Fórum >> Típusok >> GT coupé

G-MANN🍀2010-09-10 08:23:22 // 6472
AZ BIZTOS :-))
Halesz2010-09-07 23:45:43 // 6471
Na amit sikerült megtudni 3,2 GT ügyben Autóház Budaörs és FAM-on keresztül:

- csak tengerentúlra "készül" (valszeg tényleg csak jobbkormányosok), nem lehet majd rendelni itt Európában :(

De én azt gondolom, hogy az Alfánál soha ne mondjunk olyat, hogy soha :D

Azt nem tudják ők sem megmondani, hogy honnan maradt ennyi motor, van-e erre külön gyártósol, vagy hol rakják ezeket össze... Ezeket megpróbálom kideríteni, mert nagyon érdekel :)

Számomra totálisan érthetetlen ez az egész. Kitalálnak egy tök jó évfordulós modellt, és pont az európai rajongókat fosztják meg tőle? Pedig tuti lenne rá kereslet itt is...
Sporter2010-09-07 19:42:10 // 6470
Még 1 alternatívát ismerek a gyalogos védelemre, bár még nagyon kevesen használják.....gyalogos ütközéskor felpattan a motorháztető előrefelé (mint ahogy a Ladákon nyíltak) kb. 15 centit, így tompítva annak a töknek a fejét aki nem néz szét mielőtt rá lép az útra. :)
Satan2010-09-07 17:14:01 // 6469
Én az első szníki fotók után gondoltam ezt, hogy majd a sajtófotók. Aztán a sajtófotók után, hogy majd élőben, aztán AlfaCity után, hogy majd testközelből, de Milánóban a szemem már automatikusan kiszűrte őket, mint a bannereket a weboldalakon, annyira nem vonzó a szemnek... Kicsit olyan érzés, mint a 166-os első változata. Ott is elég egyedi lett az első traktus, de az mégis eleganciát és erőt sugárzott. Míg ez, hááááát, kicsit olyan, mintha azt akarták volna bebizonyítani, hogy a MiTo nem is olyan csúnya...

Ellenben tegnap egy fél óvodás csoport tátott szájjal állta körbe a GT-t a parkolóban amikor visszaértem hozzá, és - egyrészt mert ráértem, másrészt mert dögös volt az óvónéni :) - lelkesen hallgatták az elbeszélésemez a Visconti családról és Milánóról, ami miatt ilyen mókás lett az Alfa emléma...
Blade2010-09-07 16:35:56 // 6468
Ja, mondjuk egy dupla bukólámpa elől:))) Esetleg megspékelve gallytörő ráccsal 57x5-ös CrMo csőből..:))
Tom122010-09-07 16:17:02 // 6467
Ez egyébként sántít, mert erről meg lepattan a gyalogos és a következő autó üti el, vagy arról is lepattan és... :-))
Tom122010-09-07 16:14:10 // 6466
Minden rosszban van valami jó.:-))
Tom122010-09-07 16:11:57 // 6465
...vagy:



...és "a zöldekkel" is pajtik leszünk.;-D
BeeGee2010-09-07 16:06:42 // 6464
Pedig megoldás lenne a túlnépesedés problémájára a régi kocsik designja :)
Tom122010-09-07 15:53:23 // 6462
Szépen gyarapodunk...:-))
Tedi2010-09-07 15:50:14 // 6461
Kérdésed költői és jómagam is felsorkozom mögé :)
Tom122010-09-07 15:22:39 // 6460
Tudom, hogy egy élet is számít, de igazságos több millió embert "sanyargatni" amiatt a pár gyalogos - autó ütközés miatt /ami talán 1:100 arányban olyan sterill, mint az EuroNCAP tesztek/ a "papucs orrokkal? :-)

...és mi van, ha egy kamion veszi fel emblémának a gyalogost? :-) /Ez nem pont Neked szólt, csak úyg általában.:-)/

...már látom a jövőt, ott már csak az az autó megy át az EuroNCAP teszten, amelyikre egy esetleges ütközéskor a figyelmetlen gyalogos csak a pizzáját fogja ráéjteni.:-))
Tedi2010-09-07 14:51:14 // 6459
Amúgy erre nincs más megoldás? Pl. merevebb géptető,koordinált deformációval?

Nem nagyon. Ezt az EuroNCAP írja elő, gyalogosbiztonság jogcímen. Ha alacsony az orr, akkor a delikvens feje pont a motorháztető és az első szélvédő találkozásánál csattan, vagy rosszabb esetben feljebb, az üvegen, ami - valljuk be - nem túl egészséges. Azzal, hogy megemelik az autók orrát, egy esetleges ütközésnél lejjebb kerül a fej és a tényleg koordináltan gyűrődő motorháztetőbe ütközik, ami azért mégse ablaküveg, vagy ablaküveg és acél lemez széle kombó.
Tedi2010-09-07 14:46:40 // 6458
Annyival alá tudom támasztani az elméletedet, hogy Pomiglianóban a gyártósorokat nemhogy beröffenteni nem fogják, már el is kezdték leszerelni. Átállnak az új Panda gyártására.
Tom122010-09-07 14:28:00 // 6457
Szép lesz, ha majd pl. a Ferrari, meg a Maserati is elkezdi gyártani a "gyalogosbarát" magas orrokat...:-))
Blade2010-09-07 12:39:26 // 6456
Hát én az autógyártás folyamatához kevésbé értek, pedig érdekelne a dolog. Mindig is szerettem volna végigjárni az autógyárakat, hogy milyen technológia alapján gyártják manapság az autókat. Annak idején a Rába gyárban voltam csak, osztálykiránduláson:)
Aha, akkor a bürokratikus szürkeség érvényesül most is, akik szarnak a hagyományokra, tradíciókra meg a designra. Ezek az előírások, na szép...
Amúgy erre nincs más megoldás? Pl. merevebb géptető,koordinált deformációval? Ez meg gondolom drágább lenne, erre meg a tulajdonosok szarnak... Bár végülis a profiton kívül más nem is érdekli őket... Ezt utálom a legjobban
BeeGee2010-09-07 10:08:08 // 6455
Sajnálom, eléggé pesszimista a hozzáállásom a gyárhoz mostanság, elismerem.
Amúgy vitaindítónak szántam, remélem nem lesz igazam :) Érdekelne, hogy milyen megoldások jöhetnek szóba egy ilyen autó előállításakor.

Giunak előírások miatt olyan magas az orra, hogy ha egy gyalogos ráfeküdne a géptetőre, akkor ne üsse meg a motor..
Blade2010-09-07 07:56:14 // 6454
Áhh,Te mindig lelombozol az ilyen hszekkel...:((
Pedig már a vásárláson gondolkoztam:)
De igazad lehet. A helyzet az, hogy az Alfánál telnek az évek, és nem változik semmi. Szerintem belebuknak a mostani eladás fejlesztési koncepciójukba is. Az megy egyenesen kiábrándító, hogy a centenáriumi ünnepségért sem tettek semmit.
Vasárnap a Ferrari Racing daysen láttam először közelebbről a Giuliettát, hát mit mondjak, nem fogott meg. Mondjuk csak egy alaptípusnak tűnt. Az a nagy bumszli orr már a bravoban sem tetszett. Mi a f@sznak kell így felhúzni az orrát? (előírás?) Nekem tiszta kommersz autónak tűnik. Legalábbis így első gyors megnézés után. Lehet ha kipróbálom majd akkor alakul ki a teljes véleményem, ami más lesz mint most.
Szerintem a legutolsó legszebb alfa az a GT volt, vagy a Brera. De a Brera sem az lett aminek lennie kellett volna...
BeeGee2010-09-06 22:54:41 // 6453
Hiába csaszi ez a GT és hangzik jól hogy centenáriumi, de fogadni merek hogy a háttérben prózai dolgok vannak.

Koncepcióm: az ausztrál raktárban megmaradt (jobbkormányos) GT-kre a helyi importőr kitalálta ezt az akciót. Mivel ott nincs olyan erős környezetvédelmi megkötés, továbbra is mehettek a 3.2-esek, amiből egy akkora országban nem nagy puki 100at felhalmozni. Ausztráliától Dél Afrika nincs messze, simán át lehet hajóztatni párat (a 30 db ból még 13 van náluk a weboldal szerint). Konfigurálni nem lehet az autókat, mindent bele tettek amit kínáltak hozzá. Egyedül a fényezést nem tudom, hogy oldották meg, hacsak nem limitált az is - amíg van addig kérhetsz kéket mondjuk.

Szóval Európába ne várjuk ezt az autót.

Mert: badarság lenne azt hinni, hogy beröffentik pár tucat autóért az egész gyártósort, mert csak ezt a két országot hozza a googli rákeresésnél, és mindkét országban az importőri oldalon reklámozzák. Se az angol, de a németeknél is semmi, pedig ezt a két országot a leghülyébb alfamenedzser sem hagyná ki. Továbbá a gyár a centenáriumi ünnepségbe is tojt bele (RIAR szervezte) nem hogy egy centenáriumi modellel kedveskedne pont az afrikaiaknak. A Dél Afrikai rendszámos sajtófotó meg eszébe jutna valakinek itt, az afrikaiakon kívül? :)

Szóval sztem az italiaspeed.com is tévedhet, mikor azt írja, hogy all over the world.. Sajnos,
Halesz2010-09-06 19:49:19 // 6452
nekem csak bebeszélték a fejembe, hogy 3-as, én is 4-esre emlékeztem valamiért :P
Halesz2010-09-06 19:48:22 // 6451
http://www.alfaromeo.co.za/gtle/

Dél Afrikában ennyibe kerül:

395,000.00 ZAR = 12,091,450.61 HUF
G-MANN🍀2010-09-06 19:23:46 // 6450
:-))

akkor szerzünk egyet! :-))

Poló2010-09-06 19:22:34 // 6449
Azért ez nem ilyen egyszerű... Nem csak dobok rá egy katalizátort és kész.
Kellenek hozzá alkatrészek, gondolom nem állnak hegyekben egy raktárban sem, vagy ha igen, azok eladásra vannak a szervizeknek. Mondjuk hogy nekiállnak rendelni alkatrészeket a beszállítóktól, a gyártógépeket újra át kell állítaniuk a régi alkatrészek gyártására. Egy blokknál vagy főtengelynél nem olyan egyszerű az.
Aztán a szerelősoron is vissza kell állítani mindent, lehet vannak olyan gépek, amik az új motorhoz nem kellenek, csak a helyet foglalta, így ki is tették onnan, esetleg eladták másik gyárnak. Vagy az emberek, lehet akik a régi motort csinálták, már nem is dolgoznak a gyárban, az újak meg az új motort tudják csinálni, a régit nem, de ez a legkisebb probléma.
Blade2010-09-06 19:20:24 // 6448
Alapból euro4 az aresei V6, legalábbis az enyém az:)) De persze ezt egy olajkályhás honnan is tudná....:)))
G-MANN🍀2010-09-06 19:10:00 // 6447
vagy kettőt és euro 5 :-)))
Halesz2010-09-06 19:04:55 // 6446
Eredeti V6 lesz ez, hiszen egyszer már kiállították rá a típusengedélyt satöbbi, szóval miért ne folytathatnák a gyártását. Illetve rátesznek még egy katalizátort, aztán már euro4 :)
G-MANN🍀2010-09-06 18:58:17 // 6445
az jóó :-)))

akkor beneveznék egyre!! :-))
BeeGee2010-09-06 18:50:12 // 6444
Európán kívül nem kell euro5özni. Afrikába meg Ausztráliába mindegy.. :)
G-MANN🍀2010-09-06 18:48:23 // 6443
én hallottam egy olyat is, hogy mivel csak a GM-es V6 motor tudja az euro5-öt (az igazi, régi V6 nem) ezért azt rakják bele.....
ez nem hangzik túl jól... :-(

az eredeti V6 lenne az igazi :-)))
Halesz2010-09-06 03:28:12 // 6442
és tegyük hozzá, nagyjából ugyanannyiba kerülhetett a két autó :)

A kettő árából lenne meg amúgy kábé egy ilyen új, limitált szériájú 3,2 GT :)
Blade2010-09-05 10:21:34 // 6441
Amúgy megh ne hantázz, kettőnk közül neked van szalonból autód újonnan (igaz ugyan hogy fürdőkádfehér,de azért új), nekem csak egy használt jutott..:)))
Blade2010-09-05 10:18:27 // 6440
Magamnak? Az már paradoxon:))
Sporter2010-09-04 14:34:28 // 6439
Na jó, akkor dobjátok össze amitek van, és adjátok nekem :D
Halesz2010-09-04 14:27:17 // 6438
nekem sincs, adj Te :):)
Blade2010-09-04 07:00:50 // 6437
Nincs cash, építkezek. Adjál kölcsönbe:)
Satan2010-09-04 00:24:48 // 6436
Felesleges, csak vérszívóskodom... ;)
KGBMAN2010-09-03 16:26:09 // 6435
További előnye hogy nem jársz úgy vele mint Csöri vagy mint én. Azaz ezt nem szakítja szét a motor és nem repíti bele a váltóházba, kilukasztva azt. És mindezek erősen hatással vannak az autó használhatóságára, mert törött difivel elég nehéz menni..tapasztaltam :(((
Magyarul nem fog így kinézni a váltód a Q2-vel:

(Segítek: Nem, az a luk ott nem gyárilag van, azt a szétrepült difi okozza :)))!!)
KGBMAN2010-09-03 16:21:58 // 6434
Neked ha jól tudom TS váltód volt.. Ugye?? Az enyém meg V6.. Tök más difi, de csinálok neked képet holnap hogy lásd.. Q2 a V6-JTD difivel 1forma.. A TS difi meg a Quaife difiddel csereszavatos..
Vagy most akkor milyen váltód is volt a 145 TS-hez?
GEORGE2010-09-03 15:52:31 // 6433
Közben utánanéztem és nekem nem jó, mert sz@ros opel váltó van benne....
BeeGee2010-09-03 15:11:23 // 6432
Jogos.
Belga2010-09-03 15:05:55 // 6431
20V-be sajnos nem jo, abban GM valto van
BeeGee2010-09-03 14:31:39 // 6430
Jó a tiedbe is. Értelme is van, még nagyobb kanyarzsonglőr lehetsz vele :)
GEORGE2010-09-03 14:25:27 // 6429
Gondolom az enyémbe nem jó...vagy egyáltalán lenne értelme betenni?
Halesz2010-09-03 14:24:48 // 6428
Vegyééééééééél! :)
Satan2010-09-03 13:26:54 // 6427
De ha ugyanaz akkor miért is nem vetted meg az enyémet anno? :PPP Akkor holmi inkompatibilitásra hivatkozva léptél vissza. :)

Még mindig itt van nálam lezsírozva és várja, hogy lejárjon a gari a GT-n és bonthassuk a váltót... :)
Blade2010-09-03 06:35:36 // 6426
Nekem ez nagyon nagyon tetszik...
Csöri2010-09-03 00:44:01 // 6425
El fér, sőt nem is kell reszelni, mert 1:1 ben belemegy.
KGBMAN2010-09-02 23:40:56 // 6424
Nem kell. Legalábbis ha a5 sebességes és a 6 sebességes difije ugyanaz - márpedig ugyanaz mert itt van a polcon mindkettőből 1-1 darab - akkor nem kell mókolni :)
Itt egy link mibe megy bele a Q2. :)
Tommi2010-09-02 23:38:48 // 6423
Nem, nem Amorés hír volt. Valamelyik topicban volt szó róla és valaki belinkelt egy cikket ezzel kapcsolatban, abban írták. Már akkor is furcsának találtam, de megbeszéltem magammal, hogy miután nem értek hozzá annyira, biztos úgy van... :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak