Balázs156SW2010-10-27 08:39:01 // 2460
Ember! SZAVAZZ! http://totalcar.hu/tesztek/2010/10/27/juliacska_csak_jobb_lehetsz/2/#szoveg
Somez2010-10-27 08:16:50 // 2459
Nekem az jött le a cikkből, hogy a 147-es egy rakat szar, az olasz autók is elég szarok, amihez képest ez a Giulietta vmivel jobb. Viszont recseg-ropog belül, mert szar a merevsége. Csúnya, mert a faszi úgy gondolja és nem ellenfele az 1-es BMW-nek, ami pedig nem mai csirke.
És amit eddig tudtam:
A 147-es nem rakat szar és az olasz autók is jók, ha az ember karbantartja őket és nem a javításán akar minden egyes forintot megspórolni.
A Giulietta sokkal jobb a 147-nél és a legjobb a töréstesztje jelenleg.
A németek saját maguk megírták egy cikkben, hogy a Giulietta veri ez 1-est.
És amit eddig tudtam:
A 147-es nem rakat szar és az olasz autók is jók, ha az ember karbantartja őket és nem a javításán akar minden egyes forintot megspórolni.
A Giulietta sokkal jobb a 147-nél és a legjobb a töréstesztje jelenleg.
A németek saját maguk megírták egy cikkben, hogy a Giulietta veri ez 1-est.
Vikking 3112010-10-27 08:12:34 // 2458
Azért ez annyira nem gáz... Inkább a mi társadalmunkat szólja le. Hogy mindig van valaki, aki hibás, ha valami szar az autón, stb... Írtak rosszabbat is már ALFÁRÓL.
Somez2010-10-27 08:04:42 // 2457
Nem tudom ki olvasta a ma reggeli Totalcar Giulietta tesztjét, de katasztrófa amit a csávó összehordott róla. Előre elnézést kérek, hogy elrontom mindenki reggelét ezzel.
Gerion2010-10-26 22:26:24 // 2456
Ezek szerint lassan begördül egy Alfa a "Barátok Köztbe"? És hogy kerül képbe? Vilibá nyer a lottón és autót vesz? Nováklaci beújít egy csinos új barátnőt, aki Alfa szalonban dolgozik?? :) :)
Vagy Gézát elüti egy MiTo? :)
Vagy Gézát elüti egy MiTo? :)
Bo2010-10-26 20:16:10 // 2455
Hello:-) Épp most láttam a BK bemutatóját, nagyon nagyon ismerősek voltak a ruhák:-))) Tudjátok ez mit jelent...;-)))
Gerion2010-10-26 17:44:56 // 2454
Két igazi suttyó gyerök Szöged környékéről.... :) Öröm őket hallgatni... :)
BeeGee2010-10-26 17:11:10 // 2453
Mikor te sikotol, akkor már nekem is köll.. :D
Mellékesen ajánlom Neked a link beszúrása opciót (gémkapocs gomb a hsz szerkesztésnél), és akkor nem kell copyzgatni..
Mellékesen ajánlom Neked a link beszúrása opciót (gémkapocs gomb a hsz szerkesztésnél), és akkor nem kell copyzgatni..
Gerion2010-10-26 16:33:41 // 2452
Hanggal nézzétek, vagy inkább hallgassátok meg ezt a hungaroringi kört... :) Két észlény ez is... :)
http://www.youtube.com/watch?v=ZqqZt-q-FpM
http://www.youtube.com/watch?v=ZqqZt-q-FpM
mizooo2010-10-26 16:07:12 // 2451
Én úgy látom keményen megkapták :D....
GEORGE2010-10-26 15:43:08 // 2450
Én ilyen szarházi köcsögnek nem irkálok, több okból is.
1. úgy is kimoderálják....
2. Úgysem ismerne be semmit se és tovább fikázná az adott autót...
1. úgy is kimoderálják....
2. Úgysem ismerne be semmit se és tovább fikázná az adott autót...
Gerion2010-10-26 14:02:13 // 2449
Nincs ezen mit ragozni, nem ér ennyit a sztori. Azt, hogy vannak hülyék, eddig is tudtuk, ezután is lesznek, sokat vitatkozni kár velük és róluk.
GTPeti2010-10-26 13:53:13 // 2448
(A Caliber amúgy az egyik legjobban fogyó Chrysler. Sikerült jól beárazni és a formája is rendben van.)
GTPeti2010-10-26 13:52:16 // 2447
George, úgy hívják a tagot, hogy "nem kéne". (Igen találó nickje van.)
Esetleg itt is reagálhatnál, mert őnagysága is megszólalt. Természetesen a maga választékos stílusában.
Esetleg itt is reagálhatnál, mert őnagysága is megszólalt. Természetesen a maga választékos stílusában.
Gerion2010-10-26 13:40:46 // 2446
Friss hír az A5.hu-ról:
"Egy közepes méretű szedán lesz a Fiat-Chrysler-házasság első látható eredménye - erősítette meg Sergio Marchionne, a konszern első embere. Az autó a Giulietta által is használt padlólemezre épül, és már 2011-ben bemutatkozik az Egyesült Államokban. A kocsi a Caliber helyére érkezik a kínálatban, amely azonban egészen 2012 közepéig gyártásban marad. Marchionne elmondta, a Giulietta a Fiat-csoport valaha készült legfejlettebb modellje, és a Dodge, illetve a Chrysler felhasználhatja ezt a technikát. A vezér ígérete szerint az autóból készül olyan változat, ami 6 liter alatt fogyaszt."
"Egy közepes méretű szedán lesz a Fiat-Chrysler-házasság első látható eredménye - erősítette meg Sergio Marchionne, a konszern első embere. Az autó a Giulietta által is használt padlólemezre épül, és már 2011-ben bemutatkozik az Egyesült Államokban. A kocsi a Caliber helyére érkezik a kínálatban, amely azonban egészen 2012 közepéig gyártásban marad. Marchionne elmondta, a Giulietta a Fiat-csoport valaha készült legfejlettebb modellje, és a Dodge, illetve a Chrysler felhasználhatja ezt a technikát. A vezér ígérete szerint az autóból készül olyan változat, ami 6 liter alatt fogyaszt."
Gerion2010-10-25 12:20:15 // 2445
Hát, minden szavaddal egyetértek, ahogy már lentebb is hosszan tárgyaltuk. A dologban számunkra annyi a hátrány, és annyiből a "mi dolgunk" is, hogy az ilyen kretének által széthajtott tesztautók ára is bennevan az eladott új autók árában, marketing, márkaimage-építése, kapcsolattartás a sajtóval, PR rendezvény, stb. ilyen-olyan gagyi címszó alatt... Magyarul a kötsög hülyegyerekek játszadozását is mi fizetjük meg, akik autót rendelnek a cégtől. :( Engem ez ennyiből zavar.
GEORGE2010-10-25 11:42:30 // 2444
Gratulálok az írónak!
Megint egy igazi paraszt írását olvashatjuk.
"összességében kéne a fasznak konkrétan, de hát ezzel kellett menni."
Egyáltalán minek megy autót tesztelni?????
Én a FAM helyében aki ilyent ír, annak többet nem adnék semmilyen tesztautót!!!!
le kéne már verni az ilyen nagyképű köcsög tesztelőket, aki szarrá hajtva, összetörve-meghúzva, üres tankkal adják vissza a tesztautókat!
Persze a potya autó kurva jó, de aztán úgy használni ahogy kéne, meg kulturáltan vissza adni, az már nem fér bele. Gondolom az ilyenek otthon a szobaközepére szarnak.....
Megint egy igazi paraszt írását olvashatjuk.
"összességében kéne a fasznak konkrétan, de hát ezzel kellett menni."
Egyáltalán minek megy autót tesztelni?????
Én a FAM helyében aki ilyent ír, annak többet nem adnék semmilyen tesztautót!!!!
le kéne már verni az ilyen nagyképű köcsög tesztelőket, aki szarrá hajtva, összetörve-meghúzva, üres tankkal adják vissza a tesztautókat!
Persze a potya autó kurva jó, de aztán úgy használni ahogy kéne, meg kulturáltan vissza adni, az már nem fér bele. Gondolom az ilyenek otthon a szobaközepére szarnak.....
GEORGE2010-10-25 11:34:40 // 2443
És vannak olyanok akik bunkónak tartják emiatt a vevőt.
De végül is felfoghatatlan, hogy miért???
Új autót árulnak, abba pedig nem fér bele a nem gyári fényezés!!
De végül is felfoghatatlan, hogy miért???
Új autót árulnak, abba pedig nem fér bele a nem gyári fényezés!!
Gerion2010-10-24 21:37:01 // 2442
http://www.auto-types.com/autonews/lancia-musa-is-ready-for-2010-5964.html
Gerion2010-10-24 21:32:21 // 2441
Ebből a Buickból príma Lancia lehetne, a krómozott hűtőrács tökéletes formájú hozzá. :)
WarbiRunner (Gyuri)2010-10-24 17:58:07 // 2439
Vigyáz, még valami újságíróféle idetalál, és holnapra az A5-től a totálkárig mindenütt fenn lesz, hogy íme az új Skoda, Alfa alapokon....megindult a felvásárlás :-)
GT Ɨ|ѯ2010-10-24 17:53:26 // 2438
Ettől csak az van:-))
Somez2010-10-23 08:30:22 // 2436
Áááá a szemem! Nem látok!!
Kazes☻2010-10-22 23:50:52 // 2434
Nem rossz, de a Jövő Alfáiban van jobb, szvsz. :)
Gerion2010-10-22 21:53:06 // 2433
Kn[.]xX2010-10-22 21:18:30 // 2432
mondhattam volna VW-t is:) de egyébként igazad van
Gerion2010-10-22 21:17:08 // 2431
Azért ez a Theo gyerek ügyesen bánik a fotosoppal... :)
Kn[.]xX2010-10-22 21:13:50 // 2430
nekem elég skodás:)
Gerion2010-10-22 21:10:05 // 2429
Ezt láttátok már? Valaki ügyeskedett a számítógépén, de teljesen jó, utcaképes lett a vége:
http://www.theophiluschin.com/?p=2652
(Bocs, ha már volt korábban...!)
http://www.theophiluschin.com/?p=2652
(Bocs, ha már volt korábban...!)
mesa2010-10-22 13:49:27 // 2428
Az egyik a 'kedvencünk', aki talán egyedüliként lesajnálta az AC-t és a Juliska bemutatót. Ezek után a FAM-tól mégis kapott autót... No comment. Magyarország
mesa2010-10-22 13:39:54 // 2427
Lehet, hogy a szerencsétlenül járt MItoval nem újságírók voltak, de a Juliskákkal egészen biztos.
Kazes☻2010-10-21 16:59:34 // 2426
Ez mondjuk nem kizárt. :)
Gerion2010-10-21 16:50:59 // 2425
El tudom én azt képzelni..... A Fiat "csapata" kivitte a kocsikat meg átadta a kulcsokat. Esetleg pár középvezető is beszállt az állatkodásba. Azután a főnökség felé rendben leigazolták az egészet, kiválóan sikerül sajtórendezvényen vannak túl, aminek a médiaértéke bőven behozza a véletlenül megsérült tesztautó javítási költségét, és szükségesek az ilyen közös rendezvények a sajtó munkatársaival.
Gerion2010-10-21 16:34:34 // 2423
"Az a szomorú, hogy ezek után sem éreztek semmit. Biztos kifizeti helyettük a munkaadójuk a kárt és le van tudva"
Még rosszabb... Kifizeti simán az autós anyacég, azaz benne van az általad, általam megvett autók árában, hogy ezek a hülyegyerekek sumahereset játszanak. Mi fizetjük ki. A cég úgy gondolkodhat, hogy jobban jár, ha jó arcot vág és benyeli az egy autó javítását, mintha a kiváló újságíró "urak" megsértődnek a vitán/pereskedésen, emiatt rosszat írnak, és sok potenciális vevőt elijesztenek ezzel vásárlásoktól.
Még rosszabb... Kifizeti simán az autós anyacég, azaz benne van az általad, általam megvett autók árában, hogy ezek a hülyegyerekek sumahereset játszanak. Mi fizetjük ki. A cég úgy gondolkodhat, hogy jobban jár, ha jó arcot vág és benyeli az egy autó javítását, mintha a kiváló újságíró "urak" megsértődnek a vitán/pereskedésen, emiatt rosszat írnak, és sok potenciális vevőt elijesztenek ezzel vásárlásoktól.
Kazes☻2010-10-21 16:26:08 // 2422
"a Fiat pedig saját csapatát küldte ki a versenyre egy szintén 170 lóerős MiTo QV-vel" - szép kis csapatot küldött. Ki tudja kik voltak, talán irodisták, talán a büféből?! :)))
Kazes☻2010-10-21 16:22:50 // 2421
aztán meg ezt-
"a hungaroringen az első menetben evett tizenötöt, a másodikban tizenegyhetet, (a dízel az első körben elkérte a tizennyolcat, ehhe...) a legjobb ideje 2:41 volt, ami egy százhúsz lovas autótól azért annyira nem rossz.
ez az idő többször is sikerült, kevesebbet nem nagyon akart az autó menni.
a mátrában meg igenhaladósan összvissz nyolc és fé litert fogyasztottunk, szóval közúton azért magához tér a fogyasztása."
"a hungaroringen az első menetben evett tizenötöt, a másodikban tizenegyhetet, (a dízel az első körben elkérte a tizennyolcat, ehhe...) a legjobb ideje 2:41 volt, ami egy százhúsz lovas autótól azért annyira nem rossz.
ez az idő többször is sikerült, kevesebbet nem nagyon akart az autó menni.
a mátrában meg igenhaladósan összvissz nyolc és fé litert fogyasztottunk, szóval közúton azért magához tér a fogyasztása."
Kazes☻2010-10-21 16:21:31 // 2420
"a második menet utolsó köreiben a célegyenes végén elforrt a fék és a gyereknek csak annyi ideje maradt, hogy kézifékkel elfordítsa az autót,így nem orral álltak bele a gumifalba, hanem lapjával." -ezt írta az okostojás.
mesa2010-10-21 16:20:00 // 2419
A Mito QV nem lehet 1-1,5 éves sem. :)
Egyszerűen elforralták, mert versenytempóban az utolsó métereken satuzva fékezgettek.
Az a szomorú, hogy ezek után sem éreztek semmit. Biztos kifizeti helyettük a munkaadójuk a kárt és le van tudva
Az is biztos, hogy senkinek nem úgy adják utólag elő, hogy balfékek voltak és nem jött ki a lépés, hanem, hogy a kocsi volt xar, mert csak egy olasz hulladék
Egyszerűen elforralták, mert versenytempóban az utolsó métereken satuzva fékezgettek.
Az a szomorú, hogy ezek után sem éreztek semmit. Biztos kifizeti helyettük a munkaadójuk a kárt és le van tudva
Az is biztos, hogy senkinek nem úgy adják utólag elő, hogy balfékek voltak és nem jött ki a lépés, hanem, hogy a kocsi volt xar, mert csak egy olasz hulladék
Kazes☻2010-10-21 16:14:53 // 2418
Igencsak, erről a fogyasztás is árulkodik. :)
Gerion2010-10-21 16:13:47 // 2417
Szerintem a versenytempó relatív dolog...! Forma-1 autó 200-as unottan cammog a safety car mögött, az neki nem versenytempó. Más, utcai kocsiban 200-nál akár halálfélelem. Utcai autónál a "versenytempó" szó nehezen értelmezhető mint üzemmód, nem arra lett tervezve. De itt nem is volt verseny sem, pár kötchög gyerek jó kocsit kapott a feneke alá, és rajoltak egyet.
A kocsit a méretezési határig terhelték, túllépve minden bekalkulált biztonsági tartalékot, és a szerkezet törvényszerűen feladta. Ha hallottunk volna olyat bárhol, hogy országúton, autópályán beesik egy MiTo fékje csak úgy beesett, akkor oké, rossz a vas, visszahívási akció kell, de ilyet én még nem olvastam, ezt a kocsit pár kretén kinyírta.
A kocsit a méretezési határig terhelték, túllépve minden bekalkulált biztonsági tartalékot, és a szerkezet törvényszerűen feladta. Ha hallottunk volna olyat bárhol, hogy országúton, autópályán beesik egy MiTo fékje csak úgy beesett, akkor oké, rossz a vas, visszahívási akció kell, de ilyet én még nem olvastam, ezt a kocsit pár kretén kinyírta.
Kazes☻2010-10-21 16:13:10 // 2416
Ha elforralod a fékfolyadékodat, akkor ez történik. Ez közúton is meg tud történni, ha az illető nem figyel oda és nem tartja karban az autóját, ha túl öreg a fékfolyadékod az autóban pl. Olyan érzés, mintha csak levegő lenne a fékpedál mögött. Xar. :)
BeeGee2010-10-21 16:06:42 // 2415
Ismerős, én is voltam HRingen GTvel, Kakucson GTV-vel, iszonyatosan elfogy az autó pár kör alatt, főleg a ringen. Pedig utcán azt hiszi az ember, hogy milyen sportos..
Hogy is van, 1 kör "versenytempó" = 1000 km amortizáció? Vagy fél óra = 10.000 km-el? :)
Hogy is van, 1 kör "versenytempó" = 1000 km amortizáció? Vagy fél óra = 10.000 km-el? :)
Vinnie2010-10-21 15:58:04 // 2414
Szerintem a kettő nem zárja ki egymást.
Mint írtam, olvasatomban....Fél órán keresztül nyomták "versenytempóban", ahogy a csövön kifért. Ez szerintem versenytempó is lehet akár. Nem? Elvégre agyban, valóságban versenyen voltak egy erre alkalmas versenypályán.
Annak tudata, vagy figyelmen kívül hagyása nélkül, hogy a "versenytechnika", lásd fékrendszer, stb.. nem adott a körülményekhez. Ez meghozta az eredményt.
Mint írtam, olvasatomban....Fél órán keresztül nyomták "versenytempóban", ahogy a csövön kifért. Ez szerintem versenytempó is lehet akár. Nem? Elvégre agyban, valóságban versenyen voltak egy erre alkalmas versenypályán.
Annak tudata, vagy figyelmen kívül hagyása nélkül, hogy a "versenytechnika", lásd fékrendszer, stb.. nem adott a körülményekhez. Ez meghozta az eredményt.
Szilárd2010-10-21 15:52:25 // 2413
Erre csak annyit,hogy tegnap pont a Ringen voltam.
Felmentem a GTV-vel is.
Kb. a harmadik körnél már nagyon xar volt a fékem,úgyhogy lassan legurultam.
Pedig DOT 5-ös fékfolyadék van benne...
Felmentem a GTV-vel is.
Kb. a harmadik körnél már nagyon xar volt a fékem,úgyhogy lassan legurultam.
Pedig DOT 5-ös fékfolyadék van benne...
BeeGee2010-10-21 15:40:20 // 2412
Nem voltunk ott, nem tudjuk meg mi az igazság.
Lehet, hogy beesett, az valóban gáz. Bár hozzá teszem, hogy közúton soha sehol nem tudsz úgy menni, mint egy versenypályán, pláne fél órákat egy huzamban.
Lehet, hogy simán béna volt, lehet, hogy "csak" fadingelt a fék, lehet hogy kopott volt már a tárcsa, betét is és vasig kopott (erős a gyanúm, hogy igen), ez esetben mindkét fél hibáztatható, aki vezette és aki odaadta az autót, tudván hogy Hringre készül vele egy újságíró. Ennél nagyobb rizikó nincs is, pláne hogy versenypályán nem érvényes a casco sem..
Lehet, hogy beesett, az valóban gáz. Bár hozzá teszem, hogy közúton soha sehol nem tudsz úgy menni, mint egy versenypályán, pláne fél órákat egy huzamban.
Lehet, hogy simán béna volt, lehet, hogy "csak" fadingelt a fék, lehet hogy kopott volt már a tárcsa, betét is és vasig kopott (erős a gyanúm, hogy igen), ez esetben mindkét fél hibáztatható, aki vezette és aki odaadta az autót, tudván hogy Hringre készül vele egy újságíró. Ennél nagyobb rizikó nincs is, pláne hogy versenypályán nem érvényes a casco sem..
Tibe2010-10-21 15:39:26 // 2411
Nem csak az üléseket, a fekete kocsit is hogy az is szürke legyen! :)))