgy, hogy az AB-t leginkább a VW szponzorálja. Van olyan vélemény, amiben az 1er BMW minőségét kritizálják, van olyan, hogy "3év alfázás után soha többet", van aki a pedálberagadásból csapnivaló minőségre következtet és van aki szponzorált ellenkampányra az AB-részéről. (Mert "a fejükre koppintottak".) A legszélsőségesebb kommentek egyenesen a német beképzeltséget "más ország sohasem fog még véletlenül sem olyan jó autót építeni mint mi" emlegeti. A tesztben egyébként szinte majdnem minden pontban az Audi a legrosszabb, legdrágább, stb., mégis ez nyer.
Egyébként azt már én is észrevettem régebben, -amikor még lapozgattam a boltban az AB-t, mert venni már nem veszem -, hogy módszeresen kihagyják a nagyobb tesztekből az olasz autókat. Nehogymár dobogós helyen végezzenek... Ilyenkor gyakran található még vhol az újságban egy olaszautó teszt is, ahol többnyire dícsérik az autót...
Konklúzionak annyit, hogy a véleményekből kiderült: nagyon meg vannak osztva az olvasók, aki nem ellenzősen német autó párti, az odavan a Giuliettáért és a legjobbnak tartja a kategóriatársai közül. Röviden ennyi.
...rendkívül szélsőségesek. Nyoma sincs a német kimértségnek. Egymásnak esett a két tábor. Gyakorlatilag a teszt minősítése német autó-olasz autó csatává fajult. Másrészről sok az olyan vélemény, miszerint legalábbis gyanús, hogy pár hete a Giuilietta nyert az 1er-rel szemben most meg az Audi. (Az írott kiadásban pár oldallal később amúgy egy nyereményjáték van, ahol - micsoda meglepetés - egy A3 a főnyeremény.) Sokan vélik úgy, hogy az AB-t leginkább a VW szponzorálja. Van olyan vélemény, amiben az 1er BMW minőségét kritizálják, van olyan, hogy "3év alfázás után soha többet", van aki a pedálberagadásból csapnivaló minőségre következtet és van aki szponzorált ellenkampányra az AB-részéről. (Mert "a fejükre koppintottak".) A legszélsőségesebb kommentek egyenesen a német beképzeltséget "más ország sohasem fog még véletlenül sem olyan jó autót építeni mint mi" emlegeti. A tesztben egyébként szinte majdnem minden pontban az Audi a legrosszabb, legdrágább, stb., mégis ez nyer.
Egyébként azt már én is észrevettem régebben, -amikor még lapozgattam a boltban az AB-t, mert venni már nem veszem -, hogy módszeresen kihagyják a nagyobb tesztekből az olasz autókat. Nehogymár dobogós helyen végezzenek... Ilyenkor gyakran található még vhol az újságban egy olaszautó teszt is, ahol többnyire dícsérik az autót...
Konklúzionak annyit, hogy a véleményekből kiderült: nagyon meg vannak osztva az olvasók, aki nem ellenzősen német autó párti, az odavan a Giuliettáért és a legjobbnak tartja a kategóriatársai közül. Röviden ennyi.
mesa2010-06-22 15:41:37 // 1390
Már a Stiloban is volt Selepeed. Vagy most a duplakuplungosra gondolsz, amit úgy két éve ígértek decemberre a MiTohoz ? :)
Kazes☻2010-06-22 13:06:26 // 1389
Szerintem tökre jó, én szeretnék már ilyen (saját) cockpitben ülni és a rádióval sincs gondom. :)))
Tibe2010-06-21 21:42:47 // 1388
Sztem jól érzed, de az érme másik oldala az hogy a Fiatból él az Alfa is, szal próbálják növelni mindennel az eladásokat. Ez egy ilyen, valljuk be jó húzás! :)
GEORGE2010-06-21 19:04:27 // 1387
Már ilyen működtetésű váltó is van, igaz Fiatban. Egészen pontosan Fiat 500 Abart C
Néhány dologban, mintha többet nyújtana egy Fiat, mint egy Alfa......vagy csak én érzem így?
A robotizált váltó automata programja mellett kézzel, a kormánykerék mögötti fülekkel is kapcsolható, magas fordulaton felkapcsolva vérpezsdítő durranások hallhatók a kipufogóból.
Néhány dologban, mintha többet nyújtana egy Fiat, mint egy Alfa......vagy csak én érzem így?
A robotizált váltó automata programja mellett kézzel, a kormánykerék mögötti fülekkel is kapcsolható, magas fordulaton felkapcsolva vérpezsdítő durranások hallhatók a kipufogóból.
mesa2010-06-21 11:24:52 // 1386
Lehet, mert nem is az? Németek azt írták, hogy csak textílbőr, utánzat, a hasított is csak alcantara
Kazes☻2010-06-20 23:38:09 // 1385
Az jó, mert már várom mit nyekektek a dajcsék, ugyanis a németről finoman szólva lila ... sincs. :)
GTPeti2010-06-20 23:30:25 // 1384
Nem felejtettem el.
Kazes☻2010-06-20 23:25:23 // 1383
Azt hiszem félreérted. :))) Én a 1363.hsz-ből kiindultakra gondoltam. :)))
GTPeti2010-06-20 23:17:17 // 1382
Pfff... legközelebb indulófélbent írok. B)
Kazes☻2010-06-20 23:15:52 // 1381
GTPeti 2010-06-18 21:53:30 // 1366. :)
GTPeti2010-06-20 22:38:38 // 1380
Mondom, hogy nem! Ahogy mondani szokták: Igény viszont lenne rá. :)
Kazes☻2010-06-20 22:33:03 // 1379
Akkor már sosem tudjuk meg? :)
Attie2010-06-20 11:22:59 // 1378
Igen, meg a GPuntora. De az se tetszett nekem.
isa1562010-06-20 07:40:09 // 1377
A kormány gombjai a fiat bravóéval egyeznek, de az egész formája kisértetiesen hasonlít rá.
GT Ɨ|ѯ2010-06-20 06:21:42 // 1376
nem, nem azok, csak kicsikék..:-)
GTPeti2010-06-20 05:43:04 // 1375
Lehet, de én nem tudok róla. :)
ALFI1562010-06-19 23:34:25 // 1374
Akkor csak összejött valami menyecske :)
Attie2010-06-19 23:24:23 // 1373
Ja, viszont az ülések nagyon királyak voltak. Jobbak még annál is ahogy kinéznek.
Alacsonyabb, mint a 156-é. Végre :)
Alacsonyabb, mint a 156-é. Végre :)
Attie2010-06-19 23:23:22 // 1372
Ma végre sikerült beülnöm egy Giuliettaba :)
Miért van az, hogy a kormány 2 féle anyagból van? Ráadásul a bőr tapintása szvsz nagyon rossz. 156-ban vagy a159-ben szurperjó hozzáérni. Ebben viszont nagyon kemény, sprőd érzésem volt.
No meg a közepén a légzsák takaró valami extra kemény műanyag, ami le-fel mozog :-O
Ha valaki majd később rádiót akar cserélni az hogy tudja megoldani egy ilyen gyári beépítés esetén?
Miért van az, hogy a kormány 2 féle anyagból van? Ráadásul a bőr tapintása szvsz nagyon rossz. 156-ban vagy a159-ben szurperjó hozzáérni. Ebben viszont nagyon kemény, sprőd érzésem volt.
No meg a közepén a légzsák takaró valami extra kemény műanyag, ami le-fel mozog :-O
Ha valaki majd később rádiót akar cserélni az hogy tudja megoldani egy ilyen gyári beépítés esetén?
Kazes☻2010-06-19 22:14:13 // 1371
Nagyot tetszett ígérni tegnap?!?!?! :)
Kazes☻2010-06-19 22:13:14 // 1370
Király! És a kerekei sem rosszak. :)
Kazes☻2010-06-18 21:56:52 // 1368
Előre is köszönjük! :) Ám, ha valaki más is érez magában némi affinitást ez ügyben, ne tartsa vissza! :)))
GTPeti2010-06-18 21:53:30 // 1366
Holnap megteszem, most épp elmenőfélben vagyok. ;)
Kazes☻2010-06-18 21:50:45 // 1365
Interpretálhatnád a többiek számára is! :)
GEORGE2010-06-18 21:50:41 // 1364
Összegeznéd röviden, mi a balhé? :-)
GTPeti2010-06-18 21:45:46 // 1363
Srácok, aki tud németül, feltétlenül olvassa el a cikk utáni hozzászólásokat. Nagyon egymásnakestek a németajkúak. :)
mesa2010-06-18 21:38:56 // 1362
Az adatok meggyőzőek. Pedig két literes BMW-vel vetik össze a 120 lovas olcsójulist
Belga2010-06-18 21:38:09 // 1361
Hétvégén igyekszem kideríteni, és majd beszámolok :)