Fórum >> Típusok >> Sprint

lezsi2005-04-04 15:57:57 // 173
Kivancsiva tettel. Felfegyverkezem fenykepezogeppel, es megnezem :)
Olasz2005-04-04 15:50:34 // 172
Én ott leszek... :-))))
a2005-04-04 15:33:05 // 171
Mivel eléggé maximalista vagyok, nem viszek hibátlan autót találkozóra :) És a miénket még karosszériázni + fényezni kellene. Majd jövőre.
Olasz2005-04-04 14:55:45 // 170
No ez elvileg pont ott van... A hűtőborda és a tekercs között!!! kb akkor terjedelemre mint egy névjegykártya.
lezsi2005-04-04 14:49:03 // 169
A gyujtotekercs le volt veve, de ott nem volt. Igazandibol az egesz hobelevanc egy jo nagy alu hutobordara van csavarozva, lehet, hogy a borda aljan lenne (a kasztni es a borda kozott)? -Azt nem szedtem le. Ennyire vak meg megse lehetek :) -Bar legyen inkabb igazad! ;-)
Olasz2005-04-04 14:46:32 // 168
Sajnálom, hogy nem diskuráltunk személyesen. Volt lenn a Sprintetek? Nem ugye? Eléggé el voltam a többi Sprintekkel foglalva :-))) Nomeg 1 kor le kellett pattannom :-(((
a2005-04-04 14:43:51 // 167
Jajaja :) Bontunk egy 156-ot, és oda vittük mindenkinek a rendelt cuccot :) És ha kirakjuk a kocsi elé, akkor mindenkinek jobban szemet szúr, és az is megtalál, aki személyesen nem ismer :)
Olasz2005-04-04 14:39:57 // 166
Nem biztos hogy hiányzik az!!! Vedd le a trafót, és alatta van elvileg az elektronikád, és 1-1 dupla csatlakozót tucccc rákötni. Ha jól tudom abból kettő megy a trafóra (de ezt meg köll néznem...)
Olasz2005-04-04 14:35:16 // 165
Csomagtartós vegyed-vigyed vásár? :-)))
a2005-04-04 12:33:16 // 164
Esztergomba az úton utánam jöttél, aztán velem szemben parkoltál :)
lezsi2005-04-04 12:32:45 // 163
Sziasztok, Offline voltam egy ideig, de vagyok meg, es a Sprint is. Kicsit osszerakosgattam, es megprobaltam eletre lehelni, de (nem keves nyomozas aran) radobbentem, hogy hianyzik a gyujtaselektronikam. Erdekes, amikor a karosszeriashoz vittem -labon-, meg meg volt... -Szoval keresek egy ilyen egyseget, sajna nem tudom, hogy pontosan hogy nez ki, de 4 drot megy bele, ketto kozvetlenul a gyujtastekercsrol, a masik ketto (a biztidobozon keresztul) az elosztofedel aljaba (ott amugy mar 3 drot van a csatin), +egy foldeles lehet, hogy van valahol. Haynes manual szerint 83 utani sprinteken, es nyilvan ekoruli 33-masokon lehet ez. Sajnos nem tudom, hogy az enyem most Bosch vagy Marelli rendszer, mert a tekercsem Marelli, a ford. szam vezerlo rele meg Bosch... Na, aki tud ilyesmivel, vagy tippekkel szolgalni, az szoljon! :) koszi, lezsi
Üvegtigris2005-04-04 11:49:58 // 162
Mikor tudnád feltenni a képeket amiket kértem az oldaladra?
Olasz2005-04-04 10:35:48 // 161
dArk: Osztom azt a véleményt, hogy AC probléma vagy mocskos tank a hibaforrás, de kiegészíteném... Valószínű, hogy az elektronika a trafód alatt van. Nomármost. Amint a trafó bemelegszik, felmelegítheti úgy azt a kis bizbaszt alatta, hogy bajt okozhat. Nekem ez abban nyilvánult meg, hogy 3000 fölött egyszerűen ledadogott, és sokszor le is fulladt... Vártam 5-10 percet, és nagy kínok árán, de elindult, majd kisvártatva újra csinálta... Ez is lehet... Gery83: Arra gondolt, amit mellékeltél :-) De vigyél Neki többet, mert lehet, hogy oldalanként kettő is kell, mivel hozzá lehet jutni különböző méretekben. Valahová csak 1-1 centis kel, nekem pl 2-2 centis...
Gery832005-04-03 18:05:43 // 159
Hupsz! Bocsi! Most megnéztem a képet... És, hát elég xar a felbontás! Nem gondoltam, hogy ennyire átméretezik... Elküldtem mailben az érintetteknek!
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-04-03 17:56:08 // 158
Gery83 szia! ez a dArk -nak is ajánlott "fecsegő gyertyácskák" c. cucc hogy érhető el olvasható betűnagysággal? nekem 33 egyik gyertyájával (de a moci ugye ugyanaz ;-) van gondom, feszt befeketedik :-(
Gery832005-04-03 14:54:19 // 157
De meg ám! :)
bb182005-04-03 13:42:40 // 156
balra a sima rotor jobbra a fordulatszámkorlátozos,a röpsuly kivehető ha nem jó.
Jankesz2005-04-03 12:08:30 // 155
Meg van neked ez a könyv?
Gery832005-04-03 11:34:24 // 154
Nagyon szívesen!
Már be is vágtam az ülés mögé! :)
Azért remélem erre gondoltál:



A 2mm-es lemez, meg tuti fusi, úgyhogy ne tedd vissza szerintem.

Írtam az oldaladra is, ez az amiről beszéltem:

bb182005-04-03 11:26:28 // 153
ha jól emlékszem, a közbetét arra szolgál,hogy berugozásnál a betolódó féltengely ne érjen bele a menesztőtárcsába
TCS HOOKER2005-04-03 09:30:41 // 152
Köszi Gery a felajánlást /e-mail/ ! Valahogy sort kerítünk rá ! Egyébként nem tudom,hogy ez régi v. új megoldás de a féktárcsa tényleg azzal a 6db M8-as imbuszcsavarral van a menesztőtárcsához ill. a féltengelyhez rögzítve, csak közöttük van ez a 10mm vastag öntvény tárcsa is. Sőt nekem még volt egy kb.2mm-es lemezből készített távtartó is betéve!?!? De szerintem ez már a " sufnituning " kategóriába tartozik!
Viktor852005-04-02 22:47:36 // 151
Hm... akkor lehet, hogy csak a tárcsákat meg a betéteket kéne cserélni. Hamarosan megy úgyis megy szerelőhöz, majd meglátom mi van a fékkel. Kösz a segítséget
Gery832005-04-02 21:36:03 // 150
Szia dArk!
Ez hasznos lehet:

dArk2005-04-02 20:23:06 // 149
A motor 1.5-os ikerkarbis mechanikus ac-vel. A tankban uszkalo cucc nekem is gyanus volt, de amugy van valami gaz a tank kornyeken, mert tankolasnal allandoan visszakop, de ezt azota csinalja, hogy megvettem, a motor viszont sokaig ment rendesen. A rotornak utana nezek holnap delutan, de a gyuru dolog a leggyanusabb sajnos :\ bizony van, hogy eleg sokaig tart beroffenteni a joszagot. Amugy nekem nem voltak annyira gyanusak a gyertyak, mar azert sem, mert nem all le minden henger, a gyertyak viszont teljesen egyforman voltak osszekojtolva amikor multkor kivettem oket. Node majd debrecenben megporgetem picit a koli korul, aztan ha megallt betolom a parkoloba, es ha lehult kiveszem, aztan lefenykepezem a gyertyakat, hatha Te latsz rajtuk vmi gyanusat ;]
bb182005-04-02 18:47:08 // 148
egyrészt mivel a betét ,,puha" szinte beleakad a furatokba, ezt én is tapasztaltam elég furi hangja van. ez okozza azt is, hogy a tárcsa eszi a betétet. a rezonanciát inkább ugy értettem mint kvázi kiegyensulyozatlanságot. általában a lyukak páratlan számu sorokban helyezkednek el igy kisebb az esélye a rezoancia frekvencia kialakulásának. ez csak bizonyos sebességnél jön elö magasabb tartományokban.
Viktor852005-04-02 16:56:08 // 147
Hi! Ez a rezonancia pontosan mikor jelentkezhet? Ha nagyon lassan gurulok le egy meredek lejtőn , akkor iszonyatosan rezonál elől a fék(?)... Okozhatja az a "tárcsa" vagy mi? ThX
bb182005-04-02 13:52:40 // 146
1. a mocsok a tankban szerintem biztos hogy nem jo. 2. ha a gyürü rossz akkor valóban olajos vagy inkább kormos lehet a gyertya azt majd hidegen veszed észre amikor nehezen indul és idő kell mig minden henger bepöccen. 3. a tömités egyszerüen marhaság. tipp: 1. eldugult a tankszellőző. ez inkább terhelésfüggő, és inkább folyamatos üzemnél van, de lehet ez is. 2. a gyujtás rotorban a fordulatszámszabályzó hajszálrugó gyenge ( mintha egy kis röpsuly lenne a rotorban nem tudom a tied ilyen-e) ha ven egyszerüen dobd ki belőle. 3. ha injektoros, lehet a vezérlés is. ha valahonnan fals jelet kap letilthat. 4. ac (lektromos vagy mechanikus ) kevés benzint ad de ez is inkább terhelésfüggő. ha még eszembe jut valami küldöm. jó lenne tudni pontosan milyen motor is ez.
dArk2005-04-02 12:50:37 // 145
Na szakertsetek nekem egy picit, mert idegbajt kapok ;] A lenyeg, hogy 3ezres fordulatig semmi gond az autoval, de ha belefeledkezek a vezetesbe es feljebb porgetem, perceken belul megall. Olyan, mintha 1-2 henger nem kapna benzint, vagy szikrat ilyenkor. 5 perc allas utan ujra poccre indul, es semmi gond vele amig 3e alatt maradok... Eddigi tippek: - mocsok a tankban. alacsony fordulaton eltancol, nagyobb fordulaton beszivodik, igy nem kap benyat a ket jobb oldali karbi. (nemtom az egy helyben allastol hugy jonne ki a nyilasbol...) - kukas dugattyuk/gyuruk, nem huzza le rendesen az olajat, magas fordulaton racsapja a gyertyakra. (2 hete gyertyakat csereltem, sztem egy csepp olaj sem volt rajtuk, pedig a jelenseg vegkifejletekor vettem ki oket) - hengerfejtomites. amig nincs nagy nyomas/vakuum tomit vhogy, de utana bemegy a viz a hengerbe, addig kell allni amig kiparolog. (ez lehetseges, mert multkor toltottem egy kis olajat, es benzinszaga volt az olajnak, a kupakon meg mintha vizcseppek lettek volna kicsapodva) Sztem meg gyujtas, mert tegnap miutan megallt porgetes utan megmozgattam a kabeleket, es ment tovabb, de nemtom ez hogy fugghetne a fordulatszamtol olyan modon, hogy ha elkezdett genyozni akkor mar hiaba veszek vissza, mindenkeppen vege. Segitseeeeeg! Koszi ;]
bb182005-04-02 11:15:24 // 144
egy ötlet: próbáld ki a sima skoda vagy astra ( kombi ) hátsó rugót megvágva. elég kemény és ha rövid kötözd fel a futóművet vagy rövidebb gátló.
bb182005-04-02 10:32:46 // 143
juteszembe ezért a sud beső csuklóhoz nem jo a 33-as csavar, hosszabb kell, de ugyanaz az imbusz
bb182005-04-02 10:31:41 // 142
a sudnál van még egy kb 1 cm-es tárcsácska pont olyan kivülről mint a féltengelycsukló csak belül üres
Gery832005-04-02 09:49:08 // 141
Nem maga a féktárcsa a távtartó? Vagy ez még olyan régi változat ahol a féktárcsát külön, nem a féltangelycsavarokkal kell felrögzíteni?
bb182005-04-02 09:44:57 // 140
ezt akkor találták ki mikor még nem volt belsö hütésü tárcsa ( én is csináltam ilyet etz-hez ) valamint jobb az öntisztulása. védett helyen nincs értelme, inkább motorokon ahol közvetlen éri a viz meg a mocsok. a betétet meg tényleg eszi. ráadásul ha nem pontos akkor rezonanciát is okozhat.
bb182005-04-02 09:41:57 // 139
a sud ha még nam alakitották át belső fékes és a féltengely és tárcsa közti részen van egy lyuksoros tárcsa ami a féltengelycsoklón keresztül van felcsavarozva a válto menesztőtárcsájához.
Gery832005-04-02 08:39:37 // 138
Sziasztok!
Mi erről a véleményetek? Van valami értelme?
Egy tuti: a betétek gyorsabban elkopnak.... :)

Gery832005-04-02 08:25:27 // 137
TCS HOOKER! Na ez most nem teljesen tiszta.... Nem igazán vágom miről van szó, de ezek szerint belső fékes a kocsid. Ha küldesz valami képet róla, és valóban van ilyenem, akkor adok egyet, mert úgyis külső fékessé akarom alakítani az enyémet. Már kétszer "végignyaltam" a Haynes-t, de még mindig nem vágom milyen alkatrészről beszélsz... (Lehet hogy csak én vagyok a hülye!) :))
TCS HOOKER2005-04-01 12:10:44 // 136
Hello Srácok ! Véletlenül nincs valakinek feleslegbe egy távtartóbetét a féltengely belső vége és a féktárcsa közé ? Meg " bótolhatjuk " ? Sajnos az enyém megszünt egybenmaradni !
Üvegtigris2005-03-31 17:44:48 // 135
Ahann. Köszi
Jankesz2005-03-31 17:37:30 // 134
A régi Sprint elöl tárcsafékes,belül van a váltónál;a hátsó fék szintén tárcsa. Az újjabb elöl tárcsa,de már kivül a keréknél,a hátsó pedig dobfék.
Üvegtigris2005-03-31 15:26:02 // 133
Amúgy van egy jó hírem: Halesz ezt írta:Szia! Megfontoljuk a felvetést! :), mármint az Alfasud Sprint/Sprint felvetést :)
Üvegtigris2005-03-31 15:21:46 // 132
Tehát a "régin" van a hangsúly.
Üvegtigris2005-03-31 15:20:27 // 131
Azt hogy érted, hogy a régi Sprint tárcsafékes?
Jankesz2005-03-31 15:03:13 // 130
Köszi,majd Egonban szakértünk.
Inner Circle2005-03-31 14:35:37 // 129
Télleg homo vagy? :DDD
Olasz2005-03-31 14:22:57 // 128
Akkó ott ránézek...
Jankesz2005-03-31 14:18:50 // 127
Megyek!-Ebben biztos vagyok!
Olasz2005-03-31 14:16:48 // 126
Jössz Egomba???
Olasz2005-03-31 14:15:54 // 125
Kanosszajárásba kezdek: Isa pur és homou vogymuk!!!!
Jankesz2005-03-31 14:15:31 // 124
Nem,csak hátul.Ezen az 1.7 16v-s rugón gondolkodom. Gondolom hogy szolidan ültett,keményebb is.Elvileg belevaló, szóval megszünnének a problémáim. A mostaninál sztem magasabb lenne egy picit a kocsi is.Vagy nem?Olyan határozottnak érzem magam...vagy nem?.. :o)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak