GT Ɨ|ѯ2010-12-08 18:50:29 // 3160
biztos, de ebben a verde-ben sem csúnya..:-)
GT Ɨ|ѯ2010-12-08 18:49:54 // 3159
azt ott, azt a rosso-t:-))
Tommi2010-12-08 18:34:30 // 3158
Gyerekek, ne vitatkozzatok már, annyira gyerekes :) Ilyenkor elcsodálkozom, hogy állítólag felnőtt emberek vagyunk, akik normálisak :)
Blade2010-12-08 18:22:04 // 3157
Ember Te beteg vagy!
Talán neked van Forma1-es autód? Nincs? Akkor minek osztod ott is a hülyeségeidet?
Talán van 159-ed is? Nincs? Akkor minek osztod ott is a hülyeségeidet?
Talán tovább nem is sorolom.
Ja, hogy Te ott sosem offolsz? Na ez sem igaz, vagy akkor törölni kellene a hozzászólásaid felét.
Tudod mi a vicces? Az hogy még be sem illeszkedtél ide, máris osztod az észt mint egy paprikajancsi...
:-)
Talán neked van Forma1-es autód? Nincs? Akkor minek osztod ott is a hülyeségeidet?
Talán van 159-ed is? Nincs? Akkor minek osztod ott is a hülyeségeidet?
Talán tovább nem is sorolom.
Ja, hogy Te ott sosem offolsz? Na ez sem igaz, vagy akkor törölni kellene a hozzászólásaid felét.
Tudod mi a vicces? Az hogy még be sem illeszkedtél ide, máris osztod az észt mint egy paprikajancsi...
:-)
atesssz2010-12-08 18:19:10 // 3156
ez nagyon sz*r munka, ami a photoshopot illeti :(
Kazes☻2010-12-08 18:16:19 // 3155
Helyes! Egyiket szívesen átvenném! :)))
Sporter2010-12-08 18:14:00 // 3154
Akkor ide csak az írhat akinek Giulietta-ja van? Mert akkor bocs ha eddig is zavartalak/zavartunk a hozzászólásainkkal.......
Kicsit azért érdekes a hozzáállásod itt a dolgokhoz.
Kicsit azért érdekes a hozzáállásod itt a dolgokhoz.
GT Ɨ|ѯ2010-12-08 18:11:48 // 3153
GT Ɨ|ѯ2010-12-08 18:09:36 // 3152
jönnek az országba rendesen:-))))
Kazes☻2010-12-08 18:06:53 // 3151
Ne túráztasd magad ezen ennyire szvsz, még majd megkapod, hogy ne legyél önkéntes rendőr, mert csak egy felhasználó vagy itt Te is, majd az illetékesek megoldják és különben is csak egy kis csíra 'újonc' vagy, majd az 'öregek'.... és a többi, és a többi.... :)))
Gerion2010-12-08 17:48:47 // 3150
Van Giuliettád? Nincs. Legalább erről beszélsz? Nem. Ez egy Giuliettás topic? Igen.
Akkor akár vissza is húzhatnál a sajátodba, viccesgyerek.
Akkor akár vissza is húzhatnál a sajátodba, viccesgyerek.
Blade2010-12-08 17:35:20 // 3149
Előbb a saját házad táján sepregess offolás tekintetében...HáHá.
Ja nem, HÁHÁ...
Ez de sz@r.
Ja nem, HÁHÁ...
Ez de sz@r.
Gerion2010-12-08 17:08:23 // 3148
Szerintem érted te ezt, de tudod mit? Kurva vicceset szóltál hozzá. HÁHÁ.
Ne offoljátok már szét a topicot.
Ne offoljátok már szét a topicot.
Blade2010-12-08 14:53:11 // 3147
Vagy szilikon... de az is csak utánzat:))))
Blade2010-12-08 14:52:31 // 3146
Igy van! A 3.0 V6 motoros kollégák húzzanak vissza a saját topicjukba gyorsulgatni..:))))
TarP2010-12-08 14:13:29 // 3145
Kikérem magamnak!
Egy 2.0V6TB-s.
:)
Egy 2.0V6TB-s.
:)
WarbiRunner (Gyuri)2010-12-08 14:07:20 // 3144
Aki a dízel kerregéstől parázik, annak először bindítom hidegen a 8v-t hogy elő-sokkoljam :-D Na aaz csúf tud lenni..
Aztán bemelegítve eltiprom 2000-ről, hogy ismét sokkoljam :-) Olyan hangot tud melegen ez a százmillió éves traktormotor, hogy csak azért letaposom néha, hogy halljam. Az 5 henger meg még ennél is szebbet muzsikál. Ha lenn az ablak, akkor meg finoman fütyül a csiga.
Amúgy nem tudom melyiket választanám egy Julisba 1.4 benzin túró, vagy mjet? Az a gondom, hogy a benzines is ugyanolyan bonyolult lett, turboval, sok elektronikával. Viszont dpf nélkül....
Ha viszont belegondolok, hogy azt az mjet-et hova fel lehet húzni még onnan :-))) Szóval van sok szempont amit végiggondolnék, de semmiképp nem zárnám ki egyiket sem csak az üzemanyaga miatt. Aki így tesz, az nem hinném, hogy túlzott műszaki érzékkel közelíti a problémát, inkább csak fílingből mond véleményt.
Aztán bemelegítve eltiprom 2000-ről, hogy ismét sokkoljam :-) Olyan hangot tud melegen ez a százmillió éves traktormotor, hogy csak azért letaposom néha, hogy halljam. Az 5 henger meg még ennél is szebbet muzsikál. Ha lenn az ablak, akkor meg finoman fütyül a csiga.
Amúgy nem tudom melyiket választanám egy Julisba 1.4 benzin túró, vagy mjet? Az a gondom, hogy a benzines is ugyanolyan bonyolult lett, turboval, sok elektronikával. Viszont dpf nélkül....
Ha viszont belegondolok, hogy azt az mjet-et hova fel lehet húzni még onnan :-))) Szóval van sok szempont amit végiggondolnék, de semmiképp nem zárnám ki egyiket sem csak az üzemanyaga miatt. Aki így tesz, az nem hinném, hogy túlzott műszaki érzékkel közelíti a problémát, inkább csak fílingből mond véleményt.
Selmak2010-12-08 13:44:32 // 3143
De. Úgy hívják hogy turbó.
Gerion2010-12-08 13:37:21 // 3142
Nem lehetne megoldani végre, hogy a 3.0 V6 motoros kollégák visszamennek a saját topicjukba gyorsulgatni....? :(
TarP2010-12-08 12:51:53 // 3141
Ez jutott eszembe, mint ON topic téma:
Az a különbség, ha fehér, vagy afro-ami feleség kérdi, hogy "Nagy a fenekem?", hogy a feketének azt válaszolod: "Pokoli nagy" és nem megsértődik ,hanem büszke lesz rá. :)
Na, OFF-olhattok tovább... a Nyútonyméterekkel :)
Az a különbség, ha fehér, vagy afro-ami feleség kérdi, hogy "Nagy a fenekem?", hogy a feketének azt válaszolod: "Pokoli nagy" és nem megsértődik ,hanem büszke lesz rá. :)
Na, OFF-olhattok tovább... a Nyútonyméterekkel :)
SKrisz2010-12-08 12:29:18 // 3140
Na ez már sok. Azért tényleg ne keverjük már bele az inplantátumokat ebbe a témába... Vagy ez most nem a szőkebarnavörös téma már? Vagy most milyen köbcentikről van szó? :DDD
Blade2010-12-08 12:16:48 // 3139
Nekem egy aranyszabály jut eszembe erről:
A köbcentit semmi sem pótolhatja...:))
A köbcentit semmi sem pótolhatja...:))
TarP2010-12-08 12:02:49 // 3138
Összefoglalom:
-A szőke a jó, mer az jó, értitek?
-Nem, nem a barna sokkal barnább, tehát jobb.
-Na jó értem én, de a szőke mégiscsak szőke, nedebár?
-Bizony a vörös az mivel meleg szín hát csak a legjobb, meg hát ugya se nem olyan barna, mint a barna, ráadásul nem is olyan szőke, mint a szőke, tehát a legjobb...
-Mondom nektek, azért a szőke mégis, mert az már régóta szőke.
-Nem mondond, hogy a barna nem elég régóta barna?!??!
-Hát igen, de nem olyan barna, mint amilyen vörös a vörös!
-...
...
Mondom, hogy stílusfüggő. A többi csak pénz kérdése...Mármint az autónál... lehet, hogy a másik témánál is, ahhoz nem értek :) :) :)
-A szőke a jó, mer az jó, értitek?
-Nem, nem a barna sokkal barnább, tehát jobb.
-Na jó értem én, de a szőke mégiscsak szőke, nedebár?
-Bizony a vörös az mivel meleg szín hát csak a legjobb, meg hát ugya se nem olyan barna, mint a barna, ráadásul nem is olyan szőke, mint a szőke, tehát a legjobb...
-Mondom nektek, azért a szőke mégis, mert az már régóta szőke.
-Nem mondond, hogy a barna nem elég régóta barna?!??!
-Hát igen, de nem olyan barna, mint amilyen vörös a vörös!
-...
...
Mondom, hogy stílusfüggő. A többi csak pénz kérdése...Mármint az autónál... lehet, hogy a másik témánál is, ahhoz nem értek :) :) :)
Piritu - 1.000.0002010-12-07 21:18:34 // 3137
OFF
ebben a topikban még nem volt ez a "téma", a többiben már túlestünk rajta :-))
ON
ebben a topikban még nem volt ez a "téma", a többiben már túlestünk rajta :-))
ON
Gerion2010-12-07 21:02:12 // 3136
Lehet, hogy ezt a százezer köbcenti, húsz henger, megyünk mint állat témát lassan át kéne tenni egy külön topicba, ez itt elvileg a Giuliettáról szólna.
GTPeti2010-12-07 20:51:47 // 3135
langyos. :)
Piritu - 1.000.0002010-12-07 20:51:10 // 3134
az is benne van a szakszóban, hogy "sport" ? :-DDD
GTPeti2010-12-07 20:37:54 // 3133
Ugyan... van erre egy szaxó. :)
BeeGee2010-12-07 20:24:24 // 3132
Ugyanabban a seb fokozatban?
GTPeti2010-12-07 20:17:00 // 3130
És az egész egy szóban összefoglalva: ........
GEORGE2010-12-07 20:15:11 // 3129
kipróbálva!! Karakot-al.
220 - 230-as óraállásig nem csökkent a távolság köztünk, utána a diesel "megállt" abenzines meg szépen elkezdett felzárkózni, majd ha nem álltunk volna ki a pihenőbe Gombóchoz akkor le is tudott volna.
Több sebességről is próbáltunk nekirugaszkodni, de azt a szomorú tényt kell közölnöm, hogy egál a 2,4 jtd 20V a 2,5 V6 24V-el.
egyedül 0-100-ra való gyorsulásnál tud csak elmenni.....ez van :-)
220 - 230-as óraállásig nem csökkent a távolság köztünk, utána a diesel "megállt" abenzines meg szépen elkezdett felzárkózni, majd ha nem álltunk volna ki a pihenőbe Gombóchoz akkor le is tudott volna.
Több sebességről is próbáltunk nekirugaszkodni, de azt a szomorú tényt kell közölnöm, hogy egál a 2,4 jtd 20V a 2,5 V6 24V-el.
egyedül 0-100-ra való gyorsulásnál tud csak elmenni.....ez van :-)
GTPeti2010-12-07 20:09:30 // 3128
Szívesen kipróbálnám, hogy egy kiélvezkedtem magam egy kövér benzinessel időszak után melyik motorfajtánál (benzines/dízel) állapodnék meg - hétköznapi használatú autóm esetén. Úgy értem, akkor ha a pénz nem lenne gond.
Ezt most abszolút komolyan írtam. Nagy vágyam lenne ezt kipróbálni. :)
Ezt most abszolút komolyan írtam. Nagy vágyam lenne ezt kipróbálni. :)
BeeGee2010-12-07 19:59:53 // 3127
Most a nagyvadasak utálni fognak, de a 3.0 V6 nem egy szélvész a 166osban pláne automatával. Nagy a kasztni hozzá. 156 2.5 V6 kéziváltóval jobb referencia lenne :)
atesssz2010-12-07 19:52:13 // 3126
tömör, lényegre törő, ennyi :D
GTVili2010-12-07 19:51:59 // 3125
A 166-os másfél mázsával nehezebb......és mi a helyzet a kéziváltóssal....?
GEORGE2010-12-07 19:47:48 // 3124
De csak azért mert megszólítottál :-)))
Addig amíg a 3.0 V624V aut 200km/h-ig SEMMIT sem tud kezdeni a 2,4 jtd20V 156-al nem érdekel ki honnan "világítja" meg a dolgot.
igen is nagyon jó a 2,4 jtd 20v fogyasztása pedig harmada a előbb említett 166-hoz képest :) pedig a tempót ugyan úgy tudja :-))))
Addig amíg a 3.0 V624V aut 200km/h-ig SEMMIT sem tud kezdeni a 2,4 jtd20V 156-al nem érdekel ki honnan "világítja" meg a dolgot.
igen is nagyon jó a 2,4 jtd 20v fogyasztása pedig harmada a előbb említett 166-hoz képest :) pedig a tempót ugyan úgy tudja :-))))
GTPeti2010-12-07 19:42:01 // 3123
Ezzel nem vagy egyedül. ;)
Jimmi T.2010-12-07 19:11:12 // 3122
Az én élettapasztalatom meg azt nem engedte meg hogy ne legyen egyszer egy high tech benzines autóm a W,Ford,Volvo,Renault dízeljei után.Ha már új modell és új moci mellett döntök.
Putyesz2010-12-07 18:48:56 // 3120
végtelen emelkedő nincs....és azért vannak tartalékok a 6-os váltóban.....:)
én szeretem a benyás alfákat...nagyon....de hát nincs kedvem állandóan tankolni(és hát máshova is tudom tenni azt a lóvét) csak azért hogy szép hangú autóm legyen....:(
én szeretem a benyás alfákat...nagyon....de hát nincs kedvem állandóan tankolni(és hát máshova is tudom tenni azt a lóvét) csak azért hogy szép hangú autóm legyen....:(
SKrisz2010-12-07 18:47:07 // 3119
Jó Jó... de amikor elfogynak az érvek, akkor jön a fogyasztás... :DDD
Putyesz2010-12-07 18:45:33 // 3118
nem versengek én senkivel....csak ugyanannyival megyek emelkedőn meg kanyarban....mint egyenesben:)...mert ugye ilyenkor jönnek ki hogy kinek milyen kormányműve,futóműve,kerekei,agilitása,oldaltartást adó ülései stb. vannak!!!!és hát itt jönnek elő az alfa romeok jótulajdonságai!!!egyébként is, egyenesben szerintem nem kell ész(ugy mint a gyerekcsináláshoz) hogy gyorsan menj....
BeeGee2010-12-07 18:42:36 // 3117
Mondj olyan szívó dízelt, ami lead 200 Le-t és nem nagyobb 2 liternél és lehet akárhány éves. Hogy meg legyen a négy szempont :)
OFF -
egy ideje érlelődik bennem a gondolat, hogy kellene csinálni egy topgear magaslatú tesztet, hogy miért érződik 2x gyorsabbnak a seggre a dízel, miért gyorsabb a benzines fülre. Mondjuk bekötött szemű egyénekkel a csomagtartóban, G mérőkkel és becsapott érzékszervekkel. Sokkal okosabbak nem lennénk, de jó móka lenne :)
OFF -
egy ideje érlelődik bennem a gondolat, hogy kellene csinálni egy topgear magaslatú tesztet, hogy miért érződik 2x gyorsabbnak a seggre a dízel, miért gyorsabb a benzines fülre. Mondjuk bekötött szemű egyénekkel a csomagtartóban, G mérőkkel és becsapott érzékszervekkel. Sokkal okosabbak nem lennénk, de jó móka lenne :)
Putyesz2010-12-07 18:38:30 // 3116
jó-jó persze....de nálam a fogyasztás is számít...szóval lehet hogy lenyom emelkedőn az offos 2.4-es benyás de nagyon kell azt neki pörgetni(gyöngyös környékiek tudják...a szurdokpartra gondolok)....és hát akkor gondolom átmegy torkos borzba és pénztárcafaló üzemmódba!persze van aki leszarja hogy mennyit fogyaszt...de hát nem vagyunk egyformák:)
atesssz2010-12-07 18:29:54 // 3115
***igen, igen, észre vettem később a hibát, de gondoltam, hogy jól fogják érteni, ezért sem javítottam ki a hozzászólást, de akkor most megteszem:D
...szóval ami 6,5 liter benzinnel is beéri :D***
...szóval ami 6,5 liter benzinnel is beéri :D***
Tedi2010-12-07 18:27:27 // 3114
OFF
Olyan benzinest nem tudok mondani sem én, de szerintem senki más sem, ami akármennyi gázolajjal beéri :D
ON
Olyan benzinest nem tudok mondani sem én, de szerintem senki más sem, ami akármennyi gázolajjal beéri :D
ON
atesssz2010-12-07 18:16:02 // 3113
Nagyon kezd elkanyarodni a topik a Giulietta-tól, így hát részemről zárószóként csak az lenne a költői kérdésem a benzinpárti hozzászólóktól, hogy mondjanak egy olyan benzines (akár turbós, akár nem) 96 évjárat körüli autót, amely legalább 125 lovas, közel 300nm-es nyomatékkal rendelkezik, és normál használat mellett (szóval nem mindig van hímes tojás a láb alatt) 6,1-6,5 liter gázolajjal is beéri.
SKrisz2010-12-07 18:09:31 // 3112
Nem oltás OK, de honnan tudod, hogy a benzines mekkora voltamivel összeakadtál? ...és még mindig azt szajkzózom, hogy almát az almához! Ha 2.4 turbo dízel, akkor akadj össze egy 2.4 turbo benzinnel és ha így is csak nézed a tükörben, hogy lemarad, akkor respect... de addig... :D
BeeGee2010-12-07 18:07:03 // 3111
Szerintem is jó dolog a nyomaték. Amíg a GT-t használtam, húzott 400 NM-el azt gondoltam, hogy a jól autózható nyomatékból. G-Mann Brerája volt a referencia, örültem, hogy lépést tudok vele tartani kigyorsításoknál (alapban esélytelen az 1.9 a 2.4 ellen).
Aztán meglett a GTV és mára átértékeltem a fentieket. Bármilyen fokozatban, bármilyen tempónál körbeautózom szegényt. Még 80as poroszkálásnál is, ha csak V-ből indulunk (ilyenkor az alábbi a menetrend: padlónál a Brera picit gondolkozik, GTV nem. Mire a Breraban felépül a nyomás nekem már van 3/4 autóm. Max nyomatékon feljön fej mellé. Ekkor érem el a saját nyomatékcsúcsomat. Neki váltani kell, nekem pedig van még 2500 fordulatom, ami jó pár méter behozhatatlan előnyt jelent) Ahol én 3-ban befordulok, ő egyest kapcsol, és a VI. fokozatom 0 km/h-tól használható.
Igaz, közben nem megyek el egy tankkal 500 km-t sem, de nem is ez volt most a kérdés.
Az a szerencse, hogy az olaszok dízelben is benzinben is jók, én mindkettőt szeretem. De a benzinest nem lehet fogyasztásban, a dízelt pedig teljesítményben összemérni.
Annak ellenére, hogy mindjárt jön George, hogy márpedig lehet :)
Vagy nézzük úgy, hogy a benzines visszavált, mert visszaválthat emelkedőn, Te pedig hiába szeretnéd 4500 felé pörgetni, nem tudod, nem is érdemes. 2.5 benzinnek felül van ereje, 2.4 dízelnek meg alul. Remélem legalábbis, hogy nem az 1.4 szívóbenzinesekkel méred össze magad :)
Aztán meglett a GTV és mára átértékeltem a fentieket. Bármilyen fokozatban, bármilyen tempónál körbeautózom szegényt. Még 80as poroszkálásnál is, ha csak V-ből indulunk (ilyenkor az alábbi a menetrend: padlónál a Brera picit gondolkozik, GTV nem. Mire a Breraban felépül a nyomás nekem már van 3/4 autóm. Max nyomatékon feljön fej mellé. Ekkor érem el a saját nyomatékcsúcsomat. Neki váltani kell, nekem pedig van még 2500 fordulatom, ami jó pár méter behozhatatlan előnyt jelent) Ahol én 3-ban befordulok, ő egyest kapcsol, és a VI. fokozatom 0 km/h-tól használható.
Igaz, közben nem megyek el egy tankkal 500 km-t sem, de nem is ez volt most a kérdés.
Az a szerencse, hogy az olaszok dízelben is benzinben is jók, én mindkettőt szeretem. De a benzinest nem lehet fogyasztásban, a dízelt pedig teljesítményben összemérni.
Annak ellenére, hogy mindjárt jön George, hogy márpedig lehet :)
Vagy nézzük úgy, hogy a benzines visszavált, mert visszaválthat emelkedőn, Te pedig hiába szeretnéd 4500 felé pörgetni, nem tudod, nem is érdemes. 2.5 benzinnek felül van ereje, 2.4 dízelnek meg alul. Remélem legalábbis, hogy nem az 1.4 szívóbenzinesekkel méred össze magad :)