Fórum >> Típusok >> Giulietta

Kazes☻2010-11-04 18:13:35 // 2531
De a dácsijjja meg jó olcsó és akkor az meg azért fog tetszeni az illetőknek. :)
Sporter2010-11-04 18:04:38 // 2530
A legnagyobb vicc, szerintem akkor is a tavalyi év "év autója" cím nyertese. A mostani nevek közül talán már nem lesz akkora mellé nyúlás, de azért én a Dacia-n akkor is csodálkozom. Szerintem az év autójának kellően innovatívnak kell lennie, amit én csak az Alfában, a Nissanban és a Volvóban látok.
Kazes☻2010-11-04 13:23:00 // 2529
Király! :)
Tommi2010-11-04 13:14:59 // 2528
"We are Giulietta" - jópofa Juliska plakátreklám :)

Klikk
Tedi2010-11-03 20:39:46 // 2527
Marketing szempontból fontos. De ne legyen igazam :)
Kazes☻2010-11-03 20:06:06 // 2526
Na, de azzal úgysem érnek semmit, akkor legalább azt kell győztesnek kihozni, "aki" megérdemli és az nem más mint... ?! :)))
Tedi2010-11-03 19:51:47 // 2525
Tovább szerintem amúgy sem fog jutni. Hogy nyerni nem fog, az szerintem borítékolható. És nem azért, mert nem jó. Szerintem a Nissan leaf fog nyerni, mert viszonylag ól használható elektromos autó, a megválasztása egyben üzenet az autógyártóknak is. Szóval nem a legjobb autó fog nyerni, de volt már erre példa.
Kazes☻2010-11-03 19:33:12 // 2524
Ez sem egy utolsó szempont. :)))
Gerion2010-11-02 22:03:02 // 2523
Nem lenne rossz, bár önmagában mérsékelt a tényleges hatása az eladásokra. Kellően aktív marketinggel viszont jól kihasználható. Minden pozítív fejleménynek örüljünk, már a döntőbe jutás is szép!
TSiga ( I am the TSIG)2010-11-02 18:28:41 // 2522
Nem lenne rossz egy 1. helyezés. Talán fellendítené a vásárlókedvet és talán több reklámot látnánk. Egyszer vihetnének egy kis szépérzéket is a zsűrik a bírálásba, úgy nem a VW Polo nyerne.
Szabi(kispalinagyobbikfia)2010-11-02 18:26:06 // 2521
Hát wartburg-os kolléga sztem nem sűrűn ment focussal... nem mondanám feszesnek, de sokkal jobban bírja a magyar útviszonyokat... sok mindent lehet fkázni a focuson, de a futóművet nem nagyon....
Tedi2010-11-02 18:21:37 // 2520
Megkenhetőek. De nem normálisak :))
Kazes☻2010-11-02 18:10:48 // 2519
Többek közt ezért is írtam, hogy ha normálisak. :)
mizooo2010-11-02 17:36:29 // 2518
Jó lenne ha nyerne 1-2 majom germánfan ismerősnek az orra alá dörgölném, na megint a "szar" Alfa lett az év autója :D
KGBMAN2010-11-02 16:39:49 // 2517
és ha nem megkenhetők... Ugyebár.. Vagy nem DW buzeránsok..
Kazes☻2010-11-02 16:17:41 // 2516
Sima! :) Hajrá! Ha normálisak (a szavazók), akkor meg is nyeri! :)
Tedi2010-11-02 16:08:26 // 2515
Év Autója döntős a Giulietta

Szerintem verhető a mezőny...
Kazes☻2010-10-28 17:24:38 // 2514
Kár, kíváncsi lennék. :)
Gerion2010-10-28 17:04:21 // 2513
Tényleg nem tudom, mondjuk én sem erőltettem. Korrekt, jól felkészült kereskedő volt, és jó stílusban adta az egészet, a hengerfejcserés dolgot sem azért mondta, hogy valami konkurrenst direkt lefikázzon. Kb úgy került a képbe a téma, hogy kérdeztem, mik a szerviztapasztalatok az új Astraval. Mondja, nagyobb típushibáról nem tud (PR optimizmus?), visszahívás meg bárminél lehet. Ja, ja, mondom, a Toyota szív is mostanában ezzel. Ááá, mondja, az semmi, azok csak túl őszinték, baj mindenhol van, képzeljem el... Azután legyintett, de céget nem mondott. Nem Opel és nem Toyota, ennyi biztos. :)
Kazes☻2010-10-28 15:55:03 // 2512
Na, szép! Beépített ember? :)
bilon2010-10-28 15:51:20 // 2511
hát..a focus futóműve azért ott van a szeren. nem hinném, hogy az alfáé sokkal jobb lenne...
Kazes☻2010-10-28 15:51:07 // 2510
Na, ne csigázzatok tovább, mellik az?! Mercsedes? :)
Tocsa2010-10-28 15:45:09 // 2509
Én tudom melyik az a csoda ! :)

A német sokra tartott kisteherautónkba a cégnél most cseréltek lendkereket mert levágta volna a fejünket ! :(

Érdekes ez azért és teljesen hétköznapi a márkánál! :)
Tocsa2010-10-28 15:42:41 // 2508
Nemhiszem hogy az autó a hibás ! Inkább a magyar utak !
Na meg inkább a szilenteket cserélgesd mint hegesztgessék a kaszni ponthegesztéseit ujra mint egyes egyébb jószágoknál! :)

Rakjál rá kissebb és keskenyebb kereket jobban is fogja bírni! :)
Tocsa2010-10-28 15:24:51 // 2507
Jah meg nézzük meg ki mennyi technikai újjítást vezet be !

Hát az olaszok élen járnak !
Hybrid csodák ide vagy oda totoják és társaik papírkasztnival stb stb
Na meg a bajor gyöngyszemek csodadízellel überkirály mindig beszarik vallami tipusuak!
És més sorolhatnám mennyi tipust el lehetne marasztalni uyge ugye !
:)
Tocsa2010-10-28 15:19:49 // 2506
Könnyebb az olaszt szídni a sok okostolyásnak !
Esküszöm nektek hogy ez szándékos hitelrontás mert túl jó autókat csinálnak az olaszok!!

Meglehet nézni a 22 éves alfa 75 ömet hogy mennyire van szétesve !
Csak annyi hogy most kell kerékcsapágyakat cserélni és még minden gyári érintetlen !
A hátsó hídból kiszedett csavarok még mindig gyáriállapotúak szép fényesek !
Na ezt mondják el a többi márkárol már szinte mind szétvan bontva főleg a népautók ami fut az is már teljes kasznicserén esett át !

Tornycsapágy?? Mi az?? :D
Van fasza torzió atom lengővillákkal !
Bírja a cicakavicsot is ! :D

Jah és nem zörög semmi benne !
Kazes☻2010-10-28 12:45:01 // 2505
És mire gondolhatott, sejthetően? :)
Gerion2010-10-28 12:41:59 // 2504
Nagyon részrehajló dolog az Alfat és az olaszokat megtenni minőségi bűnbaknak.... Pár hete tét nélküli kíváncsiságból elmentem egy Opel szalonba megnézni az új Astrat, a Giulietta már meg volt rendelve. Ott beszélgettem az értékesítővel, és ő mondta, hogy "az egyik nagy konkurrens márkánál" (nem nevesítette) kötelező szervizek keretében stikában HENGERFEJET CSERÉLNEK, csak éppen a márkaimage miatt nem akartak rossz sajtóvisszhangú visszahívást csinálni a dologból.
Kazes☻2010-10-28 12:21:07 // 2503
Me' azt mondják, hogy az csak egy, ami úgy is csak erősíti a szabályt! :)))
Andy2010-10-28 12:03:30 // 2502
Ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy:

Egyszer vettem egy új Ignist. (nemröhög) :)) Kigurultam a szalonból (Suzuki Gusztáv), majd a benzinkúttól visszamentem. Kb 5!!! km-volt az autóban. Ropogott az eleje, toronycsapágy csere. Aztán néhány nap múlva újra visszavittem (cca 1000km) mert a vezető ülés irgalmatlanul ropogott. Ez is csere. Az "autó" két évig volt nálam, ezalatt ötször szart be a toronycsapágy és a vezető ülés folyamatosan, hangosan recsegett.

Másik:

AAA-s koromban kaptam góf 5-ös cégautót. Biztos a sors kísértett, de még a szalonból sem hoztam el mikor itt is toronycsapágy csere történt. Aztán 5000km!!!!! alatt az összes olajat megette! :))

Miről is beszélünk?????

Csak tényszerűen ezeket miért nem írják le az autós hírportálok??????
KGBMAN2010-10-27 23:42:53 // 2501
A futómű szétesése és a 30e reális szerintem idehaza a vacak pesti utakon, de MINDEN AUTÓRA!!! Ajánlhatom a kámfor utcát, a vágány utcát és mondjuk a komplett thököly utat a macskaköves finom burkolatával. Tehát aki alatt a futómű 30k alatt szétesik egy alfában az alatt egy BMW-ben is szét fog meg egy Asztmában is.
KGBMAN2010-10-27 23:38:03 // 2500
Nekem is ez jött le a cikk kapcsán. Szinte mindenhol dícséri az új jövevényt és a friss eladásokhoz ez fontos. A Júliácskáról jót írt végig. A 147-et meg nem ismerem, nyilatkozni nem tudok.
A.R.Peti2010-10-27 22:30:06 // 2499
Autónavigátorvételi tanácsadó pedig még alig lehet kapni!
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-27 21:35:13 // 2498
garis még az autó vidd vissza ...
Sporter2010-10-27 21:25:56 // 2497
Hát nem akarom elszólni, de nekem sincs még semmi baja futóműnek (77 ezer van a kocsiban), 18-as felnikkel járok csak, és elég rég benne van már az Eibach rugó is, ami nem kicsit tette kényelmetlenné a kátyús utakon való átkelést :)
admirális2010-10-27 19:55:10 // 2496
Elhiszem. Úgy látszik, a 18-as kerekek miatt lehet. De 147-en ilyen szinte nem létezik. 15-16 colos kerekeken meg azért lehet vigyázni a 147-156-GT futóműre.
Piritu - 1.000.0002010-10-27 19:44:32 // 2495
A 17-es kerekekkel voltam így, figyelhettem, ahogy akartam/tudtam mégis történt mindig "valami". (5 kerekem volt használatban)
16-al azóta kb. 200ezer alatt semmi. A 147-et anno 127ezerrel adtam el az eredeti lengőkarokkal...
Halesz2010-10-27 19:35:00 // 2494
Hidd el, figyelek én is nagyon, nem egyszer dudáltak már rám, amiért gyökkettővel megyek át a fekvőrendőrön, vagy kátyús úton lassan megyek. Az előző GT-mben is nagyjából ennyit bírtak, szóval annyira nem vagyok meglepődve...
pe-Ti2010-10-27 18:58:56 // 2493
Üdv!
Hiába a szépség oltárán fel kell áldozni egy pár futóműalkatrészt:-))) nekem is a 17-esekkel kezdődött a kopogós időszak erre viszont kitalálhattak volna a 13 év alatt az olasz mérnökök például egy strapabíróbb szilentet! Mondjuk ha megnézem az A4-A6-passat triót ott is van gond bőven durván 30-40 ezrenként kidobják a lengőkarok felét főleg a felsők nyíródnak ki ott is hamar!
admirális2010-10-27 18:49:11 // 2492
Nem gáz annyira a futómű, el lehet vele evezni 100E km-t Budapesten, csak figyelni kell a kátyúkat és nem nekifutásból ugratni a járdaszegélyre, fekvőrendőrre. Aki kemény futóműves autóba ül, az legyen vele tisztában. Halesz GT-je 18-as kerekeken megy, azt én tartósan nem próbáltam, biztos hogy sokkal érzékenyebb mint egy 147-es a 15, vagy 16-os felnin.
WarbiRunner (Gyuri)2010-10-27 17:28:36 // 2491
Szerintem a Focus szintet valahogy így értette a cikk szerzője...nem kéne 30e után a lengőkarnak kopogni. Más kérdés, hogy a Focus kap egy oldalszelet és libben akkorát, hogy magad alá ....
Engem pont nem zavar néhány nyösszenés, nyekkenés, de ha lengőkart kéne cserélni 30e után, az piszkálná a csőröm. Szóval ezen remélem felülemelkedett az Alfa, és sikerült beméretezni a futómű alkatrészeit kicsit tartósabbra.
A cikket ha elfogultságot félretéve olvassuk, szerintem a helyén van, alapvetően dícséretet kapott a Julis, reális dícséretet.
Gerion2010-10-27 17:18:33 // 2490
Van az a pénz, amiért a sz-rról is jót írnak. Akkor oldjuk már meg azt is, hogy a jóról jót írjanak.
Gerion2010-10-27 17:17:49 // 2489
Itt jön megint a márkaképviselet szerepe.... Legyenek baráti újságíróik, azoknak adjanak tesztautókat és hasonló. És akkor biztos nem a csavarodást baszogatnák, hanem az menne, hogy 5 csillagos törésteszt és kategóriájában jelenleg a legbiztonságosabb.
Halesz2010-10-27 16:50:20 // 2488
A 30 ezer km-es témához... Igaz nem 147-es:

28 ezer km van a GT-ben, nyüszögni kezdett a műszerfalam (valahol a műszeregység mögött), a lengőkarok meg már kopognak. A csomagtartót pedig egyszerűen nem lehet úgy beállítani, hogy ne zörögjön.

Tudom, pesti utak, 18-as kerék stb., de akkor is... Ha a cikk szerzője beülne az autómba, egyből észrevenné ezeket.
pe-Ti2010-10-27 16:43:37 // 2487
Ezt már én sem bírom szótlanul hagyni pedig ritkán ragadok "tollat" emiatt egyszer már megtettem anno tavaly erre a szakértői írásra reagálva igaz akkor a Lancia Thesis volt "porondon" de szóba került az Alfa is! Remélem el lehet olvasni szkenneltem:)
Első felvonás: cikk az azóta megszűnt autópiac c. hetilapban koncentrálj az alján a "szakértő" hozzászólására:
Második felvonás: Olvasói reagálás (köztük az enyém is):
Harmadik felvonás: a "szakértő" magyarázkodik, szánalmas:
Mert ebben a kib@szott országban a többség szerint csak az a jó ami német a többit leszarják....ehhez sajna már hozzászokhattunk! Nem merik kimondani, leírni hogy egy Alfa a legjobb (csoda, hogy a legszebb jelzőt rá merik biggyeszteni) mert nekik ez még ciki ki vannak osztva a lapok.....és ez így lesz sajna egy jó ideig....sebaj Mi tudjuk Nekünk mi a jó:)
hl742010-10-27 16:33:30 // 2486
Lehet... de nekem régi 47-esem van és abban is Giri van.
Úgy emlékszem a bátyám 45-ösében is az volt...
Tedi2010-10-27 16:23:55 // 2485
Sajna a 90-es évek Alfáinak jelentős részében nincs ott ez a kis felirat :( Még a Fiatomban is az rpm van... De asszem a 156-ba is csak az utolsó faceliftnél tették bele, 147-be szintén az új műszerfallal.
hl742010-10-27 16:05:05 // 2484
Ja, de legalább ne buktatná le magát, pl. hogy rácsodálkozik a Giri feliratra, amiből azonnal kiderül hogy nulla számú Alfában ült eddig életében. :) Ez tényleg vegytiszta hülyeség. :)

Amúgy nem furcsa ez, hanem biznisz. Mitől lenne nálunk független autós újságírás? Ez most már így marad. Pl. VW mindenhol ott van, szervizek, kereskedők, az se véletlen hogy azokat lopják a leginkább.

Az agymosottaknak meg kár beszélni, múltkor az indexen belinkeltem azt a Top Gear-es videót amiben a 147 GTA egyhangúlag, 3-0 arányban lever egy Focust meg egy Golfot, és erre az volt a reakció, hogy nyilván hülye az összes angol autós újságíró (pedig hát nem az a szint mint nálunk).
Kazes☻2010-10-27 15:30:43 // 2483
Csak az a furcsa, hogy miért nekünk "kell" hozzászokni az ilyen barmok írásaihoz?! :(
hl742010-10-27 15:26:14 // 2482
Én már hozzászoktam ehhez, minden Alfás "teszt" ilyen.

Ebben mondjuk tényleg volt pár igazi csemege, a harmincezres 147-es, a nem megugrott Focus szint, meg a kormányoszlop alsó borítása szövegeknél egyaránt félrenyeltem egy kis narancslevet. :)

Mellesleg, a szomszédom most vett 3 éves Polót, már aksit cserélt (az én 147-esemben 9 évig húzta a gyári), plusz nem megy az egyik hengere. A megbízható német csodagépnek... :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak