Fórum >> Típusok >> Giulietta

Gerion2010-10-22 21:17:08 // 2431
Azért ez a Theo gyerek ügyesen bánik a fotosoppal... :)
Kn[.]xX2010-10-22 21:13:50 // 2430
nekem elég skodás:)
Gerion2010-10-22 21:10:05 // 2429
Ezt láttátok már? Valaki ügyeskedett a számítógépén, de teljesen jó, utcaképes lett a vége:

http://www.theophiluschin.com/?p=2652

(Bocs, ha már volt korábban...!)
mesa2010-10-22 13:49:27 // 2428
Az egyik a 'kedvencünk', aki talán egyedüliként lesajnálta az AC-t és a Juliska bemutatót. Ezek után a FAM-tól mégis kapott autót... No comment. Magyarország
mesa2010-10-22 13:39:54 // 2427
Lehet, hogy a szerencsétlenül járt MItoval nem újságírók voltak, de a Juliskákkal egészen biztos.
Kazes☻2010-10-21 16:59:34 // 2426
Ez mondjuk nem kizárt. :)
Gerion2010-10-21 16:50:59 // 2425
El tudom én azt képzelni..... A Fiat "csapata" kivitte a kocsikat meg átadta a kulcsokat. Esetleg pár középvezető is beszállt az állatkodásba. Azután a főnökség felé rendben leigazolták az egészet, kiválóan sikerül sajtórendezvényen vannak túl, aminek a médiaértéke bőven behozza a véletlenül megsérült tesztautó javítási költségét, és szükségesek az ilyen közös rendezvények a sajtó munkatársaival.
Kazes☻2010-10-21 16:37:41 // 2424
2422hsz. :)
Gerion2010-10-21 16:34:34 // 2423
"Az a szomorú, hogy ezek után sem éreztek semmit. Biztos kifizeti helyettük a munkaadójuk a kárt és le van tudva"

Még rosszabb... Kifizeti simán az autós anyacég, azaz benne van az általad, általam megvett autók árában, hogy ezek a hülyegyerekek sumahereset játszanak. Mi fizetjük ki. A cég úgy gondolkodhat, hogy jobban jár, ha jó arcot vág és benyeli az egy autó javítását, mintha a kiváló újságíró "urak" megsértődnek a vitán/pereskedésen, emiatt rosszat írnak, és sok potenciális vevőt elijesztenek ezzel vásárlásoktól.
Kazes☻2010-10-21 16:26:08 // 2422
"a Fiat pedig saját csapatát küldte ki a versenyre egy szintén 170 lóerős MiTo QV-vel" - szép kis csapatot küldött. Ki tudja kik voltak, talán irodisták, talán a büféből?! :)))
Kazes☻2010-10-21 16:22:50 // 2421
aztán meg ezt-
"a hungaroringen az első menetben evett tizenötöt, a másodikban tizenegyhetet, (a dízel az első körben elkérte a tizennyolcat, ehhe...) a legjobb ideje 2:41 volt, ami egy százhúsz lovas autótól azért annyira nem rossz.
ez az idő többször is sikerült, kevesebbet nem nagyon akart az autó menni.
a mátrában meg igenhaladósan összvissz nyolc és fé litert fogyasztottunk, szóval közúton azért magához tér a fogyasztása."
Kazes☻2010-10-21 16:21:31 // 2420
"a második menet utolsó köreiben a célegyenes végén elforrt a fék és a gyereknek csak annyi ideje maradt, hogy kézifékkel elfordítsa az autót,így nem orral álltak bele a gumifalba, hanem lapjával." -ezt írta az okostojás.
mesa2010-10-21 16:20:00 // 2419
A Mito QV nem lehet 1-1,5 éves sem. :)

Egyszerűen elforralták, mert versenytempóban az utolsó métereken satuzva fékezgettek.

Az a szomorú, hogy ezek után sem éreztek semmit. Biztos kifizeti helyettük a munkaadójuk a kárt és le van tudva

Az is biztos, hogy senkinek nem úgy adják utólag elő, hogy balfékek voltak és nem jött ki a lépés, hanem, hogy a kocsi volt xar, mert csak egy olasz hulladék
Kazes☻2010-10-21 16:14:53 // 2418
Igencsak, erről a fogyasztás is árulkodik. :)
Gerion2010-10-21 16:13:47 // 2417
Szerintem a versenytempó relatív dolog...! Forma-1 autó 200-as unottan cammog a safety car mögött, az neki nem versenytempó. Más, utcai kocsiban 200-nál akár halálfélelem. Utcai autónál a "versenytempó" szó nehezen értelmezhető mint üzemmód, nem arra lett tervezve. De itt nem is volt verseny sem, pár kötchög gyerek jó kocsit kapott a feneke alá, és rajoltak egyet.

A kocsit a méretezési határig terhelték, túllépve minden bekalkulált biztonsági tartalékot, és a szerkezet törvényszerűen feladta. Ha hallottunk volna olyat bárhol, hogy országúton, autópályán beesik egy MiTo fékje csak úgy beesett, akkor oké, rossz a vas, visszahívási akció kell, de ilyet én még nem olvastam, ezt a kocsit pár kretén kinyírta.
Kazes☻2010-10-21 16:13:10 // 2416
Ha elforralod a fékfolyadékodat, akkor ez történik. Ez közúton is meg tud történni, ha az illető nem figyel oda és nem tartja karban az autóját, ha túl öreg a fékfolyadékod az autóban pl. Olyan érzés, mintha csak levegő lenne a fékpedál mögött. Xar. :)
BeeGee2010-10-21 16:06:42 // 2415
Ismerős, én is voltam HRingen GTvel, Kakucson GTV-vel, iszonyatosan elfogy az autó pár kör alatt, főleg a ringen. Pedig utcán azt hiszi az ember, hogy milyen sportos..

Hogy is van, 1 kör "versenytempó" = 1000 km amortizáció? Vagy fél óra = 10.000 km-el? :)
Vinnie2010-10-21 15:58:04 // 2414
Szerintem a kettő nem zárja ki egymást.

Mint írtam, olvasatomban....Fél órán keresztül nyomták "versenytempóban", ahogy a csövön kifért. Ez szerintem versenytempó is lehet akár. Nem? Elvégre agyban, valóságban versenyen voltak egy erre alkalmas versenypályán.
Annak tudata, vagy figyelmen kívül hagyása nélkül, hogy a "versenytechnika", lásd fékrendszer, stb.. nem adott a körülményekhez. Ez meghozta az eredményt.
Szilárd2010-10-21 15:52:25 // 2413
Erre csak annyit,hogy tegnap pont a Ringen voltam.
Felmentem a GTV-vel is.
Kb. a harmadik körnél már nagyon xar volt a fékem,úgyhogy lassan legurultam.
Pedig DOT 5-ös fékfolyadék van benne...
BeeGee2010-10-21 15:40:20 // 2412
Nem voltunk ott, nem tudjuk meg mi az igazság.
Lehet, hogy beesett, az valóban gáz. Bár hozzá teszem, hogy közúton soha sehol nem tudsz úgy menni, mint egy versenypályán, pláne fél órákat egy huzamban.
Lehet, hogy simán béna volt, lehet, hogy "csak" fadingelt a fék, lehet hogy kopott volt már a tárcsa, betét is és vasig kopott (erős a gyanúm, hogy igen), ez esetben mindkét fél hibáztatható, aki vezette és aki odaadta az autót, tudván hogy Hringre készül vele egy újságíró. Ennél nagyobb rizikó nincs is, pláne hogy versenypályán nem érvényes a casco sem..
Tibe2010-10-21 15:39:26 // 2411
Nem csak az üléseket, a fekete kocsit is hogy az is szürke legyen! :)))
Somez2010-10-21 15:36:31 // 2410
Hogy tudsz versenytechnika nélkül versenytempóban közlekedni? Ez kb. olyan, mintha azt mondanám, repülésre képtelen repülőgéppel repülsz.

Értem én, hogy arra gondolsz, nagyobb igénybevételnek volt kitéve a kocsi, mint amire tervezték. De számomra ettől függetlenül ijesztő, hogy a fék beesett, nem pedig csak elgyengült.
Kazes☻2010-10-21 15:33:36 // 2409
"Ha a folyadék elöregedett, már nem megfelelő minőségű, fékezéskor a súrlódás okozta hő hatására a fékfolyadék felforrhat és a fékhatás lecsökken. Ez rosszabb esetben súlyos balesethez vezethet. Ezért fontos, hogy az autó fékrendszerét kiváló minőségű, a nemzetközi szabványoknak megfelelő fékfolyadékkal töltsük fel. A fékfolyadék minőségét rendszeresen ellenőriztessük, és 1-1,5 év elteltével ajánlott a fékrendszer teljes leürítése, illetve újratöltése." - ez nyilván nem történt meg és emellett a "tesztelők" meg csak tolták neki.
Vinnie2010-10-21 15:25:35 // 2408
Hát nem is tudom.... Versenypályán, versenytechnika nélkül versenytempót nyomatni...nem kis felelőtlenség.
Ne csodálkozzunk rajta, hogy eldobták a vasat. Főleg, hogy olvasatomban nem nagyon volt meg a tapasztalat. Inkább csak, a nyomjuk ki a belét feeling. Örüljenek, hogy ennyivel megúszták.
Szerintem.
Somez2010-10-21 15:17:44 // 2407
Szegény kereskedőnél 3 hónapig mártogatták az üléseket a szürke festékbe. Hát hol van itt az emberség? :DD
Somez2010-10-21 15:16:21 // 2406
Nekem nem azzal van a bajom, hogy elmondták, beesett a fékpedál. Hanem azzal, hogy beesett a fékpedál és ha nem pályán van vele a csávó, komoly baleset is lehetett volna belőle. Azért ez meglepő számomra, függetlenül attól, hogy kik és mennyire és hányan használták előtte azt a szerencsétlen MiTo QV-t.
Kazes☻2010-10-21 14:32:22 // 2405
Hoppáré, csoda! :)
Halesz2010-10-21 14:30:16 // 2404
Minden rosszindulat nélkül: nem lehet, hogy csak azt mondták, hogy beesett a fékpedál, és simán egyszerűen csak bénák voltak? :/
Tibe2010-10-21 14:27:31 // 2403
Én is vehettem volna a szalonban álló hasonló felszereltségű 147-est feketében vajszínű Alfatex belsővel. De inkább vártam 3 hónapot a szürkére, szürke Alfatex belsővel, ami megjegyzem nem is volt rendelhető, de én kötöttem az ebet a karóhoz és amikor át akartam menni másik kereskedésbe megrendelni az autót akkor láss csodát meg tudták nekem rendelni :P
Kazes☻2010-10-21 14:26:59 // 2402
Elég baj, hogy nem. A kereskedő és így a rendszerben mindenki (fuvaros is) biztosítva van, tehát kár igazán őket nem éri, megint csak a vásárlót. Joggal követelheti az ember, hogy jókora árcsökkentéssel adják át neki az autót. Ez lenne a minimum, azt hiszem. És ez természetesen nem csak az autókra kellene, hogy igaz legyen.
Gerion2010-10-21 14:19:47 // 2401
Megrendeled a kocsidat, megjön. Körbenézed, látod / rájössz / megméred, hogy alaposan törött az orra. Mit tudsz csinálni, ha nem akarod átvenni? A kocsidat alvázszám szerint, egyedi konfigban hozták hónapok alatt, most papírok kiállítva, biztosítás előkészítve, rendszám rajta. A beszámításra leadandó régi kocsidra már várnak. Sokszázezer forint előlegként már rég befizetve.
Te nem fogadod el a javítást, hibátlan kocsit akarsz a hibátlan árért. A szalon viszont állítja, hogy ők gyári technikával javítanak, tehát a kocsi lényegében hibátlan, új, nem törött. Ekkor nem írsz alá egy halom papírt, és ezzel máris kezdhetsz vitatkozni, pereskedni vég nélkül... És minimum, hogy a használtautód beszámítási árajánlatát visszavonnák addigra.

Ez már nem olyan, mint apámék idejében a Merkur, hogy az előkészített, de fékhibásnak bizonyult nagypolszki helyett fél óra múlva kihoztak neki egy másikat zsebbe ötszáz jattért.
Kazes☻2010-10-21 14:03:08 // 2400
Ezért írtam, hogy teljesen nyilván való. :)
Selmak2010-10-21 13:54:59 // 2399
Nem nyilván, hanem valóban elforralták. A ESP/elektronikus difizár a fékekkel operál, nem csoda hogy versenypálya tempóban kinyiffantak.
A.R.Peti2010-10-21 13:54:39 // 2398
Bocs egy kicsit off, de a szalonokról csak annyit, hogy a feleségem (akkor még nem volt a feleségem) új autót vásárolt szalonban(ford) és ő úgy kapta kézhez , hogy az ügyintéző azzal járt az okmányirodába meg minden hova papirokat intézni. Úgyhogy mire a feleségem megkapta volt benn egy kevés km.
Gegee2010-10-21 13:42:06 // 2397
Ez oké Tibe, de mikor 47-et szerettem volna megrendelni (amit meg is lett), ne akarjanak rábeszélni, h vegyem inkább meg azt ami ki van oda állítva, bár 3500 km van benne, de azt akár most is elvihetem! Ennyi érv szólt mellette.. .csak ennyi. Thx, inkább várok 2 hónapot. Amiből eltt 4. :D
Kazes☻2010-10-21 13:37:23 // 2396
Nyilván elforralták a fékolajat és game over. :)
Tibe2010-10-21 13:36:55 // 2395
De ez miért lep meg benneteket? A tesztautót boldog boldogtalan viszi kipróbálni, nem beszélve a kereskedés dolgozóiról akik mindennapos futkosóautónak használják stb... a nagykanizsai opel kereskedésben voltam rendszergazda jó pár évig és akkor még jóhiszemű és naív ember lévén bizony kurvanagyokat csalódtam a kereskedések hozzáállásán stb....
Nagyon egyszerű a helyzet, profitorientált világban élünk és ennek mindent alárendelnek, pláne mostanában. Nem akarok senkit megbántani de ez minden kereskedésre igaz!
Ilyen világban élünk, ezt el kell fogadni.
Somez2010-10-21 13:33:55 // 2394
Annyit még azért hozzátennék, hogy az a bizonyos MiTo QV, amit összetörtek kaphatott rendesen a gyártása óta benne ülő újságíróktól, mert azt írták, hogy beesett a fékpedálja... Nem túl biztató.
Somez2010-10-21 13:32:38 // 2393
Mondjuk nem tudom mennyire néztétek meg a videót, de a benne szereplő csávó bizony egyetlen egy magyar mondatot sem tud normálisan kimondani. Ez egy újságíró esetében komoly probléma. Fájdalmas volt hallgatni a szavait, de tényleg.
Gegee2010-10-21 13:23:51 // 2392
Kb 10 éve skoda fábiát néztek az ősök. Szalon autó, teszt és kiállított is volt. Bevizsgáltattuk... gyakorlatilag az összes alkatrész cserés volt az ajtótól kezdve a zárhídig. Kitűnő állapot-ra írták az autót. Mikor rákérdeztünk elárulták, h törve volt a kocsi, DE amit kicseréltek rajta az teljesen új és gyári, gyakorlatilag olyan, mint ha most gurult volna le a szalagról... Így merjen venni az ember használt vagy teszt autót. Tisztelet a kivételnek!
Kazes☻2010-10-21 13:12:33 // 2391
Azt hiszem ebben egyetértünk itt páran. :)
Gerion2010-10-21 12:56:00 // 2390
Ez volt az...! A fotókon két Giulietta, meg egy oldalán összetört MiTo van, nem vitás az azonosság a cikk és hozzászólásban írt élménybeszámoló között.

És helyes volt a gyanúm lentebb, hogy "Gondolom, valami újságíró vagy szalonos arcok kivitték megjáratni a gépeket, de leginkább arról győztek meg, miért nem szabad tesztautót megvenni... :)"

Legalább látjuk, a vicce-laza cikkek milyen körülmények között születnek valójában. Kretén fa-szok ezek, nemújságírók.
Kazes☻2010-10-21 12:25:20 // 2389
Na, igen. Szép kis szagemberek, mi?:)
GTPeti2010-10-21 12:22:33 // 2388
Gondolom az x-edik kör már nem arról szólt, hogy lelkiismeretesen leteszteljék az autót. Persze, "ami nem az enyém, azt tönkre lehet tenni." Ez a hozzáállás körvonalazódik számomra. :((
Kazes☻2010-10-21 12:16:44 // 2387
Én is kíváncsi vagyok. :)
Sporter2010-10-21 11:51:07 // 2386
Persze, értem én, nem Téged akartalak vele minősíteni.
De azért így szerencséd volt a szerencsétlenségbe, mert ha nem az ismerősöd veszi meg az autót......az cinkes :)
GTPeti2010-10-21 11:48:43 // 2385
Megírtam nekik a véleményemet ott is... Kiváncsi vagyok, kimoderálják-e, ill. jön-e válasz.
Kazes☻2010-10-21 11:40:18 // 2384
Ha csak nem ő írta ezt is. A MiTo-sok meg...... :)
Gerion2010-10-21 11:38:51 // 2383
Elég sok autó vettem az elmúlt 15 évben, mind újonnan. A lentebb írt Hondás esetem azért nem zavart, mert csak utólag derült ki, amikor már eladtam. Én boldog-elégedett tudatlanságban használtam sérülésmentes autóként a kocsit, az hogy a vevő (aki egyben a szalonosok barátja volt!) így járt, az az ő baja lett, de azután kárpótolták őt is. Engem így kár nem ért, inkább csak tanulság.

De ha már a téma előkerült, leírom a másik hasonló esetemet is a témában. Ennek negatív hőse az Alfa 147-em volt. Megérkezett az új autó, megyünk átvenni. Nézem alaposan a kocsit kívül-belül, majd egy ötlet kapcsán elől lehajoltam és benéztem az első műanyag idom alatt a motor alá. Itt két meglepetés ért: az első, hogy az olaszok bizarr motorvédő megoldásként a kocsi Alfa piros színére fényezett műanyagot helyeztek el (vagy az idom hajlott hátra ilyenként, már nem emlékszem), a másik, hogy ez az idom össze-vissza volt karcolva elég komolyan. Mondom, mit láttam lent, sérülés. Ez a szalonosokat is láthatóan meglepte (vagy profin adják az őszintét), mondom, nézzük körbe a rétegvastagságot. Vita nélkül szaladtak, hozták az eszközt, igen alaposan körbevizsgáltuk a kocsit, mindenhol rendben volt minden ponton. Nézem megint alul a karcolásokat, nagyon béna ott az az idom, bármi padka, úton lévő faág, bármi, egyből sérül. Kívülről semmilyen szögből nem látszott, lehet, 1 hét múlva én is megkarcolnám, a szalon adott valami engedményt a forgalombahelyezési költségekből, "as is" átvettem. Felajánlották, hogy ingyen javítják a festést, de mivel abszolút nem látszik kívülről, plusz hozni-vinni a kocsit ezért nem akartam (az idő több pénz), így erről is lemondtam.
GTPeti2010-10-21 11:35:27 // 2382
Ezekszerint ommm választ tudna adni arra a kérdésünkre, hogy kik voltak a t. tesztpilóták, akiknek sikerült lenullázni a tesztautókat.
(Dilettáns barmok, akik hatmillióért WTCC technikát várnak.)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak