Fórum >> Típusok >> Spider

Itáliai üveges2019-07-28 20:24:42 // 6380
Remélem igazad lesz!
Talán ez volna a legolcsóbb híba...
Piritu - 1.000.0002019-07-28 20:21:04 // 6379
Nekem tipikus kontakthibának tűnik. Néha érintkezik, néha nem.
Piritu - 1.000.0002019-07-28 20:20:25 // 6378
Nekem ott állt meg hogy a rekesz fedelét becsukta és onnan semmi.
Itáliai üveges2019-07-28 20:18:54 // 6377
Szia

Valahol félúton, aztán egyszercsak kb.. ötödikre megcsinálja.
Piritu - 1.000.0002019-07-28 20:10:37 // 6376
Hol áll meg? Rengeteg érzékelő van a rendszerben, nekem az egyik akasztotta meg a folyamatot.

Mondjuk az hogy mi és mennyi van benne engem is érdekelne. Jó lenne cserélni. 17 éve töltötték bele, nincs az a folyadék ami ennyi idő alatt nem döglik meg...
Itáliai üveges2019-07-28 20:06:50 // 6375
Sziasztok!

Valaki tudja hogy a tető mozgató hidraulika tartályba mennyi olaj kell.
Nincs maximum minimum jelölás a tartályon.
Nem mindig csinálja végig a tető nyitás zárást, félúton megáll.
Willy2019-07-26 08:42:17 // 6374
Ha valaki egy keveset futott, megkímélt példányt keres akkor most eladó az autóm amíg meg nem gondolom magam.

Alfa Spider 2.0 TS 81ezer km-el
Piritu - 1.000.0002019-07-25 22:12:40 // 6373
Pár éve vettem egy Renkforce GT-730FL-S GPS Logger-t. Az van benn a kocsiban mint adatgyűjtő. (Van Androidra app is)
A többi már csak a hozzá adott progi dolga. Utólag néha én is meglepődök az adatokon. Volt hogy így találtam meg egy hágót amin átmentem és előtte nem is tudtam a létezéséről :-)
Piritu - 1.000.0002019-07-25 22:05:22 // 6372
Két hete volt szerencsém meghajtani egy e-Golfot. Villanynál nincs hang (vagy mű), itt igazából a zenei aláfestés a lényeg. Még akkor is ha nem az a cél hogy kinyomja az ember a szemét a vasnak. Tulajdonképpen a 2-es bőven elég :-)

A kedvencem továbbra is ez a 2011-es rész:

(Stelvio utolsó szakasz)
Fornitore2019-07-25 21:53:09 // 6371
Grafikon kimutatás szenzációs!Tényleg elvetemült vagy Sándor😉.Ilyen egy igazi Alfás , rámegy a minősègre ès a rèszletekre.Elektomos gépjárművel gondolom egy picivel kissebb èlmèny lehet ezèrt mi maradjunk a benzinnèl.😂
HaNGyA2019-07-25 08:09:19 // 6370
Mester!

Úgy gondolom, többen sajnáljuk, hogy ilyen pór és unalmas vidéken kell elcsapnod az időd és elégetni a drága benzint...
A tagtársak nevében is mondhatom, hogy kitartás! 😁

Azért nem lehet semmi azokon az utakon hullámvasutazni! Told neki helyettünk is! 😉
Piritu - 1.000.0002019-07-24 21:59:18 // 6369
Erre termett a Spider :-)
Egy igazi hegyi szakasz a Dolomitokban
Piritu - 1.000.0002019-07-24 21:33:31 // 6368
Az első képen látni is.
Piritu - 1.000.0002019-07-24 21:33:03 // 6367
Anno szétszedtem a fél autót mire megtaláltam. Pontosabban a hozzá tartozó 3 pólusú csatit kerestem, ami mellette volt a Pókban.
HaNGyA2019-07-24 21:12:34 // 6366
Köszi a képeket, így már tényleg nem kérdés a sárga madzag. :-)

Azért nem értettem hova megy, mert a 145-ben a műszerfal alatt (konkrétan a rádiónál) van az indító doboz. És mivel sok az azonos elem és alkatrész, nem gondoltam, hogy hátra teszik a taljánok ezt az elektronikát.
HaNGyA2019-07-24 15:28:46 // 6364
Akkor ezért kígyózik hátra a spárga...

A kérdéskör meg csak műszakilag vetődött fel bennem.
Adott esetben hiába pattan fel hiper gyorsan egy bukókeret az ember mögött, ha a fejéhez meg pont a szalagkorlát illeszkedik...
Persze, a "valószínűség" meg "a fém tető fixen véd" is érvek, de a túlélés a gyakorlatban nem követi az észszerűséget meg a logikát.
Én is azért betűzök még itt, mert anno kiestem egy zárt autóból. A helyszínelők azt mondták, ha bent maradok, nem sok esélyem lett volna...
Ahogy a szlogen is mondja: "Az élethez kell egy kis Szerencsi!" 😁
Piritu - 1.000.0002019-07-24 14:48:25 // 6363
Engem jobban zavarnak a levegőben röpködő dolgok. Mondjuk egy kavics az út szélén füvet nyírótól. Már volt rá példa hogy 10 cm-re kerülte el a fejemet. (Nem is hordok sisakot emiatt.)
Piritu - 1.000.0002019-07-24 14:46:44 // 6362
Szerinted hány csillagos lehetne a töréstesztje?
Innentől tökmindegy.

Mondjuk én nem azért vettem hogy fejre álljak vele :-)
Piritu - 1.000.0002019-07-24 14:21:56 // 6361
Az simán lehet a légzsák vezetéke. A vezérlője a rekeszben van a mélynyomó alatt.
HaNGyA2019-07-24 12:18:11 // 6360
Hááát...

Ha nincs semmi más védelem a szélvédőkereten kívül, az azért elég necces...
Megjegyzem, a hétvégén riasztóbekötésből kifolyólag benéztem a bal küszöb borítása alá, ahol ment hátra egy olyan sárga kabátba burkolt kábelköteg, amilyenekbe a légzsák madzagokat szokták csomagolni. Hétvégén utánanézek, hová kígyózik a lelkem... :-)

Azt az utólagos keretet én is vizslattam anno. Nagyon pávás, főleg a krómozott verzió, de szerintem csak látványelem a cucc. Az a pár 6-os csavar, amivel fel van fogatva a rekeszre, borulás esetén nem tart többet mint a gyári szélfogó háló. Maximum arra jó, hogy átfordulásnal még jól fejbe is vágjon az alsó holtponton. :-)
Piritu - 1.000.0002019-07-24 09:17:28 // 6359
Létezik egyébként utólagos bukókeret 2”-ős króm csőből. A gondom vele az hogy a rekeszre támaszkodik ami sima lemez (nem teherviselő elem) és a tároló rekesz használhatatlan miatta.
Piritu - 1.000.0002019-07-24 07:03:19 // 6358
Akkor megoldódott :-)

Szerintem a csomagtartóra.
HaNGyA2019-07-23 22:27:05 // 6357
A klíma kondenzvize volt a bűnös.
Jobban átnézve a kazánházat, a tűzfal középvonalában kellene kifolynia, de a rajta lévő alufóliás szigetelés miatt nem látszik a lyuk. Gyaníthatóan megszűnt a dugulásom, mert azóta nem volt lábmosó, de amint lesz időm, aknáról alálesek a vasnak!

Más...
Ha ne adj Isten borul az emberfia a géppel, akkor a fordított állás pillanatában mire támaszkodik a súly?
Az egyik pont gondolom a szélvédő kerete, de mi a másik?
Bukókeretet nem látok, a fejtámla meg ehhez elég ergyának látszik... 😕
Piritu - 1.000.0002019-07-23 21:09:28 // 6356
Kiderült hogy honnan volt a víz?
Forsberg2019-07-22 13:51:22 // 6355
A burkolatra gondoltam. :)
Forsberg2019-07-22 13:51:04 // 6354
Köszi szépen, megpróbálom!
Piritu - 1.000.0002019-07-22 12:56:35 // 6353
Jobban magam sem írhattam volna le :-)
Piritu - 1.000.0002019-07-22 12:50:23 // 6352
A kullisszát nem szedtem még.
A burkolatnál csak arra kell figyelni hogy ne törje el az ember.
HaNGyA2019-07-22 11:45:12 // 6351
Jut eszembe!

Valaki már szedte le a fészliftes középkonzoljának a keret részét (a fekete bőrzserű felületű cucc, amiben felül a 3 szellőző is van)?
Az oké, hogy szedem ki a rádiót és a műszereket tartalmazó ezüst panelt, de a maradék hogy van felfogatva?
HaNGyA2019-07-22 11:41:25 // 6350
Forsberg!

Én úgy szoktam, hogy egyik kézzel benyúlva a váltózsákba megfogom a szivargyújtó felé eső részét és húzom hátrafelé, miközben óvandó a gyári kályhaezüst festést, a túloldalon egy régi bankkártyával óvatosan szétfeszítem a középkozoltól (rádió felőli oldal). Itt két kis 2-3 mm-es pöcök van beakasztva. Ha így kiakasztottad, a váltózsák tetején kikapcsolod a patentet és az egész hóbelevancot áthúzva a váltógombon szabad a pálya.
Forsberg2019-07-22 09:13:39 // 6349
Ja, azt hittem ez a Te képed.
Piritu - 1.000.0002019-07-22 08:32:20 // 6348
Passz, még sose szedtem ki.
Forsberg2019-07-22 07:34:20 // 6347
Köszi, majd megnézem.
Gondolom az az idomot 4 ponton fogja, figyelni kell valamire a kiszedésnél?
Nem szeretném eltörni.
Piritu - 1.000.0002019-07-22 07:11:45 // 6346
Ha kiveszed a váltószoknyát tartó idomot látni a forgáspontot, lehet csak meg kell kenni.
Forsberg2019-07-21 22:38:27 // 6345
Gondoltam arra. Azt lehet valahogy ellenőrizni? A kulissza felől jön a hang, mintha kiszáradt volna. Sajnos nem volt időm még foglalkozni vele, de valamelyik nap megnézem.
Zselé2019-07-21 22:17:44 // 6344
Tán kevés az olaj a váltóban? Vagy echte a kulisszából jön?
Forsberg2019-07-21 18:39:46 // 6343
Lehet. :) Bár én meg pont fordítva érzem. Használnám de így meg nem lehet.
Fornitore2019-07-21 18:24:45 // 6342
Tiszafüredet bevizsgáltam ebben az èvben is az út csodás semmi gödör ès van egy kèt kellemes hosszú szakasz is ahol meg lehet ereszteni a mènest.Kb 280 km alatt minden rendben volt egy kèt nyári zápor kivètelèvel.
Piritu - 1.000.0002019-07-21 09:46:54 // 6341
Szegény azért nyöszörög mert nagyon furcsa neki hogy használod :-)
Forsberg2019-07-21 07:39:56 // 6340
Én idén nem nagyon használtam a kocsit, nem ment bele 500 kilométer sem. Csak a kötelező szerviz, vizsga és egy-két rövid út volt.
Viszont egyik este mentem egy karikát a városban, minden csodás volt, de amikor jöttem haza a váltókarnál elkezdett nyöszörögni egyesben és kettesben. Az egyest nehezebben is vette. Rükvercnél is nyöszörog, nem tudom mi lehet. Majd meg kell néznem, nézetem.
Piritu - 1.000.0002019-07-20 20:56:41 // 6339
Remélem mindenki ki tudja használni a jó időt. Mi ma is gurultunk 350 km-t.
(MOndjuk a 34 fok miatt inkább nagyrészt klímáztunk.)
Piritu - 1.000.0002019-07-13 22:58:00 // 6338
2017.05.20. Ma emlegettük :-)
Kazes☻2019-07-13 22:36:54 // 6337
Az biza jó lenne... mer' én meg a '46-okat kutatgattam... :)
Piritu - 1.000.0002019-07-13 22:21:46 // 6336
AlfaCity-n ma elég gyér volt a Spider felhozatal :-(
Szinte mindenkivel sikerült beszélgetni. Milyen klassz is lenne ha egy helyre állhatnánk.
Alfa Hím2019-07-13 20:38:29 // 6335
Sziasztok! Ismertek valakit akinek Edizione Sportiva felszereltségű Spiderje van?
Piritu - 1.000.0002019-07-13 13:40:55 // 6334
Mint az előbb láttad, igen :-)
Zselé2019-07-12 23:26:00 // 6333
Jössz holnap Zánkára? Nem Spiderrel megyek, de lógok egy kávéval :))
tdemeter2019-07-09 22:57:36 // 6332
Három hete voltam itt 😀😀😀
Piritu - 1.000.0002019-07-09 22:47:58 // 6331
Mindenki lobogtatja a haját? :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak