Fórum >> Típusok >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)2019-04-16 22:37:24 // 9194
Próbáltam segíteni :-DD
tdemeter2019-04-16 22:22:31 // 9193
Hahaha😁😁
RomeoOne2019-04-16 22:03:04 // 9192
Ez a hosszú levezetése annak, hogy "vedd azt, amelyiket szeretnéd" :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-16 21:53:20 // 9191
Szerintem a kérdést fordítva tedd fel. Megéri e a dízel ilyen használatra. Ha jól saccolom, kb 27e-t mész egy évben, nyilván nem csak munkába járni használod az autót. Az a 2 liter az meg lesz különbségnek átlagban. Ha egy azonos 400Ft-os üzemanyaggal számolunk, 27000/100*2*400=216000Ft marad egy év alatt a zsebedben.
7-8 évig nem valószínű, hogy a dízeles nyűgök előjöjjenek (gondolom új autóban gondolkozol), szóval ezidő alatt megmarad 1.6M Ft-od. Ha mondjuk kézi váltós dízelt választasz, spórolsz még egy nem olcsó váltóolaj cserét, és csökkented egy drága szerviz rizikóját. Talán dízelre nagyobbat lehet alkudni, nincs nagy dízel vásárlási kedv. Tegyük fel 2 milla a zsebben marad összvissz.
A mérleg másik oldala: értékvesztés. 7-8 év alatt hogy mi lesz, senki nem tudja. És nem csak a dízelekkel, a benzinesekkel is. Lehet hogy a zsebben maradó 2M egy részét elbukod értékvesztés különbségen, mert a dízel-benzines használt árak nagyon eltávolodnak. De lehet hogy nem.
Egy 11 millás autón a 8 év alatt bő 7M-t fogsz bukni értékvesztésen. A benzinesen lehet hogy kevesebbet picit, a dízelen kicsit többet. A jövő hisztijeit nem tudjuk még ugye.
Ez mind elmélet, de azon gondolkozz, hogy veszel egy új autót, megtartod 8 évig, mi éri meg Neked. Fogni 8 év alatt mondjuk 1 millát, vagy beáldozol napi 340Ft-ot 8 éven keresztül és benzinezel. Kb ennyi :-DDDD
RomeoOne2019-04-16 21:36:39 // 9190
Egy szorzás, bárki elvégezheti :)
berobbantam2019-04-16 20:27:48 // 9189
Szia.
Ezt a különbséget jó ideje forintosítani kéne nem literben mérni🤣Sokkal reálisabb lenne a különbség.
tirex2019-04-16 20:16:22 // 9188
Vegyél te is QV-t! 100 km-en tök mindegy mennyit fogyaszt! )))
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-16 19:22:39 // 9187
Jah változik ahogy kiég
RomeoOne2019-04-16 18:48:24 // 9186
Ez még lehet benzin is szerintetek?

Anélkül nehéz megmondani, hogy tudnánk, hogy mennyit akarsz rákölteni vagy mekkora különbség még az elfogadható neked.

Sprintmonitor-on rászűrve a 180 lovas dízelekre és a 200 lovas benzinesekre, 2 literes különbség jön ki az átlagfogyasztásban: link
Norby2019-04-16 17:57:32 // 9185
Sziasztok!

Kersegettem, de nem nagyon találtam csak 1-2 adatot fogyastásokról.

Munkába járásra kerersek autót és Giuliaban gondolkodom.
Napi 100 km a megtett táv.
Ez még lehet benzin is szerintetek?
RomeoOne2019-04-16 17:40:43 // 9184
De mire? Ezt is be kell járatni? Változik a hangja?
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-16 16:36:43 // 9183
pedig várni kell...1000 km-ig elméletileg
G-MANN🍀2019-04-16 15:48:29 // 9182
Igen, tükör okk, de pajzs csak Veloce külső csomagos Btech jó :-) Németországban már rendeltek ilyen autót, itthon még nem :-)
RomeoOne2019-04-16 15:47:37 // 9181
Nyomj róla valami felvételt. Nem akarunk másfél hónapot várni a VTT-ig :D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-16 15:39:44 // 9180
Remus dob felkerült eléggé szolid hangja van de nem is baj szépen duruzsol...
tdemeter2019-04-16 15:11:29 // 9179
Ez az amit az én autóm alvázszáma alapján rendeltél magadnak?
Ezek szerint neked nem lett jó?
G-MANN🍀2019-04-16 10:12:30 // 9178
Sziasztok, eladó új Giulia B-Tech sötét garfit pajzs. üdv. Csaba
Giulia és Super felszereltséghez, normál lökhárítóba (Veloce lökhárítóba nem jó).
39eFt
RomeoOne2019-04-14 12:20:32 // 9177
Az eu piac egy "pain in the ass" mindenkinek. Eszetlen környezetvédelmi szigorítások, meg lehetetlenebbnél lehetetlenebb előírások. Az autógyártók Kínában keresnek pénzt, meg talán az USA-ban. EU-ban legfeljebb próbálják tartani a jelenlétüket, amolyan presztízs alapon.
tdemeter2019-04-14 08:53:21 // 9176
Ilyen order guide miért nincs .hu-ban vagy .eu-ban?
Mennyire jó már ez! Néha azt hiszem, hogy az eu piac nem fontos a fiatnak.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-13 20:40:48 // 9175
Itthon túlkínálat? 1/3-ad a dízel aránya... sosem volt több
RomeoOne2019-04-13 18:17:20 // 9174
Igen, ezt már én is hiányoltam. Itt csak a Squadra opció van egy erősebb RWD 2.0T-re...
Ne sajnáld az asszonytól az erősebb kocsit, lehet, hogy néha ő is elrakná keresztbe :D
R33Z2019-04-13 17:21:04 // 9173
USA anyag, de konkretan innen szarmazik a dual exhaust mode frissites. Nem sok kulonbseg van, de a legnagyobb kiba...., hogy EU-nak nincs 280hp RWD. Bar igy, hogy innentol a felesegeme lesz a 2.0 orulok is, hogy "csak" 200 :)
TtK2019-04-13 16:07:17 // 9172
Nem kell olyan messze menni, Németországban is van pl. Business és Lusso kivitel is.
RomeoOne2019-04-13 15:43:32 // 9171
Ez USA anyag? A felszereltség elnevezések nem túl ismerősek (Sport, Lusso stb.)
RomeoOne2019-04-13 15:42:54 // 9170
Ez is lehet, mert eddig boldog-boldogtalan dízelt vett, lehet, hogy ez után már csak az fog, akinek tényleg megéri, mert hosszú távon használja. Addig meg lesz egy erős dízel többlet a piacon az igényekhez képest és egy évtized is lehet, mire ez kifut.
R33Z2019-04-13 13:55:29 // 9169
Itt elérhető a komplett anyag:
order guide

Remélem a dual exhaust mode csak sw frissítés, mert ez lett volna az első kütyü amit rendelni szerettem volna hozzá :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-13 13:37:24 // 9168
Én meg pont fordítva látom, mindenkinek azt tanácsolom most adja el a dízelt mert így is nyomott áron lehet eladni pár év múlva meg vicc áron...
RomeoOne2019-04-13 12:51:10 // 9167
Ez szerintem csak egy "túllövés", de be fog állni majd az egyensúly. Teljesen nonszensz, hogy azért legyen sokkal olcsóbb egy dízel, mert néhány német város legbelső kerületeibe nem lehet velük behajtani. Amúgy sem belvárosi császkálásra való.
Bár nem gondolom, hogy oda visszatér, ahol volt, de a benzin részaránya is csökkenni fog, amíg az elektromos el nem éri az egyensúlyi részarányát. Nem fog az sem a végtelenségig növekedni, mert a valóság előbb-utóbb úgyis beköszön és az egészen hülyék is rájönnek, hogy a belsőégésű motort nem lehet vele kiváltani.
De én biztos azt a tanácsot adnám mindenkinek, hogy most vegyen használt dízelt, mert nagyon alul van árazva a valós értékéhez képest.
Remélem jövőre, mikor én akarom eladni, már kicsit kezd normalizálódni :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-13 11:35:13 // 9166
Akkor még jobban nyílik az olló eladásnál a benya javára... 159 2.0 VS 1.8Tibi mindegyik TI ugyan azon évjárat, 1.5 milla különbség...
RomeoOne2019-04-13 09:30:52 // 9165
Tényleg, megtaláltam a 2016-os cikket.
Amit még észrevettem, hogy eddig a benzines volt a drágább, de most már egyértelműen a dízel. Nincs már szó 9M körüli belépő dízelről. a Super alatti benzines a legolcsóbb 10,5M-ért.
pettinke2019-04-13 08:20:58 // 9164
a Veloce dejzel azelőtt is 210 ló volt, a többit valóban megemelték egy tizessel, ezt nem.
RomeoOne2019-04-12 23:32:41 // 9163
Ez a felni egyáltalán nem volt ismerős, úgyhogy szét is néztem a katalógusban, hogy milyen újdonságok jöttek, mert nem néztem egy ideje.
Március 5-ei a jelen katalógus, még nagyon nem túrtam bele, de már az első oldalon kiütötte a szemem, hogy most már a dízelek nem 150 és 180, hanem 160 és 190 lovasak. Ezen felül, most már Veloce alatt, a Super és a B-tech felszereltségű 190 lovas dízelből is van összkerekes. A dízel Veloce viszont, lehet, hogy rosszul emlékszem, de nem 230 lovas volt? Most csak 210. Már a 230-at is nagyon kevésnek éreztem a 280 mellett, de 210? Így egyáltalán nem látom, megérné egy dízel Veloce... Báár, ahogy nézem, ha nem próbáljuk beskatulyázni, hogy Super, B-tech, Veloce stb., csak az árakat figyelem, akkor nagyjából megvan a kontinuitás, minden be van lőve oda relatíve, amit tud, szóval lehet nem hülyeség.
Lehet ennek a skatulyázásnak így 3 évvel a modell megjelenése után már negyre kevesebb értelme van. Kezd most már úgy tűnni, hogy egyre kevesebb a megkötés, hogy mit mivel lehet párosítani felszereltségben, teljesítményben stb.
Olyan benyomásom is van ezek alapján, hogy lehet nem is egy Giulia faceliftet fogunk kapni, hanem egyszerűen csak beszivárognak az újdonságok folyamatosan. Egyre újabb felnik, infotainment fejlesztés, monostabil DNA kapcsoló, a Q-ban módtól függetlenül állítható kipufogó szelep...
G-MANN🍀2019-04-12 19:30:01 // 9162
Magyar árlistájában ez a Classico 9GF. Giulia.
G-MANN🍀2019-04-12 18:59:40 // 9161
Giulia-nál ez performance :-)
G-MANN🍀2019-04-12 18:58:55 // 9160
Így van, köszi Bazsi! Ismersz már! 🤗
tdemeter2019-04-12 17:33:24 // 9159
pettinke2019-04-12 09:14:03 // 9157
ezt mondom én is, hogy amit Feri mondott, az nem az, amit Csabi mond :-)
Bazsi2019-04-12 09:07:24 // 9156
Erre gondolt Csabi:
pettinke2019-04-12 09:01:31 // 9155
igen, de nem.
hiába Classico, nem egyformák!

Giulia:


Stelvio:
G-MANN🍀2019-04-12 08:00:56 // 9153
19-es ben van már a ckassico:-) szép
Szabolcs 1592019-04-12 04:32:32 // 9152
vesuvio 😉
RomeoOne2019-04-11 22:29:13 // 9151
A szürke 3 árnyalata :D
Alfa szürkék összehasonlítása. Sztem Vesuvio, egyértelműen :)
video
RomeoOne2019-04-11 22:01:34 // 9150
Én azt sajnálom, hogy a Giuliára nincs az a felni, ami a Stelvio-ra, a patkós. Az volt kb. a Brera-ra is anno. Nekem az jön be.
tdemeter2019-04-11 18:57:08 // 9149
Ezt én sem igazán értem, úgyhogy télre én is karikásat vettem, így nyugodtabb a lelkem:)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-04-11 18:30:19 // 9148
a lényeg, hogy neked tetszik ... csak attól még nem Alfás nem is értem miért mentek el ebbe az irányba szerencsére van lehetőség mást is venni olcsó pénzért is.
RomeoOne2019-04-11 17:35:32 // 9147
A Giulia Q drágábbik felnijében mit látsz? Mert igazából az is 5 íves "Y" :DDDD
A Lambo Anvetadornak van egy olyan felnije, aminek a színétől függ, hogy a "lyuk" alakját látod benne vagy a küllőjét. Egyszer nagyon meglepett, mikor rádöbbentem, hogy ugyanaz a felni van a két kocsin, csak a más szín miatt mást ad ki :D
TtK2019-04-11 17:25:02 // 9146
Ja, hogy te öt Y-t látsz.. Én nem vettem észre, míg nem írtad. :) Az én szememnek az öt ovális lyuk adja a formát, valószínűleg, mert megszoktam, hogy az Alfáknál a lyukak adják a mintát, nem a küllők (lsd. "ötlyukú" alias "teledial", "csirkeitatós", "soklyukú", "biohazard", stb.)
RomeoOne2019-04-11 17:13:47 // 9145
Jól van, nem akartam én sem túlragozni ezt a dolgot. Ízlés kérdése, azt kell mindenkinek vennie, ami tetszik neki
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.