Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Direkt légszűrőkről
KGBMAN2010-07-29 19:12:05 // 2725
Minek mossam?? Ezt nem kell.. És áramlási értékeit nézve nagyon kellemes. Nem 10Le-k múlnak azon hogy melyiket teszem be. Nekem az apexi szimpibb... Ennyi.
Buksi2010-07-28 18:02:57 // 2723
De az a foltot nem szedi ki! :-DD
GT Ɨ|ѯ2010-07-28 15:27:39 // 2721
K&N-nel majd ki lesz tisztítva:-)
GT Ɨ|ѯ2010-07-28 14:23:48 // 2719
vazze, már használt!:-DDD
Buksi2010-07-28 13:37:55 // 2716
Ne legyél már ilyen! Nem szégyen ez! :-DDD
GT Ɨ|ѯ2010-07-28 07:25:19 // 2713
funkcionálisan bakker, funkcionálisan:-D
Buksi2010-07-27 21:47:26 // 2712
Akkor tegyél fel egy képet arról, hogy ezt hogyan építetted be a GTV-be! .-DDDD
Kau2010-07-27 20:35:46 // 2710
És a nedvességet se engedi át :))))
GT Ɨ|ѯ2010-07-27 19:10:58 // 2709
maxi lég áteresztés, minimális kopás..:-D
Buksi2010-07-27 18:28:37 // 2708
Hú, az jó nagy! :-DDD
GT Ɨ|ѯ2010-07-27 18:19:05 // 2707
mint a székely néni fodros szoknyája alattira..:-)))
Selmak2010-07-27 09:22:37 // 2704
A száraz szűrőt aligha.
GT Ɨ|ѯ2010-07-27 08:19:41 // 2703
2x 1 évben kibírod mosni,bakker..:-)
KGBMAN2010-07-26 20:43:26 // 2702
De ez dry paper filter.. Teccik érteni? :))))
Selmak2010-07-26 19:52:41 // 2701
Minden szűrő átporzik egy telítettségi fok után, a száraz papírszűrő is, csak előtte már jóval észlelhető az áteresztőképesség csökkenése. (ez nincs a nedves olajfilm szűrők esetében ezért veszélyesek).
KGBMAN2010-07-26 14:32:28 // 2700
Bammeg ez nem olajozós szűrő, nem porzik át.. Úgy műxik mint a gyári szűrő. Ha elhasználódik kevesebb lesz azátengedett levegő és emiatt kraft. Akkor veszel másikat, kicseréled és megy tovább. Idézem:
"The Apexi dual funnel Power Intake has evolved from the Apexi Super Intake filter with some subtle refinements in the design and filter element. According to Apexi, this resulted in a 10% reduction in pressure drop by utilizing an upper and lower funnel. The Power Intake reduces air turbulence within the filter and creates smooth air flow into the throttle body. Maintenance is kept to a minimum as this filter is a dry-type air filter and will alleviate the problem of filter oil from "wet" air cleaners, interfering with the air-flow meter."
Ilyen alapon a gyári is átporzik.. Ami mint tudjuk nem igaz.. Pontosan abban a labortesztben taglalják amit linkelgetsz..
Szóval ne lásd már megint a gonoszt. Ennek a szűrőnek pont az a lényege hogy "NOT A WET TYPE FILTER".
Max ha telítődik nem mész vele 225-öt csak 210-et.. Akkor meg cseréled..
"The Apexi dual funnel Power Intake has evolved from the Apexi Super Intake filter with some subtle refinements in the design and filter element. According to Apexi, this resulted in a 10% reduction in pressure drop by utilizing an upper and lower funnel. The Power Intake reduces air turbulence within the filter and creates smooth air flow into the throttle body. Maintenance is kept to a minimum as this filter is a dry-type air filter and will alleviate the problem of filter oil from "wet" air cleaners, interfering with the air-flow meter."
Ilyen alapon a gyári is átporzik.. Ami mint tudjuk nem igaz.. Pontosan abban a labortesztben taglalják amit linkelgetsz..
Szóval ne lásd már megint a gonoszt. Ennek a szűrőnek pont az a lényege hogy "NOT A WET TYPE FILTER".
Max ha telítődik nem mész vele 225-öt csak 210-et.. Akkor meg cseréled..
Selmak2010-07-26 10:20:33 // 2699
Kérdés hogy meddig. A gondozásmentes szűrő egyszer telítődik és kuka vagy utána már átporzik és a motor lesz kuka.
KGBMAN2010-07-26 10:00:54 // 2698
Jó kis szűrő. ebay-en is van bőven. Na majd ha oda jutok akkor elgondolkodom rajta. Előnye hogy nem kell mosogatni, olajozgatni, nagyon jól szűr, mégis hatékonyabb a gyárinál az áramlástan miatt.
GT Ɨ|ѯ2010-07-24 19:17:29 // 2697
tiszta blendamed:-)
KGBMAN2010-07-24 08:36:05 // 2696
Pofás... Nem lehet rossz.. Erre már azt mondom szimpi.. Ezt belezavarni egy carbonboxba és kívülről megkínálni friss levegővel :))
BeeGee2010-07-23 10:56:58 // 2693
Én ilyet használok bő egy éve, nekem bevált.
Ára nem a legolcsóbb, de úgyis behozza az árát.
Ára nem a legolcsóbb, de úgyis behozza az árát.
GT Ɨ|ѯ2010-07-22 19:47:52 // 2691
Yeah:-)
Bár én nem keresek, mert a BMC-nél nem kell jobb:-D
Bár én nem keresek, mert a BMC-nél nem kell jobb:-D
Belga2010-07-22 19:33:04 // 2690
Olyat kell keresni aki sima USPS-el is hajlando kuldeni, raadasul ajandekkent. :) En anno igy rendeltem, kicsi postakoltsegen, VAM nelkul. :)
GT Ɨ|ѯ2010-07-22 19:26:54 // 2689
Megtaláltam közben, sorry:-)
Postaköltségek, mo-ra:
Rate Available Methods Delivery Times
$156.91 UPS Worldwide 2 -5 Bus. Day
$270.97 UPS Worldwide Saver 2 - 3 Bus. Day
Postaköltségek, mo-ra:
Rate Available Methods Delivery Times
$156.91 UPS Worldwide 2 -5 Bus. Day
$270.97 UPS Worldwide Saver 2 - 3 Bus. Day
GT Ɨ|ѯ2010-07-22 19:24:31 // 2688
Megtaláltam:
Selmak 146 1,9 JTD
- gyári légszűrő, LMM nem volt még cserélve
- óra szerint 225000 km
- télen nagy hidegben (-15 alatt) hajlamos a hibát jelezni.
Liquid 156 2.0TS
- gyári légszűrő, LMM nem volt még cserélve (1x tisztítottam + hiba ki lett ütve)
- óra szerint 179000 km
- 144000 km-től van nálam
Wickey 156 1.9 8V JTD
- Gyári légszűrő 30ezrenként cserélve, LMM nem volt még cserélve, kétszer lett tisztítva, hibakód nem lett kiütve sosem, noha kipróbálnék egy új Bosch LMM-et, lehet dobna az életérzésen
- óra szerint 196.000 km
- 64.000 km-től van nálam
- MAP szenzor cserélve mittudomén úgy 180ezer körül.
mreni 145 1.4TS
-Simota direktszűrő 3ezrenként tisztítva.LMM kétszer volt cserélve 1 év alatt
Az autóba kb 200ezer km van
Piritu:
- 146 1,6 TS 196000-el adatam el eredeti LMM - 20.000 km-en volt benne sportszűrő
- 147 1,6 TS 127000-el aladva az eredeti LMM-el, gyári szűrő
- 156 1,6 TS 59000-el eladva az eredeti LMM-el, gyári szűrő
- 156 1,9mjet most 159000 van benne eredeti LMM, gyári szűrő, de plussz 15 LE
- Spider 2,0TS 139000 eredeti LMM, gyári szűrő
Tom12:
146 Ti /2.0 TS/ sportszűrővel 100e km-nél cserélve /aztán meghalt szegény :-//
156 2.0 TS ugyanúgy kb. 100e-nél cserélve, spotszűrővel, azóta gyári szűrő - tökéletes
223e km. körül
GT:
-146 Ti direktszűrő / Simota / 20ezer km-t használtam, LMM eredeti volt, hibátlan,szívóhang frenetikus volt:-)
-Gtv 2.0 TS 16V L BMC betétszűrő, eddig 3ezer km, LMM gyári,hibátlan, könnyebb levegővétel, egyenletes, szívóhang kicsit mélyebb
Selmak 146 1,9 JTD
- gyári légszűrő, LMM nem volt még cserélve
- óra szerint 225000 km
- télen nagy hidegben (-15 alatt) hajlamos a hibát jelezni.
Liquid 156 2.0TS
- gyári légszűrő, LMM nem volt még cserélve (1x tisztítottam + hiba ki lett ütve)
- óra szerint 179000 km
- 144000 km-től van nálam
Wickey 156 1.9 8V JTD
- Gyári légszűrő 30ezrenként cserélve, LMM nem volt még cserélve, kétszer lett tisztítva, hibakód nem lett kiütve sosem, noha kipróbálnék egy új Bosch LMM-et, lehet dobna az életérzésen
- óra szerint 196.000 km
- 64.000 km-től van nálam
- MAP szenzor cserélve mittudomén úgy 180ezer körül.
mreni 145 1.4TS
-Simota direktszűrő 3ezrenként tisztítva.LMM kétszer volt cserélve 1 év alatt
Az autóba kb 200ezer km van
Piritu:
- 146 1,6 TS 196000-el adatam el eredeti LMM - 20.000 km-en volt benne sportszűrő
- 147 1,6 TS 127000-el aladva az eredeti LMM-el, gyári szűrő
- 156 1,6 TS 59000-el eladva az eredeti LMM-el, gyári szűrő
- 156 1,9mjet most 159000 van benne eredeti LMM, gyári szűrő, de plussz 15 LE
- Spider 2,0TS 139000 eredeti LMM, gyári szűrő
Tom12:
146 Ti /2.0 TS/ sportszűrővel 100e km-nél cserélve /aztán meghalt szegény :-//
156 2.0 TS ugyanúgy kb. 100e-nél cserélve, spotszűrővel, azóta gyári szűrő - tökéletes
223e km. körül
GT:
-146 Ti direktszűrő / Simota / 20ezer km-t használtam, LMM eredeti volt, hibátlan,szívóhang frenetikus volt:-)
-Gtv 2.0 TS 16V L BMC betétszűrő, eddig 3ezer km, LMM gyári,hibátlan, könnyebb levegővétel, egyenletes, szívóhang kicsit mélyebb
Piritu - 1.000.0002010-07-22 19:17:32 // 2686
Írd hozzá a listához! :-)
GT Ɨ|ѯ2010-07-22 19:17:08 // 2685
külön legyártatva esetleg..:-)
Belga2010-07-22 19:16:59 // 2684
van univerzalis 70-es v. 80-as csoatmerohoz
Kazes☻2010-07-22 19:13:02 // 2681
Forintocskáért nincs is? :)
Bilux2010-07-22 19:07:58 // 2679
Hol lehet Apexit venni?