Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Fastcaristák vs. Batiánusok
Robi2005-03-17 21:51:25 // 921
Ha nem nézne ki teljesen máshogy, és azt írnák a hátuljára, hogy 3.2 JTS, akkor igen. :D
Paco2005-03-17 21:49:32 // 920
Nincs olyan, hogy a GTA-t leszámítva..... A V6 is más fékekkel illetve futóművel készült mint pl az 1.6 TS. Ha azt írnák a GTA felirat helyére, hogy 3.2V6 akkor az lenne a csúcsmodell? :-P
Robi2005-03-17 21:48:40 // 919
Lassan jöhet a K-vadászat. :D
Paco2005-03-17 21:47:44 // 918
Ha egyszer elindul akkor pörög rendesen. Ez is a benyások helyzeti előnyét mutatja :) Nem holmi lomha olajkályha :)
Robi2005-03-17 21:47:27 // 917
Szerintem Paco érti, hogy miről beszélek, csak kekeckedik. A GTA nem egy "hagyományos" csúcsmodell, komolyabb eltérések is vannak az alaphoz képest. A GTA-t leszámítva a 2.5 V6 volt a 156-os csúcsmodellje, míg a 159-esé a 3.0 V6 MJTD lesz. Tehát dízelesedünk. :)
perdix1552005-03-17 21:44:59 // 916
Le fog esni JOE 156-nak az álla ha ezt mind elolvassa itt. Jól ferpörgött ez a topic!
perdix1552005-03-17 21:43:17 // 915
A 159 GTA a 159-es Alfa modell csúcsmodelje. Az most is, és ahogy írtam a jövőben is. Nem tudta vki?
Paco2005-03-17 21:40:56 // 914
A hold meg sajtból van... :)
Robi2005-03-17 21:40:03 // 913
Nem. Az 159 GTA az 159 GTA, a 159 pedig 159. :DDD
perdix1552005-03-17 21:38:49 // 912
Na most kimontad az örök igazszágot:::Szubjektív szempontok alapján neked jobb a benzines: Hát ez az amit keresünk, ha ilyen szubjektív szempontok nem lennének, nem lenne vita, nem lenne a véleményekben különbség, ez az amitöl minden emberben más lesz az autójában fontos, és azt hajtogatja. Joe156 a rac, szempontok alapján mondja állítását és így nyugodt, a Csöri a vezetés korlátlan élményét éli át és ez az első neki, én meg 10L-alatti 2000cm3 alatti gyors autót kerestem, benyapárti révén olyat és megtaláltam és így tökéletes. Higgyétek el.
Paco2005-03-17 21:37:25 // 911
Amúgy pénzből élek. De a gazdaságosság előtt van más szempont is. Ha az lenne az elsődleges akkor nem V6-om lenne. :-P Rossz embert kérdeztél kicsirigó :-P
Csöri2005-03-17 21:36:27 // 910
Így van. Egy dízelből Alfáéknál sosem lesz csúcsmodell.
Legalábbis nagyon merem remélni.
Paco2005-03-17 21:36:21 // 909
A 159 GTA. Vagy az nem 159? :-P
Csöri2005-03-17 21:35:19 // 907
Arról nem is beszélve.:)
Robi2005-03-17 21:35:10 // 906
Maradjunk annyiban, hogy ez lassacskán változni fog. :)
Ha jól tudom, a 159-esnek a 3.0 V6 MJTD lesz a csúcsmodellje. Csak a GTA lesz erősebb nála.
Robi2005-03-17 21:32:53 // 905
És neked nem fontos a gazdaságosság? Vagy te nem pénzből élsz? :)))
Paco2005-03-17 21:32:52 // 904
No igen. És a verda gyorsulása is jobb lenne:-P
perdix1552005-03-17 21:32:17 // 903
Sztem pedig akko fog a Winkler besz@rni, h@ggyozni, meg ilyesmik, miko a 3.2 JTS Twinturbóban ül. El fog a gyönyörtől szállni.
Meg különben is zárjuk a témát azzal a megállapítással: Alfáéknál, mint rendes autógyártóéknál, mindig a benya áll a csúcson, mindig benyás lesz a csúcsmodell, ez így szokás.
Paco2005-03-17 21:31:41 // 901
A kivett teljesítmény/befektetett költség (egyenes arányban áll a befektetett energiával) megfelel a gazdaságosság fogalmának :)
Csöri2005-03-17 21:31:39 // 900
Autózni igenis kell!:))))))))
Én inkább nem ennék, csak hajthassak.:)
Mondjuk rám is férne. Már mint, hogy ne egyek.:))))))
Robi2005-03-17 21:31:32 // 899
...ööö... Elvek helyett érveket akartam írni, csak túl gyorsan. :D
Robi2005-03-17 21:30:35 // 898
Azért ne gondold, hogy én nem spórolok máson az autóm javára. :)))
Robi2005-03-17 21:29:31 // 897
Láttam. Racionális elvek alapján a dízel a jobb, szubjektív szempontok alapján neked jobb a benzines. :)
Csöri2005-03-17 21:28:59 // 896
Én inkább arra gondolok, hogy amit máson megsporolok az megy a GTA tankjába, és ami marad azt eliszom.:))))
perdix1552005-03-17 21:28:36 // 895
Hogy melyik a jobb? Hát azon már túl vagyunk. LD: összehasonlító irományom.
Robi2005-03-17 21:28:28 // 894
Majd lesd meg a fejét, amikor megjelenik a 3.0 V6 MJTD. :DDD
perdix1552005-03-17 21:26:55 // 893
Láttátok kedves BenzinCartársak a Wikler fejét, miko a dízelösszehasonlító teszt alatt a gázolajosban ült, igen el volt keseredve. Mer amoki a GTA-ban ült, majdnem elélvezett! Lehet, hogy benzinfüggő?
Robi2005-03-17 21:26:41 // 892
Egyébként jó, hogy felhoztad ezt a példát.
1.9 JTS: 160 le
1.9 MJTD: 150 le
Kevesebb, mint 10% az eltérés. Tömegre se sokkal több a dízel. Ellenben a fogyasztása ég és föld a kettőnek.
De még egy példa:
1.9 JTS: 160 le
2.4 MJTD: 175 le
A dízel az erősebb, annak ellenére, hogy jóval kevesebbet eszik. Amennyivel nehezebb a dízel, kb annyival erősebb is. Akkor most melyik a jobb?
Robi2005-03-17 21:23:10 // 891
Senki nem mondta, hogy nem fejlődik a benzines. :)
Robi2005-03-17 21:22:24 // 890
Gondolj arra, hogy amit megspórolsz az üzemanyagon, azzal mi mindent lehet kezdeni:
- veszel belőle még üzemanyagot, autózol még egy picit
- szépítgeted belőle az autódat
- veszel belőle még egy autót :)))
- eliszod
perdix1552005-03-17 21:20:53 // 889
És hogy nem fejlődik a szívóbenzines: Nem a fenét: PL: Új Alfa motor: 1.9JTS 160LE. Ez akko mi?
Csöri2005-03-17 21:19:54 // 888
Nálam is fontos a gazdaságosság, de inkább megpróbálok máson sporolni.:)
perdix1552005-03-17 21:19:34 // 887
ÍÍÍÍÍÍgy van: A gazdságosság az inyenc élet megrontója, ha ezt nem akarod, használj benzint!!. Ez egy benzinreklám volt!!!
Robi2005-03-17 21:19:19 // 886
Akkor pontosítsunk úgy, hogy teljesen pontosak legyünk. Ahol a befektetett energia és a teljesítmény aránya a fontos, ott dízelt használnak, ahol pedig a tömeg és a teljesítmény aránya, ott benzinest. :)
Paco2005-03-17 21:17:33 // 885
Pontosítsunk: Ahol a gazdaságosság a fontos ott dízelt használnak. :-P
Robi2005-03-17 21:17:32 // 884
Ebből adódik, hogy manapság durván fele-fele arányban használják a dízel és benzines autókat. Pedig még a kötelező biztosítás díjszabásával is a benzines autók használatára próbálják kényszeríteni az embereket, de hiába. :D
Paco2005-03-17 21:16:17 // 883
Egy 150 lovas szívó benzines 2000 köbcentis/egy 150 lovas szívó dízel 4000 köbcentis
egy 150 lovas turbo benzines 1200 köbcentis/egy 150 lovas turbo diesel 1900 köbcentis
Robi2005-03-17 21:15:54 // 882
Hát már hogyne lenne az? Ahol a leadott teljesítmény a fontos, ott mindig dízelt használnak. (ld. kamionok, hajók, áramfejlesztők, stb.) Ahol pedig az adott tömegre jutó teljesítmény, ott benzinest. (ld. autóverseny)
A személyautóknál, a mindennapi közlekedésben keverednek ezek a szempontok.
perdix1552005-03-17 21:14:35 // 881
Így van, ez így van!
Robi2005-03-17 21:12:33 // 880
Egy 150 lovas dízelt ugyanolyan jó vezetni, mint egy 150 lovas benzinest, halál pontosan ugyanolyan sportos.
Egy 150 lovas szívó dízel pont olyan erős, mint egy 150 lovas szívó benzines.
Egy 150 lovas turbó dízel pont olyan erős, mint egy 150 lovas szívó benzines.
Egy 150 lovas szívó dízel pont olyan erős, mint egy 150 lovas turbó benzines.
Egy 150 lovas turbó dízel pont olyan erős, mint egy 150 lovas turbó benzines.
:)))
Paco2005-03-17 21:12:06 // 879
A jobb sportosebb tényleg nem igaz, de a szívó /feltöltött állítás igaz.....
Paco2005-03-17 21:10:34 // 878
És már ezerszer közöltük veled, hogy ez téves megközelítés.
Vagy szerinted a az autókat úgy adják el, hogy ez az 5 literes fogyasztású, ez a 8 literes, ez a tíz literes?
Szerintem úgy hogy ez az 1000 köbcentis, ez az 1600-as, és ez a kétezres.
Minden összehasonlításnak egzakt alapja kell hogy legyen. A fogyasztás nem az.
Robi2005-03-17 21:10:10 // 877
Az alábbiakat nem találom igaznak. :)
Jobb, sportosabb vezetés
Szívó-szívó és feltöltött-feltöltött közötti összehasonlításnál lényegesebben erősebb a benyás
Ezek meg szubjektív dolgok:
Szebb autóhang
Jobb üzemanyag illat
Pörgetés
Robi2005-03-17 21:07:13 // 876
Tudom, csak mindenki számára világossá akartam tenni, hogy nem arról van szó, hogy a benzinessel száguldoznuk, randalírozunk, a dízellel meg 5-ösben poroszkálunk, aztán rácsodálkozunk, hogy utóbbi kevesebbet fogaszt, hanem arról, hogy adott teljesítmény mellett eszik kevesebbet a dízel.
Paco2005-03-17 21:06:59 // 875
Ezt hol hallottam már ? :o)
perdix1552005-03-17 21:06:01 // 873
Na most ha már itt vagyunk az eszmecserében, akko összegezzünk kedves Alfás-Benzines-Gázolajos Cartársak:
Benzinesek egyértelmű előnyei:
---- Szebb autóhang /ugye nem kell részletezni?/
---- Jobb üzemanyag illat/ ezt sem kell/
----Jobb, sportosabb vezetés
---- Pörgetés(ezt ugye nem kell részletezni?/
----Szívó-szívó és feltöltött-feltöltött közötti összehasonlításnál lényegesebben erősebb a benyás.
----Egyszerűbb, kiszámíthatóbb motorfelépítés, nyűg, javíthatóság, stb(rettegnek a szervízek a modern dízelestől)
Na hamarjában ezek, na és mi a gázolajos előnye, na mi?:
-----kevesebbet fogyaszt!!!
Asszem ez megmagyarázza mért húz a szívem, szívünk a benyáshoz, ezért!!!
Farki: szép volt a dízelalázás!
Paco2005-03-17 21:04:25 // 872
Ez ugyanaz csak másképp megfogalmazva :)