Fórum >> Típusok >> Giulietta

Somez2010-10-21 15:36:31 // 2410
Hogy tudsz versenytechnika nélkül versenytempóban közlekedni? Ez kb. olyan, mintha azt mondanám, repülésre képtelen repülőgéppel repülsz.

Értem én, hogy arra gondolsz, nagyobb igénybevételnek volt kitéve a kocsi, mint amire tervezték. De számomra ettől függetlenül ijesztő, hogy a fék beesett, nem pedig csak elgyengült.
Kazes☻2010-10-21 15:33:36 // 2409
"Ha a folyadék elöregedett, már nem megfelelő minőségű, fékezéskor a súrlódás okozta hő hatására a fékfolyadék felforrhat és a fékhatás lecsökken. Ez rosszabb esetben súlyos balesethez vezethet. Ezért fontos, hogy az autó fékrendszerét kiváló minőségű, a nemzetközi szabványoknak megfelelő fékfolyadékkal töltsük fel. A fékfolyadék minőségét rendszeresen ellenőriztessük, és 1-1,5 év elteltével ajánlott a fékrendszer teljes leürítése, illetve újratöltése." - ez nyilván nem történt meg és emellett a "tesztelők" meg csak tolták neki.
Vinnie2010-10-21 15:25:35 // 2408
Hát nem is tudom.... Versenypályán, versenytechnika nélkül versenytempót nyomatni...nem kis felelőtlenség.
Ne csodálkozzunk rajta, hogy eldobták a vasat. Főleg, hogy olvasatomban nem nagyon volt meg a tapasztalat. Inkább csak, a nyomjuk ki a belét feeling. Örüljenek, hogy ennyivel megúszták.
Szerintem.
Somez2010-10-21 15:17:44 // 2407
Szegény kereskedőnél 3 hónapig mártogatták az üléseket a szürke festékbe. Hát hol van itt az emberség? :DD
Somez2010-10-21 15:16:21 // 2406
Nekem nem azzal van a bajom, hogy elmondták, beesett a fékpedál. Hanem azzal, hogy beesett a fékpedál és ha nem pályán van vele a csávó, komoly baleset is lehetett volna belőle. Azért ez meglepő számomra, függetlenül attól, hogy kik és mennyire és hányan használták előtte azt a szerencsétlen MiTo QV-t.
Kazes☻2010-10-21 14:32:22 // 2405
Hoppáré, csoda! :)
Halesz2010-10-21 14:30:16 // 2404
Minden rosszindulat nélkül: nem lehet, hogy csak azt mondták, hogy beesett a fékpedál, és simán egyszerűen csak bénák voltak? :/
Tibe2010-10-21 14:27:31 // 2403
Én is vehettem volna a szalonban álló hasonló felszereltségű 147-est feketében vajszínű Alfatex belsővel. De inkább vártam 3 hónapot a szürkére, szürke Alfatex belsővel, ami megjegyzem nem is volt rendelhető, de én kötöttem az ebet a karóhoz és amikor át akartam menni másik kereskedésbe megrendelni az autót akkor láss csodát meg tudták nekem rendelni :P
Kazes☻2010-10-21 14:26:59 // 2402
Elég baj, hogy nem. A kereskedő és így a rendszerben mindenki (fuvaros is) biztosítva van, tehát kár igazán őket nem éri, megint csak a vásárlót. Joggal követelheti az ember, hogy jókora árcsökkentéssel adják át neki az autót. Ez lenne a minimum, azt hiszem. És ez természetesen nem csak az autókra kellene, hogy igaz legyen.
Gerion2010-10-21 14:19:47 // 2401
Megrendeled a kocsidat, megjön. Körbenézed, látod / rájössz / megméred, hogy alaposan törött az orra. Mit tudsz csinálni, ha nem akarod átvenni? A kocsidat alvázszám szerint, egyedi konfigban hozták hónapok alatt, most papírok kiállítva, biztosítás előkészítve, rendszám rajta. A beszámításra leadandó régi kocsidra már várnak. Sokszázezer forint előlegként már rég befizetve.
Te nem fogadod el a javítást, hibátlan kocsit akarsz a hibátlan árért. A szalon viszont állítja, hogy ők gyári technikával javítanak, tehát a kocsi lényegében hibátlan, új, nem törött. Ekkor nem írsz alá egy halom papírt, és ezzel máris kezdhetsz vitatkozni, pereskedni vég nélkül... És minimum, hogy a használtautód beszámítási árajánlatát visszavonnák addigra.

Ez már nem olyan, mint apámék idejében a Merkur, hogy az előkészített, de fékhibásnak bizonyult nagypolszki helyett fél óra múlva kihoztak neki egy másikat zsebbe ötszáz jattért.
Kazes☻2010-10-21 14:03:08 // 2400
Ezért írtam, hogy teljesen nyilván való. :)
Selmak2010-10-21 13:54:59 // 2399
Nem nyilván, hanem valóban elforralták. A ESP/elektronikus difizár a fékekkel operál, nem csoda hogy versenypálya tempóban kinyiffantak.
A.R.Peti2010-10-21 13:54:39 // 2398
Bocs egy kicsit off, de a szalonokról csak annyit, hogy a feleségem (akkor még nem volt a feleségem) új autót vásárolt szalonban(ford) és ő úgy kapta kézhez , hogy az ügyintéző azzal járt az okmányirodába meg minden hova papirokat intézni. Úgyhogy mire a feleségem megkapta volt benn egy kevés km.
Gegee2010-10-21 13:42:06 // 2397
Ez oké Tibe, de mikor 47-et szerettem volna megrendelni (amit meg is lett), ne akarjanak rábeszélni, h vegyem inkább meg azt ami ki van oda állítva, bár 3500 km van benne, de azt akár most is elvihetem! Ennyi érv szólt mellette.. .csak ennyi. Thx, inkább várok 2 hónapot. Amiből eltt 4. :D
Kazes☻2010-10-21 13:37:23 // 2396
Nyilván elforralták a fékolajat és game over. :)
Tibe2010-10-21 13:36:55 // 2395
De ez miért lep meg benneteket? A tesztautót boldog boldogtalan viszi kipróbálni, nem beszélve a kereskedés dolgozóiról akik mindennapos futkosóautónak használják stb... a nagykanizsai opel kereskedésben voltam rendszergazda jó pár évig és akkor még jóhiszemű és naív ember lévén bizony kurvanagyokat csalódtam a kereskedések hozzáállásán stb....
Nagyon egyszerű a helyzet, profitorientált világban élünk és ennek mindent alárendelnek, pláne mostanában. Nem akarok senkit megbántani de ez minden kereskedésre igaz!
Ilyen világban élünk, ezt el kell fogadni.
Somez2010-10-21 13:33:55 // 2394
Annyit még azért hozzátennék, hogy az a bizonyos MiTo QV, amit összetörtek kaphatott rendesen a gyártása óta benne ülő újságíróktól, mert azt írták, hogy beesett a fékpedálja... Nem túl biztató.
Somez2010-10-21 13:32:38 // 2393
Mondjuk nem tudom mennyire néztétek meg a videót, de a benne szereplő csávó bizony egyetlen egy magyar mondatot sem tud normálisan kimondani. Ez egy újságíró esetében komoly probléma. Fájdalmas volt hallgatni a szavait, de tényleg.
Gegee2010-10-21 13:23:51 // 2392
Kb 10 éve skoda fábiát néztek az ősök. Szalon autó, teszt és kiállított is volt. Bevizsgáltattuk... gyakorlatilag az összes alkatrész cserés volt az ajtótól kezdve a zárhídig. Kitűnő állapot-ra írták az autót. Mikor rákérdeztünk elárulták, h törve volt a kocsi, DE amit kicseréltek rajta az teljesen új és gyári, gyakorlatilag olyan, mint ha most gurult volna le a szalagról... Így merjen venni az ember használt vagy teszt autót. Tisztelet a kivételnek!
Kazes☻2010-10-21 13:12:33 // 2391
Azt hiszem ebben egyetértünk itt páran. :)
Gerion2010-10-21 12:56:00 // 2390
Ez volt az...! A fotókon két Giulietta, meg egy oldalán összetört MiTo van, nem vitás az azonosság a cikk és hozzászólásban írt élménybeszámoló között.

És helyes volt a gyanúm lentebb, hogy "Gondolom, valami újságíró vagy szalonos arcok kivitték megjáratni a gépeket, de leginkább arról győztek meg, miért nem szabad tesztautót megvenni... :)"

Legalább látjuk, a vicce-laza cikkek milyen körülmények között születnek valójában. Kretén fa-szok ezek, nemújságírók.
Kazes☻2010-10-21 12:25:20 // 2389
Na, igen. Szép kis szagemberek, mi?:)
GTPeti2010-10-21 12:22:33 // 2388
Gondolom az x-edik kör már nem arról szólt, hogy lelkiismeretesen leteszteljék az autót. Persze, "ami nem az enyém, azt tönkre lehet tenni." Ez a hozzáállás körvonalazódik számomra. :((
Kazes☻2010-10-21 12:16:44 // 2387
Én is kíváncsi vagyok. :)
Sporter2010-10-21 11:51:07 // 2386
Persze, értem én, nem Téged akartalak vele minősíteni.
De azért így szerencséd volt a szerencsétlenségbe, mert ha nem az ismerősöd veszi meg az autót......az cinkes :)
GTPeti2010-10-21 11:48:43 // 2385
Megírtam nekik a véleményemet ott is... Kiváncsi vagyok, kimoderálják-e, ill. jön-e válasz.
Kazes☻2010-10-21 11:40:18 // 2384
Ha csak nem ő írta ezt is. A MiTo-sok meg...... :)
Gerion2010-10-21 11:38:51 // 2383
Elég sok autó vettem az elmúlt 15 évben, mind újonnan. A lentebb írt Hondás esetem azért nem zavart, mert csak utólag derült ki, amikor már eladtam. Én boldog-elégedett tudatlanságban használtam sérülésmentes autóként a kocsit, az hogy a vevő (aki egyben a szalonosok barátja volt!) így járt, az az ő baja lett, de azután kárpótolták őt is. Engem így kár nem ért, inkább csak tanulság.

De ha már a téma előkerült, leírom a másik hasonló esetemet is a témában. Ennek negatív hőse az Alfa 147-em volt. Megérkezett az új autó, megyünk átvenni. Nézem alaposan a kocsit kívül-belül, majd egy ötlet kapcsán elől lehajoltam és benéztem az első műanyag idom alatt a motor alá. Itt két meglepetés ért: az első, hogy az olaszok bizarr motorvédő megoldásként a kocsi Alfa piros színére fényezett műanyagot helyeztek el (vagy az idom hajlott hátra ilyenként, már nem emlékszem), a másik, hogy ez az idom össze-vissza volt karcolva elég komolyan. Mondom, mit láttam lent, sérülés. Ez a szalonosokat is láthatóan meglepte (vagy profin adják az őszintét), mondom, nézzük körbe a rétegvastagságot. Vita nélkül szaladtak, hozták az eszközt, igen alaposan körbevizsgáltuk a kocsit, mindenhol rendben volt minden ponton. Nézem megint alul a karcolásokat, nagyon béna ott az az idom, bármi padka, úton lévő faág, bármi, egyből sérül. Kívülről semmilyen szögből nem látszott, lehet, 1 hét múlva én is megkarcolnám, a szalon adott valami engedményt a forgalombahelyezési költségekből, "as is" átvettem. Felajánlották, hogy ingyen javítják a festést, de mivel abszolút nem látszik kívülről, plusz hozni-vinni a kocsit ezért nem akartam (az idő több pénz), így erről is lemondtam.
GTPeti2010-10-21 11:35:27 // 2382
Ezekszerint ommm választ tudna adni arra a kérdésünkre, hogy kik voltak a t. tesztpilóták, akiknek sikerült lenullázni a tesztautókat.
(Dilettáns barmok, akik hatmillióért WTCC technikát várnak.)
Kazes☻2010-10-21 11:24:18 // 2381
EZ lehetett. :)
Sporter2010-10-21 10:04:50 // 2380
Igaz, és jobb helyeken átvételnél az új autót is meg szokták mérni a vevő előtt.
GEORGE2010-10-21 02:37:50 // 2379
A festék vastagságmérő nem hazudik :-)
Én is azt vallom, ha az ember befizet egy új autóra az legyen karc és sérülésmentes, ellenkező esetben másikat választanék.
Eladáskor is nagy szopás, mikor kimérik ,hogy hol volt fényezve......akkor rögtön nem annyi az ára.
Kazes☻2010-10-20 23:54:41 // 2378
Ne felejtsd el leközölni a hírt. :)
Kazes☻2010-10-20 22:24:57 // 2377
Kicsit befejezetlennek érzem és kerestem a második oldalt, de nem találta, viszont azért jó, pozitív hangvételű iromány. Bár csak több ilyesféle lenne. :)
Kazes☻2010-10-20 22:16:26 // 2376
Jól kezdődik! :)

"Alfásnak lenni más. Aki olasz autót vesz, harcol a közhelyek és a szürke tömegbe veszés ellen."
Kazes☻2010-10-20 22:15:17 // 2375
Megvan! A www.-t hiányolta. :)
Kazes☻2010-10-20 22:13:21 // 2374
A Firefox nem találja a kiszolgálót a(z) nol.hu helyen.

Nekem ezt írja. :(
Szilárd2010-10-20 20:31:14 // 2373
Kiváncsi vagyok mennyiért adja!

Lehet,hogy holnap felhívom!
Willy2010-10-20 20:24:12 // 2372
Ha Te nyernél egy Golfot mit csinálnál vele? Naugye... :)
mesa2010-10-20 20:08:47 // 2371
Kazes☻2010-10-20 13:36:04 // 2370
Akár. :)
Gerion2010-10-20 13:15:09 // 2369
Lehet skodafábija is... :)
Kazes☻2010-10-20 13:08:44 // 2368
Ja, a suzuki hitelre. :)
Gerion2010-10-20 13:06:28 // 2367
Felénk az Agip az olcsóbb kutak közé tartozik... Ha valami Shell V-Power játékon nyerte volna, azt mondom, igaza van, az Aston Martin mellé tényleg ciki egy Alfa... :) De szerintem sanszosabb, hogy a váratlan pénzt látja benne, és a Giuliettából valami hitelvisszafizetés akció lesz.
Kazes☻2010-10-20 13:04:27 // 2366
Rossz az aki rosszra gondol. :)
GTPeti2010-10-20 12:45:43 // 2365
Ez azért nem ugyanaz. :)
Kazes☻2010-10-20 12:42:36 // 2364
Helyesebben, vele is ott tankoltatok. :)
Halesz2010-10-20 12:42:14 // 2363
Általában át szokták vállalni az ilyen nagyobb cégek. A Citibank pl átvállalta a MiTo-s játékuknál, szerintem az Agip sem terheli rá a nyertesre....
Kazes☻2010-10-20 12:41:08 // 2362
Miért? Én is ott tankolok a zasszonyéval és Őt is ott tankoltatom! :)
mesa2010-10-20 12:22:59 // 2361
Suzukival biztos nem Agip kúton tankolna. Azért ne legyünk már ennyire rossz indulatúak! :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak