"Nem éreztem benne azt, hogy az az autó, amiben ülök, leakar nyomni mindenkit, aki előtte van :). Nem éreztem a nyers energiát."
Mert a Giulietta alapvetően nem erről szól... A hardcore alfásokat leszámítva az emberek 99%-ának nem az a lényeg, hogy 50 helyett 80-al tudjon bevenni egy kanyart vagy hogy 7000-ig tudja forgatni a motort.
Vedd meg a 235 lovas verziót TI csomaggal, hátha abban nem fogsz csalódni :)
Tommi2010-09-12 00:39:35 // 1810
GEORGE2010-09-11 23:28:25 // 1809
Nem értem másoktól sem és most tőled sem, hogy ezek az Alfák már nem azok az Alfák...
Miért? csak hátsókerekes Alfa az Alfa??? ugyan már....
Melyik régi Alfa "veszett" 146? 145? 33? 75?? és mely motorokkal??
Szóval kipróbáltad a legkisebb benyás Giuliettát és nem vagy annyira elájulva?
Meg is értelek, hisz a belépő modell egyik márka esetében sem sport verzió.
Próbáld ki a 235 lovas verziót is.
Miért? csak hátsókerekes Alfa az Alfa??? ugyan már....
Melyik régi Alfa "veszett" 146? 145? 33? 75?? és mely motorokkal??
Szóval kipróbáltad a legkisebb benyás Giuliettát és nem vagy annyira elájulva?
Meg is értelek, hisz a belépő modell egyik márka esetében sem sport verzió.
Próbáld ki a 235 lovas verziót is.
GTPeti2010-09-11 22:34:16 // 1808
Szerintem minden modellnél kéne lennie választható TI felszereltségnek.
És pontosan a "klasszikus Alfa-értékeket" akaróknak kéne a kedvére tennie. Értsd: kicsit jobban behallatszó motorhang, súlycsökkentés (ahol lehet), jobb fékek. (Utóbbi mondjuk így is van.) Szóval ne legyen agyon csillapított az autó és azt mondhassa, aki pl. 155-ből v. 156-ból átül, hogy "igen újabb modell ez, de igazi Alfa".
A normál modellek maradhatnak komfortosak, hogy a pl. a dB értékben se maradjon alul, ha az AutoBild, v. akárki tesztel.
És pontosan a "klasszikus Alfa-értékeket" akaróknak kéne a kedvére tennie. Értsd: kicsit jobban behallatszó motorhang, súlycsökkentés (ahol lehet), jobb fékek. (Utóbbi mondjuk így is van.) Szóval ne legyen agyon csillapított az autó és azt mondhassa, aki pl. 155-ből v. 156-ból átül, hogy "igen újabb modell ez, de igazi Alfa".
A normál modellek maradhatnak komfortosak, hogy a pl. a dB értékben se maradjon alul, ha az AutoBild, v. akárki tesztel.
Imyx2010-09-11 21:46:35 // 1807
Igen, kár, hogy nem tudtuk kipróbálni nagyobb motorral. A futómű viszonylag kemény volt, de közel sem annyira, mint pl. a155-nek :). Azaz nincs meg az a közvetlenség a sofőr, és az aszfalt között, ami Alfanal szerintem meg kell, hogy legyen :). De azt is lehet ültetni, keményíteni, stb :). Fene tudja, nincs meg bennem nem a teljes összkép, kevés volt a tesztvezetési idő, és kicsi volt a motor :-). Nem éreztem benne azt, hogy az az autó, amiben ülök, leakar nyomni mindenkit, aki előtte van :). Nem éreztem a nyers energiát.
De lehet, csak én vagyok ilyen bolond (?)
De lehet, csak én vagyok ilyen bolond (?)
Piritu - 1.000.0002010-09-11 20:39:16 // 1806
Még valami, annyira más Alfa hogy kicsit nehéz megítélni igazából a Júliát.
Számomra túl finom lett, főleg ha a Spiderhez mérem, de 1.000 km-t simán le lehetne menni vele egy huzamban.
Számomra túl finom lett, főleg ha a Spiderhez mérem, de 1.000 km-t simán le lehetne menni vele egy huzamban.
Piritu - 1.000.0002010-09-11 20:36:01 // 1805
Szerintem nem rossz a kilátás, az oldaltükrök formája kicsit furcsa, de megszokható.
Piritu - 1.000.0002010-09-11 20:34:14 // 1804
Nekem is sikerült mennem egy kört a Győrben a 1,6mjet-tel.
Kb negyed órányi kocsikázás után kellemes autónak tűnt néhány érdekességgel.
Ilyen pl a DNA, a kis olajkályhánál nem érezni vad különbséget, de érzi az ember, hogy "menni akar az autó", bár erőből nem nagyon futja. A fék és a kormány érzésre nagyobbat változik. Jó móka.
A belsejében továbbra sem tudok megbarátkozni a festett idommal, nagyon nem jön be, a többi tetszik.
A futóműve jobban elnyeli a rossz utat (direkt kerültem kátyús szakaszra is) mint a 156.
A vizes úton guruló gumi hangja zavaróan behallatszik, először azt hittük, hogy nincs becsukva az ajtó/ablak. Valószínűleg azért tűnt fel, mert amúgy csendes az utastér, jól sikerült szigetelni..
A hátsó ülésről kiszállva nagyon kell vigyázni, hogy be ne verje a fejét az ember, mert a tetőnél jóval alacsonyabb az ajtó teteje.
Jó lenne egy "combosabb" motorral is kipróbálni, mert ez volt a leggyengébb példány.
Kb negyed órányi kocsikázás után kellemes autónak tűnt néhány érdekességgel.
Ilyen pl a DNA, a kis olajkályhánál nem érezni vad különbséget, de érzi az ember, hogy "menni akar az autó", bár erőből nem nagyon futja. A fék és a kormány érzésre nagyobbat változik. Jó móka.
A belsejében továbbra sem tudok megbarátkozni a festett idommal, nagyon nem jön be, a többi tetszik.
A futóműve jobban elnyeli a rossz utat (direkt kerültem kátyús szakaszra is) mint a 156.
A vizes úton guruló gumi hangja zavaróan behallatszik, először azt hittük, hogy nincs becsukva az ajtó/ablak. Valószínűleg azért tűnt fel, mert amúgy csendes az utastér, jól sikerült szigetelni..
A hátsó ülésről kiszállva nagyon kell vigyázni, hogy be ne verje a fejét az ember, mert a tetőnél jóval alacsonyabb az ajtó teteje.
Jó lenne egy "combosabb" motorral is kipróbálni, mert ez volt a leggyengébb példány.
Imyx2010-09-11 18:18:00 // 1803
Ezt nem tudnám megmondani a rövid tesztidő alatt :), nem nagyon néztem hátra, a kísérő egyfolytában dumált a vasról :). Tény, hogy elég fura volt benne ülni, idegen volt a tükör is, túl nagy. A motort figyeltem erősen, mikor, hogy viselkedik. :). Jó volt :-).
admirális2010-09-11 17:45:57 // 1802
Mennyire látni ki hátra a kis nyílászárókon?:)
Imyx2010-09-11 17:32:03 // 1801
Tény, hogy szépen megcsinálták. Valóban egyedi. Tegyük hozzá, hogy az 1.8 TB-től azért biztosan más véleménnyel lenne az ember :). 235 LE talán feledtetné az emberrel, hogy nem a megszokott, öreg Alfa stílussal van dolgunk :).
admirális2010-09-11 17:16:26 // 1800
Nekem tetszenek a Giulietta hátsó ablakai. Nagyon merészen kicsii és egyedi alakúak:). Bentről nézve még jobban szemet szúr ez, mint kívülről. Az eleje nagyon magasra van építve de ehhez az adottságához képest nagyon szépen megtervezték az elejét. És a két hegyes kis toldat a lökhárítón... Az is rendkívül merész és megdöbbentő megoldás. Olyan koncepcióautós.
admirális2010-09-11 16:32:07 // 1799
Ja a bejáratotokban van egy hatalmas kátyú, amibe véletlenül belementem a kocsimmal, érdemes lenne kibólyázni, mert ma is tele volt vízzel és nem lehetett észre venni.
admirális2010-09-11 16:30:12 // 1798
Én is köszönöm. Nagy élmény volt! Gyönyörű a szalon és az autók is:).
Rohodi Mihály2010-09-11 16:16:29 // 1797
Köszönjük, hogy belátogattál a szalonba, és hogy kipróbáltad az új Alfát. Várunk szeretettel máskor is. Üdv Rohodi Mihály
Imyx2010-09-11 16:07:55 // 1796
Ma kipróbáltam a Giulietta-t. 1.4 TB 120LE. Tetszett a Start and Stop rendszer :). Normál módban elég erőtlennek tűnt, nem vettem észre a 120 lovat. Dynamic módban viszont más a helyzet :). Elég brutálul megindul, gyorsan elforog 5 ezerig! :). A kuplung nem tetszett, nagyon lágy :), a váltó viszonylag pontos, de kattoghatna sportosabban is. Hiába, ez egy új Alfa, az igazi, régi Alfak másak.., sportosak.., veszettek.
Röviden ennyi :).
Mindet egybevetve, talán meg lehet szeretni :-).
Röviden ennyi :).
Mindet egybevetve, talán meg lehet szeretni :-).
Kazes☻2010-09-11 16:02:44 // 1795
Ééértem. :) Azt csak nem gondolták, hogy kis hazánkban majd csak úgy hipp-hopp megrendelnek egy halom autót egy hétvégén, főleg a jelenlegi helyzetben?! :)
Bár úgy lenne! :)))
Bár úgy lenne! :)))
admirális2010-09-11 15:59:13 // 1794
Szerintem az a bajuk, hogy nem kér minden tesztvezető egyet az autóból.
Kazes☻2010-09-11 15:51:56 // 1793
Köszi! :)
Mit unnak rajta? Ezért van a nyílt hétvége tesztvezetéssel, nem? :) Elhiszem, hogy nem egyszerű, de ez van.
Mit unnak rajta? Ezért van a nyílt hétvége tesztvezetéssel, nem? :) Elhiszem, hogy nem egyszerű, de ez van.
admirális2010-09-11 15:46:10 // 1792
Én voltam. Szerintem 5-nél tovább nem lesznek ott. Eléggé unják a tesztvezetősdit. Tele van nyálcsorgató vasakkal a szalon, de ennyi, semmi több, még tombola sincs:). A környék tiszta tócsa meg kátyú, nem a legjobb a környék tesztvezetésre.
Kazes☻2010-09-11 15:37:59 // 1791
Ki volt Börsön? Meddig vannak? :)
Szilárd2010-09-11 14:49:06 // 1790
Ennyire fejlett már a technika!:)
Tommi2010-09-11 14:48:07 // 1789
Gyerekek, Ti menet közben neteztek? J1-en kinyitva a laptop? :)))
GabCsi2010-09-11 14:43:02 // 1788
Térfigyelő kamerával nézted mi ?:D
Szilárd2010-09-11 14:33:45 // 1787
Ez gyors volt!
Gratula!
Gratula!
Bo2010-09-11 14:32:58 // 1786
GRATULÁLOK!!! :-)
Hol vagy?
Hol vagy?
Haro2010-09-11 14:21:56 // 1785
Siófok!!!!!! LTK-871 Bogi küldheted a polot:)))))))))))))))))
Szilárd2010-09-11 13:43:19 // 1784
Asszem már csak holnap fogok menni.
Kezdődik az F1 időmérő!:)
Kezdődik az F1 időmérő!:)
Bo2010-09-11 13:31:47 // 1783
Krisztián, egy számjegy stimmel. Már csak a betűket kell kitalálni és azt, vajon az egy számjegy jó helyen van-e..;-)
Haro2010-09-11 13:21:10 // 1782
Nem igazság:) Én nyertem:)))))))
Bo2010-09-11 13:20:40 // 1781
Direkt csak ennyit írtam :-) Folyamatos helyváltoztatás van:-) Hamarosan ott is jó idő lesz, kitartás Szilárd!!:-)
Tom122010-09-11 13:20:12 // 1780
Akkor van még remény, hogy még idén újra látunk napot is...;-))
Szilárd2010-09-11 13:18:11 // 1779
Jó neked!
Itt még mindig esik:((
Itt még mindig esik:((
Haro2010-09-11 13:17:32 // 1778
aha:))) xyz- 123 Balaton:)))) Én nyertem ,ugye Bo?:)))))))))))
Bo2010-09-11 13:07:17 // 1777
Jelentem Balatonon elállt az eső, és már nem csak a felhők fölött kék az ég! :-)
Haro2010-09-11 11:58:25 // 1776
Mi is messzebb vagyunk:))))
Bo2010-09-11 11:57:38 // 1775
Egy órán belül eláll az eső, és a nap is kikukkant a felhők közül. Én nem leszek Budaörsön, messzebb vagyok kicsit;-)
Haro2010-09-11 11:56:30 // 1774
Biztos? Akkor várunk mi is egy órát:) Te nem leszel kint?:)))))
Bo2010-09-11 11:53:52 // 1773
Ok, de várjatok még 1 órát, a napsütést intéztük!! :-)
Szilárd2010-09-11 11:22:16 // 1772
Akkor lehet,hogy inkább elhalasztom holnapra a dolgot...
Bo2010-09-11 11:20:15 // 1771
Ezt nem csodálom... Holnapra jó időt mondta, holnap is nyitva lesznek!
Szilárd2010-09-11 11:15:27 // 1770
Köszi!
Valahogy nincs kedvem a szakadó esőben elindulni...
Valahogy nincs kedvem a szakadó esőben elindulni...
Bo2010-09-11 11:04:55 // 1769
Szia Szilárd! Amíg érdeklődés van, addig ott vannak:-) Ha délután mész, mielőtt elindulsz, csörizz rájuk a biztonság kedvéért, 23/455455
Bo2010-09-11 10:35:48 // 1768
Zsolti, azért írtam, hogy rendszám+helyszín, mert gondoltam hogy lesz aki felhívja Misit vagy elkezd totózni;-)
Szilárd2010-09-11 10:13:04 // 1767
At tudja valaki,hogy meddig lehet ma menni tesztvezetni Budaörsre?
Szilárd2010-09-11 10:05:46 // 1766
Ezt többféle képpen lehet értelmezni!:)))
Halesz2010-09-10 23:29:25 // 1765
(mondjuk az pont nem repicucc, de Bogi kell hozzá :)
Halesz2010-09-10 23:28:14 // 1764
még valami hiányzik... igaz, Bogi? :)
Tommi2010-09-10 23:25:17 // 1763
És még elég FAM-os repicuccod sincs, mi? :)
Halesz2010-09-10 23:14:16 // 1762
Én nem játszom, mert kb simán kitalálom a csütörtöki nap alapján :)
Bo2010-09-10 22:15:27 // 1761
Már hazaértem...:-) Fekete az autó és - bár még nem készült el a matricarendszám, a fém fent van elöl;-)))