A ventilátor keretben az ellenállás van!!
És igen az is meg szokta magát adni!
De a hőfokgomba az bele van tekerve a hűtőbe!!!!!!!
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia
GEORGE2008-06-19 20:40:46 // 8752
WarbiRunner (Gyuri)2008-06-19 20:35:40 // 8751
Tök jól elugrottak a képek, de szerintem felismerhető, hogy melyik melyik
WarbiRunner (Gyuri)2008-06-19 20:35:02 // 8750
GEORGE2008-06-19 20:11:09 // 8749
Nekem a Temprában és a 146-ban ez a gomba ha szembe álltál az autóval akkor jobb oldalt volt középen inkább az alja felé. Sárgaréz volt és vezetékek jöttek ki belöle....az a narancssárga nem tudom mi lehet neked...
WarbiRunner (Gyuri)2008-06-19 20:09:11 // 8748
Az a nagy narancssárga valami szemből nézve bal felül, amiből két kék/fehér tyúkbél jön ki?
ystuc2008-06-19 20:00:20 // 8747
"Vezérlésmódosítással van ellátva"
Mint minden Twin Spark. De ezt miért írtad oda külön? :-)
Mint minden Twin Spark. De ezt miért írtad oda külön? :-)
GEORGE2008-06-19 19:56:31 // 8746
A hűtőben lévő kapcsológomba szokott bekrepálni az esetek 99%-ban.
WarbiRunner (Gyuri)2008-06-19 19:53:00 // 8745
Segítsetek plz! Hol találom a hűtőventillátor "két sebességű" reléjét?
Csak nem akar kapcsolni a ventillátor 1-es fokozata. Ki lehet ezt egy sima multiméterrel mérni? Úgyértem lehúzom a csatlakozót és rámérek a lábakra (vajh melyekre nem tudom :-)))), majd beindítom és bekapcsolom a klímát. Mit érdemes még megnézni?
Csak nem akar kapcsolni a ventillátor 1-es fokozata. Ki lehet ezt egy sima multiméterrel mérni? Úgyértem lehúzom a csatlakozót és rámérek a lábakra (vajh melyekre nem tudom :-)))), majd beindítom és bekapcsolom a klímát. Mit érdemes még megnézni?
GEORGE2008-06-19 18:31:17 // 8744
Szerinted ez ki tudja pontosan megmondani? :-)
-=ftc001=-2008-06-18 09:26:24 // 8743
Szia!
Hány "valós" km van a gépben?
Hány "valós" km van a gépben?
Deani2008-06-17 11:23:59 // 8742
Csaó!
Ha így meggyőztetek,akkor bejelenteném,h.ELADÓ a Gyönyörűség cserével vagy értékegyeztetéssel!!!!!!!!
Lehet ajánlani bátran ismerősöknek is!!!!!
Ha így meggyőztetek,akkor bejelenteném,h.ELADÓ a Gyönyörűség cserével vagy értékegyeztetéssel!!!!!!!!
Lehet ajánlani bátran ismerősöknek is!!!!!
WarbiRunner (Gyuri)2008-06-17 09:59:50 // 8741
Én vásárlás kapcsán érdeklődtem anno, és a dízelnél kötöttem ki. A 145/146 topicot rendszeresen olvasva nem is bántam meg, a srácok állandóan szerelnek... (na majd kapok...:-)))
Én azt mondanám, hogya kupplungot tapogasd ki jól, hogy nincs e legyalázva, az egy költséges móka. Ezentúl a turbo környéke ne legyen nagyon lucskos, de mondjuk eleve márkaszervízben nézetnék át bármilyen autót, amit megvenni készülök. Szokásos hibának talán a termosztát és a LMM számít. Szerintem a TS motoroknál stabilabb, megbízhatóbb konstrukció.
de látom Debecenben tanulsz, én debreceni vagyok, összefuthatunk valamikor, ha gondolod. Vagy a Keleti Végen feljelentkezhetsz a gokartos talira :-)
Én azt mondanám, hogya kupplungot tapogasd ki jól, hogy nincs e legyalázva, az egy költséges móka. Ezentúl a turbo környéke ne legyen nagyon lucskos, de mondjuk eleve márkaszervízben nézetnék át bármilyen autót, amit megvenni készülök. Szokásos hibának talán a termosztát és a LMM számít. Szerintem a TS motoroknál stabilabb, megbízhatóbb konstrukció.
de látom Debecenben tanulsz, én debreceni vagyok, összefuthatunk valamikor, ha gondolod. Vagy a Keleti Végen feljelentkezhetsz a gokartos talira :-)
zender2008-06-17 09:50:52 // 8740
Hali!
Help!
2.4-es 156-om van.
Nemrég cseréltünk szíjjat, görgőket (fél éve kb), főtengely-szíjjtárcsát. Kb. 3 hónapja ad egy rendellenes hangot, de csak indításkor, és néha bemelegedett motorral. Rezonanciaszerű a hang, és nem a két kisebb görgő adja, nem a szíjjtárcsa, nem a generátor környéke, és nem a klíma környéke.. Kérdésem az, hogy a nagyobbik rugós feszítőgörgőn (ami szintén új, gyári) kívül lehet-e még más is a ludas? Ha valakinek volt hasonló tapasztalata, segítsen, mert nagyon idegesít a dolog!
z.
Help!
2.4-es 156-om van.
Nemrég cseréltünk szíjjat, görgőket (fél éve kb), főtengely-szíjjtárcsát. Kb. 3 hónapja ad egy rendellenes hangot, de csak indításkor, és néha bemelegedett motorral. Rezonanciaszerű a hang, és nem a két kisebb görgő adja, nem a szíjjtárcsa, nem a generátor környéke, és nem a klíma környéke.. Kérdésem az, hogy a nagyobbik rugós feszítőgörgőn (ami szintén új, gyári) kívül lehet-e még más is a ludas? Ha valakinek volt hasonló tapasztalata, segítsen, mert nagyon idegesít a dolog!
z.
zender2008-06-17 09:43:04 // 8739
hi!
Overboost szelep? Az is generálhat hasonló hibát...
Overboost szelep? Az is generálhat hasonló hibát...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-17 09:42:18 // 8738
saját tapasztalataim szerint (akik megfordulnak nálam) nem költségesebb semmivel sem sőt kevesebb a meghibásodási arány a dieselnél...arra figyelj oda hány km van benne, mik lettek benne cserélve az sok minden elárul...
Wickey2008-06-17 08:51:42 // 8736
vegyél 2.0TS-t. Főleg ilyen benzinárak mellett. :-)
Wickey2008-06-17 08:50:52 // 8735
hő. Köll csipsz meg nagytúró, mert nem halad a munkagép... :-)
kockára pakolva 209 volt a végsebessége a pda szerint.
Nameg úgy 160 fölött má' nem úgy harap ahogy asztatat én szeretném. Jövőre vagy rendes benzinessel jövök (pluszköltség: 20ezer forint), vagy megtréningeztetem a dízelt (pluszköltség 200-300ezer forint)....
hmm... Elkezdek bengást használni pályán. Unalmas levezetni 1350 km-et egy nap :-)
kockára pakolva 209 volt a végsebessége a pda szerint.
Nameg úgy 160 fölött má' nem úgy harap ahogy asztatat én szeretném. Jövőre vagy rendes benzinessel jövök (pluszköltség: 20ezer forint), vagy megtréningeztetem a dízelt (pluszköltség 200-300ezer forint)....
hmm... Elkezdek bengást használni pályán. Unalmas levezetni 1350 km-et egy nap :-)
Deani2008-06-16 23:34:04 // 8734
Srácok!Én csere kapcsán elkezdtem érdeklődni az 1.9JTD-k iránt.
Mire érdemes odafigyelni ezen típusoknál?
Mennyivel költségesebb a szervizelésük?
Tanácsok,ötletek,javaslatok?
Köszi előre is!!!!!!!!
Mire érdemes odafigyelni ezen típusoknál?
Mennyivel költségesebb a szervizelésük?
Tanácsok,ötletek,javaslatok?
Köszi előre is!!!!!!!!
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-16 21:40:50 // 8733
jah a letüdőzött gandzsa, attól leszel bandzsa :)
Selmak2008-06-16 19:38:51 // 8732
Hö, Ja, Vad Indiai.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-16 10:28:43 // 8731
Kend kender? :)
Selmak2008-06-16 10:07:28 // 8730
Kend skizoid?
Trisz2008-06-15 22:44:16 // 8729
ne hidd magad okosnak
Trisz2008-06-15 22:43:51 // 8728
ezt már mondtam neki Selmak
Selmak2008-06-15 22:38:37 // 8727
Turbonyomásra mérjetek rá, mert hasonló jelenséget okozhat az is mikor túl korán nyit a wastegate, mert ha jól sejtem a tiedbe még nem változógeometriás van.
Trisz2008-06-15 19:24:34 // 8726
ja ezt neked írtam.....Milán csak már ittam:)
Trisz2008-06-15 19:23:33 // 8725
lehet betárcsázosod van mert mindig off vagy:)
Trisz2008-06-15 19:22:35 // 8724
neked meg már 1000 tippet adtam
Trisz2008-06-15 19:21:45 // 8723
ezt meg honnan veszed:)
Ádi_39002008-06-15 18:58:40 // 8722
Kösz. :-) Azt hittem eco változat. :)
Milán2008-06-15 02:22:34 // 8721
Köszi Srácok! Megnézem kat. nélkül vki még a turbó eldzsuvásodását is említette, azt is megnézem. Ády! Ez nem Ikarus, h 3000ig van a fordszámmérő :)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-14 19:47:42 // 8720
katalizátor el lehet tömődve pl.....
Átok79146TD2008-06-14 19:27:10 // 8719
vidd el és csináltass egy motordiagnosztikát.
legjobb lenne menet közben.
pl egy jó chippes ráakasztja a kütyüjét és simán láthatja melyik érték nem jó...
legjobb lenne menet közben.
pl egy jó chippes ráakasztja a kütyüjét és simán láthatja melyik érték nem jó...
Átok79146TD2008-06-14 19:24:18 // 8718
szerintem 3500-3800-ig húzni kellene..
Wickey2008-06-14 18:43:09 // 8717
hehehe. Még jó hogy nem hátul kormányoz. :))
Ádi_39002008-06-14 12:56:39 // 8716
2700-nál váltsál feljebb. Ez dízel, alul gyorsít...
Milán2008-06-14 12:44:24 // 8715
Sziasztok !
Tudna nekem valaki segíteni, vagy tippet adni, merre induljak el a probléma megoldásában. 2,4-es tízszelepes 140 lovas 166 JTD-m van. Kb 2600-2700-as fordulatig erőteljesen húz gyorsításkor, innét pedig egy kicsit megtorpanva, gyengébben húz tovább. A hiba folyamatosan fent áll, nem erőteljes, de számomra zavaró.Légtömegérőt cseréltem (gyári) , nem segített. Sajnos a környékünkön minden hozzáértő(?) csak a vállát vonogatja, a légtömegmérőt emlegetik, dehát az új....( a régivel is ugyanezt csinálta, próbáltam egy használtat ua. )
Köszi !
Milán
Tudna nekem valaki segíteni, vagy tippet adni, merre induljak el a probléma megoldásában. 2,4-es tízszelepes 140 lovas 166 JTD-m van. Kb 2600-2700-as fordulatig erőteljesen húz gyorsításkor, innét pedig egy kicsit megtorpanva, gyengébben húz tovább. A hiba folyamatosan fent áll, nem erőteljes, de számomra zavaró.Légtömegérőt cseréltem (gyári) , nem segített. Sajnos a környékünkön minden hozzáértő(?) csak a vállát vonogatja, a légtömegmérőt emlegetik, dehát az új....( a régivel is ugyanezt csinálta, próbáltam egy használtat ua. )
Köszi !
Milán
Adrián2008-06-12 22:10:22 // 8714
amúgy az a tetves üz.a.;) szűrő aprópénz ahoz képest hogy mit okozhat és hogy ez miatt gondolkodjon rajta az ember hogy cseréli-e vagy sem!
én minden olajcsere periódusnál megröptetem ki tudja mit tankolunk mert az 1 dolog hogy mit hiszünk róla!
én minden olajcsere periódusnál megröptetem ki tudja mit tankolunk mert az 1 dolog hogy mit hiszünk róla!
Adrián2008-06-12 22:05:54 // 8713
Igy beszél 1 alkatrész guru ! ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-12 16:22:05 // 8712
csak az a ha nem lenne ott...akkor talán
Selmak2008-06-12 16:18:40 // 8711
Ha nincs előszűrés hiába cseréled gyakrabban, mert friss szűrőt is átszakíthatja egy szilánk, meg ha túl nagy résméret a friss szűrő se fogja meg a koszt. Lehet gyakrabban cserélni ha gyanú van rá hogy koszos a gázolaj (sőt ajánlott is), de ha normális helyen tankolsz akkor a csereperiódust min ki kell bírnia egy jó minőségű szűrőnek.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-12 16:13:02 // 8710
egyik mondattal agyoncsapod a másikat...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-12 16:12:10 // 8709
De ha szerinted ilyenek a szűrők akkor miért is nem érdemes 10e-ként lecserélni?
Selmak2008-06-12 15:51:10 // 8708
Attól hogy szűrőház nem ereszt a filter minőségére még nem lehet következtetni, nem mindegy az anyaminőség meg a szűrési méret, hogy mekkora részecskéket enged át. Na meg tipikus sprúr békazabálók van hogy előszűrőt nem használnak a gázolajhoz így a nagyobb partikulákat simán felküldi kisnyomású gázolajszivatyú a szűrőbe, ami egy idő után utat vághat magának, többit el lehet képzelni.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-12 15:45:30 // 8707
mineden márkához :)
Selmak2008-06-12 13:38:57 // 8706
Na de milyen márkákhoz árul kend szűrőket?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-06-12 13:31:36 // 8705
lehet a kínai így müxik de azért nem adok igazat, mert csak az olajszűrőből kiindulva gyárit még soha sem hoztak vissza, viszont gyengébb fajtánál már volt rá példa hogy eresztett...
Selmak2008-06-12 12:48:55 // 8704
Na meg a magyar szakszervíz úgy műxik hogy tusko gazdaságos szűrő és olaj beficcen, márkás szűrő és olaj kiszámláz, utána meg jön a meglepi.
Selmak2008-06-12 12:47:29 // 8703
Sajna a mai világban úgy műxik hogy gyártó megkérdi milyen legyen jó vagy occsó. Ha a megrendelő nem igényli nem fognak csak azért is jobb minőségű filteranyagot rakni a szűrőbe.