Fórum >> Típusok >> Giulia

zgi5212019-01-20 09:54:47 // 8284
sztem Jani irt errol nemreg.
zgi5212019-01-20 09:53:36 // 8283
Egyetertek, nem veletlen a nem kikapcsolhatosag.

Szumma user szinten (pl Amerika) gondolkodtak.

Sztem a mai autokban javareszt ez nem
Opcio.

A brake by wire gyenge kifogas, mert a qv is ilyen es a race mode engedi.
Shadin2019-01-20 09:46:08 // 8282
Köszi, így már emléxem :-)
Haddel2019-01-20 09:26:55 // 8281
Mondjuk engem érdekelne tényleg ,hogy hóban hogy szerepel az esp.Egyszer majdnem ott ragadtam egy kikapcsolhatatlan menetstabilizálós céges autóval a hegyen,mert lendületből szaladva is elpörgött volna az emelkedő teteje előtt,és mindig elvette a gázt..
Érdekes a cikk,a írója azért legalább utána olvasott a lehetőségeknek.Sok újságíró nem veszi még erre sem a fáradtságot,csak írja a fasságait..
'''''2019-01-20 09:07:22 // 8280
Tényleg ekkora gond,hogy nem lehet keresztbe rakni?Szerintem az emberek 99%-a sosem kapcsolná ki.Enyémben ki lehet de csúnyán meg is tud viccelni.Ha a hangja nem változna meg olyankor akkor biztos nem raknám Race-be soha.
zgi5212019-01-20 08:22:25 // 8279
egy dologgal egyet kell ertenem, az a kimeretu kijelzo. Nem is kozepso, hanem a muszerfali..
Meg a hifin sporolast megertem de ezen? Ketezertizenkilencben?

Az, hogy nem nagy kaland a vezestesi elmeny -fuggetlen az esp tol- az vicces, pedig ok igazan vezetnek a kategoriaban. melyik jobb? Meg a 159 is? Ahhh 😬
Sporter2019-01-20 08:06:36 // 8278
Ezektől mit várjunk!? Azt értem, hogy nem lehet teljesen kikapcsopni az ESP-t, mert ebben a kategóriában kB sehol sem lehet már, de valóban hagyhattak volna kicsit játékosabbra. Érdekes, hogy a német autók ordító hibára sose derül fény a vezess.hu tesztjeiben 😀
Zolibácsi2019-01-20 07:40:41 // 8277
vzsiros2019-01-19 22:15:32 // 8276
Ezt személyesen is megnéztem. Auto szép, a meta iszonyatosan béna, sumák, fura cég. Nem tudták beindítani, mert lemerült az aksi... :o
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-19 20:25:35 // 8275
Tudom, hogy rengeteg a munka vele, azt kell megfizetni...
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-19 19:18:13 // 8274
Pontosan nem tudom, de nagyságrendileg kb. A szétszedés/összerakás időigényes részét megcsináltam, abban volt vagy 20 óra munka. 7000Ft-os rezsióradíjon (az se rossz...) csak ez 140e. Ők is dolgoztak rajta szétszedés/összerakás kb 8 órát, aztán elemek előkészítése, rozsdátlanítás, alapozás. Itt használtak szürke, meg ződ' alapozót, aztán csiszolás jött. Rengeteg óra. Amikor szép szürke alapon zöld foltos, ám sík lett a cucc, akkor aláfújtak feketével kamrában. A száradási idők nyilván nem műhely idő, de az is van. Aztán jött a sok réteg metál festék (lakk), ami talán már a leggyorsabb és leglátványosabb része. A szárítókamra se ingyen fűti fel az egész autót 70(?) fokra.
A végén még egy full polír munkaórái, mert úgy szép. Nálam még erre jött az üregvédőzés kellemetlen melója. Sok munkaóra ez.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-19 18:41:27 // 8273
telibe fújták? mennyi volt az anyag 20-30e? :)))
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-19 18:15:04 // 8272
A Formontnál Kecskeméten a fekete dízel és az Olaszautók házánál a szintén fekete, amit meg mernék nézni. Mondjuk az utóbbi rendszáma nem jó ómen :-D A méta autósok csábítóak, de túl nagy a rizikó.
Shadin2019-01-19 17:14:20 // 8271
Hmmm követem a topikot, de nem rémlett :-(
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-19 17:04:16 // 8270
Súlyosan idő és munkaigényes egy szép fényezés, tényleg a festék a legkevesebb. Ezt most közelről láttam, kicsit részt is vettem benne. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-19 15:07:19 // 8269
Dehogy nem csodálkoznál...
'''''2019-01-19 13:48:41 // 8268
Az enyém színében nem biztos.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-19 12:14:06 // 8267
Beszéltünk telefonon 7 környékén tudok hozni ha kell :)))
vzsiros2019-01-19 12:14:01 // 8266
Nézd vissza, erről kétszer beszéltünk már ;)
Shadin2019-01-19 12:12:52 // 8265
Azért odébb van ez.
Egyszer már/még szeretnék Patesszel menni VTT-re :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-19 12:12:46 // 8264
A szín a legolcsóbb egy fújásban...
Shadin2019-01-19 12:11:45 // 8262
Azt is szarrá szedném :-)
Mindent is!!!
'''''2019-01-19 11:47:20 // 8260
Bammeg,azt megint szarrá szednéd,költenél rá egy csomót aztán eladnád. :-)
Várj még picit aztán vegyél egy QV-t.
'''''2019-01-19 11:44:24 // 8259
Küszöböt lefóliáztattam de a többit nem akartam.Ha valamiért törik akkor úgy is fújni kell.Meg lassan olcsóbb egy fújás (igaz,nem ebben a színben).
Shadin2019-01-19 11:42:01 // 8258
Érik bennem a gondolat, hogy elsőnek egy ~20k Eurós dízelt veszek ~4 évre és utána ülök abba amibe eredetileg szerettem volna :-)
'''''2019-01-19 11:41:48 // 8257
Na,megmértem (próbáltam).
A küszöbspojler a legszélesebb pontján kb 6.5cm-t áll ki az ajtó legkülső pontjától.
Shadin2019-01-19 11:38:55 // 8256
Tiédet telibefóliáznám :-)
link
'''''2019-01-19 11:31:26 // 8255
Ahogy értem a fizikai hatások ellen nem véd,ha koszos akkor inkább mielőbb mossuk le,ápolni is kellene de ha tiszta akkor szép.
Én még várok vele. :-)))
Shadin2019-01-19 11:28:34 // 8254
Én fogom vinni a CarPro-hoz. Láttam a srác munkáit, egyszer élünk :-)
RomeoOne2019-01-19 10:17:45 // 8253
Pont nemrég volt szó a kerámiabevonatról:
TC cikk
'''''2019-01-19 09:31:11 // 8252
Kíváncsi vagyok,mit lehet rátenni!
Jani72122019-01-19 07:58:20 // 8251
Ha fel tudod nagyitani akkor ott is látszik a lökháritó alján 2 kicsi cápauszony szerű bigyó. Majd keresek még képet
Jani72122019-01-19 07:55:59 // 8250
Köszi :)
'''''2019-01-19 07:33:25 // 8249
Ezen a fehéren látom a küszöböt meg a hátsó szárnyat de mást is kéne rajta látni?
Furcsa a feliratok hiánya nekem.
Liquid2019-01-18 22:42:26 // 8248
a kutyát se érdekli, hogy kamu, qurva jól néz ki! :)
Jani72122019-01-18 22:22:10 // 8247
a qv diffuzor brutálisabb az tuti :) nem szándékom, hogy teljesen ugyanaz legyen, de ezek a főbb jegyek nagyon tetszenek ezért alakítgatom hasonlóra.Akikkel találkozón vóltam a német Alfás baráti társaságban ott már volt pár elvetemültebb Giuliás, olyan szintre nem szeretnék jutni vele

ez a srác megvette a qv küszöböket és a sárvédőt is, ami még szép is lenne, de teleragasztotta mindenféle karbonos bizbaszokkal ami már tényleg jóskás, sajnos nincs képem a részretekről
Jani72122019-01-18 22:14:24 // 8246
a fekete spileren kívűl alig láthtó a különbség, így eymás mellett látszik csak.
R33Z2019-01-18 21:46:42 // 8245
Teljesen mas a ket kuszob.

'''''2019-01-18 21:44:04 // 8244
Valahogy nekem az igazi qv zömökebbnek tűnik.Sajna nincs hasonló képem róla mint neked.
Jani72122019-01-18 21:07:51 // 8243
a kipum megy még beljebb, de egyébként nincs durván kint, csak ezen képen valahogy úgy tűnik

Itt látszik szerintem, hogy nem szélesebb
Jani72122019-01-18 21:04:11 // 8242
szerintem nem szélesebb csak a fekete spoiler miatt látszik szélesebbnek, valahogy meg tudjuk mérni?
'''''2019-01-18 19:56:16 // 8241
A küszöb megegyezik a qv-vel vagy a tied kisebb?
Jani72122019-01-18 19:47:59 // 8240
na igen, ez csak optikai :) a szegényember Qv-ja :)
RomeoOne2019-01-18 19:40:08 // 8239
Elképzelem a szituációt, hogy épp szállsz be és meglátja valaki a kocsit, aki még csak youtube-on látta. Emlékszik, hogy vadító hangja volt a felröffenő V6-nak. Odasomfordál a kocsi mögé, hogy meghallgassa az indítást, majd felkerreg a 4 hengeres dízel... Emberünk meg: "Ennek valahogy a videón jobb hangja volt" :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-18 19:39:13 // 8238
Asse' baj, 330-as óracsoportom még nem volt :-)
Jani72122019-01-18 18:42:09 // 8237
tegnap a facen megkaptam, hogy kamu QV :) és tényleg az! majdnem sírtam :)
RomeoOne2019-01-18 17:41:30 // 8236
Az csak azt jelöli, hogy az óracsoport való a 145-be :D
'''''2019-01-18 17:33:14 // 8235
Most kapcsolok csak! :-)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.