Fórum >> Típusok >> Giulia

Morfiusz Cédula2017-09-06 11:08:07 // 3439
Igen, én is nézegetem a hahu-n a szalonok által felrekott Giulia hirdetéseket, de egyik-másik olyan minőségű fotóval van, hogy leginkább sírni volna kedvem. Ha én el akarok adni egy 10-25 millió forintos autót, akkor az a minimum, hogy pár épkézláb HD fotóval megtámogatom. A szalon alkalmazottjának meg szíve joga azt gondolni az Alfáról amit akar, de ezt meló közben magának meg kell tartania ha negatív, ugyanis őt azért fizetik, hogy segítse az autó eladását. Ha nem így viselkedik, páros lábbal kellene kirúgni onnan.

Közben jó pár tesztet megnézegettem a Giuliákról és az autós újságírók szinte mindenütt áradoznak. Pl itt az M3-assal hasonlítják és a QV-t ajánják inkább, vagy itt szintén. Ezek nem kiragadottak, számos hasonló teszt van fenn a neten. Úgyhogy ha az eladások mégsem úgy alakulnak ahogy várják, akkor az nem a negatív sajtóvisszhang, hanem inkább a fentiek miatt lesz.
'''''2017-09-05 20:37:33 // 3438
Ma beszéltem épp az egyik "alfabuzi "haverrommal.
Nem mondott nevet de Pesten bement egy alfákat is forgalmazó kereskedésbe.Neten több színben is volt Stelvio és Giulia is de persze a valóságban csak egy Giulia állt bent.
Kinyitották neki,hogy megnézhesse belülről.Épp azon gondolkodott,hogy tesz be két gyerekülést amikor meghallotta ezt az eladó.Válasza az volt,hogy vegyen Ford ...valamit mert abba simán belefér és különben is,az milyen jó autó.
Nem igazán kapott szikrát erre a válaszra.Így nehéz lesz növelni az alfa eladást!
Engem is mindenki kiröhög ha QW után érdeklődöm.Ezért lesz külföldről. :-(
Morfiusz Cédula2017-09-05 18:15:24 // 3437
Jövöre még biztosan nem, de azért 15 évet se szeretnék vele várni. ;)
RomeoOne2017-09-05 17:18:30 // 3436
Zsír! Kérdés, hogy jövőre, vagy 15 év múlva? :D
Ha az előbbi, akkor szólj, megyek csorgatni a nyálam :D
Morfiusz Cédula2017-09-05 16:35:55 // 3435
Zsír! A 159 után a következő gépem egy QV lesz.

Amerikában meg közben lassan de biztosan növekednek a Giulia eladások, bár egyes források szerint vannak apróbb problémák a megbízhatósággal kapcsolatban:
Alfa Romeo Giulia Sales Jumped yet Again in July 2017
pettinke2017-09-04 23:11:18 // 3434
... természetesen a láncról szó sincs, a magyar fordítás szokás szerint semmire sem jó, az eredetiben:
"Replace accessory drive belt/s"
magyarán ez a hosszbordás szíj.
pettinke2017-09-04 23:05:08 // 3433
nem én írom, kimásoltam a használatiból :-)
'''''2017-09-04 20:10:31 // 3432
Köszi!
A 10cm elég kevés lesz.
Nem kötekedésképp de szíjat írsz,a ferrari motor nem láncos?
pettinke2017-09-03 23:16:33 // 3431
a hasmagasság valóban nem, de a vezérműszíj benne van a QV füzetében:

(2) Pormentes területek: legmagasabb javasolt futásteljesítmény 60 000 km. A futásteljesítménytől függetlenül a vezérműszíjat 4 évente ki kell cserélni.
Poros területek és/vagy nehéz üzemi körülmények közötti használat (hideg éghajlat, városi közlekedés, gyakori alapjárat):
legmagasabb javasolt futásteljesítmény 30 000 km. A futásteljesítménytől függetlenül a vezérműszíjat 2 évente ki kell cserélni.

a hasmagasságra némi guglizás után 10 cm-t írnak
panza2017-09-03 18:33:59 // 3430
Ez tízes!

'''''2017-09-02 12:41:17 // 3429
Lehet,én vagyok béna de a QW-hez se a vezérlés csere idejét se a hasmagasságát nem láttam megadva. :-(
pettinke2017-09-02 11:38:12 // 3428
A fiat elum-on fent van a QV -hez a kiegészítô füzet
'''''2017-09-01 21:31:12 // 3427
Most még a qw szervizintervallumait kell megtudjam (mikor kell vezérlés csere,esetleg nagyobb generál).Hasmagasság is érdekelne mert kicsit tartok tőle,hogy túl alacsony a Magyar utakhoz.
osee_selespeed2017-09-01 20:51:39 // 3426
Ők is olyannal hozzák az autókat. Nem hinném, hogy rizikóznak vele. Úgyhogy csak el kell fogadják.
'''''2017-09-01 17:33:45 // 3425
Arról esetleg hallottál valamit,hogy autó behozatalnál a német ideiglenes rendszámot az osztrákok nem fogadják el? Kint nézem most a vasakat hátha találok valami drágaságot. :-)
osee_selespeed2017-08-31 22:58:21 // 3424
Igen. Az az arany középút. Csak itt Ausztriában elég borsós lenne annak az adója. Amíg egy 200lovas, 280-320-ra "optimalizálva" kevesebb költséggel járna. :)
Giuntini2017-08-30 09:15:02 // 3423
De nagyszerű az a könnyedség, ahogy lehet terelgetni. Én is a 180-ast vezettem, nem igazán tudtam vele megbarátkozni. A favorit a 280 lovas Veloce.
osee_selespeed2017-08-30 08:27:43 // 3422
Végre vezethettem. Nagyon kell érzés támadt rám. A 2,2 180ló nem egy erőgép, de elegendő volna. A benzinesre vagyok még nagyon kíváncsi.
Kazes☻2017-08-29 20:56:45 // 3421
Giuntini2017-08-28 10:02:28 // 3420
Tudom, de a németekkel szemben az olasz újságírók nem elfogultak. A Giulia és az M3 fej-fej mellett volt. Az is hozzatartozik az igazsághoz, hogy a németek speckó csomaggal álltak ki a Giulia ellen. Ez a Bild szerint M3, AMG, Giu sorrendet hozott volna. A stílusában is különbözik a német tesztektől. A számokat meg nem lehet meghamisítani. A németek egyszer sem mérték őket össze pályán. +Vairano nem az a pálya ahol igazan kijön a Giulia erőfölènye...
Abarai2017-08-25 20:21:49 // 3419
A Quattroruote tesztje. Biztosan nem elfogultak. :)
Giuntini2017-08-25 07:45:08 // 3418
Természetesen nem "szubjektív" hanem objektív!:)))
Giuntini2017-08-24 22:58:05 // 3417
Az Autó és Stílus augusztusi számában van egy Giulia QV, M3, C63 AMG összehasonlító teszt. És a QV megnyeri. A németek nagyon csúnyán elfogódottak a sajátjaikkal. Végre egy normális szubjektív, mérésekkel alátámasztott teszt.
GT Ɨ|ѯ2017-08-01 21:36:46 // 3416
Alfa Romeo Giulia supera per la prima volta le 1.000 unità vendute in un mese in Usa
Tocsa2017-07-03 08:55:39 // 3415
+1 ! Tiszta szégyen. :-(
pe-Ti2017-06-30 12:02:32 // 3414
Hú az a gaz tényleg gáz...a Stelvio-nak még jól is áll(na) de a Giulia-t ilyen környezetben tárolni....
Erhard 242 (Pure Energy)2017-06-30 10:18:39 // 3413
szépek...a gazt igazán lenyírhatnák a kereskedésnél :DDD
Shadin2017-06-30 09:47:44 // 3412
Tocke2017-06-28 12:12:41 // 3411
Küldte neki rendesen:-)
gradvolttomi2017-06-26 21:01:30 // 3410
Balázs156SW2017-06-24 08:55:03 // 3409
Most vezették be, gyakorlatilag egy új márka, új típus az USA piacon. Fel kell futtatni, és akkor rendben lehet. Csak ezt jól kell csinálni....
BCS2017-06-21 16:49:46 // 3408
http://www.ukimediaevents.com/engineoftheyear/results.php?id=71

Nincs igazság, bassza meg...a 2.9 V6 csak a 3. és megelőzi még egy kikúrt dízel is.


http://www.ukimediaevents.com/engineoftheyear/judges.php

Aztán megláttam a zsűri összetételét, benne Szécsényi "okos" , szőrös fejével, aztán megvilágosultam, hogy szakmailag ez a díj is, olyan-amilyen...
Azurherceg2017-06-16 15:40:45 // 3407
Bocs, most nézem, hogy neked Bp. nem feltétlenül opció.
Azurherceg2017-06-16 15:29:57 // 3405
Csak megrendeltem. Meg varnom kell par honapot. Amint megvan, felteszem ;-)
RomeoOne2017-06-16 15:17:32 // 3404
Meg is vetted? Updateld már az adatlapod, mert sztem most mindenki nagyon kíváncsi lett :D
droberto2017-06-16 15:15:00 // 3403
A QV-t és a Velocét is?
Pécsen Alfa159-nek elindítani is alig akartak egy sima Giut, mert fázott a Dealer.
Kérdezte, hogy akkor mikor mehetne vele, azt mondák teljesen be vannak táblázva. Utána akárhányszor ment arra, mindig ott állt a vas a kereskedés előtt. :(
A Face-es tesztvezetés nekem kimaradt, de bizonyosan jó ötlet.
(Én is szívesen vezetnék egy Velocét, de a fentiek függvényében, még a megkérdezéstől is elment a kedvem.)
Itt ha jelentkeznék lenne rá esélyem?
Vagy City-n esetleg lesz rá lehetőség?
Azurherceg2017-06-16 13:47:21 // 3402
Mondjuk, a tesztvezetessel nekem is jo tapasztalatom van. Sokat vartam magara a kocsira, mert mindenkepp benzinest akartam kiprobalni, de amint megvolt a Pappasnal a kocsi, hivtak is. 3 kereskedesben voltam, es eloszor eletemben nem ereztettek velem, hogy tudjak, ugysem veszem meg az autot. Meg is vettem :-)
A reklmaok hianyat en sem ertem. 98%-os utasvedelmi toresteszttel siman meg kellene lovagolni a biztonsagot. Rejtely.
Rohodi Mihály2017-06-16 13:22:52 // 3401
"A kereskedések hozzáállása is nagy rejtély nekem. Szénné kéne promózniuk a tesztevezetést pl. Ehelyett a potenciális vevőknek is alig engedik kipróbálni az autókat."

Hozzánk jön boldog-boldogtalan, pl. facebook regisztrációs tesztvezetésre, stb. Nem potenciális tesztvezetők is, bárki kipróbálhatja a tesztautóinkat, ha van érvényes jogsija, és aláírja a felelősségvállaló nyilatkozatot...
droberto2017-06-16 12:56:08 // 3400
Azért azt mindenki sejtette, hogy a tervezett eladások utópiaszerűek. Viszont a helyzet nem olyan rossz szerintem, ha csak a D szegmens eladásait vesszük alapul.

Egyébként meg továbbra is értetlenül állok, hogy miért nincsenek TV reklámok???
Minden nyomorult béna modellt unásig reklámoznak... Reklám nélkül, hiába jó egy termék, ha az emberek azt se tudják mi az a Giulia, meg Stelvio, várhatják a vevőket.
A kereskedések hozzáállása is nagy rejtély nekem. Szénné kéne promózniuk a tesztevezetést pl. Ehelyett a potenciális vevőknek is alig engedik kipróbálni az autókat. Anno itt a helyi Opelnél, mindig volt minden típus, többféle motorral. Még az OPC Vectrát is mindenki vezethette. :(

Az USA-ás eladási számokat pedig sejtettem, hogy ilyen alacsonyak lesznek. Ez csak egy buta kampányfogás, hogy Amerikára koncentrálunk.
Lerágott csont, de ennek tudatában 30-40%-al jobb lenne a szám, ha lenne SW kivitel...

Tudja valaki, hogy Ázsiával pl. mi a helyzet. Ott is megvetheté a márka a lábát. A BMW is jó számokat tud pl. Kínában produkálni...
Putyesz2017-06-16 12:48:45 // 3399
Ez a hír is tele van hazugságokkal :)))))))
Azurherceg2017-06-16 11:59:58 // 3398
Tocke2017-06-09 10:19:10 // 3397
Ez gyönyörű, remélem Alfacity-n is lesz belőle.
Tocke2017-06-09 10:17:58 // 3396
Basszus, nehéz leírni, de ez a dög még rózsaszínben is jól néz ki.
RomeoOne2017-06-09 09:58:37 // 3395
GT Ɨ|ѯ2017-06-08 20:34:15 // 3394
kis kapufa....:-)
Kócosw2017-06-08 09:05:36 // 3392
nem is ertem az hogy sikerült oda...
Kazes☻2017-06-07 22:40:22 // 3391

khm... :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.