Fórum >> Típusok >> Giulia

RomeoOne2019-05-21 18:50:05 // 9724
Már írtam neki, hátha. Ha minden igaz Chabbi is lejön, szóval aznap akkor már lenne lent 3 QV. TreOlivi-t kéne még elhívni, úgy tűnt, hogy ő is vevő lehet az ilyen talikra. Azért négy QV egy helyen már egész jól hangzik :DDD
'''''2019-05-21 18:43:12 // 9723
Szombati nap leszek a VTT-n.Csábítsd oda Zolit is és akkor meghallgathatod. a 2016 és 2019 közti különbséget. :-)
RomeoOne2019-05-21 16:59:58 // 9722
De miért nem? Intuícióm azt mondaná, hogy hanghoz csak annak van köze, hogy mi van a leömlő meg a kipufogóvég között. Egy szűrőről tudom feltételezni ,hogy beleszól, de a sebváltó? Max azért, mert más fordulattartományokon tartja, de ha odaforgatod, akkor úgy szól a manual is. Mi lenne amúgy más?
zgi5212019-05-21 16:21:38 // 9720
elhiszem neked, csak konstatáltam, h jó kis újítás :)
Jani72122019-05-21 16:09:34 // 9719
Majd hagyom, hogy lemenjen escsinalok pár képet a fokozatokról. A régi telomban vannak képek a fogyasztásrol. Amikor hazamentem családdal fullra pakolva, tempomattal normálisan 5.1-es fogyasztás volt. A trip B már bőven 35000km felett jár az 6.4-et mutat. Elég sportosan vezetek ezt mutatta is a fékek elkopása is :)
zgi5212019-05-21 15:27:22 // 9718
Jani ez érdekes, hogy színt vált a tankolás figyelmeztetés..
mondjuk nem szoktam megvárni, két szegmensnél tankolok már.
de a manuál sem írja :(
egyébként 58L a benzina, 52L a diesel térfogata :)
zgi5212019-05-21 15:23:24 // 9717
én ennyire cizelláltan még nem néztem. nagyon, nem látom értelmét.
volt benzines turbós autóm (olasz :-)) annak átlaga 7.4 volt

a nejemnek vettünk egy off autót, ezres, turbós, 101LE (nem japán :))
a Julisnál jobban fogyaszt! :) lassan lehet cserélek vele :P
droberto2019-05-21 15:12:31 // 9716
Nem baj. 🙂
Talán erről még nem volt szó.
Az 59 150 ló.
@Gps 130: ~6,3
@140: ~6,5
@150: ~6,8-7 l/100km
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-21 15:09:01 // 9715
a Stelvionak 64L-es a tankja 58L-nél még nem sikerült többet tankolni pedig akkor már pirosan világított a szintjelző...
zgi5212019-05-21 15:05:40 // 9714
az automata 8. -ban 170-nél cirka 2100-at forog :)
ha ennél lassabban mész visszatermel :P
nekem az átlagom 6.1 -re betonozódott -télen-nyáron.
BÁRMIT csinálok, BÁRHOGYAN megyek, BÁRHOL (értve pálya v. város) vele, javarészt N-ben.
zgi5212019-05-21 15:00:05 // 9713
érzékeny téma :)
Liquid2019-05-21 14:33:02 // 9712
sztem tökugyanolyan :)
Giuntini2019-05-21 14:19:11 // 9711
Minden automata váltós autónak jobb hangja van a kézi váltósnál. A 2,4 Q-tronic-nak is jobb hangja van a kézinél.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-21 14:00:35 // 9710
mert hallottuk, más a hangja az is krva bizsergető meg bőven jobb, mint bármi más de az automata még durvább...
RomeoOne2019-05-21 13:52:57 // 9709
Úgy gondolom, hogy igazad van. Sztem sincs ebben eget verő különbség, csak kíváncsi lennék, hogy konkrétan mennyi. A manual Giuliának miért nincs olyan jó hangja? Tudtommal csak annyi a különbség, hogy nem durrog annyira váltásnál, mint az AT
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-21 13:41:14 // 9708
elmesélem a kézi váltós QV-nak nincs olyan jó hangja, mint az automatának de nem sírnék a volán mögött egy olyannak sem szóval amin aggódsz az nagyjából kimeríti a szőrszálhasogatást csúnyábban kifejezve a fingreszelés fogalmát.... :)))
RomeoOne2019-05-21 13:31:32 // 9707
Gondoltam itt lehet a Giuliával kapcsolatos témákat feldobni, ha már Giulia van a topic fejlécére írva :)
Nyilván, ha kérdést teszek fel, akkor az olyan, amiről nem nagyon találni infot, nem olyat, amire fél perc alatt megvan a válasz :)
droberto2019-05-21 13:30:01 // 9706
Egyébként a dízel mennyit eszik pályán 130-140-150-nnél?
droberto2019-05-21 13:09:09 // 9705
A lényeg a meghúzási nyomaték. Nálam ez 110 Nm max. Igazán elégedett vagyok vele (Farad). Egy kis odafigyelést azért igényel.
A gumisoknak nem való (tisztelet a kivételnek). Azok legtöbbször rohannak és vagy nem teszik rá jól a fejet, vagy túlhúzzák a légkulccsal.
Egyszer nyúlt a 8 év alatt gumis defekt miatt az enyémhez. Még nézni is rossz volt, ahogy kapkodott. Rendesen felállt a szőr a hátamon. Aztán sikerült is rosszul rárakni a fejet, és utána nem bírta leszedni utána róla. Már nekiesett volna fogóval, azt finoman elkértem tőle a szerszámát, mielőtt összeb@szza volna és leszedtem szépen. Utána tűreszelővel otthon megigazítottam, hogy ismét jó legyen. Azóta eltelt 4 év és köszöni jól van.
Szóval a lényeg a nyomaték betartása, és hogy jól tedd rá.

Állítólag a McGuard is jó.
Piritu - 1.000.0002019-05-21 12:28:22 // 9704
Semmi különös, csak a Cartárs irigyli a problémáidat :-D
RomeoOne2019-05-21 11:30:07 // 9700
Az más tészta, ő átalakította a kipufogórendszert. A kipuff rendszert nagy munkával behangolták az eredeti QV-ben, most ha oda beraknak plusz elemeket, az biztos, hogy módosítani fog rajta. Kérdés, hogy mennyit dolgoztak azon, hogy a hang az továbbra is olyan maradjon...
tdemeter2019-05-21 11:27:15 // 9699
Hallottam milyen hangja lett Sporter kocsijának, teljesen más mint az enyém. A dobon múlik, nem a szűrőn - szerintem.
RomeoOne2019-05-21 11:18:51 // 9698
Igazából, ami érdekelne, hogy a QV hangjára milyen hatással van. R33Z az elején mondta, hogy más hangja van, mint a tesztautónak, ami nála volt (ami gondolom E6B volt). Azóta nem nyilatkozott róla, a neten meg nehéz találni erről infot. Youtube-ot túrtam ezzel kapcsolatban, de nem tudom mennyire sikerült jó példákat találni.

Itt van például ez: link
Ennek semmi gond a hangjával. A video szerint 2018-as a kocsi, ami alapján akár lehet E6D is, de simán lehet, hogy ez E6B szóval ez alapján nem lehet ítélni.

Itt ez a másik. Erről annyit lehet tudni, hogy friss a videó, de hogy a kocsi mikori? A Race módhoz tartani kell a kapcsolót és D-ben is bőgeti, ahol már az új modelleknél szintén nyitva van a pillangószelep. Nem tudom, hogy ebből mennyire következik, hogy ez E6D lenne, de azért gyanús, hogy ez az. A hangja mindenesetre ennek is jó, ami megnyugtató. Bár, mint ha nem lenne annyira mély, öblös. Franc tudja így videón ezer dologtól függhet, hol a mikrofon, milyen minőség, milyen a környezet stb.

Ezt a Stelvio Q-t találtam még, sztem ez is E6D. Ennek, mint ha más hangja lenne. De lehet itt is csak különböző peremfeltételek...

Remélem R33Z lehozza az övét VTT-re és meg lehet majd hallgatni őket egymás mellett. :)
tdemeter2019-05-21 10:42:54 // 9697
Nem akarlak elkeseríteni, de lehetsz kíváncsi, akkor sem fogsz észre venni semmit sem belőle.
És szerintem ez a normális, nem az, ha ilyeneken kell aggódni.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-21 10:18:46 // 9696
egy offosnál úgy működik, hogy jelzi mikor megtelt és a menüben lehet aktiválni a pucolást... eddig a legértelmesebb megoldás
RomeoOne2019-05-21 09:51:42 // 9695
A benzines részecskeszűrőről viszont azt olvastam, hogy passzívan regenerál, aktívra akkor van szükség, ha folyton hidegen üzemel (városi/ovijárat). Kíváncsi leszek.
Jani72122019-05-21 09:44:23 // 9694
Nem is az időtartam a gond, hanem az az idő amíg a regenerálas körülményei eloallnak. Főleg hidegben képtelen a dpf nem tud felmelegedni és nem is inditja el a regent.
RomeoOne2019-05-21 09:39:01 // 9693
Nem is tart olyan sokáig a regen
Giuntini2019-05-21 09:09:32 // 9692
A 159 2,4-nél 11-12 perc. Abszolút nem ideális a helye a dpf-nek, távol a leömlőtől. A 2,0-nál márjó volt.
Jani72122019-05-21 07:42:36 // 9691
Nekem még egyszer sem világított a dpf ikon, innen a fórumról tudtam meg, hogy van olyan is :) megneztem a multiecu programmal és már tudom, hogy nekem is van. Egyébként a napi 2x23km munkaba járás alatt is simán leregenerálja, ha jól emlékszem kB 5 perc sincs egy ciklus. Ezeknél már a dpf helye is idealisabb zárt helyen a motorhoz közel.
zgi5212019-05-21 07:13:18 // 9690
én egyetlen 1x láttam a dpf ikont, mikor elhoztam az autót. :) azóta sem láttam, de nem is érzékeltem semmit. lehet a napi pályázás alatt elintézi..
Jani72122019-05-20 23:06:52 // 9688
a julis egyébként relatív sűrün regenerál kb 2-300km intervallumban és viszonylag rövid ideig, ezért nem is nagyon veszed észre a pillanatnyi fogyasztáson sem.
Jani72122019-05-20 23:04:20 // 9687
megmondom őszintén nem tudom, de először sárga lesz aztán piros és akkor írja ki, de talán az utolsó kis kockánál.
Giuntini2019-05-20 22:58:15 // 9686
Adom! Most is 160 utazóztam autópályán, bár tegnap este sokszor volt fék-gáz, az M7-esen, és 8,5 a fogyasztás, regenerálás 650km után. A dízel élettere most már az autópálya, nincs is más alternatíva, annyira próbálják a városokban ellehetetleníteni...
Zolibácsi2019-05-20 22:28:16 // 9685
én is azt látom, hogy aki pályázik, annak még mindig a dízel éri meg jobban :-)
RomeoOne2019-05-20 22:27:25 // 9684
És mikor írja ki a limited cruising range-et?
Jani72122019-05-20 22:17:56 // 9683
ha már világít masszívan akkor megy bele 49L
Jani72122019-05-20 22:13:10 // 9682
úgy érzem a 1.5Literes fogyasztáskülönbség-álom kezd szertefoszlani... XD
Piritu - 1.000.0002019-05-20 20:39:37 // 9680
Mekkora a tankja? 50?60?
tdemeter2019-05-20 20:21:14 // 9679
Egyébként a tank azzal is kisebb lett, hogy többet fogyaszt a vas.
Ez először nekem is fura volt, de már fel sem tűnik. Valaki írta itt korábban, hogy kb 600 km hidalható át kényelmesen,ezt meg tudom erősíteni.
Pl olyan nem volt még, hogy autópályán ne álltam volna meg mondjuk 200 km-enként, szóval szerintem nem para.
G-MANN🍀2019-05-20 19:24:33 // 9678
Veloce pályán majdnem 3000 fordulat (180km/h), 100km, 11.6 L
G-MANN🍀2019-05-20 19:21:06 // 9677
Én a 200LE ból is kihoztam 13-at, elég csak városozni és pályán dinamikusan használni.... de majd tankolunk még egyet, ha kicsi az 5x literes tank :-)
esvé2019-05-20 18:25:28 // 9675
saját tapasztalatom alapján írtam, kb úgy vezetve ahogy Gyuri írta.
Még egy példa: Bp-Veszprém (110km) az M7n majd 8as úton kb végig 150es tempomat, gurulva (tehát nem emberkedve, fun-factor átlagosra tekerve) ez kb olyan 10.6, N módban.
Innen D-ben csak felfelé van, simán kimaxolod a számlálót (mert ugye csak 15L-ig mutatja)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.