Fórum >> Típusok >> Spider

Wickey2012-07-21 19:27:00 // 3695
az lesz.
Csak megint kezdődik az okoskodás, hogy mi megy bele HELYETTE... az enyém nagyon korai évjárat, lásd a régi, 155-tel kompatibilis csonkállványokat, kis, 257-es fékeket satöbbi, a légzsákja is 145 boxer örökség (Becker ECU-val), stbstb.

Kiváncsi leszek... noha elvileg újban is lehet átvezetőt kapni 30kHUF körül. De ezt még csekkolom Ofiékkal.
Piritu - 1.000.0002012-07-21 19:08:06 // 3694
Akkor goto bontó :-(
Wickey2012-07-21 19:03:53 // 3693
már kikaptam, és az átvezető az, ami zárlatos. Ami - gyanítom - nem tervezési sajátosság benne. :))
Piritu - 1.000.0002012-07-21 18:21:36 // 3692
A légzsákot elég egyszerű kikapni, lehet, hogy csak az átvezető kakukk.
Wickey2012-07-21 18:14:17 // 3691
mondjuk így máris értelmet nyer az öt villogáshoz tartozó hibakód:
05: Driver's side module triggering device resistance out of tolerance...
hát persze, összedugva rövidzár, széthúzva szakadás, nem csodálom, ha hisztizik miatta. :-)
Wickey2012-07-21 18:07:51 // 3690
ez gyors volt, abból meg az átvezető hiányzik. Na mindegy. A 145-öst meg most ezért nem szedem szét. Broáf.
Wickey2012-07-21 18:04:26 // 3689
újabb nagy öröm... nem igazán vágom a légzsák működésének a módját, de gyanítom, hogy ha a kormánykerék a kezemben van, és a légzsák átvezető kábelének a két csatlakozója között ellenállást mérek, annak nem nullának kéne lennie...

van lenn egy 145 kormány légzsákostól, lemegyek és megnézem azon is.
Wickey2012-07-21 11:08:43 // 3688
Most, hogy van egy garnitúra, elkezdhetjük. Én felújítom a saját, polcon lévőimet, majd kicserélem, és ami az autó alatt van, jól odaadom Neked. Te felújítod szép kényelmesen, beteszed, és ami kikerül a kocsid alól, visszaadod. Egy ilyet pl. el tudok képzelni.
Piritu - 1.000.0002012-07-20 22:13:54 // 3687
Hmmm, erre már én is gondoltam. venni egy komplettet, felújítani kényelmesen és félretenni. Eddig már van is két felső lengőkarom...
Wickey2012-07-20 22:08:17 // 3686
rosszabb. Komplett hátsó hidat vettem, összeszerelt állapotban.
Persze fosok voltak azok a lengőkarok is, de nem ANNYIRA mint az enyémek.
Piritu - 1.000.0002012-07-20 21:20:21 // 3685
Nyikorog? :-O
Sikerült a hátsó futóművet szilentezni, vagy komplett karokat vettél?
Piritu - 1.000.0002012-07-20 21:18:31 // 3684
Kettő hiba volt benne, mindkettőt egyszerre kitörölte. Az enyém amúgy TRW (60625181)
Wickey2012-07-20 21:08:26 // 3683
ja, a váltó egyelőre oké, mentem vele 40 km-et, és egyszer-kétszer eltoltam neki kettőben, de eddig bírta, koppkopp. :-)

de most, hogy hibátlan a kipufogó és halk az autó, kiderült, hogy hiába válogattam össze a jobb cuccokat a hátsó futóműbe, iszonyatosan tud ott nyikorogni valami gödrös úton. :-(

Szóval a maradékot nekilátok felújítani.
Wickey2012-07-20 21:06:39 // 3682
röhögni fogsz: A légzsák diag csati egyes lábát testelni kell gyújtáson pár másodpercre, és kivillogja a hibakódot. :-)))

Amúgy a 145 service manualban le van írva az airbag résznél, Docky oldalán elérhető.
Wickey2012-07-20 21:05:48 // 3681
Felkerül, majd ha meglesz a rendszám. :-)

Az examiner képes volt egyszerre kiütni az összes hibát?
Neked is Becker vezérlőd van és nem TRW? Eperben alvázszám alapján elvben ellenőrizhető, a 60610206 az a becker, a 60625181 pedig a TRW.
Piritu - 1.000.0002012-07-20 21:03:33 // 3680
Hogy megy ez a "kivillogtatás" ?
Piritu - 1.000.0002012-07-20 21:02:55 // 3679
Ahogy látom nálad is Examiner lesz a vége, mint nálam -(
A váltó oké lett? Mikor kerül fel a Vas az oldaladra?
Wickey2012-07-20 21:00:51 // 3678
Nnna, a légzsák hibakódok kivillogtatása már megy, de törölni az istennek se sikerül. Most vagy azért, mert egyesével töröl minden egyes hibát, és konkrétan csurig van a hibatároló, vagy mert TÉNYLEG van valami gond valamelyik kábelezéssel / légzsákkal.

na mindegy, holnap is elleszek már látom. :-)
gyml2012-07-20 14:51:26 // 3677
Hűdeszép! :)
Rohodi Mihály2012-07-19 11:01:04 // 3675
Újabb tető nélkülivel bővült a család :-)



Szép nyarat mindenkinek!
Wickey2012-07-15 21:10:25 // 3673
átmenetileg megoldottam, mostmár tényleg kell a zsuga a regadóra, szóval kipucoltam, átvágtam a menetet, pótoltam a kitámasztó pálcát, és szárazon tartom a puskaport. Jónak tűnik amúgy...
Piritu - 1.000.0002012-07-15 19:06:35 // 3672
Üdv mindenkinek!

Csak az eső ne esne :-((
Piritu - 1.000.0002012-07-13 19:04:05 // 3671
Tuti megoldaná, azt terveztem én is. Viszont Phon olcsón adott anno egy 60ezret futott váltót, nem volt szívem visszautasítani :-)
Esetleg érdeklődj nála is.
Wickey2012-07-09 14:55:49 // 3670
arról nem is beszélve, hogy egy tartó konzol akkor is kell, plusz a kitámasztó rúd felfelé, ami a motorra van kötve.
Ez utóbbit pl. totál lehagyták szereléskor, a konzol meg a motornál eltört, szerencsére a karter sértetlen. Szóval vannak érdekességek. :-)
Wickey2012-07-09 14:54:39 // 3669
Ahogy olvasom azt már próbáltad megszüntetni, ezek szerint nem sikerült?

Csempézett a garázsom, nekem mindenképp tömítenem kell valahogy azt a váltót. Van rá esély, hogy egy tégely Loctite 5923 megoldja? :-)
Piritu - 1.000.0002012-07-06 15:37:25 // 3668
Ha kell, nekem még megvan a váltóm, amit kiszedtem a kocsiból. Semmi baja, csak az illesztésnél szivárog az olaj.
Wickey2012-07-06 15:17:51 // 3667
na megvan miért adták el az autót... ki van szakadva a hátsó váltótartó bak a váltóból. Kompletten. Ráadásul valami nagyeszű módon próbálták összetákolni kevés sikerrel. Hosszútávon váltócsere. Rövid távon megpróbálok visszaragasztgatni tőcsavarokat a váltóházba.
Csodás... azt hittem megúszom egy hátsó tartóbak cserével. Na, az az egyetlen, ami hibátlan arrafelé.
Wickey2012-07-02 12:04:02 // 3666
Nos, akkor asszem meg is beszéltünk mindent. Robi sajna már eljött, de úgy néz ki, megyünk mi még a héten a Balatonra csobbanni, majd kereslek előtte és max. beugrunk megint egy fagyira Várpalotára. :-)
Csöri2012-07-02 10:24:58 // 3665
De meg van a zár többi cucca is a fülekkel.
Wickey2012-07-02 10:19:33 // 3664
a semminél az is több. :-)
Csöri2012-07-02 10:13:48 // 3663
A zárszerkezetet lefúrtam róla mert kellett a másikra, de a jobb oldala meg van.
Wickey2012-07-02 10:09:18 // 3662
igen, a fedélre magára, illetve egészen pontosan annak is inkább a "zármechanikájára", a kis műanyag fülek le vannak tördelve az enyémről.
Csöri2012-07-02 10:00:50 // 3661
A fedélre gondolsz?
Wickey2012-07-02 09:57:52 // 3660
az szép! :-)

A "kalaptartó" nincs meg?
Az enyémről valami ügyes és erős ember letördelte a füleket, oszt most nem lehet lecsukni...
Wickey2012-07-02 09:56:12 // 3659
Hááát, nézd, a nagyfékesé az olyan, mint a 156-é, a kerékcsapágyban van az ABS-forrás.
Az enyém meg olyan, mint a Fiat Tipoé, vagy talán a 164, 155 meg a 33 is ilyesféle, a féltengelyen vannak (elöl) a rücskök (Ez utóbbi a spider esetében 44 fog).

A vezeték csatlakozója ugyanaz, csak az új jeladón apa, a régin anya a foglalat, tehát véletlenül se összedugható. Amúgy azon gondolkoztam, hogy áttenni a nagy féket, újfajta ABS-el, meg a hátsóhídról is áttenni az újfajta ABS-es kerékagyat, de valszeg ABS elektronikát, kábelköteget és satöbbit kellene cserélni... Bosch ABS 5.3 mindkettő, de a jeladók működési tartománya eltérhet.

Egy szkópot mondjuk még rá lehetne akasztani azért....
Csöri2012-06-30 22:53:43 // 3658
Már megtörtént.
Első körben (dobozban) csak a bele jött haza plusz a 4 kerék. :-)
Gyári navis fejegység volt benne.:-)
Piritu - 1.000.0002012-06-30 22:49:30 // 3656
és a többi része?
Csöri2012-06-30 22:48:22 // 3655
A héten találtam egy 2002-es 0km-es verdát rosso belsővel. Na azt kapta meg a sárga.:-)
Piritu - 1.000.0002012-06-30 22:46:05 // 3654
Nocsak, átépítés projekt?
GTPeti2012-06-30 21:44:38 // 3653
A kérdés az, hogy hány ricni van a kisfékesen és hány a nagyfékesen. Ha ugyanannyi, akkor simán megpróbálnám a régi kábelezéssel és ABS elektronikával. (Csak a csatit cserélve.)
(Persze előtte utánanéznék, hogy mindkettő induktív jeladó-e és mekkora kim.fesz a normál.)
Csöri2012-06-30 21:42:12 // 3652
Sziasztok!

Ma kiszedtem pár cuccut a Spiderből. Ha valakit érdekel valami a listából szóljon.
Tehát:
2db kék szövet ülés jobb-bal (nem szétült, nem szakadt)
Komplett alsó kárpit szürke színben, a hátsó részek is
Jobb-bal ajtókárpit
Piritu - 1.000.0002012-06-29 21:01:59 // 3651
Bontottban hamar találsz elsőt.
Én anno a hátsó jeladóval szenvedtem, de Erhard végül is tudott hozni újat.
Sajnálom, hogy nem jött össze :-(
Wickey2012-06-29 09:13:10 // 3650
Na, csodás. A nagyfékes féknyereg már "újfajta" ABS-es, a kerékcsapágyba integrált mágneses fajta, ez természetesen csak az után derült ki, hogy a kisfékes csonkállványból nem sikerült kiszednem a sajátom jeladóját (ami a féltengely ricnikről szedi a jelet) és sikeresen eltörtem.

90k és egy ABS jeladó mínusz, és ugyanott állok, ahol egy hónapja. Erősen úgy néz ki, hogy marad kisfékes. Gyanítom ahhoz, hogy az újfajta ABS-jeladókat feltegyem, ahhoz ABS központi egységet, kábelköteget és ki tudja még mit kell cserélni... :-((
Andy2012-06-24 21:11:28 // 3649
Mi egyetlen egy "G" szemet cseréltünk a Spideren, jobb hátul, azt ami a túlzott kerékdőlésért felelős.
Valami Merci cucc ment bele, de már 3 éve volt, így fingom sincs már melyiké.
Ami biztos, hogy a létezik hozzá powerflex ami nekünk a bal hátuljában van. Már azzal vettük, és azóta is tökéletes.
Piritu - 1.000.0002012-06-24 20:46:39 // 3648
Még KGBMAN is foglalkozott a témával.
Piritu - 1.000.0002012-06-24 19:56:08 // 3647
Saját tapasztalatom még nincs, de anno itt a fórumon többen is írták a merga G szemet. Emlékeim szerint azt is írták, hogy valamit mókolni kell rajta esztergával. White Lady tapasztalatairól írt Andy anno.
Wickey2012-06-23 10:46:36 // 3646
az rendben van, csak akkor szedjük már össze, hogy melyik pozícióba pontosan milyen is kéne, hogy meglegyen... Méret, cikkszám, akármi...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak