Fórum >> Típusok >> Giulietta

Grando2010-12-02 15:57:31 // 3031
Na szuper! Neked a 14 karátos, Gerionnak meg Saroyan úr csempészautója. Szépen vagyunk! :DDD
Jimmi T.2010-12-02 15:53:21 // 3030
A nevem Gorcsev Iván. Sajna a 14 karátos Alfa Romeo nekem jutott.
bilon2010-12-02 15:08:34 // 3029
a kő lesz, a haska nem zörög :D aranyrúdat meg kizárhatjuk :)
koz2010-12-02 14:57:03 // 3028
Aranyrúd, egy nagy pakk haska, vagy esetleg leesett egy nagy kő a szívedről, és hátragurult. Én ezeket tudom elképzelni.
Grando2010-12-02 14:41:24 // 3027
Tuti a judundun gurulászik ott. Megütötted a főnyereményt! A lökhárítókat nem ártana megvizsgálnod, mert valószínűleg aranyból vannak (feltéve, hogy nem tettek egy kerülőt az autóval Nápoly felé...). :DDD ;)))
Tommi2010-12-02 14:20:30 // 3026
Értem én, csak azért mondtam, hogy hasonló előfordulhat :)))

Amúgy csavarra tippelek.
Gerion2010-12-02 14:11:15 // 3025
Tommi, ez (hang alapján legalábbis) nem egy kicsi, kiesett műanyag pöcök! És nem is szimplán zörög, ciripel, hanem a fel-le nyitás közben jól hallhatón ODÉBBGURUL...!

Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a megoldás, addig, ha nem számít tiltott szerencsejátéknak, Hölgyek-Urak tegyék meg tétjeiket! :) :)
Tommi2010-12-02 13:52:25 // 3024
Az "idegen test" miatt ne aggódj, mi amikor kitoltuk a szalonból a 147-est és elindultunk hazafelé, valami zörgött a csomagtérajtóban :) A hangjából ítélve valami apró műanyag bigyó lehetett, előfordul :)
Gerion2010-12-02 13:45:47 // 3023
Igen, a középkonzolon van egy jól elérhető billenőkapcsoló erre!
Kau2010-12-02 13:41:14 // 3022
Az jó fogyi. És ki lehet kapcsolni a Start-Stop funkciót?
Gerion2010-12-02 13:24:37 // 3021
Hát érzékeny, az fix... :) Szerintem nem hardware-hibás, inkább a software-ét érzem nagyon óvatosnak, talán túl szűkek a működési paramétek tól-ig határértékei... Pl az feltűnt, hogyha dugóban araszolok, ugyanazon körülmények között, ugyanazzal a megállási technikával nem állítja le kétszer egymás után, talán figyeli, hogy két újraindítás között mennyi idő telt el, és bizonyos időn belül nem ismétli? Vagy ennyire érzékeny lenne az akku pillanatnyi töltöttségére....?
Mindegy, a dolog alapvetően működik, és a StartStop működése kényelmes. Jól látható a képernyőn a jelzés, hogy most leállt és nem lefulladt, nagyon egyszerű az újraindulás, abszolút nem érzem akadályozónak. a rendszer létét, és közben spórol is, az csak jó.

Egyébként első fogyasztási adatok: országúton 110-130 körül hajtva a kocsit (amíg nem jött az ónos eső), és kb 30% városban, -1 - 0 fok hideg, 5.7 körül jelezi a fed.computer az átlagfogyasztást.
Kau2010-12-02 10:40:44 // 3020
Köszi. Csodálkoztam is :)))
Kau2010-12-02 10:40:13 // 3019
A Start-Stop rendszeredre egy németautóimádó meg azt mondaná, hogy biztos érintkezési hibás :)
Kau2010-12-02 10:39:23 // 3018
Más bezzeg fizet a plusz szerszámkészletért... :)))
Halesz2010-12-02 10:28:55 // 3017
Fogd fel úgy, hogy az autód egy adventi naptár!:) Első nap találtál egy szerszámot elrejtve. Mi jöhet még? :)

(apróbb garanciális hibákról olvashatsz az én blogomban is, egy ideig azt éreztem, hogy az én autóm nagyon sietve készült el).
Jimmi T.2010-12-02 09:17:21 // 3016
A beépített navis rádiókon nincs programgomb. A normál rádión előre programozhatók az állomások. Mondjuk nekem már egyszer mindet elfelejtette,de viszont nagyon jól szól.
Balázs156SW2010-12-02 08:57:13 // 3015
Garanciális az autó, hozzá ne nyúlj! Remélem ez lesz az első és az utolsó garanciális hibád. Kérdés: Valamelyik tesztben olvastam, hogy nem lehet programozni a rádióját, állomások sorrendje szerint. Igaz ez?
Buksi2010-12-02 03:51:00 // 3014
De igeeeen! :-DD
Nem nyergeltem sehová, az csak egyszeri véletlen volt! :-DD
BFMSE2010-12-01 23:56:03 // 3013
Az első tankolásnál úgyis kiderül, hogy dízel vagy benzines :)
Gerion2010-12-01 23:29:13 // 3012
Napi Giulietta-tapasztalatok:

- a motor és az egész járgány kulturáltsága változatlanul hihetetlen, semmi zaj, semmi vibráció, viszont baromi erős és nagyon ugrik, pedig "csak" normálban van a DNA. Zseniális a gép. Holnap benézek ismét a motortérbe, mi van, ha összecserélték, és a 170Le benzinest adták, nem kevés autót látott egyik barátom kétszer visszakérdezett, hogy ez dízel...??
- a StartStop ma váratlanul működésbe lépett, pedig már kezdtem letenni róla, hogy kimozdul az "unavailable" stádiumból. Most olyan 3-4 megállásból 1-2x lekapcsol. A vezérlése nagyon érzékeny, és néha leállítja, máskor meg nem. Próbálom kitapasztalni, hogy min múlik, de eddig biztos megoldásig nem jutottam. Az újraindítás nagyon simán megy, és semmi kellemetlenséget nem okoz. Kuplungot benyomom, teszem egyesbe, és már nyomhatom is a gázt, mert a motort közben bepöccent.

- Ami viszont fekete pont, bár inkább (remélem) csak a bosszúság és az olaszos összeszerelés kategória: akár hiszitek, akár nem, a csomagtartófedélben szerintem benne felejtettek egy szerszámot a gyárban! Nyitom a csomagtartófedelet, emelkedik, és közben valami zörögve guruló hangot ad. Először nem is tudtam, honnan jön, de az ötödik fel-éle nyitáskor már nem volt kérdés, magában az ajtóban csúszik-gurul valami előre-hátra!!! :( :( Hang alapján elég méretes és súlyos valami lehet, tippem egy csavarhúzó, villáskulcs, vagy valami hasonló kaliberű dolog. A lámpák, a zár rendben működnek, szerintem nem azokról vált le valami, hanem "idegen test", ahogy az orvosi szakzsargonban mondják....... :( :( :( Nesze neked minőségi munka.... :( Nem tudom, merjem-e önerőből lebontani a hátsó műanyagpanelt, vagy inkább a garancia kapcsán vigyem vissza? Ha mégis műszaki hiba, és valami levált alkatrész, nehogy az én lecsavarozásomra fogják, mint okot.... Ti leszednétek....?


(OFF: amilyen a formám, "idegen test" nem először lenne egy autómban. A Volvomat hoztam el vagy két éve a kötelező szervizről a nyíregyházi szalonból, olajcsere és a többi. Kb két hétig semmi baj, majd egy nap hirtelen éktelen csörömpölő hang jön hirtelen menet közben a hátsó futómű felől. Azonnal megálltam, alánéztem, látom, valami fémrúd lelóg a kocsiról és az zörög a betonon. Ott helyben nem értem el. Nem messze volt a házunktól, csigalassan hazakúsztam vele, közben végig zörög. Menet közben a legvadabb hibalehetőségek, és többszázezres számlák cikáztak a fejemben. Otthon sikerült a ház előtt az útpadkával úgy parkolnom, hogy alá tudtam feküdni a kocsinak. És itt jött a döbbenet: a hátsó tengelyre rá volt akadva egy olajszűrő lecsavaró szerszám, gondolom, ott lett felejtve rátéve valamire, mostanra rázódott le, és félig felakadva elkezdett zörögni....)
TSiga ( I am the TSIG)2010-12-01 20:23:06 // 3011
Tulajdon képpen rá mehetne az AR a második helyre, hiszen a legjobb európai autó lett. A legjobb teljes értékű autó.
Majd lesz májusban az Év Motorja válaszás is. Ott azért szurkolhatunk a 1.8-as 235LE-s motornak. Bár idén a legjobb új motor a Fiat 1.4 Multiair volt.
Kócosw2010-12-01 20:06:05 // 3010
az egyetlen valamire valo hybrid a Toyota Prius...
a többi csak kamilla...
ennyi...
Kazes☻2010-12-01 19:36:44 // 3009
Nem iiis! Különben is Te már átnyergeltél egy másfajta vadászatra, nem?! :DDD
vm2010-12-01 19:12:36 // 3008
A hibrid technológia ma még parasztvakítás.
A tisztán elektromos autó még nagyon-nagyon sokáig az lesz.
A Giu egy elérhető, első vonalas technológia.
A választás meg marketing, amiről tudjuk, hogy mi...
Buksi2010-12-01 19:11:17 // 3007
Kárörvendő! :-D
Kazes☻2010-12-01 19:10:26 // 3006
Hihihihihiiiii! :DDD



Grat én is! :)
Buksi2010-12-01 19:05:13 // 3005
Gratula! ;-))
Erről most lemaradtam! :-))
Satti2010-12-01 17:58:44 // 3004
Egy hibrid autót még megértettem volna az első helyen, de egy tisztán elektromos autó, még normálisan a mai világban használhatatlan, vagy csak a városban és környékén. A Nissan Leaf pl. max. 160 km-t tud megtenni egy töltéssel, tehát Szegedről épp eljutnék vele BP határáig és ott töltögethetném 8 órán keresztül, mire újra elindulhatnék vele. Ez manapság még nem egy jó megoldás. Az már csak mellékes, hogy marha ronda is.
GT Ɨ|ѯ2010-12-01 16:55:35 // 3003
Grat a K-hoz!:-)
Kau2010-12-01 14:11:26 // 3002
Pont ezért lett volna jó megnyerni. Annak idején a 156-ost is mennyire reklámozták, hogy az év autója meg ilyenek. Fogyott is belőle rendesen.
Vannak akiket lehet ilyenekkel befolyásolni, egyébként pedig nem is gondolkozik Alfában. Főleg az idősebb és pénzes generációra gondolok.
Kau2010-12-01 14:08:42 // 3001
Csak az a jó román összeszerelés... Meg lehet nézni ezeket a Daciákat 5 év múlva. Bár a 4x4-es terepjárónak még ennyi időt se saccolok.
Kau2010-12-01 14:05:07 // 3000
3K! :)

Jimmi T.2010-12-01 08:25:43 // 2999
Azt én se vágom hogy miért ők de nekem most nem ez a kérdés.Az írott sajtóban a mai napig megjelent Giuliettás beharangozók illetve tesztekben miért a Surányi írása volt a legpozitívabb? A kevés gyengéje mellett vastagon kiemelte az "unikális motort",a belsőt a váltót stb. Az meg hogy nem nyert a Giu na és.Attól még szép használható autó és tapasztalatból mondom, vonzza a tekinteteket.
Kócosw2010-11-30 19:51:59 // 2998
ugy ahogy mondod...
remelem utoleri a sors,es a legjobb auto amiben ülhet a romaniaban gyärtott papirjaguär (Dacia Logan) lesz....
Kócosw2010-11-30 19:49:06 // 2997
mer az a kacat tökeletes? tegye män a Giulietta melle azt az egkek rettenetet ,es sirjanak a kihozott eredmenyük lättän...persze ha egy csep szeperzekük van...
jah most marha menö mert "nagyonzöld" auto ugyebär..ezert +200 pont järt igy kapott pärral többet mint a Giulietta...
Balázs156SW2010-11-30 18:15:05 // 2996
Nem a lényeget fogod. Az a kérdés számomra, hogy miért ez a két ember szavaz már évek óta? Mit tettek ezért, hogy pont ők ketten, és meddig fognak ők szavazni? Nincs más autós újságíró az országban, vagy ők doktoráltak autós újságírásból, vagy a parlamenti demokrácia szavazta be őket, vagy mi a fene, hogy ők és csak ők már évek óta.
ystuc2010-11-30 17:00:38 // 2995
:-D
Tibe2010-11-30 16:37:53 // 2994
Ha tudod hol kapható bambi, szólj mindenképp! Megkóstolnám! :) De viccen kívül.
Tedi2010-11-30 16:33:00 // 2993
Ennyi...

meg egy bambi :)
Gerion2010-11-30 16:26:38 // 2992
Az "Év autója" díj igazából úgyis a kereskedésekben dől el. Ha a Giulietta révén az Alfa előbbre tud lépni, akkor nyerő a típus, ha nem, akkor úgyis mindegy, hányadik a szavazáson.
Tedi2010-11-30 16:11:01 // 2991
Ez az egész szavazás csak PR, és ezt nem azért mondom, mert savanyú a szőlő. Akkor is ezt mondanám, ha a Giu nyert volna. Nem a reprezentativitáról szól ez az egész, nem is azért találták ki. A megvehető szakújságírók véleménye tükröződik.
Gerion2010-11-30 15:52:41 // 2990
Ez az egész szavazás nem túl reprezentatív. Ezek az emberek kizárólag saját magukat képviselték, és nem az országot. Ha 30 másik ember megy oda, lehet, egész más a végeredmény. A Fiat Tipo 1989-ben az év autója lett, pedig hát....

Az Alfa anyacégnél a labda, tudnak-e ezzel az abszolútban ezüst, utcai autóban arannyal mit kezdeni marketing vonalon. Félek azonban, most annyira leköti a Fiatot a Chrysleres kaland, hogy nem lesz pénz agresszív marketingre, és nem fogják tudni eladásokra váltani se az eredményt, se a Giuliettát, mint ígéretes típust.
WarbiRunner (Gyuri)2010-11-30 15:51:39 // 2989
Ja, valami autóipari mérnök volt, a kínai VW váltógyárba ment előadást tartani..
WarbiRunner (Gyuri)2010-11-30 15:46:07 // 2988
A repülőn mögöttem utazott egy német mérnök, és a ferdeszemű kolleginával pont erről dumáltak. Vicces volt a dolog. A német mérnök nagy komolyan előadta, hogy az elektromos autók még néhány évtized múlva lesznek csak alternatívák, az energiatárolás kapacitási gondjai miatt hatótávjuk, és felszereltségük sem jó.stb stb...legelőször az elektromos meghajtású kerékpárok frontján várnak áttörést.
Na itt volt egy kis csend, aztán a kollegina megszólalt: electric cycle is quite common in China :-)) És tényleg, milliók járnak vele...és erről a német mérnök nem tud??
Mindenesetre azt le lehetett szűrni, hogy ezt az elektromos autót még senki nem gondolja komolyan...És így nézve a mostani év autója első hely is egy kötelező formaság volt a környezettudatosság oltárán. Szóval nyugodtan értelmezhetjük úgy, hogy a Giulietta lett az év autója :-)
mesa2010-11-30 14:00:39 // 2987
Mondtam előtte, hogy magyar szavazatokra ne nagyon számítsunk.
Ehhez képest mind a ketten toltak a Giuliettára pontot. Ez is valami! Lassan csak leküzdik a szarolasz beidegződéseket ...
GEORGE2010-11-30 13:42:19 // 2986
Miért azok szavazzanak akik szerelmesek az olaszba?? az nem lenne elfogultság?
ha eddig a szavazók olasz "ellenesek" voltak akkor még jobban örülhetnek az Olaszok, hogy rengeteg modelljük év autója lett.
Balázs156SW2010-11-30 13:37:12 // 2985
Nem értem, miért mindig ugyanazok a személyek pontoznak. Surányi, aki nem szerelmese az olasz autóknak már hosszú évek óta szavazgat. Gajdost nem figyeltem, de gondolom ő sem most van először. Jövőre, azután, és húsz (50) év múlva is ők fognak szavazni?
Giorgio2010-11-30 13:03:36 // 2984
A déli pörgös "dolcsevitás" népek nagyra értékelték az Alfát, míg az északi felvilágosult természetimádók a Nissant tették előrébb. Ezért is történt, hogy a Nissan 9 db 0-s értékéből 5 db olasz névhez köthető. (Carlo Cavicchi, Diego Eramo, Alessandro Ferrari, Massimo Nascimbene, Sergio Piccione)
Kazes☻2010-11-30 13:02:44 // 2983
Ja. :)
"Az általunk kipróbált, normálisan felszerelt, semmi különleges extrát nem tartalmazó 4x4-es dízel kivitel 4,5 milliós ára azonban már nem annyira csábító. Fél milliót hozzátesz az ember, és vehet egy Nissan Qashqait, az pedig már egy egészen más kávéház."
innen
Tibe2010-11-30 12:56:44 // 2982
Na de miért? Mert már semmi köze a "régi" Dáciához, mindent más autógyáraktól kap ő csak a nevet adja hozzá.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak