Fórum >> Típusok >> Giulia

Stef2016-09-20 19:21:56 // 2215
Az egyik szemem sír, a másik nevet. Örülök, hogy végre van ilyen modell, ez igen! Másfelől ez a jó kis csomag legalább +4+5 Milla lesz az alap benzineshez képest, ami már így sem olcsó!
Már épp összeállítottam a jövendőbeli Giuliám konfigurációját, és már csak egyetlen dolog csípte a szemem (az árán túl), az a nyavalyás ülés. Már kezdtem beletörődni és elfogadni, erre tessék: ugye hogy lehet normális üléseket is gyártani a Giuliához? Ja, csak meg kell hozzá venni a Veloce csomagot. Na neeeeeeem! :(
Lehet hogy mégse veszek Giuliát...
Ebben az árkategóriában már nagy a választék, és egyébként is csak a Giuliáért lettem volna hajlandó 10M HUF felett áldozni.
Inkább tényleg megtartom majd a 156-ot hogy legyen Alfám, és veszek mellé valami sokkal olcsóbb idegent. Ááááááááááá! :(
Giuntini2016-09-20 19:08:22 // 2214
Olvastam, és az nagyon korrekt volt. És láttam a videót is. A németek miért nem tudnak ilyen korrektek lenni. Mi ez az elfogultság. Az Auto Bildnél az Audi az etalon, azt a szintet senki sem érheti el. VW finanszírozás?
Tedi2016-09-20 18:51:51 // 2213
Olvastad az augusztusi Quattroruote-ban a Giulia-3-A4-C Merci összehasonlítást?
Ha kell, akkor be tudom scanelni neked, itt van az asztalomon a print magazin :)

Na, de csak azért hoztam fel, mert az olaszok ezzel szemben csak annyit csináltak, hogy egzakt módon összehasonlították a négy autót, elmondták melyikben mi a jó és mi a rossz, de végső konklúziót nem hoztak. Azt hozza meg a kedves olvasó. Lehet ezt így is.
Giuntini2016-09-20 17:48:47 // 2212
Azt hallottam, hogy a német Auto Bildben már összehasonlították az M3-ast a QV-vel. És nem meglepő, nekem azt mesélték, hogy nagyon lefikázták az Alfát. Az egész világon akik tesztelték a QV-t hozsannáztak róla, az Auto Bild ismét fikázik. Ismét elkezdik, amit a 159-cel tettek. Szándékosan tönkretették a típust, mert a BMW-t kell segíteni. Ha a BMW már magától nem képes valamit legyőzni, a média segítségére lesz. Ha ez igaz, akkor nagyon gusztustalan. A Giuliáról is kitalálnak hazugságokat a teszteken. Egyszerűen az olaszok akármilyen autót építenek, nem győzheti le a BMW-t. Hiába a rekordok, hiába a tesztek, hiába a számok, egy pár fizetett újságíró mindent tönkretehet.
Kazes☻2016-09-20 16:25:11 // 2211
Köszönjük szépen... nagyon baba! ;)
Buksi2016-09-20 15:16:15 // 2210
Én még soha nem találkoztam olyan műhellyel, ahol leszedték a régi ragasztót a felniről. :-/
Kazes☻2016-09-20 13:54:22 // 2208
Két új szín, két új motor (2 literes, 280 lóerős benzin és 210 lóerős 2.2-es dízel), és összkerékhajtás: ez a Giulia Veloce, amely a párizsi autókiállításon mutatkozik be.
:)
Rolee462016-09-18 20:57:36 // 2207
Nincs idejuk ilyenel sza..kodni!?Az igenyes gumiszerelok azert leszedik😀
Buksi2016-09-18 18:52:10 // 2206
Ezt amúgy én sem értem. Biztos nincs benne a szerelés árában. :-D
droberto2016-09-18 16:16:49 // 2205
Nem értem, hogy miért nem fér bele, hogy letakarítsák a ragacsot. Nem kell hozzá csak egy matricaradír vagy 8 csepp oldószer meg egy rongy. :)
Buksi2016-09-18 11:47:05 // 2204
Így sem tudnak! :-DDD
Kék színben nekem sem tetszik annyira, de ha hozzám vágnának egyet, azért elfogadnám. ;-))))
Buksi2016-09-18 11:45:59 // 2203
Sztem ez már nem az eredeti garnitúra, mert a súlyok is máshová kerültek. :-)
Buksi2016-09-18 11:42:50 // 2202
Nem-nem. Nem én voltam,én csak fotóztam. :-))
Buksi2016-09-18 11:42:18 // 2201
Most már legalább tudom kié a 159-es a conti parkolóban. :-))))
Rolee462016-09-17 21:07:43 // 2200
Az Amore Rap utan mindig ez a kovetkezo👍👍👍
Rolee462016-09-17 21:02:04 // 2199
Hat Buksi,ha a nevedre kerul egy ilyen gyonyoruseg biztos sekni nem tud majd nektek elenallni😃😉.Kek szinbe nem tetszik😕.
RomeoOne2016-09-17 09:04:46 // 2198
Wow, a QV-n nem P ZERO van, hanem Vredestein Ultrac Vorti :OOOO
RomeoOne2016-09-17 09:03:54 // 2197
Az könnyen lehet :)
Zsoltikj ૐ2016-09-17 00:57:57 // 2196
egy tervezővel terveztetik a kormányokat?
Tozo2016-09-16 22:44:01 // 2195
Meg van a bűnös!!!! A motorburkolatot Te szedted le a dízelről és raktad az autó mellé!!! Nem volt szép dolog!! Ejnye bejnye!!
Tozo2016-09-16 22:37:55 // 2194
Lám lám, ebben az én kezem is benne volt :)
És nálunk készül bele az MK C1 vezérlője!
Haddel2016-09-16 22:16:49 // 2193
Buksi2016-09-16 21:09:30 // 2192
Én is úgy látom, hogy ezt az autót nekem teremtették. :-DDD
Bitang jól néz ki élőben, majdnem elájultam. Már sokadszorra is. :-DD
Haddel2016-09-16 20:49:17 // 2191
Jol áll neked😃 Imádom ezt a felnit. A Qv nagyon ott van!
Buksi2016-09-16 20:16:51 // 2190
Ma Quality nap volt a budapesti Continental Kft-nél, és lám Alfák is voltak. Nem is akármilyenek. ;-)))




BCS2016-09-16 18:36:23 // 2189
Fabio Francia ment vele, aki asszem Giorgio Francia egykori DTM versenyző és Alfa gyári tesztpilóta fia.
Shadin2016-09-16 14:36:15 // 2188
Kíváncsi vagyok majd a véleményedre, valószínűleg nem értem meg egy igazi (hátul kaparós) autóra, de esküszöm kerestem azt a pontot, hogy mitől jó nekem ez a hátsókerék hajtás, hogy hol jelentkezik vezetési élményben. És ha csak ott, hogy az ingázások közepette az infópark kanyart kilinccsel előre be tudom venni mint BMW-s kollégám, akkor annyira nem érdekel. Már sajnos inkább érdekel az automata váltó :-D Hiába na! Öregszem!
Shadin2016-09-16 14:31:39 // 2187
Ez jó hír :-)
Tedi2016-09-16 13:47:24 // 2186
Szerencsére tévedsz, mindegyik típusnak 50:50 százalék a súlyelosztása. Ezt a tök frankó abban, hogy először a QV-t csinálták meg, mert nagyon sok műszaki megoldás megmaradt a hétköznapibb változatokban is.
Kazes☻2016-09-16 12:58:10 // 2185
Akkor még jobb! :)
Kazes☻2016-09-16 12:57:52 // 2184
Yesss... aza Ci! ;)
pettinke2016-09-16 12:25:38 // 2183
igen, az lesz.
http://totalcar.hu/tesztek/2016/05/23/bemutato_alfa_romeo_giulia_2016/

"valamennyi változat habkönnyű és szupererős, szénszálas kardántengellyel hajt."
droberto2016-09-16 12:05:03 // 2182
Én úgy emlékszem, hogy az karbon marad az alap verzióban is.
pettinke2016-09-16 11:50:59 // 2181
dehát könyörgök, éppen ez az élmény benne, hogy teszi a farát! ez nem azt jelenti, hogy rosszul fekszi az utat.

nagyon szép, kényelmes és kezes bárány a 159, de pont ez hiányzik belőle.

aki nem szokott az élményhez, hogy nemhogy kanyarban, de gázadásra, vagy durva motorfékre becsóvál a popija, annak ez nyilván valami problémaként jelentkezik.
Liquid2016-09-16 11:13:42 // 2180
A Júliát nem vezettem, de azért tegyük hozzá a dologhoz azt is, hogy a 159Ti futóműve azért magasra teszi a lécet...
Ez pl. lehet magyarázat arra hogy a CarTársaknak nem maradt a padlón az álla :)
Kazes☻2016-09-16 11:10:17 // 2179
Ok... elnézzük... most az egyszer... :D

Elképzelhető, de talán nyilvánvaló is, hogy az 50:50 a QV-ben marad, de azért ez a hajtáslánc sokban nem változik szvsz a hétköznapokra (nyilván nem lesz karbon kardántengely), de úgy is odab..sz. :)
CseBali2016-09-16 10:39:03 // 2178
Sziasztok,

Nem lehet, hogy D-ben kicsit engedékenyebb a rendszer és azért enged némi riszát?
Én is teszteltem a vasat, és imádtam, ahogy a körforgalomban nem tolta az orrát, hanem gyönyörűen tartotta az ívet (a motor még hideg volt, így csak Normál módban mentem, nem D-ben)!
A Giu-m DNA kapcsolója is alapvetően átalakítja a különböző paramétereket, pl az elektronikus diffizárat is...
B
Kazes☻2016-09-16 10:13:46 // 2177
Amúgy egyetértek veled, bár nekem csak egy 1.8 Giuliettam van és jelenleg egy 146-al rohangászok... de ez unalmasabb is... :)
Kazes☻2016-09-16 10:11:35 // 2176
Várjuk a beszámolód! :)
quasimoto2016-09-16 10:05:38 // 2175
Szerintem ezek a tesztek amit csináltok, attól a ponttól kezdve, hogy "nem vezettem még hátsókerekes autót" szinte értelmezhetetlenek. Nem vezettem a kocsit, sok magyar alfistával ellentétben súlyosan unalmasnak érzem a formát, de azt, hogy a Ghibli padlólemezen az Alfa rosszabb kocsit alkotott volna mint pl. a 159, na ezt nem hiszem. Elvileg én is megyek tesztkörre, nagyon kíváncsi vagyok ( szinte kizárólag erős hátsókerekes autóim vannak/voltak ) milyennek találom a gépet.
Shadin2016-09-16 08:21:16 // 2174
Úgy tűnik mintha fikáznám, elnézést ezért egy Giulia topikban.
Nem fikázom. Nagyon tetszik a design, az anyaghasználat az utastérben, a menetkomfort, a vezetési ergonómia, az entertainment. Modern, szép, tele technikával, de senki ne keverje a QV-vel a 9,5 millás polgári autót. Itt nem hinném, hogy igaz az 50:50 btw.
Szerintem hiba volt felizgatni a kedélyeket a QV-vel, kicsit olyan mintha Mila Kunist mutogatnák és Björköt kapnád, mert arra lesz csak pénzed :-)

Ezektől eltekintve ez lesz a következő autóm 4 év múlva, benzines automata konstrukcióban.
Haddel2016-09-15 22:52:34 // 2173
Ez király😃😃
Kazes☻2016-09-15 22:25:06 // 2172
Így a jóóó...! ;)
Shadin2016-09-15 22:10:34 // 2170
Hogy tudjon hátul kaparni ahhoz kell erő nem? Ezzel most csak úgy gondolom nem tudnék kiállni hóban a parkolóból ami bizony kiakasztana. QV nem munkába járós autó. Nem rossz az a 159. Nem volt hiba megcsinálni.
droberto2016-09-15 21:28:35 // 2169
Nagyon jó futóműve van a 159-nek, az előbb pl. az enyém gyönyörűen elrakta a fenekét egy 90-os kanyarban. És még csak a gázt se kellet elvenni ehhez.
Azt viszom nem hiszem, hogy szarabbul fordul a Giulia. Szerintem inkább arról van szó, hogy nem vagytok hozzá szokva a hátulkaparóshoz. Ezeket teljesen más vezetni. Elvileg jóval jobban fordul az ilyen és nagyobb az élményfaktor. Nekem sincs hátulkaparós tapasztalatom (csak a kispolszki ha az játszik :)), de pont ezért kíváncsian várom a randevút.
A másik meg, hogy mind a hárman a 200+ packerájhoz vagytok szokva. :)
Liquid2016-09-15 21:11:38 // 2168
sima Júliát még nem láttam közelről, de a QV ütős volt, bár ugye azzal nem mehettem :)
Haddel2016-09-15 20:41:57 // 2167
Én annyira nem bánom ,igy legalább nem kell az autót lecserélnem ,tudok venmi vmi fasza Ducatit jövöre😃😃
Shadin2016-09-15 19:18:51 // 2166
Én nem mertem ezt leírni, de már harmadiknak megteszem. Nem volt egyáltalán akkora szerelem első látásra érzés mint amire számítottam és jó volt visszaülni a sajátomba...

Ugyan én csak a gyengébb dízelt vezettem, de nem igazán volt benne bugi :-(

Bocsánat :-(
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.