Azért írtam, hogy erre a ponyvát, mert ezek eltartanak.
Amúgy kíméletesebb, leszámítva a zippzárakat.
KGBMAN2010-11-02 23:00:31 // 2595
GTPeti2010-11-02 22:41:58 // 2594
(Ráadásul ezek még kíméletesebbek is a fényezéshez, mint a legtöbb ponyva.)
Piritu - 1.000.0002010-11-02 22:40:11 // 2593
A ponyva túl profi lenne:-)
...ez 4 db hálózsák, és egy takaró.
...ez 4 db hálózsák, és egy takaró.
KGBMAN2010-11-02 22:33:42 // 2592
Miért nem nézel rá valami ponyvát amit még erre ráhúzol és mindent takar? Úgysem ázik meg, nem tapad rá, nem mattít.
Piritu - 1.000.0002010-11-02 21:17:49 // 2591
KGBMAN2010-10-24 22:33:06 // 2590
Nekem meg ha minden stimmel hétvégén kapja a 17-es felnit a téligumival. Kap hozzá szép keménykalapot. Sőt egy alvázmosásban is gondolkodom. Meg estleg alvázvédelmen.
Piritu - 1.000.0002010-10-24 21:36:54 // 2589
Ma délután eltettem alukálni a Pókot :-((
KGBMAN2010-10-24 21:25:58 // 2588
Ma visszaszereltem a megjavított bowdent, így szépen nyit, zár újra a tető. :) Jól beolajoztam az egész szerkezetet azokon a részeken fegyverolajjal, ahol forog, csúszik. Terveztem, hogy felteszem a keménytetőt, erre mikor kezdett el szakadni az eső?? Naná, hogy akkor amikor elindultam érte vidékre.. :)))
KGBMAN2010-10-20 22:32:08 // 2587
is-is..
Piritu - 1.000.0002010-10-20 21:45:29 // 2586
én inkább a szellőzésre tippeltem, hogy ne fülledjen be, de abban is lehet valami amit írsz.
KGBMAN2010-10-20 21:38:15 // 2585
Gondolom az állandó üveg miatti nyomás nem tesz jót a hideggel együtt a kéderguminak.
GTPeti2010-10-20 21:34:01 // 2584
OK, akkor tégy úgy. Az áramtalanítás nálam már csak azért sem játszik, mert be van riasztva a Kisvas.
Piritu - 1.000.0002010-10-20 21:30:58 // 2583
Vettem a fáradtságot és elolvastam a könyvét, ott +0,5bar-t ajánlanak télire eltevéshez. Illetve hogy az ablakot kicsit húzzuk le és természetesen áramtalanítást is ír.
KGBMAN2010-10-14 00:28:32 // 2582
Köszi, köszi.. Részben ugyanaz mint az enyém, részben viszont full más. Viszont találtam itt a vácin egy bowdenest, 24 óra alatt legyártja nekem minta alapján. Mivel gyári már nincs, így ők a legésszerűbb és leggyorsabb megoldás, még ha nem is a legolcsóbb.
Piritu - 1.000.0002010-10-13 18:16:15 // 2581
No, akkor így néz ki:
1. A két elektromágnes(pár) kapcsolója. Egyik a tető alját engedi el, a másik a fedél zárját nyitja.
2. tető alja ilyen "pöcökkel" csatlakozik a műanyag fedélre:
A hozzá tartozó zár (elktromágnes) alulról:
3. A műanyag tetőn a zárba csukódó rész
Maga a zár
jobbra lent a nyitó rúd, ami az eltromágneshez megy ( a szőnyeg alatt van)
Ennyi, a mozgatás nálam bal kézzel történik, miközben jobbal nyitva tartom a fedelet :-)
1. A két elektromágnes(pár) kapcsolója. Egyik a tető alját engedi el, a másik a fedél zárját nyitja.
2. tető alja ilyen "pöcökkel" csatlakozik a műanyag fedélre:
A hozzá tartozó zár (elktromágnes) alulról:
3. A műanyag tetőn a zárba csukódó rész
Maga a zár
jobbra lent a nyitó rúd, ami az eltromágneshez megy ( a szőnyeg alatt van)
Ennyi, a mozgatás nálam bal kézzel történik, miközben jobbal nyitva tartom a fedelet :-)
Piritu - 1.000.0002010-10-12 21:09:56 // 2580
tervezd be a tavaszi esztergomi talit,és akkor ott megmutatom :-)
KGBMAN2010-10-12 21:03:06 // 2579
Elektromágnes?? Hmm.. 1x már meglesem milyen a kézi..
Piritu - 1.000.0002010-10-12 20:40:57 // 2578
csak elengedi egy-egy elektromásnessel a hátsó részt, tehát ha elmegy nem tudom felnyitni a hátsó felét, a csukás teljesen "kézi" :-)
KGBMAN2010-10-12 20:38:31 // 2577
A manuálisban is elektronika fixálja a fedőt, nem???
Piritu - 1.000.0002010-10-12 20:34:44 // 2576
ezért is jó a kézi nyitású :-P
Piritu - 1.000.0002010-10-12 20:33:40 // 2575
passz, az eredeti első faceliftes prospektusomban kazettás rádió van a képen :-)
KGBMAN2010-10-12 20:31:17 // 2574
Nekem kellett befejezni az összecsukást. De nem problem. Amúgy sztem holnap meg is van melyik az a bowden és már jön is.
gyml2010-10-12 20:13:16 // 2573
http://www.alfaamore.hu/adokveszek/23794
Ez sem olyan,mint a Spideré gyárilag?
Ez sem olyan,mint a Spideré gyárilag?
gyml2010-10-12 20:10:20 // 2572
Legalább csukott tetőnél állt meg? Hát nem lesz egyszerű olyan bovdent szerezni.:(
KGBMAN2010-10-12 17:46:21 // 2571
Nahh ma a tető megadta magát. Némi nyomozás után ráleltem a hiba okára. A fedelet lehúzó két villából az egyiket mozgató bowden elszakadt. és mivel van benne két végállás kapcsoló és ezek nem jeleznek így a motoros mozgatás megállt. Jelenleg vadászom a bowdent, remélem nem egy vagyon, mert addig nem az igazi a dolog.
Javaslom mindenkinek hogy valami WD40 féle anyaggal évente 1-2 alkalommal fújkálja meg ezeket a bowdeneket, nehogy úgy járjon mint én. Tuti, hogy a száraz bowdenbelső miatt akadt, púposodott és szakadt el végül.
Javaslom mindenkinek hogy valami WD40 féle anyaggal évente 1-2 alkalommal fújkálja meg ezeket a bowdeneket, nehogy úgy járjon mint én. Tuti, hogy a száraz bowdenbelső miatt akadt, púposodott és szakadt el végül.
Piritu - 1.000.0002010-10-11 19:51:23 // 2570
A teletank 70 liter löttyöt jelent :-)
Pár napig filóztam, hogy kivonjam-e télire a forgalomból, de nem lehet kihagyni a téli nyulszőr sapkás csapatást, úgyhogy marad forgalomban :-DD
Pár napig filóztam, hogy kivonjam-e télire a forgalomból, de nem lehet kihagyni a téli nyulszőr sapkás csapatást, úgyhogy marad forgalomban :-DD
GTPeti2010-10-11 19:43:43 // 2569
Igen, még véletlenül sem véletlen az egybeesés. :)
Piritu - 1.000.0002010-10-11 19:28:35 // 2568
Gondolom ez az a fajta töltő, amit amúltkor ajánlottál :-)
GTPeti2010-10-11 18:53:44 // 2567
A jófajta pulzustöltő előnye (ismétlés :), mindig 100%-on van az akksi, vagyis szinte nem csökken ezalatt az élettartama. Tavaszra nulla lesz a szulfátosodás a lemezeken. (=kisebb belsőellenállás) Szeretni fogod.
GTPeti2010-10-11 18:51:48 // 2566
Megragadnám az alkalmat, hogy válaszoljak:
- +0,2 bár nem árthat
- teletank? Ennek max. akkor van előnye, ha áremelkedést sejtesz. (Illetve fémtankos autóknál.)
- áramtalanítani? Végülis, miért ne? És egy CTEK-et kötni az akksira.
- Letakarni, csak ha van egy rendkívül puha takaród (nekem van, flíz vagy micsoda), ami szellőzni tud. És csakis csont száraz garázsban. Egyébként inkább ne.
- Beindítani mindenképpen érdemes, sőt száraz időben ha mész egy kört, az sem árt.
- Sebességben hagyni tökéletesen elég, szerintem.
- +0,2 bár nem árthat
- teletank? Ennek max. akkor van előnye, ha áremelkedést sejtesz. (Illetve fémtankos autóknál.)
- áramtalanítani? Végülis, miért ne? És egy CTEK-et kötni az akksira.
- Letakarni, csak ha van egy rendkívül puha takaród (nekem van, flíz vagy micsoda), ami szellőzni tud. És csakis csont száraz garázsban. Egyébként inkább ne.
- Beindítani mindenképpen érdemes, sőt száraz időben ha mész egy kört, az sem árt.
- Sebességben hagyni tökéletesen elég, szerintem.
Piritu - 1.000.0002010-10-11 18:51:21 // 2565
Nem kicsit lestek a népek a városban, amikor kifelé mentünk Pápáról :-))
GTPeti2010-10-11 18:47:53 // 2564
'estét!
De szépek ezek így együtt! :)
De szépek ezek így együtt! :)
Piritu - 1.000.0002010-10-11 18:47:39 // 2563
Lassan el akarom tenni a Pókot télire, ehhez lenne pár kérdésem:
- Érdemes jobban felpumpálni a kereket, hogy ne lapuljon annyira egy helyen?
- Érdemes tele tankkal eltenni?
- Érdemes áramtalanítani?
- Érdemes letakarni?
- Érdemes néha beindítani az tél során?
- Érdemesebb kitámasztani a kereket, mint behúzott kézifékkel (vagy sebességben) hagyni?
Esteleg valami más, amit érdemes tudni?
- Érdemes jobban felpumpálni a kereket, hogy ne lapuljon annyira egy helyen?
- Érdemes tele tankkal eltenni?
- Érdemes áramtalanítani?
- Érdemes letakarni?
- Érdemes néha beindítani az tél során?
- Érdemesebb kitámasztani a kereket, mint behúzott kézifékkel (vagy sebességben) hagyni?
Esteleg valami más, amit érdemes tudni?
Piritu - 1.000.0002010-10-11 18:39:02 // 2562
KGBMAN2010-10-05 20:31:03 // 2561
Nekem pl nincs olyan hengeres izé a tetővezető tüskén mint a képeden. Csak nálam van ilyen gond?Mielőtt nekiesel javasolnék némi glicerint patikából, nem vészes. Azzal jól átdolgozod a tetőt és a gumi felfrissül.
Biztos hogy ilyen gumit nem lehet rendelni? Én nem esküdnék meg rá.. elaforgot kérdezted már??
Biztos hogy ilyen gumit nem lehet rendelni? Én nem esküdnék meg rá.. elaforgot kérdezted már??
Piritu - 1.000.0002010-10-05 18:32:05 // 2560
Sok szerencsét a keresgéléshez!
Phon2010-10-04 23:04:09 // 2559
a 3. képen levő felnikből ami ugye 16" tudok adni egy garniturát ha valakit esetleg érdekel:)
gyml2010-10-04 22:36:04 // 2558
Azt hiszem megtaláltam,hogy hol ázik be az autóm. A tető bal oldalánál elöl egy helyen elvált a tömítőgumi ragasztása. Mivel a gumi kilógott, így a felmenő ablak meggyűrte. Hiába igazítom meg, nem tömít rendesen. A tetőkereten levő gumi is furcsán áll kicsit. Ilyen a tetőn oldalt levő gumit a fiat ban már nem lehet rendelni. Így marad a bontó.
Kócosw2010-10-03 20:56:40 // 2557
majd meglesem,de sztem nincs..
Piritu - 1.000.0002010-10-02 20:34:16 // 2556
Ja, ja egy tartóstesztet folytat éppen :-DDD
Piritu - 1.000.0002010-10-02 20:33:29 // 2555
A küllők belső oldalára nincs odaírva a típus?
Kócosw2010-10-02 20:11:45 // 2554
az első képen a gyári tesztpilóta lehet:))) ???
Kócosw2010-10-02 20:09:31 // 2553
igen a középső az :)
akkor gyári spider speedline? :)
akkor gyári spider speedline? :)
Piritu - 1.000.0002010-10-01 19:39:04 // 2552
Piritu - 1.000.0002010-09-30 21:16:21 // 2551
eredeti Spider felni nem sok van, szóval az :-)
Kócosw2010-09-30 21:09:03 // 2550
en nemtom, nagyon hasonlo,az tenykerdes hogy eleg hülye kep :S
:)
:)
Totti (NagyVad)2010-09-30 21:07:25 // 2549
De lehet hogy csak a kép csaloka
Totti (NagyVad)2010-09-30 21:06:14 // 2548
Nem akarok kötekedni de ez nem ugyan az!
Kócosw2010-09-30 20:54:08 // 2547
bär ahogy nezem a hirdetesek közöttt van kb 6 fele speedline :)
Kócosw2010-09-30 20:51:25 // 2546
zsir, köszi..nemtom mikori hirdetes lehet,szombaton neztem az ebay-en hätha van,de nem lättam...
:S
:S