GTPeti2010-08-15 14:17:44 // 1610
És mennyire igazad van...
RB2010-08-15 14:13:03 // 1609
Természetesen Giulietta videó!:-))))
RB2010-08-15 14:12:23 // 1608
Grando2010-08-14 22:56:13 // 1607
Ez logikus gondolat. De azért érdemes ellamentálgatni azon is, hogy vajon egy kommersz autó tulajdonságait várja a közönség egy Alfától?
A marketing persze csodákra képes, és tulajdonképpen bármit be lehet magyarázni a tompább érzékeléssel megáldott embereknek. Na de ez az oldal az Alfánál sajnos még akkor sem volt erős, amikor volt is mögötte vmi. Mi történik, ha alapja sem lesz a sportos arculatnak? :))
Tudom extrém és sarkos példa, de magam elé idéztem hirtelen Marilyn Manson-t, ahogy jólfésülten, divatos ruhában tűzrőlpattant mozgáskoreográfiával fülbefolyós dallamokat énekel nekünk, jól megvilágított, fényes és pasztellszínű videoklippeken... Lehet, hogy nem kéne a kutyának se? :DDD
A marketing persze csodákra képes, és tulajdonképpen bármit be lehet magyarázni a tompább érzékeléssel megáldott embereknek. Na de ez az oldal az Alfánál sajnos még akkor sem volt erős, amikor volt is mögötte vmi. Mi történik, ha alapja sem lesz a sportos arculatnak? :))
Tudom extrém és sarkos példa, de magam elé idéztem hirtelen Marilyn Manson-t, ahogy jólfésülten, divatos ruhában tűzrőlpattant mozgáskoreográfiával fülbefolyós dallamokat énekel nekünk, jól megvilágított, fényes és pasztellszínű videoklippeken... Lehet, hogy nem kéne a kutyának se? :DDD
Tommi2010-08-11 13:38:12 // 1606
Szilárd2010-08-11 13:16:30 // 1605
Ezek voltak a Honkongiak ugye?
Tommi2010-08-11 13:15:23 // 1604
Tibe2010-08-11 11:41:36 // 1603
Ahhoz hogy túléljen az Alfa sajnos "kommerszesednie" kell. Ez nekünk nem tetszik, de a mostani világ már csak ilyen....
Kazes☻2010-08-11 11:21:19 // 1602
Ez utóbbi jó gondolat, de csak nekünk "betegeknek". :)
BeeGee2010-08-11 10:12:27 // 1601
Szerintem sokan azért csalódnak benne, mert egy Alfától nem golfos érzést várnak, hanem alfásat, sportosat. A Giuba szerintem is túl sok átlagautós tulajdonság keveredett, már nem különbözik annyira a többitől, mint régebben.
A DNA-nak például pont fordítva kellene működnie, alapból sportos beállítás, és ha kényelemet akar az ember, akkor kapcsolja be :)
A DNA-nak például pont fordítva kellene működnie, alapból sportos beállítás, és ha kényelemet akar az ember, akkor kapcsolja be :)
TarP2010-08-11 09:19:59 // 1600
Hali, én épp tegnap tesztvezettem a Giuliettát, igaz, most csak a kis 1.4T volt elérhető, de én pozitívumként éltem meg, hogy ennyire könnyen, lazán vezethető. Semmi bűvészkedés, semmi cibálás, haladósan, jól lehet vele menni, az úthibákat is jól benyeli a futómű.
Ez csak a 120 lovas, de a nyomatékgörbéje naygon "szép". Érezhetően folyamatosan húz. Lehet, hogy van aki hiányolja majd belőle a rángatást, de a PUG307-hez, Golf-hoz hasonlíva nekem olyan érzetet ad, mintha jobban lenne összerakva. Ja és pl a PUG 110lovas 1.6-osához képest ez valami elképesztően könnyedén gurítja a kasztnit.
Mivel ez a családi autó kategória, ezért el tudom képzelni, hogy az egész autó hangolása haladós-túrázós, nem pedig pályaversengős. Arra a MiTo QV jobb lehet.
Más elvárások alakulnak az emberben, ahogy elmúlik 3x éves. A GTV-ben imádom, ahogy hörög, tép, élményt ad...A V6 hangja hiányozni fog, de hamarosan át fogok állni egy Giuliettára, asszem. Egy erősebb példányt mindenképpen ki kell még próbálnom. Ha rugalmasságban hozza amit kell és nagyjából tartja a katalógusbeli fogyasztási adatokat, akkor előrelépés lesz bőven, mert a minőségérzet szerintem teljesen rendben van.
Ez csak a 120 lovas, de a nyomatékgörbéje naygon "szép". Érezhetően folyamatosan húz. Lehet, hogy van aki hiányolja majd belőle a rángatást, de a PUG307-hez, Golf-hoz hasonlíva nekem olyan érzetet ad, mintha jobban lenne összerakva. Ja és pl a PUG 110lovas 1.6-osához képest ez valami elképesztően könnyedén gurítja a kasztnit.
Mivel ez a családi autó kategória, ezért el tudom képzelni, hogy az egész autó hangolása haladós-túrázós, nem pedig pályaversengős. Arra a MiTo QV jobb lehet.
Más elvárások alakulnak az emberben, ahogy elmúlik 3x éves. A GTV-ben imádom, ahogy hörög, tép, élményt ad...A V6 hangja hiányozni fog, de hamarosan át fogok állni egy Giuliettára, asszem. Egy erősebb példányt mindenképpen ki kell még próbálnom. Ha rugalmasságban hozza amit kell és nagyjából tartja a katalógusbeli fogyasztási adatokat, akkor előrelépés lesz bőven, mert a minőségérzet szerintem teljesen rendben van.
Belga2010-08-07 22:50:57 // 1599
Szép jövő... elég lesz ez a túléléshez?
Grando2010-08-07 22:29:23 // 1598
Charlie kollégának pont ezt magyarázták Baloccóban, nevezetesen hogy emiatt (is) tekintik idejétmúltnak az aresei V6-ot. Mármint a kettős karaktere miatt. (Ha jól emlékszem.) És emiatt olyanok az új túrósok, amilyenek. Az átlag usernek állításuk szerint könnyen kezelhető, simulékony és kiszámítható teljesítmény kell. Legalábbis az új Alfa filozófia szerint. Hmmm...
Belga2010-08-07 22:19:25 // 1597
"But the GTI bi-polar part of the Golf is missing. That final little bit of fun isn't there." - és ez baj.
Szerintük a GTI tökéletes városban krúzingolni, de ha elrúgod neki, minél jobban taposod az élmény fokozódik. Itt pedig a Giulietta megbukik.
".... But there is a problem. Where Golf GTIs keep on giving no matter how much it's punished, the Cloverleaf doesn't become better the quicker you go. The steering bucks around in your hands more and the damping can't keep up with the higher speeds. Go barrelling into a corner in the Alfa too hard and the car gets too nose heavy, with no sensation of the Cloverleaf pivoting around you like the best hot hatches have. The natural chassis balance isn't quite there."
Egyszerűen a konkurencia jobb.
Szerintük a GTI tökéletes városban krúzingolni, de ha elrúgod neki, minél jobban taposod az élmény fokozódik. Itt pedig a Giulietta megbukik.
".... But there is a problem. Where Golf GTIs keep on giving no matter how much it's punished, the Cloverleaf doesn't become better the quicker you go. The steering bucks around in your hands more and the damping can't keep up with the higher speeds. Go barrelling into a corner in the Alfa too hard and the car gets too nose heavy, with no sensation of the Cloverleaf pivoting around you like the best hot hatches have. The natural chassis balance isn't quite there."
Egyszerűen a konkurencia jobb.
GTPeti2010-08-07 21:33:33 // 1596
Ez érdekes, főleg, hogy az Alfák kormányzása alapból is elég sportosra hangolt. (Fordulatok száma, szervó erőssége stb.) A futómű is meglep. Nem lehet, hogy a GTI-nél egy fokkal alkalmasabb a mindennapokra is a futóműve? Szóval, hogy ők egy kőkemény sportautót vártak és "csak" egy sportos kompromisszumot kaptak? Csak tippelgetek.
afri2010-08-07 18:43:34 // 1595
sziasztok!!
HELP!!!
S.O.S!!!!!!!!
Segítségeteket kérném!!!!
Egerből a napokban elloptak egy szürke szinű 1.8-as 79'es Giuliettát óaranysárga szinű küllős felnikkel!!
Nagyon jó állapotú volt!! Egyik "majdnem" ismerősömé ő szólt tegnap!!
Sajnos kép nincsen róla, de amint tudok szerzek! :-)
a rendszáma : DXV-155
A buzik rafináltak voltak és biztos előre kitervelhették, mivel a gazdája kivette belőle az akksit is, és tán a gyujtáskapcsoló sem volt benne, tehát csak elhúzhatták vhogy!!
Ha vki tud vmit róla, kérem, jelezzen nekem!!
köszi!!!!
HELP!!!
S.O.S!!!!!!!!
Segítségeteket kérném!!!!
Egerből a napokban elloptak egy szürke szinű 1.8-as 79'es Giuliettát óaranysárga szinű küllős felnikkel!!
Nagyon jó állapotú volt!! Egyik "majdnem" ismerősömé ő szólt tegnap!!
Sajnos kép nincsen róla, de amint tudok szerzek! :-)
a rendszáma : DXV-155
A buzik rafináltak voltak és biztos előre kitervelhették, mivel a gazdája kivette belőle az akksit is, és tán a gyujtáskapcsoló sem volt benne, tehát csak elhúzhatták vhogy!!
Ha vki tud vmit róla, kérem, jelezzen nekem!!
köszi!!!!
Belga2010-08-07 18:30:59 // 1594
Az augusztusi nyomtatott Top Gear-ben pár soros Giulietta QV teszt van, ami ezzel végződik:
The Cloverleaf feels like Alfa has tried to make a Golf GTI rival, but it hasn't got there. To be fair, the Alfa does the Golf part of the Golf GTI very well. It's comfortable and refined, you get a decent-looking car into the bargain. Plus, at 24.496GBP it's 385GBP cheaper than the five-door VW. But the GTI bi-polar part of the Golf is missing. That final little bit of fun isn't there. Buy it because it's different, not because it's better.
A cikk egyébként a kormányzást és a futóművet is negatívumként említi. Normál vezetéshez tökéletesen komfortos, de ha valaki szeretné "QV-ként" használni az autóját, akkor ott már baj van...
The Cloverleaf feels like Alfa has tried to make a Golf GTI rival, but it hasn't got there. To be fair, the Alfa does the Golf part of the Golf GTI very well. It's comfortable and refined, you get a decent-looking car into the bargain. Plus, at 24.496GBP it's 385GBP cheaper than the five-door VW. But the GTI bi-polar part of the Golf is missing. That final little bit of fun isn't there. Buy it because it's different, not because it's better.
A cikk egyébként a kormányzást és a futóművet is negatívumként említi. Normál vezetéshez tökéletesen komfortos, de ha valaki szeretné "QV-ként" használni az autóját, akkor ott már baj van...
GEORGE2010-08-05 17:06:16 // 1593
Változó idők, de most jobban bele gondolva már több mint 2 éve nem vagyok az élen :-)
Igen a clubbos weboldal is elvesz az Amorés időmből....A melóhely váltás inkább betett az Amore-nak :-) Korábban 8-ból 6-ot 7-et tudtam netezni... :-)
No meg mára jól megváltozott a helyzet ( tagok hozzá állása )és sajna nem az Amore előnyére....
Igen a clubbos weboldal is elvesz az Amorés időmből....A melóhely váltás inkább betett az Amore-nak :-) Korábban 8-ból 6-ot 7-et tudtam netezni... :-)
No meg mára jól megváltozott a helyzet ( tagok hozzá állása )és sajna nem az Amore előnyére....
Halesz2010-08-05 17:02:11 // 1592
+ külön alfás weboldal :D
GEORGE2010-08-05 17:01:27 // 1591
Én már vagy 2 éve nem vagyok az élen....munkahely váltás :-)
Halesz2010-08-05 16:59:12 // 1590
Ez a statisztika még most is megvan, GEORGE kartárs pedig már nem áll az élen :)
http://www.alfaamore.hu/forum/statisztika
http://www.alfaamore.hu/forum/statisztika
GEORGE2010-08-05 16:56:47 // 1589
lazaság van srácok :-))) szépen lazán, no stressz = hosszú élet :-)))
Kazes☻2010-08-05 16:06:19 // 1588
Ha nem akarod, akkor úgy sem fogod megérteni. :P :)
mesa2010-08-05 15:44:02 // 1587
Azon minek felkapni a vizet, ha valami esetleg kétszer kerül eléd? :P
Bor-víz tudod, pásztor ...
Bor-víz tudod, pásztor ...
Kazes☻2010-08-05 15:19:31 // 1586
De szvsz eme besorolásnak azért volt értelme, nyilván az üzemeltetők részéről nem annyira vagy később inkább akadály volt és megszűnt. :)
atish2010-08-05 15:04:25 // 1585
Áháá....dánkesön... gondoltam,h vmi lapul ennek a hátterében...ill csak lapult:)
Kazes☻2010-08-05 14:59:04 // 1584
Passz! Ezzel én is találkoztam már párszor, mint alább is látható, de halvány lila f...m sincs. Gondolom kicsinyességből vagy a fene tudja. Én még nem hallottam róla, hogy ezzel járna valami is. :)))
GEORGE2010-08-05 14:57:48 // 1583
Régebben nagy divat volt, hogy akinek több hozzászólása volt az előrébb jutott egy Amorés "ranglétrán" volt fertőzött, függő meg már nem is tudom milyen "rang".....
De ez már a múlté. Az eleején gondolom a vezetőség így akarta rábírni az embereket, hogy használják az oldalt :-)
Páran itt poénból beszoktuk írni, ha valaki nagyon hülyeséget ír,hogy biztos csak azért ír, hogy a hsz-ek száma növekedjen :-)
De ez már a múlté. Az eleején gondolom a vezetőség így akarta rábírni az embereket, hogy használják az oldalt :-)
Páran itt poénból beszoktuk írni, ha valaki nagyon hülyeséget ír,hogy biztos csak azért ír, hogy a hsz-ek száma növekedjen :-)
atish2010-08-05 14:53:55 // 1582
NAGYON OFF
ha már így szóbajött ; vki legyen szives árulja már el,h miért jó az,ha a tagok növelik a hsz-eik számát?Évente összeszámolja vki,és jutalom jár érte?
Nem rosszindulatból kérdezem,csak tényleg kiváncsi vagyok rá,ugyanis többször olvastam már,h vki ezt írta a másiknak: "csak azért írsz,h növeld a hszeid számát..."
VISSZAKAPCS
ha már így szóbajött ; vki legyen szives árulja már el,h miért jó az,ha a tagok növelik a hsz-eik számát?Évente összeszámolja vki,és jutalom jár érte?
Nem rosszindulatból kérdezem,csak tényleg kiváncsi vagyok rá,ugyanis többször olvastam már,h vki ezt írta a másiknak: "csak azért írsz,h növeld a hszeid számát..."
VISSZAKAPCS
Kazes☻2010-08-05 13:10:07 // 1581
Ne legyél birka, vagy neked mégis elég egy topic amibe mindent be lehet tenni és unos-untalan ismételni?! Amúgy sokat nem is kellett volna visszaolvasni, de mindegy. Igazából nem érdekel, csak hát kicsit xar, hogy azt hiszi az ember, hogy egy újabb cikk, esetleg még jó is és akkor ugyanaz ami már kétszer bent volt. Erre hívtam fel a figyelmet, nem kell ezen felkapni a vizet cari. Én is jártam már így, énnekem is szóltak, szépen megköszöntem és/vagy elnézést kértem és kész. (pont) :)))
L&P :)
L&P :)
mesa2010-08-05 12:34:25 // 1580
#1551 Vagy már elfelejtetted, hogy szóltál ? :P pedig Király
Esetleg szólhatnál, hogy mikor szóltál, hogy már szóltál. És így tovább... Hajrá!
Esetleg szólhatnál, hogy mikor szóltál, hogy már szóltál. És így tovább... Hajrá!
mesa2010-08-05 12:32:12 // 1579
És te mindig milyen ügyes gyerek vagy ?! :-O Nem moderátornak készültél? Pedig úgy teszel...
Azt hittem ez egy értelmes téma,amiről lehet beszélgetni ?
Arról nincs értelme, hogy te mit olvastál és mit nem!
Vagy csak hsz-eid számát akarod szaporítani a tag statisztikáid miatt? Akkor nem szóltam, folytasd. :D
Azt hittem ez egy értelmes téma,amiről lehet beszélgetni ?
Arról nincs értelme, hogy te mit olvastál és mit nem!
Vagy csak hsz-eid számát akarod szaporítani a tag statisztikáid miatt? Akkor nem szóltam, folytasd. :D
Kazes☻2010-08-05 12:28:25 // 1578
Azért is írtam, hogy Király! :)
Sporter2010-08-05 12:20:44 // 1577
Jól van na, hát mindenki büszke, nézd most el nekik :)
Kazes☻2010-08-05 11:40:31 // 1576
Király! :)
3 x is, hsz.1538, 1549. :)
3 x is, hsz.1538, 1549. :)
mesa2010-08-05 09:41:29 // 1575
Kazes☻2010-08-04 15:05:42 // 1574
Le. Egy kicsit. :(
De behozható, szvsz. :)))
De behozható, szvsz. :)))
WarbiRunner (Gyuri)2010-08-04 14:11:13 // 1573
Röviden összefoglalva "lemaradtunk mint a borravaló"....
Off:
Az Altea meg nem tetszett. Rossz motorkarakterisztika, ronda hang, és rémes
szimulátor szerű kormányzás. És gusztustalan beltér...
Off:
Az Altea meg nem tetszett. Rossz motorkarakterisztika, ronda hang, és rémes
szimulátor szerű kormányzás. És gusztustalan beltér...
Kazes☻2010-08-04 13:24:39 // 1572
Igen, sajnos. :(
Az Alfa sportosságát mára már többen is lenyúlták, sőt némelyek kicsit túl is léptek rajta, tehát, hogy amolyan 'paliklacisan' mondjam szélesedni kéne. :)))
Magyarán, már nem elég a jelenlegi paletta főleg, hogy a spider is elől kapar. A tradíció az tradíció és ezt már egy ideje a távol-keleten is tudják. :S
Az Alfa sportosságát mára már többen is lenyúlták, sőt némelyek kicsit túl is léptek rajta, tehát, hogy amolyan 'paliklacisan' mondjam szélesedni kéne. :)))
Magyarán, már nem elég a jelenlegi paletta főleg, hogy a spider is elől kapar. A tradíció az tradíció és ezt már egy ideje a távol-keleten is tudják. :S
bilon2010-08-04 09:28:34 // 1571
az én meglátásom, hogy sokan tartják szépnek az alfát.
sok vállalkozó mondta nekem, hogy ha nem bmw, akkor alfa..
(és itt bejön, hogy az építőiparban sokan használnak álterepjárót..az meg nincs az alfának, de a fiatkonszernek sem :s )
csakhát...a hírnév...a statisztika...még mindig "romlandó" az alfa...
bár ahogy figyelem a tendenciját, lehet csak erre felé, de egyre több használt alfa van a fiatalok körében. mert vannak már szerelők, akik értenek hozzá, olcsó, jól felszerelt.
és aki veszi, az belekalkulálja, hogy költeni is kell rá...de lehet, még így is olcsóbb, mint egy audibmwmercedes...
én mentem alteával, leonnal..és nekem nem volt rossz :)
bár az üver a mazda cx7 a 3 liter körüli turbós motorral..na az ment rendesen :D:D:D:D:D
sok vállalkozó mondta nekem, hogy ha nem bmw, akkor alfa..
(és itt bejön, hogy az építőiparban sokan használnak álterepjárót..az meg nincs az alfának, de a fiatkonszernek sem :s )
csakhát...a hírnév...a statisztika...még mindig "romlandó" az alfa...
bár ahogy figyelem a tendenciját, lehet csak erre felé, de egyre több használt alfa van a fiatalok körében. mert vannak már szerelők, akik értenek hozzá, olcsó, jól felszerelt.
és aki veszi, az belekalkulálja, hogy költeni is kell rá...de lehet, még így is olcsóbb, mint egy audibmwmercedes...
én mentem alteával, leonnal..és nekem nem volt rossz :)
bár az üver a mazda cx7 a 3 liter körüli turbós motorral..na az ment rendesen :D:D:D:D:D
bilon2010-08-04 09:19:45 // 1570
ez teljesen így van...
Kompressz úr2010-08-04 06:17:50 // 1569
A szemellenzősségen túl meg azért is, mert például Alfaból nem tud venni normális kupét, nincs "telekjáró", nincs hathengeres motor (a Holden féle V6-ot most ne említsük), mert az Alfa extrái semmiben sem különböznek egy alsóközépkategóriás tucatautó extráitól...
GT Ɨ|ѯ2010-08-04 06:07:04 // 1568
Az árakat is mo-hoz kellene alakítani..:-)
Úgy akciósan, pl
Úgy akciósan, pl
Kazes☻2010-08-03 22:27:59 // 1567
Igen és ehhez párosul az édeskevés alább linkelt cikkek száma. :)
Túrd az agyát finoman. :)))
Túrd az agyát finoman. :)))
WarbiRunner (Gyuri)2010-08-03 22:23:28 // 1566
Valahol igaz, mert a béjemvé és az ódi, legyen az bármilyen szakadék a gazdagság jelképe ebben a csodásan naív országban. Mint ahogy a fosvágen (passzát) is. A népek eddig látnak. Nomeg az Alfa emellett nem versenyképes a burzsuj fullextra baszomnagy motor kategóriában, egyszerűen nincs "zászlóshajó".
Anyósom férje évekig azzal igazolta a jól menő üzletember státuszát, hogy vett 6 milláért hitelre egy TDI Alteát (vagy 4 éve?). Egész két héttel ezelőttig meg volt róla győződve, hogy "két csövön jön ki az erő", "aszfaltszaggató", "nagyon sportos" stb..stb...És ezt bátran hangoztatta is évekig, hogy mennyire űberautó.
Aztán nemrég elvittem Csengerbe amúgy Alfásan, először ült mellettem a saját autómban. Az Alfámnál a Caddyjét komolyabb autónak tartotta! Ez a bő másfél óra kicsit helyretette nála a dolgokat. :-) Először csak megjegyezte, hogy már nem olyan elégedett a Seattal, a minap pedig már azal állt elő, hogy valami üzletfele egy szép új Alfa kombival jött, és hogy az mennyire jó autó. Egész nagy is. Most gondolkozik, hogy mi legyen :-)
Ennyi. Emberek tömegei a németautó szemellenzőjükkel élnek, teljes meggyőződéssel. És eszükbe sem jut szétnézni, mást kipróbálni...gondolom több millió légy nem tévedhet alapon..:-)
Anyósom férje évekig azzal igazolta a jól menő üzletember státuszát, hogy vett 6 milláért hitelre egy TDI Alteát (vagy 4 éve?). Egész két héttel ezelőttig meg volt róla győződve, hogy "két csövön jön ki az erő", "aszfaltszaggató", "nagyon sportos" stb..stb...És ezt bátran hangoztatta is évekig, hogy mennyire űberautó.
Aztán nemrég elvittem Csengerbe amúgy Alfásan, először ült mellettem a saját autómban. Az Alfámnál a Caddyjét komolyabb autónak tartotta! Ez a bő másfél óra kicsit helyretette nála a dolgokat. :-) Először csak megjegyezte, hogy már nem olyan elégedett a Seattal, a minap pedig már azal állt elő, hogy valami üzletfele egy szép új Alfa kombival jött, és hogy az mennyire jó autó. Egész nagy is. Most gondolkozik, hogy mi legyen :-)
Ennyi. Emberek tömegei a németautó szemellenzőjükkel élnek, teljes meggyőződéssel. És eszükbe sem jut szétnézni, mást kipróbálni...gondolom több millió légy nem tévedhet alapon..:-)
Kazes☻2010-08-03 22:14:46 // 1565
Most én sem, majd egy kicsit később. :)))
Kazes☻2010-08-03 22:07:26 // 1564
Elhisszük (biztos Ő is elhiszi), hiszen szinte bárhol olvashatók az infók, de attól még igaz amit a cartárs írt, szvsz. :)
GEORGE2010-08-03 21:58:17 // 1563
én sem veszek mostanában új Alfát.
GEORGE2010-08-03 21:57:51 // 1562
Ebben egyet értünk :-)
GEORGE2010-08-03 21:57:29 // 1561
Hidd el, hogy a többi márkánál is brutálisat estek az eladási számok....