Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia

Hari2010-09-29 18:56:01 // 15352
:O ... nem tooom ki találta ki, hogy a mikrószűrőt le kell, le lehet csípní!!!!!
(A véleményem, hogy nagy szakí lehet!)
...ez a szűrő direkt azért van, hogy megvédje a porlasztófúvókáit a szennyezőanyagtól. :-(
Dags2010-09-29 11:17:54 // 15351
A nyomássazbályzó mikronszűrője le van csípve.....de attol még előfordulhat rendellenenesség :/.......na min1 rendelek egyet ebből is ,meg a szenzorbol is aztan majd kiderül! vagy nem :)
Hari2010-09-28 23:01:30 // 15350
Itt is visszaolvastam! Nagy a valószínüsége a hozamszabályzónak (nyomásszabályzónak) van egy kis gondja!
- milyen szűröt használsz?
- a rendszer ki lett takarítva rendesen?
(Mikroszkop alat meg lehet vizsgálni az üzemanyagot, és ha olyan mint a csillagos ég akkor gáz van! A hozamszabályzó szűröje pedig mint a süní!) :-(((

Még egy jótanács!: Ne tegyél bele semmiféle tisztító adalékot!!! Max. 2T olajat szabad!
Goodboy2010-09-28 22:26:44 // 15349
há én is aszondom,h a szenzor a szar valszeg:-)
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-28 22:12:40 // 15348
Az a nyomásszenzor, nem? Ha az rossz, dobja a hibát. Ha jó, és mégis ingadozik a nyomás, akkor lehet a nyomásszabályzó, az pedig élőadatos kiolvasásnál látszik, hogy nem követi rendesen a valós nyomás a célértéket.
Goodboy2010-09-28 22:07:32 // 15347
asszem vmi 21 es kulcsnyilás a nyitja a dolgoknak és egy 3 lábu csati viszi az infot az agynak,én kicseréltem és minden ingadozás megszünt rögvest
Dags2010-09-28 22:03:18 // 15346
köszi.holnap megnézzük
Goodboy2010-09-28 22:02:03 // 15345
ez a közösnyomoban van a blokk hátulján,csak csere,.komputer kiirta h a rail nyomás ingadozik ez olt a ludas
Dags2010-09-28 21:57:33 // 15344
vagyis a üzanyagnyomászabályzóról van szó??
Dags2010-09-28 21:56:28 // 15343
és cserélted vagy csak lecsípted a szűrőt róla?
Goodboy2010-09-28 21:55:29 // 15342
akarom mondani ingadozást:-)
Goodboy2010-09-28 21:54:45 // 15341
z inadozást nálam a közösnyomocsöben lévö szelep okozta!!!!!!
Dags2010-09-28 21:50:10 // 15340
Győrzámolyon van egy dízelekkel foglalkozó cég!holnap megírom hogy mi a kft pontos neve mert fejből sajna nem megy
Dags2010-09-28 21:47:55 // 15339
2000 es évjárat
GTPeti2010-09-28 21:42:26 // 15338
Szóval 30ezer csúcsonként. OK, ezt jó lesz fejben tartani. Megtennéd, hogy leírod még a cég nevét?
Dags2010-09-28 21:38:50 // 15336
150ezer 5db új csúcs+2db mágnesszelep 20ezer =170ezer (2.4 JTD)
GTPeti2010-09-28 21:37:16 // 15335
Mennyi egy ilyen porlasztófelújítás? Common rail-es motor?
Dags2010-09-28 21:34:58 // 15334
Hogy érted hogy nem lehet felujítani a porlasztókat? Szted át***tak?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-28 21:29:10 // 15331
jah azt hittem alfa :)
Dags2010-09-28 21:28:54 // 15330
holnap megnézem a mért eredményeket,....kocsiban hagytam!! És mennyi olajat rakjak a gázolajhoz?
Dags2010-09-28 21:27:17 // 15329
Új csúcsokat kapott , meg kettőben cseréltek mágnesszelepet!Fiat marea -rol van szó
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-28 21:27:00 // 15328
mennyit szállít 300 báron?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-28 21:25:48 // 15327
rakjál az üzemanyagba Castrol TDA-t vagy 2T kismotor olajat ha nem rángat akkor porlasztó lesz...
Dags2010-09-28 21:25:31 // 15326
Az viszont biztos hogy előtte jóval gyakrabb és intenzívebb volt az ingadozás
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-28 21:24:25 // 15325
felújított? ezeket nem lehet felújítani ...
Dags2010-09-28 21:23:34 // 15324
Bemérték előtte is, meg felújítás után is!
Dags2010-09-28 21:22:53 // 15323
Egy hete lett összerakva felújított porlasztókkal!
ALFI1562010-09-28 21:22:21 // 15322
Azt írta újjak a csúcsok.Lehet egy beméretést megérne?
Dags2010-09-28 21:21:20 // 15321
Két tankot kinyomattam adalékkal szűrőcsere után :/
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-28 21:20:00 // 15320
leginkább porlasztó :(
ALFI1562010-09-28 21:17:36 // 15319
1 próbát megér,hogy jó töményen valami üzemanyagrendszer tisztítót nyomjál bele.
Dags2010-09-28 21:16:34 // 15318
kb 2000 km-el ezelőtt
ALFI1562010-09-28 21:11:41 // 15317
Üzemanyagszürő mikor volt cserélve?
Dags2010-09-28 21:10:39 // 15316
Hello! Tudja vki hogy 2,4 jtd-nél minimális alapjárat ingadozást mi okozhatja+fordulaton néha rángat???.............p.csúcsok újak,légtömegmérő új,....hibakód nincs.
Skodra2010-09-25 20:29:04 // 15315
Szia!
Nézd meg a blogom,a dizel kipufftuningal kapcsolatban!!!
Üdv!
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-24 21:46:33 // 15313
Beraktam a garicserés LMM-et...na ezzaz :-) Most szépen szalad a gép végre. Füst nuku, szép hang és megy hidegben melegben :-) Köszi Erhard :-)
Jorjie2010-09-15 13:53:02 // 15312
Amikor mi is csináltuk a kipuffot és a középdobtól hátrafelé mindent levettünk, akkor kiváncsiságképpen beindítottuk, hogy milyen a hangja. Semmi változást nem hallottunk. Azt mondják az okosok, hogy a turbó rengeteget fojt.
(Egyszer a Babettából kiégett a blokk és a kipufogó közti tömítés.Na annak aztán volt hangja :-D)
Wickey2010-09-15 13:37:07 // 15311
én meg közlekedtem vele úgy egy hétig, hogy a motor a műanyag motorvédő burkolatot kormolta közvetlen. Eltört nyakban a kipuffcső, és nekem is csak a lehúzott ablaknál fütyülő turbó tűnt fel elsőre meg a kicsit mélyebb hang. A dízelnek semmi hangja nincs. Illetve van, csak eleve elnyomja a motortérben csattogó sok éjjelilepke. :-)
GEORGE2010-09-14 10:01:17 // 15310
Én kivettem a gyári hátsódobot és elágaztattam két fele.
Legnagyobb meglepetésemre nem igen nőtt meg a hangja. Eddig sem lehetett pl még 180-nál sem motorhangot hallani az autóban....most sem változott meg a dolog.
Viszont ha nagyobb gázpedál állással gyorsítok akkor 1700-1800-tól olyan 2500-ig picit dörmögősen szól. Nagyon kicsi még ez a hang is, de csak ennyi jött a dob elhagyása után.
Ha odaállsz a kocsi mőgé akkor nagyobb a hang és alapjáraton is hallani a turbó "surrogását" ha megyek a kocsim után és aki vezeti lepadlózza akkor simán hallani ahogy "süvölt a turbó"......továbbá a turbó lefújását is jól hallani kintről. fura nagyon mert a kintről hallható hangból bent semmit se hallani.
Goodboy2010-09-13 20:33:05 // 15309
jo mély öblös ,hangja lesz + a csiga fütyülni fog a kipuffban:-)
Csaby1472010-09-13 19:59:40 // 15308
ahha... szóval végülis az is elég ha elveszem a középső dobot? vagy esetleg még a hátsót is kész is?:O
Goodboy2010-09-13 19:51:29 // 15307
sportdob?? 70 es üres savállo csö rendszer,jot kiabál :-)
Csaby1472010-09-13 19:35:05 // 15306
sajnos az sokat fogyaszt :S meeg nekünk a dízel jobb mert vannak teherautóink is... több mint 15 éve nincs benzines autónk..... úgyhogy a hang anynit ne mér meg.. főleg hogy Alfa dízel ami kintről ugyan nyugis de bentről nagyon sprotos ha kihúzatja az ember... :)
Bilux2010-09-13 19:25:33 // 15305
Vegyél benzinest...
Csaby1472010-09-13 18:55:49 // 15304
sziasztok! van egy dolog ami nagyon érdekel viszont többféle dolgokat is hallottam róla...
szóval dízelhez van e olyan sport dob ami ad egy kis sportos hangot is???
mert interneten láttam egy két honlapon hogy van olyan sportdob dízelhez hogy 1-es 2-es 3-as hangzású.. viszont egy autótuning boltban meg azt mondták hogy a dízel mindig csendes marad mindegy hogy milyen sportkipufogó van alatta nem fog hangot kiadni.... és én szeretnék egysportdobot.. ha lehet akkor hangot is adjon.... ti találkoztatok már olyannal ami ad hangot is? esetleg valakinek van olyan?
(autótuningolásban amatőr vagyok... szóval bocsi :D )
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-09 23:12:25 // 15303
Basszus ezt a guminyomást mondhattátok volna hamarabb :-)
A 2.2 helyett (ami a 2.3-ból maradt), most 2.4-2.5 közé feltoltam, hátul meghagytam 2.2-n. A fogyasztásom kerek 7l lett, több mint 3 decit lement. A régi LMM-mel. Igaz a hibakódot is gondosan kitöröltem indulás előtt.

A régi LMM-em is valószínű amúgy, hogy önmagához képest jó, csak eleve rossz a karakterisztikája. Mindíg akkor tárol be hibát, ha forgatom a motort, végsebesség közelében megyek, vagy hasonló. Városban sose tárol hibát, mindíg pályázás közben makkan meg. :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak