Chabbi2018-10-23 17:46:28 //
6549
Azt hittem először a "színpompás" táj alatt ezt érted
vagy ezt :)

Chabbi2018-10-23 17:44:06 //
6548
na úgy látom a végsőkig elkoptatod a gumikat :)
mert gondolom még nem cseréltél télire?
Lehet, hogy valamivel élénkebb, így hogy mondod. Viszont a neve konkrétan ennek is az, minimális kiegészítéssel: Competizione Rosso 8C.
Ja . Madárcsicsergés , rendőrök Bp-n . Tökéletes :-)
A Letta inkább bordós piros...a Giu meg Rosso :DDD
'''''2018-10-22 20:38:39 //
6542
Más mint a mienk.Szép nagyon.Mi a neve ennek a színnek?
Egyébként szerintem más mint a Giulia Competizione Rosso színe.Kicsit világosabbnak és élénkebbnek tűnik képen.
Ez a szín élőben nagyon ütős, alá tudom támasztani :-DDD
Nem is nagyon láttam még olyat én sem, amúgymeg mikor én kerestem az autót, mindenképp Competizionet szerettem volna, megnéztem többet is élőben és volt olyan, ami képen annak tűnt, élőben nem és fordítva is volt. :D Ez a szín nekem élőben ugyanannak néz ki, mint a Giulián és továbbra is ez tetszik a legjobban. :)

'''''2018-10-22 18:49:21 //
6539
Cáfolnám! :-)))
'''''2018-10-22 15:49:33 //
6537
Próbáltad már kihúzni? :-)
zgi5212018-10-22 12:35:04 //
6536
Gondoltam készítek egy-két képet a hitetleneknek a nívó pálcáról..
2.2d

'''''2018-10-21 15:43:11 //
6535
Rosso Maranello a Giulietta színe.Állítólag már nem csinálják.
Az tény, elég vacak munka :-D
A kosz miatt tényleg lehet csalóka, de az adott képe nekem a Giulia színe szebb és biztos vagyok benne, hogy a Giulietta pedig nem Competizione Rosso. :D
Kazes☻2018-10-21 10:59:44 //
6532
Az nem rossz... bár nekem hiányozni fog a maciarc... de az a Ps... szörnyű! :)
Nekem jobban tetszene a Giulietta orra így. :-)
Kazes☻2018-10-21 09:06:27 //
6530
Szvsz ezek elég gázosak...
'''''2018-10-21 08:38:32 //
6529
Giuliettában mások a színek. De mindkettő szép.Nekem pl a Giulietta színe szebb.
(Sajna a képen nem tiszta.)

zgi5212018-10-21 08:09:53 //
6528
Nekem valamivel több, mint egy éve van meg a Giuliettám ebben a színben, egyszerűen megunhatatlanul gyönyörű és változatos, minden napszakban minden szögből teljesen más és szerintem egyetlen gyártónak sincs hasonlóan szép pirosa (a mazdaféle másabb). Biztos vagyok benne, hogy nem bánnád meg és hát a jelenlegid már úgyis fehér. :) Egyetlen “hátránya” talán, hogy amint koszos lesz, teljesen elveszti a csillogását, bár ez valószínűleg minden színre jellemző, csak itt túl nagy a kontraszt számomra. Mindenesetre messze nem olyan kényes, mint egy fekete.
R33Z2018-10-20 19:22:12 //
6526
Nem rossz a gyári sem, de a H/K sokkal szebben szól, tiszta körkörös hangélmény, kicsit gyenge volt a basszus, de nem is állítgattam. Volt Lexusom Mark Levinsonnal, zenében az volt eddig az etalon, ez a H/K első blikkre azért úgy nem szólt. Nem igazán tudok ebben tanácsot adni, félre nem akarlak vezetni. Én tökjól elvagyok a gyárival, de rádión kívül nem is hallgatok mást.
R33Z2018-10-20 19:10:15 //
6525
Csak annyi, hogy nem áll mėg itt a garázsomban ;)
A gyári is jól szól konkrétan 4x100w...én tettem bele egy aktív ládikát és ennyi...
Pedig a Harman/Karondrol elképesztően rosszakat lehet olvasni a neten. Örülök is, hogy felhoztad. Elméletileg neked most van összehasonlítási alapod a gyári és az között.
Ahogy nézem a felszereltségi listát, 3 féle audó közül lehet választani. Van egy alap, van egy alfa audio és a h/k.
Mivel én eléggé audiophile vagyok, már a 159-esbe is több mint 400.000-ért csináltattam hangrendszert, mivel a gyári egy vicc volt.
Nagyon meghallgatnék egy gyári h/k-t mivel ez nekem is sarkalatos pont lesz a kocsinál. Egyáltalán nem biztos, hogy megéri megvenni, ha az utólagos megoldás jobb.
Félek kicsit, hogy visszalépésnek élném meg a mostanihoz képest...
Jorjie2018-10-20 08:00:03 //
6522
'''''2018-10-20 07:01:22 //
6521
Volt negatívum? Fogyin kívül. :-)
R33Z2018-10-19 22:59:44 //
6520
Egyebkent botrany, hogy a Competizione piros fenytol fuggoen mennyire kulonbozo szinekben kepes pompazni. Nem gyoztem gyonyorkodni benne.
R33Z2018-10-19 21:12:17 //
6519
Jól látod :)
Trofeo fehérre kértem az ajánlatot, de még változhat, tetszik a Competizione Rosso, a Vesuvio szürke is bejönne piros féknyergekkel, az olyan szolíd elegáns. Ilyet viszont még élőben nem láttam, jó lenne ránézni a színre.
Kazes☻2018-10-19 20:07:44 //
6518
Ez nekem is nagyon tetszett! :D
'''''2018-10-19 20:02:58 //
6517
Most akkor csúnyán írom :beszoptad! :-) Aki egyszer beül egy ilyen vasba a kormány mögé,főleg pár napra az tuti megveszi! :-)))
Milyen szín az elképzelés?
meg "az üljön be egy száfáládé kormányos, táknyolódva beforduló valamibe izébe vagy a most felkapott koreai hűdejóizébe és meglátja a különbséget kormányzásnál" :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Giga LOL
R33Z2018-10-19 19:44:38 //
6515
Nemrég vittem vissza, de már hiányzik...
A legfőbb, hogy N és D-ben is baromi erős, ugyanakkor kiválóan biztonságosan használható. Ezekben az üzemmódokban halkabb, kulturált, igazi granturismo érzés.
A-ban nekem kicsit fura, valahogy elképzelhetetlennek tűnik, hogy ez az alacsony fordulat jó a motornak, ezt nem erőltettem.
Voltunk a Parádsasvári szerpentinen, gyerekeket összeszedtük innen-onnan, kirándulás, hétköznapi használat, szóval minden megvolt.
A rádió nem volt bekapcsolva, csak a visszavitelkor próbáltam ki, pedig harman/kardon, azt hiszem ez minden elmond az autó hangjáról. Jobb hangot okoskodtak össze az olaszok, mint a japánok a GT-R-be. Egyértelműen jobban szól a Giulia, és ez az élménycsomag fontos része. Nyers, eredeti, rendes sportkocsi. Már sima N/D mode-os finom közepes fordulatos kigyorsítások is leírhatatlan élvezetet jelentenek. Kisebb fordulaton a brutális töltés hangja, fent pedig jönnek versenyautós durranások.
A sárga varázs mód, nos, az egész más. Megtudlak érteni, hogy ettől az örömtől nem akarod megfosztani magad. Azok a mechanikai zörejek, amik ilyenkor jönnek, 100% GT versenyautós. Race-ben is ugyanazt tudom mondani, mint a normál állásokban. Az akusztikus élvezetért hajtani sem kell, finoman félgázon, 3-4000 közt elváltogatva, visszapakolgatva is olyan hangokat húz elő, amit csak versenypálya mellett hallani. Tök igaz amit mondtál, tényleg részterhelésnél a legdurvább a hangja. Ugyanakkor tudomásul kell venni, hogy ez nem gyerekjáték, nem véletlen pislognak a sárga figyelmeztető ikonok, meg kell tisztelni. Mondom ezt úgy, hogy néhány évig "szakmán" volt a keresztbecsúszás. Eszeveszett tempót képes felszedni pillanatok alatt, előre kell gondolkodni.
Szerencsére volt már pár erős autónk, asszony nem fél tőle, már most imádja. Vegyes használatban 13,4 L átlagfogyasztás jött ki, ami szerintem egyáltalán nem sok két tesztelgetős napon. Ilyen örömmel se löktem még EVO 100 plust-t autóba :) szerintem 12 körül ellehet vele közlekedni vegyesben, amibe már valalmi élvezet is belefér, amúgy meg ha 15 lenne akkor is csak ezt a kocsit szeretném.
Amit viszont be kell ismerni, ez tényleg más modell a többi Giulia-hoz képest. Már az üléspozíciótól és üléstől is annyival másabb, mintha nem is ugyanabban az autóban ülnék. Sokkal keményebb az egész, futómű, kormányzás, fék, úgy érzem benne magam, mint egy becsövezett versenyautóban. Gyanítom, hogy a kasztni is más eljárással, extra hegesztésekkel, merevítésekkel készül. A 2.0 turbómról is ódákat zengtem, mert a kategóriájában sokkal jobb bármitől, de ez más.... ez Ferrari 4 ajtóval.
Ha valaki azt mondja nekem két éve, hogy a mostanra a 2. Alfámat készülök venni, azt mondtam volna, hülye vagy?!... pedig ez lett. Asszem mindig is ezt kerestem, hazaértem.
minden szava igaz.... a legjobban az tetszett, mikor ecseteli, hogy nem az a lényeg, hogy mennyi idő alatt gyorsul 100ról 200-ra, ha nem ebből vigyorogva szállsz ki hiába "csak" 200 ló... itt a válasz azoknak akiknek csak a 600 ló az isten :DDD
Shadin2018-10-19 16:40:10 //
6512
Azt nem lehet :-(
akkor koromtalanítsd a hátsódat :DDD
Shadin2018-10-19 14:06:37 //
6510
Nem is baj, mert tök kormos a hátsóm :-)
Szóval nagy valószínűséggel DPF-esek már az új benzinesek. Fasza...
Kazes☻2018-10-19 12:00:14 //
6508
Egy más mérési módszer egész más eredményt produkálhat, erről szólt az utóbbi 2 év dízelbotránya. Lehet ugyanaz a határérték, ha máshogy mérnek és kiderül, hogy 2x annyit pöfög ki, mnit eddig bevallottak és akkor jól tele kell rakni ilyen szarokkal a kocsit. Remélem nem így lesz. DPF-es benzin, te jó ég.
lehet, hogy kb. semmit, mert ha jól értelmezem, akkor a 6d a 6b-tól leginkább a mérési metódusban tér el...
az is lehet... majd az új Eper megmondja :DDD
Engem 1 dolog érdekel. Mit változtattak az E6D 2.0T Giulia motorján? Volt változtatás, vagy csak ráírták, hogy E6D, mert tudta hozni az emissziós előírásokat?
részecskeszűrő
is van.
az AdBlue arra való, hogy a nitrogénoxidok kibocsátását csökkentsd. a DPF meg a koromrészecskék ellen van. szóval a kettő együtt kell.

tekertek a potméteren :DDD
DKori2018-10-19 08:27:42 //
6500
Szerintem még nem bántják/bántották őket (AdBlue a benzinesekben gyanítom eleve később fog jönni, mint a részecskeszűrő), egyszerűen csak jelzik, hogy már megkapta az Euro6d besorolást, de gyanítom, hogy a 2.0 MultiAir az többé-kevésbé ugyanaz, mint eddig. A 2.2 MultiJet-eknél pl.: változott a teljesítmény is, mert az Euro6d-sek 150 helyett 160 és 180 helyett már 190 lóerősek.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.