Olasz2005-04-19 09:48:06 // 223
Olasz2005-04-19 09:47:22 // 222
Olasz2005-04-19 09:37:47 // 221
Olasz2005-04-15 14:48:35 // 220
NordAuto - Gado - 0630-2104498
lezsi2005-04-14 19:44:15 // 219
Ezek tok jo tippek! :)
Csonkokban nincs hiany a karbin , ahogy nezem, de a fordszammeros dolog se hulyeseg, foleg, hogyha meguszom egy multimeterrel a pontos merest. (Viszont igy nyilvan tovabb tart bejatszani)
Szelephezag, elogyujtas es gyertyak rendben vannak, meg a motor is franko, szoval remelem, hogy be lehet jol loni. Egyetlen problemam, hogy nem nagyon tudok vele sehova elmenni egyelore.
bb182005-04-14 18:27:01 // 218
nekem van depresszio ( sziváserősség ) mérőm csak nem tudom pontosan hol van hely a bekötésre. vagy a másik lehetőség ( inkább alapjárat ill. terhletlen állitásra ) a hengerteljesitmény-különbség mérés. egyenként ki kell oltani a hengereket és a fordulatszám esést mérni, ennek alapján össze lehet hangolni őket, hogy mind egyforma legyen ( csak jó motornál működik jól ). elötte természetesen korrekt szelep gyujtás stb. állitás!
Gery832005-04-14 17:31:03 // 217
Gery832005-04-14 17:14:59 // 216
Szasztok!!
Hűűű... El tudnád esetleg nekem is küldeni ezt a címescskét??? :)
Felettébb hálás lennék! Köszi!
Olasz2005-04-14 13:05:43 // 215
A folyamat:
1. Benzinszint beállítása (úszóház) - már ha szükséges
2. Szívotorkokon a vákum beállítása (megfelelően nyíljanak)
Lehet fülre is, meg rángásra is, meg úgy hogy durrogjon, de a vákumóra mégis csak pontosabb. Tudok egy helyet, ahol kb. 10e-ért pöpecül beállítják...
Olasz2005-04-14 12:08:54 // 214
Olasz2005-04-14 12:06:19 // 213
lezsi2005-04-13 18:54:05 // 212
Szinkronmuszerre gondolsz?
Az is tok jo, viszont eloszor alapbol kene behangolni a karbikat, es utana szinkronizalni, ha jol sejtem (valojaban fogalmam sincs :).
Talaltam par leirast, hogy hogyan is szokas ezt fulre csinalni, lehet, hogy megprobalkozom vele, ha mar nincs nagy tolongas a sorert :)
Koszi,
lezsi
Olasz2005-04-12 08:38:33 // 211
Csak vákumórát tudnék ajánlani..... Ha tucc syereyni, akkor még Te is be tudod lőni.
lezsi2005-04-11 13:14:43 // 210
Karbis a fenevad, de azota megoldodott az ugy, szetszedtem az AC-t, sajnos szetmentek benne a szelepek. (futott vagy 5e km-t...)
Kapott uj pumpat, es szinte poccre beindult a macchina, mentem is vele gyorsan egy kort (esoben, sotetben, persze lampat es ablaktorlot lusta voltam visszatenni :).
Mar csak a karbikat kene beallitani, mert ki lettek cserelve.
Tudtok ehhez receptet? Vagy meginkabb olyan embert keresnek, aki be tudja loni nagyjabol erzesre (vagy van nala zseb-gazelemzo :), es hajlando is eljonni nehany sorert, vagy hasonlo kompenzacioert cserebe :) Del Budan van a joszag.
Koszi,
lezsi
Olasz2005-04-09 23:07:06 // 208
...de miért is??? (ha szabad megkérdezni)
sprint832005-04-09 16:05:39 // 207
Hali eladnám az autómat ha valakit érdekel hívjon!TELJESEN HIÁNYTALAN A MOTOR IS KIFOGÁSTALAN AZ EGÉSZ FÉKRENDSZER KIVAN CSERÉLVE. Hívjon akit érdekel sürgős lenne!
Olasz2005-04-08 20:44:26 // 205
Ezek megvannak Nekem is, van még másmilyen kép róla???
Halesz2005-04-08 16:51:52 // 204
Esetleg megvan 800x600-ban? Ha igen, küldd el! :)
a2005-04-08 16:23:01 // 203
a2005-04-08 16:18:58 // 202
Halesz2005-04-08 15:37:34 // 201
Jó ez a kép, lehetne akár hét képe is, csak kár hogy négyzet alakú, nem pedig téglalap :(
Olasz2005-04-08 14:19:40 // 200
lezsi2005-04-08 13:19:47 // 199
Udv,
Sikerult beszereznem egy Marelli elektronikat, ra is mutottem gyorsan a jarganyra, azota izmos szikrak ropkodnek :)
Koszi megegyszer a segitseget.
A kovetkezo napirendi pont: AC-pumpa :)
Valamiert nem sziv/nyom, meg akkor se, ha feltoltom benzinnel a csovet felulrol. (Benzin amugy atfolyt rajta, mint jofele kozlekedoedenyen.) Sokat allt szarazon, gondolom ez nem tesz jot neki, de amugy nem regi darab, 3-4 eve vettem ra. Vannak tippek, vagy leszerel, szetszed, nezeget, stb..?
thx
a2005-04-08 13:05:13 // 198
Inner Circle2005-04-08 08:02:25 // 197
Tévedni teccik gyakorlatilag mindenben :D Ez egy úgynevezett Giocattolo, Alfa Sprint vázra épített ausztrál szupersportkocsi. Bővebben: http://alfasud.alfisti.net/gioe.html
Olasz2005-04-07 10:52:45 // 196
Kösz Gery a képet!!!!!!!!!
Olasz2005-04-07 10:50:48 // 195
Olasz2005-04-07 10:49:43 // 194
Olasz2005-04-07 10:45:24 // 193
:-)))) Ez jó... Maffia.. ha tudnád.... :-P
a2005-04-07 09:40:21 // 192
Üvegtigris2005-04-06 16:43:58 // 191
Jaja, kicsit késnek a válaszok néha Vannak olyan fránya válaszok amelyek meg sem érkeznek... : )))
több szálon is futnak az események... Mint valami Olasz maffiózó :)
Olasz2005-04-06 16:38:08 // 190
:-)))) Jaja, kicsit késnek a válaszok néha, mert több szálon is futnak az események... de igyekszem!!!!!
És sorry a késésekért.. :-((((
Inner Circle2005-04-06 12:42:04 // 189
Miért, te el szoktad olvasni amit arra a címre kapsz? :PPP
Olasz2005-04-06 12:13:17 // 188
Lökjétek már el ezt nekem is jó minőségben pls...
mail@zoltanstudio.hu
thx
Gery832005-04-05 17:55:08 // 187
ÁdidiGaga!
Nagyon szívesen!
Örülök, hogy segíthettem!
bb182005-04-05 15:34:54 // 185
ilyen a hall, a ,,vödrön " annyi bevágás van ahány hengeres a paciens. ahogy a kivágás elhalad az érzékelő előtt megváltozik az indukált mágneses tér és ezt érzékeli.
bb182005-04-05 15:21:57 // 184
először is köszönöm a bizalmat! nna: indukcios jeladós az eloszto, a trafon lévő csati lehet az elektronikáé, de akár mehet pl. a fordszámmérőre is. igazából ha megvan az elektronika akkor derül ki. az én motoromon az elosztón van közvetlenül az elektronika. a trafonak meg tökmindegy. amugy meg külön örülök ha meghalgatnak mindenkinek lehet jo ötlete hátha az a 6 év tanulás meg 21 év gyakorlat az autóiparban nem volt fölösleges.
lezsi2005-04-05 14:03:57 // 183
Bizzunk BB sorstarsban, hatha megmondja a frankot! :)
(-Marmint hogy ez most HALL, vagy tenyleg tekercses.)
Mindenesetre kerestetik egy 33/Sprint (83-tol) gyujtasdoboz jutanyos aron :)
Olasz2005-04-05 14:03:25 // 182
Ja és ha a karosszériáshoz lábon ment, akkor ott kéne lennie valahol nála!!!