Tommi2006-11-07 15:17:39 // 642
Nyami-nyami, jóóóó kis cuccot kaptál :) Nem hoztam, mivel még nem voltam kint :) Elvileg most november végén mennék, de nemtom a társaság hogy jön össze.
Azmo2006-11-07 15:15:44 // 641
Szeva,
Irtam oldaladra hogy hoztál-e nekem szivart :)
Tegnap kaptam egy 5ös csomag Monte Cristo No. 4-et:) De ha esetleg hoztál nekem nagyon örülnék neki :)
Tommi2006-11-07 15:11:27 // 640
Szia Duce :)
Nézegesd az én képeimet, ott még szöveg is van mellette :PPP
Azmo2006-11-07 15:09:10 // 639
...fotó riport és teleszórja életlen képekkel, komolyan kiakasztó...
Tommi2006-11-07 13:58:10 // 638
Nem, még nem serénykedem :)
kando.2006-11-07 13:53:46 // 637
Jólvanna, nem azért írtam, hogy most tessék példálódzni itten... :))
Legyen, a mercinek, oké, de nem is érdekel a többi, a lényeg, hogy az Alfának van, nem is akármilyen!
CD-ket írod serényen ? :)
Tommi2006-11-07 13:34:36 // 636
Tommi2006-11-07 13:32:43 // 635
A Mercinek pl elég komoly a gyári múzeuma...
Most nyáron a körútunkon a Mille Miglia volt a top, ott sajnos bent nem engedtek fotózni, de a környezet nagyon durva volt: egy 14. századi tipikus olasz kúria ad otthont a kiállításnak, zsalus ablakok, vastag kőfal, vörös tetőcserép, mintha a Keresztapa harmadik részének Szicíliája elevenedett volna meg :) A hírek között a Terra di motori cikksorozatomban megtaláljátok a képeket.
kando.2006-11-07 12:29:12 // 634
Whiteskull2006-11-07 12:28:25 // 633
Nagyon tervezzük mi is az öcskösékkel, hogy kinézünk oda. :))
kando.2006-11-07 12:25:12 // 632
Élethű körülmények..
Amúgy meg nem kell minden múzeumnak cirádás-barokkos-gótikás stílusúnak lennie, lehet az modern vagy realisztikus 60's-70's évekbeli vazsbeton ( :) ), a lényeg a tartalom ;-))
Nemtom, melyik másik autógyárnak van/lehetne ilyen múzeuma.. :))
Tommi2006-11-07 12:22:39 // 631
Igazuk van abban, hogy elég gáz körülmények között van a múzeum, a régi aresei gyár falai között egy betonrengetegben, de azt azért nem mondanám, hogy szegényes lenne... Most nyáron voltunk ott és kb összepisáltam magam a gyönyörtől, hogy szinte minden jelentős modell ki volt állítva, legyen szó utcai vagy versenyautóról.
Whiteskull2006-11-07 12:08:11 // 630
Alfa Romeo múzeum - a Totalcar felkonferálásában. :)))
Xixo2006-10-15 22:39:08 // 629
Whiteskull2006-09-07 10:08:22 // 628
Gábor1662006-08-30 18:54:10 // 627
Láttam már. Rettenetes!
Gábor1662006-08-30 18:39:29 // 626
Alfa Romeo B.A.T. 5, 7 és 9 vezetési teszt!
Hátha érdekel valakit.
Halesz2006-08-02 17:01:32 // 624
Xixo2006-07-09 19:20:57 // 623
Tommi2006-07-04 14:34:47 // 621
Whiteskull2006-07-04 14:25:57 // 620
Alfa Romeo felvonulás
2004-ben Milánóban ünnepelte az Alfa Romeo a Giulietta 50. évfordulóját. Most újra a lombard nagyvárosban parádéznak az Alfák, ugyanis 40 éves lett a Duetto.
Whiteskull2006-07-04 14:25:02 // 619
Igen, akkor erre emlékeztem. De visszakerestem itt egy kicsit és nem találtam. :))
Tommi2006-07-04 14:22:56 // 618
Vagy az F1 topicban vagy itt írtam múltkor egy szép hosszú és kimerítő részletességű hozzászólást Szisz Ferencről és az életéről, mingyán előkotrom :)
Whiteskull2006-07-04 14:20:23 // 617
Gyilkossági kísérlet a GP-n
A világ első Grand Prix versenyét 1906. június 26-án és 27-én rendezték Le Mans-ban, I. Grand Prix de France néven. Ezt a viadalt a Nógrádverőcén, 1881. január 29-én született Szisz Ferenc nyerte.
GT Ɨ|ѯ2006-07-04 14:14:49 // 616
Jöhet még bármi!!!:-)
Kajáljuk!
Whiteskull2006-07-04 14:09:52 // 615
Hehe! Gondoltam érdekel valakit. :))
GT Ɨ|ѯ2006-07-04 14:07:54 // 614
THX!
Ez ( is ) szép volt!:-)
Whiteskull2006-07-04 13:53:34 // 613
Az első magyar GP
Halesz2006-05-08 00:12:21 // 611
De most már megvan :) Tedd be újra a kedvencek közé :)
Lobot2006-05-08 00:11:08 // 610
Akkor ezért nem találtam a kedvenceim között. Egyik pillanatban még ott volt, a követekezőben meg...
Halesz2006-05-07 23:56:52 // 609
A moderátor üzenete:
Az átláthatóság kedvéért összevontuk ezeket a topicokat:
- Híres Alfások, Alfás hírességek
- Alfa történelem
A hozzászólások és a hivatkozások nem vesztek el.
Don Gombóc2006-05-07 12:02:56 // 608
Ez 98 vagy 99-ben volt nem sokkal a megjelenése után. Majd végigtúrom a honlapokat.
ystuc2006-05-07 10:48:26 // 606
'90-es évek elején is volt már Autó Piac, de akkor még nem heti lap volt, hanem havi.
Don Gombóc2006-05-07 10:18:19 // 605
Kár mert akkor szerettem bele igazán amikor lehúzták. Az auto2 oldalán néztem, ott nem volt, lehet hogy az autopiacban volt már ha azidő tájon volt már egyáltalán autopiac. De csak arra emlékszem hogy nem automotorban volt bár az sem biztos.
ystuc2006-05-07 10:15:02 // 604
Hát sajna nem... Csak azokat tudom bescannelni, amik megvannak nekem. Ezt pedig nem láttam, különben emlékeznék rá.
Don Gombóc2006-05-07 10:06:24 // 603
Figyu! Ystuc! Azt a cikket nem tudnád előkaparni amiben asszem 1998 ban teszteltek össze egy 166V6tb-BMW530-VolvóS70 3,0 Típust. Arra nem emlékszem melyik újságban volt, de a cikkben lehúzták az Alfát a többi elllenében, bár az Alfa adatai voltak a legkedvezőbbek, de nem ő a Bajor fenevad és a hűvös Svéd, valahogy így írták. :))
ystuc2006-05-07 10:02:35 // 602
ystuc2006-05-07 09:56:30 // 601
ystuc2006-05-07 09:55:40 // 600
Satti2006-05-07 09:53:43 // 599
Na ezt meg tudom érteni:-))
ystuc2006-05-07 09:53:30 // 598
ystuc2006-05-07 09:51:04 // 597
bszl2006-05-02 22:47:23 // 596
Jól lepunnyadt ez a topic. Kár, hogy nem járunk elég "nyitott szemmel" :) Bár én sem azt nézem ki vezeti...
Slowfeet2006-04-11 09:23:20 // 595
Áki2006-04-10 21:22:02 // 594
Az legyen a legkissebb gondod!:-))) Haza hozzuk csak majd nehezen magyarázzuk meg,hogy 2006ban az autóról csak mondjuk 90ig van adat!:D
Szerintem mi már veszélyesek vagyunk!:-))
ystuc2006-04-10 21:11:28 // 593
A 146ti 1997-ben 6 milla felett volt!! Azért az kemény ám!