Piritu - 1.000.0002011-01-22 19:44:44 // 3610
Nem veszem magamra :-)
Somez2011-01-22 19:44:22 // 3609
Erről az a véleményen, hogy a cikk szerzője direkt le akarja járatni a Giuliettát.
Gerion2011-01-22 19:44:08 // 3608
Miután a szalonban azzal adták át a kocsit, hogy a Blue&Me nem tud magyarul, így az sms felolvasással mint esetleges lehetőséggel nem is foglalkoztam.Valszeg elég bizarr lenne, ahogy erős külföldi akcentussal küzd a magyar nyelvű üzenetekkel.... :)
De lehet, hogy tévedek, holnap majd megnézem élesben, hogy megy ez a Giuliettánál.
De lehet, hogy tévedek, holnap majd megnézem élesben, hogy megy ez a Giuliettánál.
Piritu - 1.000.0002011-01-22 19:42:37 // 3607
Gerion2011-01-22 19:37:39 // 3606
kb 20 éve lett nagy marketinges divat a cw érték (pl Opel Calibra nagy PR- aduja a 0.26-os érték volt), akkor az aerodinamika kezdte a kocsikat uniformizálni. Érdekes módon a cw-zés már rég leállt a sajtóban, jött viszont az egyre szigorodó törésteszt, és a most divatos gyalogosvédelem miatt az összes kocsi orra kezd csapott, lapos lenni és veszteni az egyediséget. A Giulietta kiemelkedően jó töréstesztet hozott, ez az ára. Szerintem ma minden márka fórumain a régi szép időket sírják. Én nem sírom vissza a régi szép időket, nem szeretnék olyan kocsit, amit minden hétvégén szerelni, karbantartani, gyújtásbeállítani, zsírozni, mittomén stb, kell. A Giulietta kiváló és szép autó. A formára meg annyit, hogy 15 éve csak új autóim vannak, elég sűrűn cserélgetve, de egyiknél sem kaptam még annyi dícséretet vagy finom irigységet, mint a Giulietta esetében.
A sok háttérből maciarcozó, buta arcozó meg egyéb fikázó is szívesen ülne egy ilyen 170 lovas maciarcban, csak éppen túl sok guriga kéne hozzá a szalonban. Így marad a fikázás, mer az ócsóbó megvan. (akinek nem inge, ne vegye magára!)
A sok háttérből maciarcozó, buta arcozó meg egyéb fikázó is szívesen ülne egy ilyen 170 lovas maciarcban, csak éppen túl sok guriga kéne hozzá a szalonban. Így marad a fikázás, mer az ócsóbó megvan. (akinek nem inge, ne vegye magára!)
Ojsika2011-01-22 18:39:05 // 3605
Kristyon!
Nekem se jelzi ki, ha sms-t kapok:( De nincsvalahol egy lista, hogy milyen telefonok tudják? Köszi!
Nekem se jelzi ki, ha sms-t kapok:( De nincsvalahol egy lista, hogy milyen telefonok tudják? Köszi!
.......................2011-01-22 18:37:01 // 3604
"Nincs benne egy normális motor"
..1.8 Tbi 0-100 6,8s
..2,0 multijet fogyasztás 4,9/100
szerintem csak ebben vannak normális motorok!
..1.8 Tbi 0-100 6,8s
..2,0 multijet fogyasztás 4,9/100
szerintem csak ebben vannak normális motorok!
Kristyon2011-01-22 18:17:36 // 3603
Hali!
Lehet a telefonod nem tudja ezt a funkciót...
Ugyan nincsen Giuliettám, viszont BT magnó van az autómban, frankón komunikál is a telefonommal zenét is játszik róla és a telefonálás is frankón megoldható rajta keresztül, viszont az SMS-t ha kapok még csak nem is jelzi ha az LG-kp500 telefon van nálam, azt hittem hogy valami gáz van a magnóval, viszont amikor az Sericsson w300i van nálam ott ki is jelzi, hogy kaptam SMS-t és a kijelzőn akár el is tudom olvasni a kapott üzeneteket, sőt még a régebben kapott üziket is ki tudom keresni és a magnón keresztül el tudom olvasni. azért fel nem olvassa az üzeneteket sajna.
Lehet a telefonod nem tudja ezt a funkciót...
Ugyan nincsen Giuliettám, viszont BT magnó van az autómban, frankón komunikál is a telefonommal zenét is játszik róla és a telefonálás is frankón megoldható rajta keresztül, viszont az SMS-t ha kapok még csak nem is jelzi ha az LG-kp500 telefon van nálam, azt hittem hogy valami gáz van a magnóval, viszont amikor az Sericsson w300i van nálam ott ki is jelzi, hogy kaptam SMS-t és a kijelzőn akár el is tudom olvasni a kapott üzeneteket, sőt még a régebben kapott üziket is ki tudom keresni és a magnón keresztül el tudom olvasni. azért fel nem olvassa az üzeneteket sajna.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-22 18:02:14 // 3602
az maciarc :) nekem biztos nem lesz ...teljesen beleolvad a mostani trendbe semmi egyediség....
Kazes☻2011-01-22 17:52:14 // 3601
Na, ezt pl. én sosem értette. Miért kellene egy Alfának agresszív pacek? Sosem volt az igazán, leszámítva persze a Brera vonalat. :)
Nekem tetszik nagyon is, akárcsak a régi Alfák. :)
Nekem tetszik nagyon is, akárcsak a régi Alfák. :)
Jimmi T.2011-01-22 17:41:54 // 3600
Egyetértek . De el kell ismerned a "mangalica" szalonnája viszont egészséges :-).
Más. A Giu itt az Amore-n is kapja a magáét.Juliska, maci arc, buta arc, nem is igazi Alfa, nincs benne egy normális motor, nem kéne, nem agresszív,tovább nem sorolom .Giulietta.
Nekünk, újoncoknak viszont jó lesz.
Más. A Giu itt az Amore-n is kapja a magáét.Juliska, maci arc, buta arc, nem is igazi Alfa, nincs benne egy normális motor, nem kéne, nem agresszív,tovább nem sorolom .Giulietta.
Nekünk, újoncoknak viszont jó lesz.
Ojsika2011-01-22 17:28:47 // 3599
Sziasztok!!
Nem tudna valaki segíteni a Blue $ Me rendszerben?? Hogy lehet beállítani, hogy felolvassa az smst? Vagyis h kijelezze?? Köszi előre is a segítséget!!
Nem tudna valaki segíteni a Blue $ Me rendszerben?? Hogy lehet beállítani, hogy felolvassa az smst? Vagyis h kijelezze?? Köszi előre is a segítséget!!
Kazes☻2011-01-22 16:32:15 // 3598
Biztos, mert eléggé nézett műsor és legalább így képernyőre kerül. Persze továbbra is egyetértek azzal, hogy akkor legalább jobb kocsit adnának ki. Karottáék már nincsenek képernyőn, pedig én is jobban szerettem a Totalcart. :)
Kazes☻2011-01-22 16:28:52 // 3597
Mehet, támogatom! :)))
Gerion2011-01-22 14:42:51 // 3595
Oké, de a vezérképviselet meg akkor minek ad autót egy olyan fasznak, aki úgyis csak lehúzza...? Egyáltalán minek állnak vele szóba? Adják a kocsikat olyannak, aki 1. vigyáz rá úgy ahogy, 2. legalább előre tudottan nem fikázza a porba.
Tom122011-01-22 14:37:51 // 3594
Először úgy voltam vele, hogy direktben neki írom meg...:-DD
GT Ɨ|ѯ2011-01-22 14:36:52 // 3593
Ezt elolvashatná a gyulaigyerek....
Tom122011-01-22 14:12:10 // 3592
...hogy csúsztat, meg hiszti?
Ezek túl enyhe és elnéző kifejezések ahhoz képest, amit ez a Gyulai gyerek művel konkrétan az Alfákkal kapcsolatban. Az inkább egy tudatos, alattomos "destrukció", amit az esetleges leendő vásárlók tudatalattijába ültet szisztematikusan /már a bevezetőben jött az első nyílvessző - "szeszélyes"/. Ma pl. a gyomorémelygésemet /ami akkor jelentkezik, ha ezt a flegma mangalica fejűt meglátom a képernyőn/ leküzdve újra megnéztem az autómániát és érdekes, hogy a kombi Volvóval kapcsolatban - annak ellenére, hogy 163 LE-s, 9,4 alatt van 100-on és több, mint 1,6 tonna - kiemelte, hogy mennyire dinamikus.:-) A kis csomagtartót /a Nissan Micra esetében is/ úgy adta elő, hogy "nem éppen a kategória legnagyobbja, de nagyon jól pakolható". Ugye, mennyire más a hatás ilyen csomagolásban? Ja, de a "lötyögő" kézifékkart nem lehetett volna pl. úgy prezentálni, hogy az előszériás tesztautónkat már nyúzta boldog - boldogtalan, így nem csoda, hogy szétrángatták a kéziféket, ami több, mint valószínű, hogy egyedi jelenség - ha egyáltalán említésre méltó lett volna, ellentétben más elismerésre méltó tényekkel, amiket "véletlenűl" meg sem említett.
Egyébként, szerencsére nekem nem mérvadó, hogy egy olasz autókat elvből lenéző köcsög hogy tesz be úgy "szamurájosan" 5 - 6 perc alatt egy új modellnek, de sajnos, sokan vannak, akik isszák a szavait, mert, hát ő a "szakember". ...és ő ennek nagyon is tudatában van.:-/
Miért van az, hogy német, olasz, angol, holland, szlovák, vagy akár ukrán tesztekben sem nevezik levezetésképpen /kegyelemdöfés/ bibircsókos orrú, zsíros hajú "luvnyának" a Giuliettát, sőt ! /mentségére legyen mondva, hogy az azért megtisztelő, hogy a Giuliettáról egyenes vonalon a barátnőjére asszociált ;-D/
Ami meg egy igazi tesztet illet, szerintem úgy néz ki, mint pl. az olaszoknál a Nuvolari-n /autós, műholdas csatorna/, ami legalább 30 percen keresztül, részletesen foglalkozik egy - egy típussal /részletesen/ és a végén a nézőre hagyja a döntést, nem próbálja ilyen - olyan irányban befolyásolni, akár egy Daciaról, Seatról, Porscheról, vagy Ferrariról legyen is szó.
Szereti ez az ember egyáltalán az autókat, vagy csak a pénz beszél elv vezérli? Komolyan mondom, úgy áll sok esetben a tesztekhez /főleg, ha olasz márkáról van szó/, mintha valami kékvérű ivadék lenne és világ életében csak Bentley-vel, meg Rolls-al vonszolták volna a seggét. A végeredmény meg általában nem egy reális kép, hanem egy torz karikatúra... Áááá, de nem is folytatom... :-/
Szerintem Balázskának /pár kollégájával karöltve/ ideje lenne Palikkal /inkább hallgatnám az ő kitöréseit a F1 futamok alkalmával, mert azok legalább szívből jönnek :-)/ cserélnie, de nem "retour jegyere" fizetnék be nekik.;-)
Ezek túl enyhe és elnéző kifejezések ahhoz képest, amit ez a Gyulai gyerek művel konkrétan az Alfákkal kapcsolatban. Az inkább egy tudatos, alattomos "destrukció", amit az esetleges leendő vásárlók tudatalattijába ültet szisztematikusan /már a bevezetőben jött az első nyílvessző - "szeszélyes"/. Ma pl. a gyomorémelygésemet /ami akkor jelentkezik, ha ezt a flegma mangalica fejűt meglátom a képernyőn/ leküzdve újra megnéztem az autómániát és érdekes, hogy a kombi Volvóval kapcsolatban - annak ellenére, hogy 163 LE-s, 9,4 alatt van 100-on és több, mint 1,6 tonna - kiemelte, hogy mennyire dinamikus.:-) A kis csomagtartót /a Nissan Micra esetében is/ úgy adta elő, hogy "nem éppen a kategória legnagyobbja, de nagyon jól pakolható". Ugye, mennyire más a hatás ilyen csomagolásban? Ja, de a "lötyögő" kézifékkart nem lehetett volna pl. úgy prezentálni, hogy az előszériás tesztautónkat már nyúzta boldog - boldogtalan, így nem csoda, hogy szétrángatták a kéziféket, ami több, mint valószínű, hogy egyedi jelenség - ha egyáltalán említésre méltó lett volna, ellentétben más elismerésre méltó tényekkel, amiket "véletlenűl" meg sem említett.
Egyébként, szerencsére nekem nem mérvadó, hogy egy olasz autókat elvből lenéző köcsög hogy tesz be úgy "szamurájosan" 5 - 6 perc alatt egy új modellnek, de sajnos, sokan vannak, akik isszák a szavait, mert, hát ő a "szakember". ...és ő ennek nagyon is tudatában van.:-/
Miért van az, hogy német, olasz, angol, holland, szlovák, vagy akár ukrán tesztekben sem nevezik levezetésképpen /kegyelemdöfés/ bibircsókos orrú, zsíros hajú "luvnyának" a Giuliettát, sőt ! /mentségére legyen mondva, hogy az azért megtisztelő, hogy a Giuliettáról egyenes vonalon a barátnőjére asszociált ;-D/
Ami meg egy igazi tesztet illet, szerintem úgy néz ki, mint pl. az olaszoknál a Nuvolari-n /autós, műholdas csatorna/, ami legalább 30 percen keresztül, részletesen foglalkozik egy - egy típussal /részletesen/ és a végén a nézőre hagyja a döntést, nem próbálja ilyen - olyan irányban befolyásolni, akár egy Daciaról, Seatról, Porscheról, vagy Ferrariról legyen is szó.
Szereti ez az ember egyáltalán az autókat, vagy csak a pénz beszél elv vezérli? Komolyan mondom, úgy áll sok esetben a tesztekhez /főleg, ha olasz márkáról van szó/, mintha valami kékvérű ivadék lenne és világ életében csak Bentley-vel, meg Rolls-al vonszolták volna a seggét. A végeredmény meg általában nem egy reális kép, hanem egy torz karikatúra... Áááá, de nem is folytatom... :-/
Szerintem Balázskának /pár kollégájával karöltve/ ideje lenne Palikkal /inkább hallgatnám az ő kitöréseit a F1 futamok alkalmával, mert azok legalább szívből jönnek :-)/ cserélnie, de nem "retour jegyere" fizetnék be nekik.;-)
GEORGE2011-01-22 14:09:11 // 3591
A baj csak annyi, hogy folyamatosan húzzák le a tudatlanoknak ezen hisztikkel az összes Olasz autót. :-(
Gerion2011-01-21 23:02:44 // 3590
4500 körül a miénk még rendben van. Az orra nem nyikorog, lehet, a nehezebb dízel motor is az oka? Hátulról sem jön zaj, pláne nem a futóműből. Igaz, az enyém PIROS... :)
Annyit dícséritek a Bogit, hogy ha jön majd a Giulia, és még mindig Alfa-pirosban látom a világot, én is vele próbálok majd egyezkedni... :)
Annyit dícséritek a Bogit, hogy ha jön majd a Giulia, és még mindig Alfa-pirosban látom a világot, én is vele próbálok majd egyezkedni... :)
Gerion2011-01-21 22:57:33 // 3589
Nem az autó miatt lesz valaki koszos, hanem az esős idő miatt. Ha meg hétágról süt a nap és mégis koszos leszel, az annak a biztos jele, hogy sűrűbben kéne kocsit mosni. :)
Az újságíró ott csúsztat nem is keveset, hogy azt sugallja, csak a minden kosz forrása Alfa emblémával lehet nyitni az ajtót. Pedig ott van a távirányító is, tiszta, és sokkal egyszerűbb a használata. Ezután 1 ujjal alulról fellököd az ajtót a magasba, és kész, lehet pakolni. Az ajtó belső műanyag panelén van kéznek fogóhely kialakítva, tehát nem is kell végig kívül fogni. Amúgy más hasonló formai kialakítású márkáknál is ez a helyzet.
Felesleges a firkász-hiszti. :)
Az újságíró ott csúsztat nem is keveset, hogy azt sugallja, csak a minden kosz forrása Alfa emblémával lehet nyitni az ajtót. Pedig ott van a távirányító is, tiszta, és sokkal egyszerűbb a használata. Ezután 1 ujjal alulról fellököd az ajtót a magasba, és kész, lehet pakolni. Az ajtó belső műanyag panelén van kéznek fogóhely kialakítva, tehát nem is kell végig kívül fogni. Amúgy más hasonló formai kialakítású márkáknál is ez a helyzet.
Felesleges a firkász-hiszti. :)
GEORGE2011-01-21 21:33:45 // 3588
Elfogadom, hogy ha szart kapnak azt meg kell írni.
De mi a véleményed arról, hogy a G csomagtartója nyílik távirányítóval is, ergo nem kell hozzáérni a koszos emblémához.
Továbbá, hogy lehet egy ajtónyitástól talptól fejbúbig összekoszolódni???
Minek kellett ilyen brutálisan felnagyítani, hogy koszos lett 3 ujja????
De mi a véleményed arról, hogy a G csomagtartója nyílik távirányítóval is, ergo nem kell hozzáérni a koszos emblémához.
Továbbá, hogy lehet egy ajtónyitástól talptól fejbúbig összekoszolódni???
Minek kellett ilyen brutálisan felnagyítani, hogy koszos lett 3 ujja????
pe-Ti2011-01-21 19:50:06 // 3587
Üdv!
Ha a FAM-nál mindenki csak fele olyan lelkes lenne mint Bogi már rég nem itt tartana a márkánk ez a lány egy Angyal mint már oly sokszor mondtam sajnálhatja aki nem ismeri!
Sokat beszéltem Vele nagyon nem könnyű a dolga viszont szívét-lelkét beleadja ami nem kis dolog! Én is Tőle vettem életem első új Alfáját és vagyunk egy páran itt az Amorén is a "többiekről" nem is beszélve:-))))))))))))))))))) Ennek a lánynak nagyon sokat köszönhet az Alfa megkockáztatom Nélküle már leengedhették volna a rolót!
A tesztekhez csak annyit, hogy az enyémbe 2500 km van de a lötyögő kézifékkart kivéve sajnos hasonló gondok jelentkeztek nálam is: az eleje nyikorog a fekvőrendőrön a hátsó ajtó felől nyiszorgás hallatszik a hátsó futóműből kopogás jön egyébként az autó fantasztikus ilyen drága benzinből is képes vagyok egy 20 km-es + kanyart menni csak úgy élvezetből a hibáit meg remélem orvosolják az első 3000-es olajcsere alkalmával:-)))))) Úgy tűnik a fehér Giuk kikerülték a minőségellenőrzést a gyárban:-(((((
Ha a FAM-nál mindenki csak fele olyan lelkes lenne mint Bogi már rég nem itt tartana a márkánk ez a lány egy Angyal mint már oly sokszor mondtam sajnálhatja aki nem ismeri!
Sokat beszéltem Vele nagyon nem könnyű a dolga viszont szívét-lelkét beleadja ami nem kis dolog! Én is Tőle vettem életem első új Alfáját és vagyunk egy páran itt az Amorén is a "többiekről" nem is beszélve:-))))))))))))))))))) Ennek a lánynak nagyon sokat köszönhet az Alfa megkockáztatom Nélküle már leengedhették volna a rolót!
A tesztekhez csak annyit, hogy az enyémbe 2500 km van de a lötyögő kézifékkart kivéve sajnos hasonló gondok jelentkeztek nálam is: az eleje nyikorog a fekvőrendőrön a hátsó ajtó felől nyiszorgás hallatszik a hátsó futóműből kopogás jön egyébként az autó fantasztikus ilyen drága benzinből is képes vagyok egy 20 km-es + kanyart menni csak úgy élvezetből a hibáit meg remélem orvosolják az első 3000-es olajcsere alkalmával:-)))))) Úgy tűnik a fehér Giuk kikerülték a minőségellenőrzést a gyárban:-(((((
Jimmi T.2011-01-21 16:28:33 // 3586
Én azért jelentkezem mert egyetértek. A kezdő hozzászólásoddal és ezzel is.
Az első megrendelés Giu-ra azt hiszem tőlem ment el e-mailben. Előzménye: telefon és mail a FAM-tól hogy miért csúszik a tesztvezetés. Meghívó Komáromba a bemutatóra. Tesztvezetés Polgáron egy akkor még elöl rendszám nélküli fehér Giu-n. Árajánlat . Júniusi megrendelés után egy-két heten belül visszaigazolás a várható szept. 24-i gyártásról. Szeptember 27-én telefon hogy megvan csak a beszállításra várunk. Budaörs a Kánaán. Október 19 az átvétel örömteli pillanatai. Aki az egészet rendezte egy Alfa fanatikus a FAM-tól. Közben minden napom azzal kezdődött hogy a You T-n megnézem Uma-t és a Giu-t.
Egy ismeretlen arc vagyok az ország egyik legkeletibb városából. Mégis minden klappolt.
Vettem egy Alfát . Nem olvastam előtte ezeket az internetes "újságírókat",azóta sem. Olvastam az Amoret,regisztráltam az alfagiulietta.com-ra és vártam.
Vettem egy Alfát Bo-tól. Köszönöm!
Az első megrendelés Giu-ra azt hiszem tőlem ment el e-mailben. Előzménye: telefon és mail a FAM-tól hogy miért csúszik a tesztvezetés. Meghívó Komáromba a bemutatóra. Tesztvezetés Polgáron egy akkor még elöl rendszám nélküli fehér Giu-n. Árajánlat . Júniusi megrendelés után egy-két heten belül visszaigazolás a várható szept. 24-i gyártásról. Szeptember 27-én telefon hogy megvan csak a beszállításra várunk. Budaörs a Kánaán. Október 19 az átvétel örömteli pillanatai. Aki az egészet rendezte egy Alfa fanatikus a FAM-tól. Közben minden napom azzal kezdődött hogy a You T-n megnézem Uma-t és a Giu-t.
Egy ismeretlen arc vagyok az ország egyik legkeletibb városából. Mégis minden klappolt.
Vettem egy Alfát . Nem olvastam előtte ezeket az internetes "újságírókat",azóta sem. Olvastam az Amoret,regisztráltam az alfagiulietta.com-ra és vártam.
Vettem egy Alfát Bo-tól. Köszönöm!
Belga2011-01-21 08:43:25 // 3585
Ha nincs pénz - merugye a dealer rezsióradíját ismerjük és megértjük ha annyi nincs - akkor irány az amore szervíz topikja és keresni egy lelkes és hozzáértő privát szakit, majd ő megfaragja a vasat a következő tesztre. :)
Somez2011-01-21 07:48:34 // 3584
Bár nem tudom Boginak mi a munkaköre, de gyanítom, hogy ez nem szerepel benne.
Egyébként a sztoriban tényleg nem az újságírók a hunyók. Jó kocsit kell nekik adni. Sok gyártó még az utcai verziónál is jobbat ad, extra zajelnyelőkkel meg extra lóerőkkel. A Fiat ezzel szemben nemhogy extra cuccokkal próbálná megvezetni őket, hanem még a normálnál is rosszabbat ad. Itt van a hiba, nem máshol.
Egyébként a sztoriban tényleg nem az újságírók a hunyók. Jó kocsit kell nekik adni. Sok gyártó még az utcai verziónál is jobbat ad, extra zajelnyelőkkel meg extra lóerőkkel. A Fiat ezzel szemben nemhogy extra cuccokkal próbálná megvezetni őket, hanem még a normálnál is rosszabbat ad. Itt van a hiba, nem máshol.
GT Ɨ|ѯ2011-01-21 07:26:31 // 3583
A heti postádra gondoltam:-)
Gerion2011-01-20 21:51:13 // 3582
Tommi, a Bogi nagyon jó, fotón legalábbis mindenképpen! :) ) Személyesen sajnos nem ismerem. De hát az egy fecske, meg a nyár.... De tegyük próbára! Bogi, ha itt vagy és olvasod, az első próbatétel:
Javíttasd meg az LSF-405-öt! Vagy még jobb, vonasd ki a forgalomból. Vagy ha ez nem megy, ebédszünetben telefonálj be elváltoztatott hangon, hogy a SOK tesztautójuk egyikében bomba van elhelyezve, hátha a tűzszerészek megsemmisítik ezt a roncsot. Ha ez sem megy, akkor telefon a rendőrségnek, hogy az Alfa cég EGYIK tesztautójában ismeretlen eredetű fehér por, drog lehet, és olyan sok, hogy az autó is fehér tőle. Ezután talán lefoglalják bűnjelnek, és hátha közben megjelenhet pár normális teszt is. :)
Javíttasd meg az LSF-405-öt! Vagy még jobb, vonasd ki a forgalomból. Vagy ha ez nem megy, ebédszünetben telefonálj be elváltoztatott hangon, hogy a SOK tesztautójuk egyikében bomba van elhelyezve, hátha a tűzszerészek megsemmisítik ezt a roncsot. Ha ez sem megy, akkor telefon a rendőrségnek, hogy az Alfa cég EGYIK tesztautójában ismeretlen eredetű fehér por, drog lehet, és olyan sok, hogy az autó is fehér tőle. Ezután talán lefoglalják bűnjelnek, és hátha közben megjelenhet pár normális teszt is. :)
Tommi2011-01-20 21:18:46 // 3581
Gyerekek, nagyon egyszerű :)
Az Amore tagjai közül többen is Alfa értékesítéssel foglalkoznak, úgymond "tűzközelben" vannak. Lehet velük beszélni...
Egyébként jelentkezzen, aki másképpen gondolja, de szerintem Boginál lelkesebb ember nem nagyon van ma a FAM-nál. Tudom, hogy ő egyedül kevés, de amit tud, azt megteszi és ezt itt szerintem többen is tanúsíthatják, akik már vettek tőle autót.
Az Amore tagjai közül többen is Alfa értékesítéssel foglalkoznak, úgymond "tűzközelben" vannak. Lehet velük beszélni...
Egyébként jelentkezzen, aki másképpen gondolja, de szerintem Boginál lelkesebb ember nem nagyon van ma a FAM-nál. Tudom, hogy ő egyedül kevés, de amit tud, azt megteszi és ezt itt szerintem többen is tanúsíthatják, akik már vettek tőle autót.
GTPeti2011-01-20 20:35:12 // 3579
Kéne alapítanunk egy consulting céget és rendet tenni Itáliában... :)
Piritu - 1.000.0002011-01-20 20:33:19 // 3578
Szerintem sem.
Meg abban sem, hogy a már megrendelt Párducról egy fikarcnyi infót se tudtak adni a megrendelés után. Dec 17-re adták meg a gyártási dátumot, pár nappal később itt volt, mint kiderült már november végén elkészült. Miután legyártották se tudták, hogy mikor készül? Nem beszélve a szállítási időpontokról. Szívesen kísértem volna a trélert, amelyik hozza. Papíron még le se gyártották az autót, de már hozta :-((
A feleségem OFF rendelésekor percre tudtak mindent előre :-(((
Meg abban sem, hogy a már megrendelt Párducról egy fikarcnyi infót se tudtak adni a megrendelés után. Dec 17-re adták meg a gyártási dátumot, pár nappal később itt volt, mint kiderült már november végén elkészült. Miután legyártották se tudták, hogy mikor készül? Nem beszélve a szállítási időpontokról. Szívesen kísértem volna a trélert, amelyik hozza. Papíron még le se gyártották az autót, de már hozta :-((
A feleségem OFF rendelésekor percre tudtak mindent előre :-(((
Gerion2011-01-20 20:27:56 // 3577
Ebben a történetben egyáltalán NEM az újságíró a hunyó.
Gerion2011-01-20 20:25:40 // 3576
És az is egy előítélet, hogy az előítélet megváltoztathatatlan. Ja, csak dolgozni kéne rajta...
A VW a műszakilag és erkölcsileg nullára írt, szocialista Skoda márkát amennyire felhozták. 20 éve a dél-koreai autó egy vicc volt. Most komoly alternatíva. 20 éve a japán autó a gagyi, de nagyon kisfogyasztású jelzővel volt azonos. Most komoly presztízsű márkák. Nehogymár az olasz autókon üljön valami ritka átok. A Giulietta egy kiváló kocsi, a mérnökök rendben odatették magukat. Ezután rossz látni, hogy mindenre alkalmatlan pár pesti öltönyös fasz így elbassza az egészet. :((
Az autón magán nem múlik, csak éppen a márkaképviselet irodáiban ülő uraknak kéne kivenni a kezüket a nadrágjukból, lekapcsolni a netről a pornóoldalt, és legalább 3-4 órát gondolkodással, meg érdemi munkával tölteni.
A VW a műszakilag és erkölcsileg nullára írt, szocialista Skoda márkát amennyire felhozták. 20 éve a dél-koreai autó egy vicc volt. Most komoly alternatíva. 20 éve a japán autó a gagyi, de nagyon kisfogyasztású jelzővel volt azonos. Most komoly presztízsű márkák. Nehogymár az olasz autókon üljön valami ritka átok. A Giulietta egy kiváló kocsi, a mérnökök rendben odatették magukat. Ezután rossz látni, hogy mindenre alkalmatlan pár pesti öltönyös fasz így elbassza az egészet. :((
Az autón magán nem múlik, csak éppen a márkaképviselet irodáiban ülő uraknak kéne kivenni a kezüket a nadrágjukból, lekapcsolni a netről a pornóoldalt, és legalább 3-4 órát gondolkodással, meg érdemi munkával tölteni.
Gerion2011-01-20 20:20:12 // 3575
Azért nagyon rossz irány, amikor (állítólagos) pénzhiánnyal magyarázza valakik a saját nemtörődömségét, lustaságát is.
Ha nincs pénzük a romosra harcolt, előszériás tesztautójukat negyedévente lecserélni a bevezetés legfontosabb időszakában, vagy minimum a saját szervizükben megjavíttatni, akkor menjenek kapálni, vagy vegyenek fel kőcsönkét a Providenttől és csináltassák meg abból.
Ha nincs pénzük a romosra harcolt, előszériás tesztautójukat negyedévente lecserélni a bevezetés legfontosabb időszakában, vagy minimum a saját szervizükben megjavíttatni, akkor menjenek kapálni, vagy vegyenek fel kőcsönkét a Providenttől és csináltassák meg abból.
GTPeti2011-01-20 20:02:13 // 3573
"Felfordul a gyomrom attól , hogy bizonyos sajtó orgánumok azt írnak le ebben az országban amit csak akarnak büntetlenül.."
"Jó" hírem van: már nem sokáig. (Back to the 50's.)
Amúgy az említett cikk megtámadására, kiigazítás és kártérítés követelésére eddig is mód volt. (A dolgok elferdítését természetesen elítélem.)
"Jó" hírem van: már nem sokáig. (Back to the 50's.)
Amúgy az említett cikk megtámadására, kiigazítás és kártérítés követelésére eddig is mód volt. (A dolgok elferdítését természetesen elítélem.)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-20 20:00:34 // 3572
FAM? vicces :P
Kriszo2011-01-20 19:31:16 // 3571
Egyébként a másik vicc az az év autoja szavazás volt...A gusztustalan francia villanyautónak kellett az év autoja díj.)
Kriszo2011-01-20 19:30:12 // 3570
Gyakorlatilag egy ilyen teszttel kapcsolatban abszolutde nem árt egy kis média szabályozás..
Felfordul a gyomrom attól , hogy bizonyos sajtó orgánumok azt írnak le ebben az országban amit csak akarnak büntetlenül..
Nem ide vág ,de azért jó példa erre:Tavaly tavasszal amikor voltak a nagy esőzések, budafokon a Kártya utcában elöntötte az utcát egy patak.Öcsém itt dolgozik a Volvo szervízben.A kiömlő patak a szervíztől egy fél utcányira levő utánfutószervíz pincéjéből kimosott vagy ezer liter olajat, tönkretéve ezzel gyakorlatilag az összes ház kertjét az utcában.
Média megjelenik.Mit mutatnak telibe ki a felelős a környezetszennyezésért:A VOLVO szervíz...
Miután megjelent az anyag a fél7-es hírekben azon nyomban jogi utra terelték a dolgokat ami azota is tart...
Ugyhogy ennyit a demokrácia szócsövéről...
Felfordul a gyomrom attól , hogy bizonyos sajtó orgánumok azt írnak le ebben az országban amit csak akarnak büntetlenül..
Nem ide vág ,de azért jó példa erre:Tavaly tavasszal amikor voltak a nagy esőzések, budafokon a Kártya utcában elöntötte az utcát egy patak.Öcsém itt dolgozik a Volvo szervízben.A kiömlő patak a szervíztől egy fél utcányira levő utánfutószervíz pincéjéből kimosott vagy ezer liter olajat, tönkretéve ezzel gyakorlatilag az összes ház kertjét az utcában.
Média megjelenik.Mit mutatnak telibe ki a felelős a környezetszennyezésért:A VOLVO szervíz...
Miután megjelent az anyag a fél7-es hírekben azon nyomban jogi utra terelték a dolgokat ami azota is tart...
Ugyhogy ennyit a demokrácia szócsövéről...
Vinnie2011-01-20 18:57:55 // 3569
Bocs. S60/V60 akart lenni.
Vinnie2011-01-20 18:51:31 // 3568
A reklámokról.
Most kb úgy néz ki a FAM-nál, hogy várják a csodát. Mármint az eladások fellendülését, és akkor lehet reklámozni.
Szerintem nem jó az irány.
Fektessünk már a reklámokba előre, aztán lehet számolni a pénzt. Nem fordítva. Minden új termék bevezetésekor mínuszos a költségvetés. Majd később behozza, ha jó a termék és a marketing. Vagy maga a FAM sem hisz a termékben? (Giulietta)
Mellékesen jegyezném meg, a Volvo nyomatja az S40/V40 reklámjait főműsoridőben. Ők sem sokkal többet adnak el.......
Most kb úgy néz ki a FAM-nál, hogy várják a csodát. Mármint az eladások fellendülését, és akkor lehet reklámozni.
Szerintem nem jó az irány.
Fektessünk már a reklámokba előre, aztán lehet számolni a pénzt. Nem fordítva. Minden új termék bevezetésekor mínuszos a költségvetés. Majd később behozza, ha jó a termék és a marketing. Vagy maga a FAM sem hisz a termékben? (Giulietta)
Mellékesen jegyezném meg, a Volvo nyomatja az S40/V40 reklámjait főműsoridőben. Ők sem sokkal többet adnak el.......
zolee1452011-01-20 18:50:42 // 3567
Valamelyik topikba volt linkelve egy cikk, vagy blogbejegyzés, vagy ilyesmi. Nem emlékszem pontosan, de valami olyasmi szintű dolog volt, hogy az olasz autó (hasraütés jön) 350 literes csomagtartója, "hááát, maximum átlagos", aztán ugyanaz a tesztelő egy német vagy japán kocsi 335 literes csomagtartójára írta, hogy tágas.
Mondom, nem emlékszem, sem a számokra sem a konkrét tesztre, csak ez a dolog maradt meg nagyon, hogy ami az olaszban rossz az egy németben vagy japánban már jó.
Meg ugye az unásig linkelt teszt, a bekötött szemmel történő beltéri minőség felmérés. Az Audi csak szerezne Audi lenni, az Alfa meg annyira jó, hogy nem is lehet más csak Audi, a BMW meg valami olcsó tömegcucc...
Viszont kár, hogy nincs videó arról a csomagtartó nyitáskor tetőtől-talpig összekoszolódásról. Azért az nem semmi mutatvány lehetett, mire minden egyes testrészét hozzámázolta a csomagtérajtóhoz a fazon.:D
Mondom, nem emlékszem, sem a számokra sem a konkrét tesztre, csak ez a dolog maradt meg nagyon, hogy ami az olaszban rossz az egy németben vagy japánban már jó.
Meg ugye az unásig linkelt teszt, a bekötött szemmel történő beltéri minőség felmérés. Az Audi csak szerezne Audi lenni, az Alfa meg annyira jó, hogy nem is lehet más csak Audi, a BMW meg valami olcsó tömegcucc...
Viszont kár, hogy nincs videó arról a csomagtartó nyitáskor tetőtől-talpig összekoszolódásról. Azért az nem semmi mutatvány lehetett, mire minden egyes testrészét hozzámázolta a csomagtérajtóhoz a fazon.:D
Tommi2011-01-20 18:35:55 // 3566
Nem azt mondtam, hogy minden egyes újságnál megvannak ezek a preferenciák, de van, ahol igen :)
Egy apró példa: annak idején egy újságosnál ki volt téve valami újság, címlapon a GT és a Mercedes C Sportcoupé összehasonlítással (átvett cikk volt valamelyik német lapból). Természetesen megvettem, mert kíváncsi voltam. Többoldalas cikk volt, minden apróságot kielemeztek németes alapossággal :) Pontozták az autókat különböző szempont szerint és a végén az jött ki, hogy a Mercit mittomén havonta 113 euroba kerül fenntartani, a GT-t meg 114-be (kb ilyesmi arány volt). Ezek után "természetesen" azt hozták ki, hogy jobb a Merci. Holott a "részfeledatokban" végig fej-fej mellett voltak, sőt, néhány helyen még a németek is beismerték, hogy jobb a GT. De ugye mivel spúr egy népség sokmindenben, a havi egy, azaz egy euro miatt a Mercit hozták ki győztesnek. Ezt már gusztustalan dolognak tartom és sokszor nálunk is hasonlóak a cikkek. Mint pl ez a csomagtartó nyitás...
Egy apró példa: annak idején egy újságosnál ki volt téve valami újság, címlapon a GT és a Mercedes C Sportcoupé összehasonlítással (átvett cikk volt valamelyik német lapból). Természetesen megvettem, mert kíváncsi voltam. Többoldalas cikk volt, minden apróságot kielemeztek németes alapossággal :) Pontozták az autókat különböző szempont szerint és a végén az jött ki, hogy a Mercit mittomén havonta 113 euroba kerül fenntartani, a GT-t meg 114-be (kb ilyesmi arány volt). Ezek után "természetesen" azt hozták ki, hogy jobb a Merci. Holott a "részfeledatokban" végig fej-fej mellett voltak, sőt, néhány helyen még a németek is beismerték, hogy jobb a GT. De ugye mivel spúr egy népség sokmindenben, a havi egy, azaz egy euro miatt a Mercit hozták ki győztesnek. Ezt már gusztustalan dolognak tartom és sokszor nálunk is hasonlóak a cikkek. Mint pl ez a csomagtartó nyitás...
Somez2011-01-20 17:52:28 // 3565
Bár én nem autókról, hanem mobilokról írtam 7 éven át, de az utolsó években egy szerkesztőségünk volt a vezess.hu-val. Én úgy láttam, hogy nem volt náluk németes befolyás. Mindenkinek megvolt a maga preferenciája, de gondolom senki sem áltatja itt magát azzal, hogy ha egy termékről akotnak véleményt egy cikk formájában, akkor annak objektívnek kell lennie. Mert ha ez így lenne, akkor csak méréssel alátámasztott adatokról szabadna írni, ami mondjuk a forma és az anyagminőség megítélésekor lehetetlen.
Szóval a mobilok, navigációk, laptopok, pda-k és egyéb kütyük terén az volt a bevett szokás, hogy ha szart adnak, akkor azt megírjuk. Mert a valóságot kell megírni és az csak az újságíró jóindulatán múlik, hogy hozzáteszi-e, szerint ennek a terméknek a bolti verziója nem lesz ilyen gyenge. Jót kell adni, ilyen egyszerű a képlet. Tehát a Fiat Magyarországnak kell biztosítania a megfelelő állapotú autót. Ha erre futotta, akkor ennyi tellett tőlük. Az újságíró nem fog utána járni, elhozni európa minden egyes országából egy ottani szalonban álló Giuliettát és azokat is kitesztelni. Nem is feladata.
Ne értsetek félre, szerintem is az lenne a legtutibb, ha az újságírók elhozhatnának egy jó minőségű Giuliettát és megírhatnák róla a frankót. Azonban ha gyenge minőségű előszériás cuccot adnak a kezükbe, akkor megtehetnék azt is, hogy nem is írják meg. Akkor még rosszabb lenne :-)
Szóval a mobilok, navigációk, laptopok, pda-k és egyéb kütyük terén az volt a bevett szokás, hogy ha szart adnak, akkor azt megírjuk. Mert a valóságot kell megírni és az csak az újságíró jóindulatán múlik, hogy hozzáteszi-e, szerint ennek a terméknek a bolti verziója nem lesz ilyen gyenge. Jót kell adni, ilyen egyszerű a képlet. Tehát a Fiat Magyarországnak kell biztosítania a megfelelő állapotú autót. Ha erre futotta, akkor ennyi tellett tőlük. Az újságíró nem fog utána járni, elhozni európa minden egyes országából egy ottani szalonban álló Giuliettát és azokat is kitesztelni. Nem is feladata.
Ne értsetek félre, szerintem is az lenne a legtutibb, ha az újságírók elhozhatnának egy jó minőségű Giuliettát és megírhatnák róla a frankót. Azonban ha gyenge minőségű előszériás cuccot adnak a kezükbe, akkor megtehetnék azt is, hogy nem is írják meg. Akkor még rosszabb lenne :-)
Tommi2011-01-20 17:18:33 // 3564
Látom megint jó téma van :)
Nézzük kicsit másképp a dolgot:
Köztudott, hogy a magyar autós újság(író) piac erősen németorientált, részben a tulajdonosi háttér miatt, részben az elmúlt évtizedekben az emberek fejébe vert "a német jó, az olasz szar" mentalitásnak.
A FAM viszonylag kis importőr a többihez képest, az Alfa-Fiat-Lancia eladásai nem olyanok, mint pl a Porsche Hungáriánál vagy valami nagyobb cégnél. Kisebb a modellpaletta, úgymond jobban "rétegmodelleket" kínálnak abból a szempontból, hogy pl egy Lancia Y vagy egy Brera vásárló nem a csomagtartó mérete meg a pohártartók száma alapján fog dönteni, hanem egészen más miatt, de azt hiszem ezt pont itt nem kell magyarázni :)
Bogival nagyon sokat beszélgettünk már erről szűkebb körben is. A FAM marketinges költségvetése nagyságrendekkel kisebb, mint másoké. Ördögi kör, hogy kevés pénz, kevés reklám, nem lesznek eladások. Viszont ha nem lesznek eladások, nem lesz pénz reklámra... :)
Ami a tesztautókat és teszteléseket illeti, való igaz, hogy az újságírókat is befolyásolja, hogy milyen a körítés és úgymond mit kapnak a kocsi mellé. Meg persze az, hogy melyik újságtól jöttek. És nyilván, ha új típus jön ki, az importőr azonnal tesztelésre adja, hogy írjanak róla, másik oldalról viszont benne van a pakliban (és nemcsak nálunk, hanem mindenhol) hogy az elsőszériás daraboknak van némi hibájuk, amihez hozzájön az újságírók vezetési stílusa. Ezek után nem csoda, hogy füle-farka lóg egy-egy autónak.
Az Autó-Motortól jó ismerősöm Szabó Robi és Wéber Gábor (bár ő már nem ír nekik) és sok sztorit meséltek, amikor egy-egy autó tesztelése után a kolléga szóvá tett ezt-azt, mire közölték vele, hogy a cikkben ezt felesleges leírni, mert nem az autó hibája, hanem az elsőszéria és a többi újságíró ténykedésének eredménye, ettől az még jó autó.
Szóval a fejekben kéne kicsit rendet rakni, nem előítélettel állni egy-egy olasz autóhoz és nem azt nézni, hogy hol lehet belekötni, másrészt meg nem széttaposni és gyilkolni kéne a tesztelésre kapott gépeket, hanem normálisan vezetni. Az elmúlt 11 évben én is sok Alfát kaptam a FAM-tól meg kereskedőktől tesztre. Nem nyomtam ki a szemüket és nem azt néztem, hogy miként tudom gyilkolni. Úgy vezettem, mintha a sajátom lenne, de azt hiszem ezzel a mentalitással sajnos kisebbségben vagyok :)
Nézzük kicsit másképp a dolgot:
Köztudott, hogy a magyar autós újság(író) piac erősen németorientált, részben a tulajdonosi háttér miatt, részben az elmúlt évtizedekben az emberek fejébe vert "a német jó, az olasz szar" mentalitásnak.
A FAM viszonylag kis importőr a többihez képest, az Alfa-Fiat-Lancia eladásai nem olyanok, mint pl a Porsche Hungáriánál vagy valami nagyobb cégnél. Kisebb a modellpaletta, úgymond jobban "rétegmodelleket" kínálnak abból a szempontból, hogy pl egy Lancia Y vagy egy Brera vásárló nem a csomagtartó mérete meg a pohártartók száma alapján fog dönteni, hanem egészen más miatt, de azt hiszem ezt pont itt nem kell magyarázni :)
Bogival nagyon sokat beszélgettünk már erről szűkebb körben is. A FAM marketinges költségvetése nagyságrendekkel kisebb, mint másoké. Ördögi kör, hogy kevés pénz, kevés reklám, nem lesznek eladások. Viszont ha nem lesznek eladások, nem lesz pénz reklámra... :)
Ami a tesztautókat és teszteléseket illeti, való igaz, hogy az újságírókat is befolyásolja, hogy milyen a körítés és úgymond mit kapnak a kocsi mellé. Meg persze az, hogy melyik újságtól jöttek. És nyilván, ha új típus jön ki, az importőr azonnal tesztelésre adja, hogy írjanak róla, másik oldalról viszont benne van a pakliban (és nemcsak nálunk, hanem mindenhol) hogy az elsőszériás daraboknak van némi hibájuk, amihez hozzájön az újságírók vezetési stílusa. Ezek után nem csoda, hogy füle-farka lóg egy-egy autónak.
Az Autó-Motortól jó ismerősöm Szabó Robi és Wéber Gábor (bár ő már nem ír nekik) és sok sztorit meséltek, amikor egy-egy autó tesztelése után a kolléga szóvá tett ezt-azt, mire közölték vele, hogy a cikkben ezt felesleges leírni, mert nem az autó hibája, hanem az elsőszéria és a többi újságíró ténykedésének eredménye, ettől az még jó autó.
Szóval a fejekben kéne kicsit rendet rakni, nem előítélettel állni egy-egy olasz autóhoz és nem azt nézni, hogy hol lehet belekötni, másrészt meg nem széttaposni és gyilkolni kéne a tesztelésre kapott gépeket, hanem normálisan vezetni. Az elmúlt 11 évben én is sok Alfát kaptam a FAM-tól meg kereskedőktől tesztre. Nem nyomtam ki a szemüket és nem azt néztem, hogy miként tudom gyilkolni. Úgy vezettem, mintha a sajátom lenne, de azt hiszem ezzel a mentalitással sajnos kisebbségben vagyok :)
Jimmi T.2011-01-20 16:42:55 // 3563
Jó, de az E = M x C2 még áll ?
Kazes☻2011-01-20 16:11:50 // 3562
v = f, bocs!
... és ez nem egy fizika példa. :)
... és ez nem egy fizika példa. :)
GEORGE2011-01-20 16:02:54 // 3561
Sajnos a tesztelő nem egyformán vizsgálja a német -olasz-francia autókat.
Az olasznál a legkisebb akármiből elefántot faragnak, ha nem lötyög a kézifékkar, akkor jól megrángatja míg nála van, hátha a teszt végére lötyög és akkor bemutathatja mint egy véres kardot.
Fogadjunk, hogy a német autóban még csak fel sem fogja, hogy van kézifékkar.
Vagy a lehúzott ajtófalc gumi......ennyire még egy Trabant se szar, hogy úgy lejöjjön!!!!
Vagy a csomagtartónyitás, mindenáron az emblémával akarja, még ha tisztában is van vele, hogy a távirányítóról is működtethető. De ezt a tényt-opciót meg se említi!
Egy németnél megint csak nem érdekes, ha koszos a kocsi és esetleg bepiszkolódik az ujja,
Persze az Alfa csomagtartó nyitáskor tetőtől talpig szutykosak lettek. Azért kíváncsi lennék, hogy hogyan kenték össze a hátukat miközben szenvedtek a csomagtartó nyitással, vagy a fejük mitől lett koszos......vagy hogyan lettek olyan koszosak ahogy leírták.
Még sorolhatnám oldalakon keresztül, hogy milyen olyan gondok vannak ami az olasz autónál baj, a németnél meg nem foglalkoznak vele.
Az meg tényleg bosszantó, hogy elő szériás autók mennek ki tesztelésre.....nagy kár és sokat árt az eladási számokon :-( Pedig most jó az autó és sok esetben az új asztra drágább is tőle, szerényebb kivitelben..
Az olasznál a legkisebb akármiből elefántot faragnak, ha nem lötyög a kézifékkar, akkor jól megrángatja míg nála van, hátha a teszt végére lötyög és akkor bemutathatja mint egy véres kardot.
Fogadjunk, hogy a német autóban még csak fel sem fogja, hogy van kézifékkar.
Vagy a lehúzott ajtófalc gumi......ennyire még egy Trabant se szar, hogy úgy lejöjjön!!!!
Vagy a csomagtartónyitás, mindenáron az emblémával akarja, még ha tisztában is van vele, hogy a távirányítóról is működtethető. De ezt a tényt-opciót meg se említi!
Egy németnél megint csak nem érdekes, ha koszos a kocsi és esetleg bepiszkolódik az ujja,
Persze az Alfa csomagtartó nyitáskor tetőtől talpig szutykosak lettek. Azért kíváncsi lennék, hogy hogyan kenték össze a hátukat miközben szenvedtek a csomagtartó nyitással, vagy a fejük mitől lett koszos......vagy hogyan lettek olyan koszosak ahogy leírták.
Még sorolhatnám oldalakon keresztül, hogy milyen olyan gondok vannak ami az olasz autónál baj, a németnél meg nem foglalkoznak vele.
Az meg tényleg bosszantó, hogy elő szériás autók mennek ki tesztelésre.....nagy kár és sokat árt az eladási számokon :-( Pedig most jó az autó és sok esetben az új asztra drágább is tőle, szerényebb kivitelben..