Fórum >> Típusok >> Spider

Lyymbo2019-08-06 08:56:51 // 6397
Sziasztok!

Új tagként szeretném erősíteni a Spider tulajdonosok táborát. Üdv mindenkinek. Még nagyon friss az élmény csak 3 hete vagyunk társak... Minden információ érdekel!
Örülök, hogy itt lehetek!
Piritu - 1.000.0002019-08-01 22:08:25 // 6396
Mély...
Kétszer körbejártam a kérdést és két megoldás is van,
A gyári cuuc

A mély egy dupla tekercses, 2x4 ohmos, 16 centis hangszóró. A rádió hátsó hét csatornája van rákötve. Anno nem is kerestem ilyet, mert nudli.
Mélynyomó + erősítő blog1 blog2 blog3
ez így egész tűrhető hangzás, előny hogy 4 csatis végfokkal az ajtóhangszóró is combosabb lehet.
Aktív mély:blog1 blog2 blog3 blog4
ez utóbbinál az ajtókat továbbra is a rádió hajtja.
Bence30hu2019-08-01 21:30:24 // 6395
Köszönöm a választ. Igen vag kkl kábel plusz 3/16 os obd 1 kábellel próbáltam természetesen a mélynyomó melleti csatira dugtam rá de sajna semmi. Azt hiszem nekem is examiner kell. A kérdés az,hogy kinek van ilyen a közelben ? :D Csak Fiat szervíz gondolom.... :( a gyári "mélynyomó" helyére van valami megoldásotok? Sajnos az enyém már eléggé recseg ropog...újat nem nagyon találok....
Piritu - 1.000.0002019-08-01 18:02:09 // 6393
A légzsák hiba törléséhez a légzsák csatijára kell csatlakoznod, ami az üregben a mélynyomó alatt található. Nekem csak a gyári Examinerrel sikerült, mással nem kommunikált a vezérlő.
Piritu - 1.000.0002019-08-01 17:55:05 // 6392
Hol próbálsz rácsatlakozni? 3 db csati is van, abból a középkonzol alatti a motoré.
Piritu - 1.000.0002019-08-01 17:54:18 // 6391
KKL kábel kell nem ELM.
Bence30hu2019-08-01 16:10:44 // 6390
Sziasztok! Van egy 97.-es 2.0 twin spark spiderem. A probléma az,hogy nem igazán tudok rákapcsolódni MES-el. Van 3 pin 16 ra adapterem illetve vag kábelem is ami kapcsolható. A mes sehogy nem látja ha a két kábelt összekötöm. Persze a 3 pinest rákötöm az akksira is. Külön ha ráteszem a Vag kábelt a másik autómra ,a gtv-re ami 2000es évjáratú v6 obd ii kiválóan működik. Mi lehet a probléma ? Légzsák hibát szeretném törölni. Köszi a tippeket.
HaNGyA2019-07-30 22:28:34 // 6389
Csak szép... 🙂
Piritu - 1.000.0002019-07-30 21:54:00 // 6388
Csak úgy...
Zolibácsi2019-07-28 22:49:14 // 6387
Nálam pl úgy jött elő hogy kevés az olaj, hogy lassabban nyitott zárt a teteje és fél állapotban nagyon nehézkes volt a mozgása. Motor hajtott de nagyon lassan. Amikor elég olaj van benne mindent gyorsabban, erőlködés nélkül csinálja.
Beszéltem már egy sráccal aki 50 ezerért vállalná hogy új munkahengert csinál és mondta hogy ezeknek az a baja hogy télen nem használjuk és a tömítés negatív profilt vesz fel ami után már el engedi az olajat. Mondta hogy használni kéne télen is, mondtam neki akkor meg a hátsó plexi ablak törik el ami szintén 50 ezer...
Itáliai üveges2019-07-28 22:01:18 // 6386
Köszi Zoli!

Itt csak úgy látod a tartályt ha félig nyitva a tető.
Zolibácsi2019-07-28 21:16:52 // 6385
Sima hidraulika olajat tettem most bele, mert nem vettem észre hogy az egyik teleszkóp meg adta magát. Olvastam hogy van több fajta is és gyári ajánlást kell tartani. De ideiglenesen meg a 10w40 is jó bele. De pontosan én sem néztem még utána. Majd ha nyaralás után sikerül munkahengert cserélnem.
Piritu - 1.000.0002019-07-28 21:10:56 // 6384
Abban milyen olaj van?
Zolibácsi2019-07-28 20:51:45 // 6383
Punto cabrional csukott tetőnel kb tartály 3/4 en all max jelzésen
Itáliai üveges2019-07-28 20:32:45 // 6382
Köszi

Beszélek DZ-vel nekem ő van közel.
Piritu - 1.000.0002019-07-28 20:26:18 // 6381
Esetleg neked is érdemes lenne MES-el ránézni amikor megáll félúton.
Itáliai üveges2019-07-28 20:24:42 // 6380
Remélem igazad lesz!
Talán ez volna a legolcsóbb híba...
Piritu - 1.000.0002019-07-28 20:21:04 // 6379
Nekem tipikus kontakthibának tűnik. Néha érintkezik, néha nem.
Piritu - 1.000.0002019-07-28 20:20:25 // 6378
Nekem ott állt meg hogy a rekesz fedelét becsukta és onnan semmi.
Itáliai üveges2019-07-28 20:18:54 // 6377
Szia

Valahol félúton, aztán egyszercsak kb.. ötödikre megcsinálja.
Piritu - 1.000.0002019-07-28 20:10:37 // 6376
Hol áll meg? Rengeteg érzékelő van a rendszerben, nekem az egyik akasztotta meg a folyamatot.

Mondjuk az hogy mi és mennyi van benne engem is érdekelne. Jó lenne cserélni. 17 éve töltötték bele, nincs az a folyadék ami ennyi idő alatt nem döglik meg...
Itáliai üveges2019-07-28 20:06:50 // 6375
Sziasztok!

Valaki tudja hogy a tető mozgató hidraulika tartályba mennyi olaj kell.
Nincs maximum minimum jelölás a tartályon.
Nem mindig csinálja végig a tető nyitás zárást, félúton megáll.
Willy2019-07-26 08:42:17 // 6374
Ha valaki egy keveset futott, megkímélt példányt keres akkor most eladó az autóm amíg meg nem gondolom magam.

Alfa Spider 2.0 TS 81ezer km-el
Piritu - 1.000.0002019-07-25 22:12:40 // 6373
Pár éve vettem egy Renkforce GT-730FL-S GPS Logger-t. Az van benn a kocsiban mint adatgyűjtő. (Van Androidra app is)
A többi már csak a hozzá adott progi dolga. Utólag néha én is meglepődök az adatokon. Volt hogy így találtam meg egy hágót amin átmentem és előtte nem is tudtam a létezéséről :-)
Piritu - 1.000.0002019-07-25 22:05:22 // 6372
Két hete volt szerencsém meghajtani egy e-Golfot. Villanynál nincs hang (vagy mű), itt igazából a zenei aláfestés a lényeg. Még akkor is ha nem az a cél hogy kinyomja az ember a szemét a vasnak. Tulajdonképpen a 2-es bőven elég :-)

A kedvencem továbbra is ez a 2011-es rész:

(Stelvio utolsó szakasz)
Fornitore2019-07-25 21:53:09 // 6371
Grafikon kimutatás szenzációs!Tényleg elvetemült vagy Sándor😉.Ilyen egy igazi Alfás , rámegy a minősègre ès a rèszletekre.Elektomos gépjárművel gondolom egy picivel kissebb èlmèny lehet ezèrt mi maradjunk a benzinnèl.😂
HaNGyA2019-07-25 08:09:19 // 6370
Mester!

Úgy gondolom, többen sajnáljuk, hogy ilyen pór és unalmas vidéken kell elcsapnod az időd és elégetni a drága benzint...
A tagtársak nevében is mondhatom, hogy kitartás! 😁

Azért nem lehet semmi azokon az utakon hullámvasutazni! Told neki helyettünk is! 😉
Piritu - 1.000.0002019-07-24 21:59:18 // 6369
Erre termett a Spider :-)
Egy igazi hegyi szakasz a Dolomitokban
Piritu - 1.000.0002019-07-24 21:33:31 // 6368
Az első képen látni is.
Piritu - 1.000.0002019-07-24 21:33:03 // 6367
Anno szétszedtem a fél autót mire megtaláltam. Pontosabban a hozzá tartozó 3 pólusú csatit kerestem, ami mellette volt a Pókban.
HaNGyA2019-07-24 21:12:34 // 6366
Köszi a képeket, így már tényleg nem kérdés a sárga madzag. :-)

Azért nem értettem hova megy, mert a 145-ben a műszerfal alatt (konkrétan a rádiónál) van az indító doboz. És mivel sok az azonos elem és alkatrész, nem gondoltam, hogy hátra teszik a taljánok ezt az elektronikát.
HaNGyA2019-07-24 15:28:46 // 6364
Akkor ezért kígyózik hátra a spárga...

A kérdéskör meg csak műszakilag vetődött fel bennem.
Adott esetben hiába pattan fel hiper gyorsan egy bukókeret az ember mögött, ha a fejéhez meg pont a szalagkorlát illeszkedik...
Persze, a "valószínűség" meg "a fém tető fixen véd" is érvek, de a túlélés a gyakorlatban nem követi az észszerűséget meg a logikát.
Én is azért betűzök még itt, mert anno kiestem egy zárt autóból. A helyszínelők azt mondták, ha bent maradok, nem sok esélyem lett volna...
Ahogy a szlogen is mondja: "Az élethez kell egy kis Szerencsi!" 😁
Piritu - 1.000.0002019-07-24 14:48:25 // 6363
Engem jobban zavarnak a levegőben röpködő dolgok. Mondjuk egy kavics az út szélén füvet nyírótól. Már volt rá példa hogy 10 cm-re kerülte el a fejemet. (Nem is hordok sisakot emiatt.)
Piritu - 1.000.0002019-07-24 14:46:44 // 6362
Szerinted hány csillagos lehetne a töréstesztje?
Innentől tökmindegy.

Mondjuk én nem azért vettem hogy fejre álljak vele :-)
Piritu - 1.000.0002019-07-24 14:21:56 // 6361
Az simán lehet a légzsák vezetéke. A vezérlője a rekeszben van a mélynyomó alatt.
HaNGyA2019-07-24 12:18:11 // 6360
Hááát...

Ha nincs semmi más védelem a szélvédőkereten kívül, az azért elég necces...
Megjegyzem, a hétvégén riasztóbekötésből kifolyólag benéztem a bal küszöb borítása alá, ahol ment hátra egy olyan sárga kabátba burkolt kábelköteg, amilyenekbe a légzsák madzagokat szokták csomagolni. Hétvégén utánanézek, hová kígyózik a lelkem... :-)

Azt az utólagos keretet én is vizslattam anno. Nagyon pávás, főleg a krómozott verzió, de szerintem csak látványelem a cucc. Az a pár 6-os csavar, amivel fel van fogatva a rekeszre, borulás esetén nem tart többet mint a gyári szélfogó háló. Maximum arra jó, hogy átfordulásnal még jól fejbe is vágjon az alsó holtponton. :-)
Piritu - 1.000.0002019-07-24 09:17:28 // 6359
Létezik egyébként utólagos bukókeret 2”-ős króm csőből. A gondom vele az hogy a rekeszre támaszkodik ami sima lemez (nem teherviselő elem) és a tároló rekesz használhatatlan miatta.
Piritu - 1.000.0002019-07-24 07:03:19 // 6358
Akkor megoldódott :-)

Szerintem a csomagtartóra.
HaNGyA2019-07-23 22:27:05 // 6357
A klíma kondenzvize volt a bűnös.
Jobban átnézve a kazánházat, a tűzfal középvonalában kellene kifolynia, de a rajta lévő alufóliás szigetelés miatt nem látszik a lyuk. Gyaníthatóan megszűnt a dugulásom, mert azóta nem volt lábmosó, de amint lesz időm, aknáról alálesek a vasnak!

Más...
Ha ne adj Isten borul az emberfia a géppel, akkor a fordított állás pillanatában mire támaszkodik a súly?
Az egyik pont gondolom a szélvédő kerete, de mi a másik?
Bukókeretet nem látok, a fejtámla meg ehhez elég ergyának látszik... 😕
Piritu - 1.000.0002019-07-23 21:09:28 // 6356
Kiderült hogy honnan volt a víz?
Forsberg2019-07-22 13:51:22 // 6355
A burkolatra gondoltam. :)
Forsberg2019-07-22 13:51:04 // 6354
Köszi szépen, megpróbálom!
Piritu - 1.000.0002019-07-22 12:56:35 // 6353
Jobban magam sem írhattam volna le :-)
Piritu - 1.000.0002019-07-22 12:50:23 // 6352
A kullisszát nem szedtem még.
A burkolatnál csak arra kell figyelni hogy ne törje el az ember.
HaNGyA2019-07-22 11:45:12 // 6351
Jut eszembe!

Valaki már szedte le a fészliftes középkonzoljának a keret részét (a fekete bőrzserű felületű cucc, amiben felül a 3 szellőző is van)?
Az oké, hogy szedem ki a rádiót és a műszereket tartalmazó ezüst panelt, de a maradék hogy van felfogatva?
HaNGyA2019-07-22 11:41:25 // 6350
Forsberg!

Én úgy szoktam, hogy egyik kézzel benyúlva a váltózsákba megfogom a szivargyújtó felé eső részét és húzom hátrafelé, miközben óvandó a gyári kályhaezüst festést, a túloldalon egy régi bankkártyával óvatosan szétfeszítem a középkozoltól (rádió felőli oldal). Itt két kis 2-3 mm-es pöcök van beakasztva. Ha így kiakasztottad, a váltózsák tetején kikapcsolod a patentet és az egész hóbelevancot áthúzva a váltógombon szabad a pálya.
Forsberg2019-07-22 09:13:39 // 6349
Ja, azt hittem ez a Te képed.
Piritu - 1.000.0002019-07-22 08:32:20 // 6348
Passz, még sose szedtem ki.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak