Fórum >> Típusok >> Giulia

droberto2018-02-15 21:14:33 // 4124
Számomomra hihetetlen, hogy Giuliettábók 30%-al adtak többet el, mint Giuliából.
droberto2018-02-15 21:07:41 // 4123
Basszus itt van ez is (az orrom előtt).
droberto2018-02-15 21:05:06 // 4122
Valamiért a TC mindig torzítja a valóságot az Alfa eladásokkal kapcsolatban.
A Marchionne tavalyi belsősök szerinti optimista 170 ezres eladásából 150 ezer jött össze. Ez nagy fejlődés az előző évekhez képest. Két éve volt vagy 60 ezer.
Igaz az USA eladások húzták szépen a számokat.
Európában pedig a prémium D szegmensben a három német után a negyedik lett az Alfa. Ami nagy szó, főleg, hogy megelőzte a Jag-et.
A baj az, hogy idén megint csak 2 modellre apad a kínálat. Kis/nagy SUV sehol , D kupé sehol, zászlóshajó sehol.

Sajnos valódiak a számok és elég kevés ez a 24.679 db Giu európában. Ha lett volna SW ez simán lehetne duplája. Persze ez lehet elvett volna a Ste eladásokból 10-20%-ot.
Tavaly kevesebb Giu fogyott az mint a valáság után 159.
Ha feljebb kattintotok akkor minden Alfa, sőt más márkák eladásait megnézhetitek. Érdekes nézni, hogy 1990-től, hogy csökkent a piaci részesedés.

Az USA, ne adj isten a Globális típusonkénti Alfa eladásokat nem tudja valaki linkelni?
Tedi2018-02-15 20:41:03 // 4121
Erre annyit tudok mondani, hogy az Alfa Romeónak nincs a tőzsdéken forgó részvénye. A Fiatnak sincs, a Lanciának sincs. Mi több, a befektetők nem ezekbe a márkákba öltek lóvét. Hanem az FCA-ba, amit viszont jegyeznek a tőzsdén. Az FCA pedig tavaly rekord pénzügyi évet zárt, mint ahogy arról beszéltünk a kettővel ezelőtti Backstage-ben. Úgyhogy ne féltsd a befektetőket :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-15 20:38:30 // 4120
jah a 84000 db autó 1 milla már értem :DDD szegény részvényesek megyek sírni :DDD
RomeoOne2018-02-15 20:31:38 // 4119
Hát csak az a 35% is csak leíva néz ki jól :)

Ha kapsz 1 millió forintra 35%-ot, még azért nem kell nyugdíjba menni, de én 2%-al is beérném, csak azt 10 milliárdra kapjam ;)

Magyarul kis bázison könnyű nagy relatív növekedést produkálni.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-15 20:01:27 // 4118
a részvényeseknek a pénz számít így van, tavalyhoz képest 35%-ot hoztak növekedésben ha minden évben csak ennyivel tudnám a forgalmamat növelni most aláírnék 5 évre aztán nyugdíj :P
RomeoOne2018-02-15 19:54:58 // 4117
Nincs itt semmilyen baki szerintem. A befektetők, részvényesek hozamot várnak a pénzükért cserébe. Ha kaptak egy pénzügyi tervet, hogy ennyi meg ennyi lesz az eladás és ennyi meg ennyi osztalék meg kifizetés lesz, akkor az bukta, ha még mindig mínuszban van és nem tudnak pénzt kivenni belőle. Ha te befektetsz valamibe, hogy megforgasd a pénzed, akkor elégedett vagy, ha 5-8 év alatt sikerül 0-ra kihoznod?

Pénzügyi szempontból, sajnos, nem látszik, hogy hülyeséget mondanának. Persze, sztem eleve hülyeség volt azt várni, hogy egyből annyit adnak el, mint a BMW vagy az Audi. Idővel lehet róla szó
Putyesz2018-02-15 19:45:54 // 4116
Nekem is ilyen érzésem van feléjük.....
Én régen bírtam őket,de hogy ejthetnek ekkora bakit???főleg hogy nem ma kezdték az autós újságírást!!...nagyon gáz
petbalog2018-02-15 19:44:16 // 4115
Az egyik kommentelő is megjegyezte a FB oldalukon, hogy VW termék nem nagyon van benne, és írta rá egy másik, hogy miért is lenne, hisz Sciroccoból is eladtak 10 év alatt 100 ezret. Nos, az szerintem kevés és direkt rá is kerestem arra és a Giuliettára, mert azt szintén lefitymálták ebben a cikkben. Sciroccoból elment 11 év alatt 185 ezer, Giuliettából 8 év alatt 375 ezer. No comment.
Tedi2018-02-15 19:24:20 // 4114
Hát tavaly 85. 700 Alfa fogyott Európában. Nem tudom, hogy milyen adatokból dolgoztak, de valid lehet. Nem is ez a baj, hanem az, hogy buktának titulálják. Számomra ez a vérlázító. Akkor tituláljon BÁRMILYEN autót buktának, ha az életciklus végén mínuszos a számla. Addig kusspicsa. Komolyan leszokom a TC-ről, mert lassan dilettánsok gyülekezete lesz egy-két kivételtől eltekintve.
Jani72122018-02-13 18:35:50 // 4112
Akkor nagyot nem tèved az èn applikàciòm sem :)
Jani72122018-02-13 18:33:13 // 4111
A 159 nehèz ès ràadàsul összkerekes, nekem megfelelő èrtèk volt. Ugyanazzal az applikàciòval mèrtem a julist is.
'''''2018-02-13 17:48:42 // 4110
Na,én is így nézek vidiket mostanában! :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-13 17:41:33 // 4109
Egyébként ez a legegyszerűbb módszer, videóra fel kell venni a gyorsuláskor a műszert. Ha tudod mennyit csal 100-nál, akkor azért elég pontosan meg lehet mérni utólag akár stopperrel is a 0-100-at.
Egyébként Youtube-on két videót néztem meg így hirtelen, 8.5-9 közt gyorsult mindkettőn a dízel.
A 159-nek 3.2-es motorral viszont 7 körül kellene szaladnia 100-ra.
'''''2018-02-13 17:30:57 // 4108
A 159 3.2-nek 8.1-et mértél gyorsulást?Sokkal jobbnak kellett volna lennie annak is?
Mivel méred te ezeket? :-)

Neten szoktam belső kamerás vidiket nézni gyorsulásokról.Ott pörög a másodperc számláló és 100-nál megállítva látom,hogy mennyi volt a gyorsulás.Persze ez csalós de ott sem téved 2-3 másodpercet.
Kénytelenek leszünk tesztelni és mérni valamelyik talin! :-)
Jani72122018-02-13 14:16:48 // 4107
159 es alfa 3.2 jts motorral
'''''2018-02-13 12:55:22 // 4106
Mi a 3.2?
Jani72122018-02-12 21:58:47 // 4105
ugyanezzel mértem egyébként a 3.2-öt, annak 8.1 volt a gyorsulása, ami érzetre is jobb volt
Jani72122018-02-12 21:57:10 // 4104
D-ben volt és egy gyorsulásmérővel mértem, persze lehet hiba is, de érzetre sem megy úgy ahogy a könyvben le van írva. Igaz még bejáratos, majd kicsit késöbb teszek még egy próbát. D ben egyébként sok minden változik, beleértve a váltóreakciót is.
'''''2018-02-12 21:52:00 // 4103
Nem lehet,hogy csak nem érzed?Én sem érzem soha annyinak mint amennyivel megyek.
9 és 7.2 között túl nagy a különbség.D-ben is próbáltad?Bár kíváncsi lennék,hogy a D állásban nem-e csak a gázpedál érzékenységét állítják.
Jani72122018-02-12 21:40:58 // 4102
a gyári adattól sajnos elég messze az igazság, kb 9
'''''2018-02-11 20:19:01 // 4101
Én nem mentem vele de a gyári adatok sokkal jobbak mint az 59-é.Lehet,csak nem érezni a sebességet benne.Most valahol épp 7.2mp írnak a százas sprintre.Az nagyon jó.
pettinke2018-02-11 19:45:09 // 4100
olyan lett az Euro 6 miatt a dízel, hogy rúg egyet olyan 2000 tájékán, de aztán fent kelletlen. a 159-ben az 1.9 JTDm, ami ugyan már részecskeszűrős, de kevésbé környezetvédő, sokkal jobban húzott fent is.
de egyébként nem rossz, tényleg. szerintem megy mint a fene.
'''''2018-02-11 19:21:40 // 4099
Pénteken az egyik ismerős tesztelt egy kört Rohodi Misinél.Giulia 180lovas dízelt.
Benzinest szeretne,Veloce-t.Azt mondta a teszt után,hogy meglepődött mert a dinamic állásban nagyon jól ment a dízel is.Ezt most csak azért írtam mert sokan eddig azt mondták,hogy érzetre lassú de a gyári adatai meg nagyon jók.
Viszont a Veloc ülése jobban bejött neki.
'''''2018-02-11 19:11:22 // 4098
Lassan tényleg be kell üljek egyszer a garázsban és átnézni mindent. :-)
zgi5212018-02-11 19:00:03 // 4097
Errol beszelek egyebkent, a 35wattos bi-xenon ilyenAdaptiv.. :-)
zgi5212018-02-11 18:55:43 // 4096
Kozepen a drl alatt van ket eros led azokat kapcsolja fel.,
zgi5212018-02-11 18:52:56 // 4095
Settings utan az lemaradt :(
'''''2018-02-11 18:28:09 // 4094
Sötétben alig mentem még vele.A távfényt még rá sem húztam.Az tetszik,hogy valamit nagyobb kanyarban felkapcsol és megvilágítja az út szélét.
'''''2018-02-11 18:25:51 // 4093
Köszi bár én ezzel a képpel nem futottam össze.Majd holnap.
zgi5212018-02-11 18:11:23 // 4092
En a tavfenytol vartam volna tobbet.azt erzem picit gyengenek.
A kanyarkovetes viszont nagyon jo. (Nem a kanyarban felkapcsolo ledre gondolok)
zgi5212018-02-11 18:08:51 // 4091
Fomenu 2 pontha language!
'''''2018-02-11 17:49:29 // 4090
A fényerő tökéletes de én messzebb állítanám ha lehetne. :-(
Még a nyelvet kéne átállítsam németre mert az angol nem megy.Kicsit kapcsolgattam a menüt de még nem láttam,hol lehetne átállítani.
zgi5212018-02-11 17:22:28 // 4089
Ne keresd ,a bi-xenon automatikusan szintez!
'''''2018-02-11 17:08:58 // 4088
Giulia tulajok,lehet valahol állítani a tompított magasságát.Nekem kicsit túl közelre világít.
Nem találtam kapcsolót vagy tekerőt hozzá.
droberto2018-02-09 21:25:23 // 4087
Szerintem ők jobban röhögteg. :)
'''''2018-02-09 21:14:45 // 4086
:-)

Jöttem a pályán normál tempóban erre látom,hogy egy régebbi asztra erölködik utánam.Állítgattam épp a rádiót így utolért.5 fiatal srác vigyorgott át az üvegre tapadva,vigyorogva.Nézték az oldalát a verdának aztán bevágtak elém és bambultak hátrafelé.Már röhögtem az egészen aztán elléptem. :-)))
droberto2018-02-09 21:01:59 // 4085
Jó érzés lehetett. :)
A fedélzeti kamerád felvételért még sokan fizetnénk is. :)
Nálad tényleg jó a kérdés, ha felteszik, hogy hány km van az autódban?
/Attól, függ, hogy alső vagy a hátsó tengelyen.... :)))/
Így Race módban tényleg, hamar "elkopik" az első hátsó tengelyen az átmérőkülönbség. :)
'''''2018-02-09 20:46:48 // 4084
Köszi Robi! Örültem nektek én is,a kocsi meg pont erre való! :-)
Ma egyébként elég sokat "oktattam".A német márkák elég nehezen akartak csak félre állni az M6-on.Próbáltak direkt kint maradni és elhúzni csak hát a QV elöl elég nehéz. :-)
droberto2018-02-09 20:29:54 // 4083
Hát Tomi... kurva nagy köszönet, hogy beugrottál és nem sajnáltad a verdát és egy "kisebb kitérővel" :), kinyomtad a verda szemét. Nem volt ma rossz napom, de erősen felvillanyozódtam. Mikor meetingen másodszor hívtál, hogy itt vagy a kapuban, felálltam és mondtam, hogy arrivederci, és aki akar látni egy csodaszép Alfát, az tartson velem. :) Így téli gumival már rendesen adta a Quadrifoglio érzést. :)
B@ssza meg, a négy sávoson, mikor 150 nél odaléptél, viszab@szott vagy kettőt, és a kerekit folyamatosan forgatva 200-ig úgy keresztbe álltunk mint a p@csa.
Ilyen gyorsulást még soha nem éreztem. Még most se tudom a világomat. :) Sose éreztem még ilyen gyorsulást. (Max 1x amikor felmerészkedtem egy R1-re.)
Az az újabb fajta 535 tök tudja mi, úgy vigyázva állt a dupla zárót átlépve, amikor megérkeztünk mögé, hogy öröm volt nézni. A sofőr arcára kb.: ez lehetett írva: Miaf@sszom ez??? :)))
Végre visszakerült az Alfa arra a polcra ahova való.
Komolyan örülök, hogy összejött a verda és öregbíted a márka megtépázott hírnevét. :)
Remélem jó sokáig veled lesz ez a gyönyörűség, és vigyáztok egymásra. :)
'''''2018-02-09 19:36:27 // 4082
Ma megejtettük az első olajcserét.Más gond szerencsére eddig nem volt az autóval.
Köszönet az olaszautók háza csapatának és Rohodi Misinek.Nagyon korrektül és vigyázva álltak az autóhoz,még le is mosták szerviz előtt.

Közben láttam pár szépséget is náluk:




A "kék" veloce tetszik nektek?Nekem egyre jobban bejön.
'''''2018-02-09 19:23:44 // 4081
Akkor inkább a gumik. :-) (Vagy a csaj)
zgi5212018-02-09 19:16:27 // 4080
Ez ma ugrott elem a neten.. lehet nalad is eleg lett volna uj gumi helyett..
Roll fender
Haddel2018-02-08 20:35:11 // 4079
'''''2018-02-08 19:54:15 // 4078
Holnap bemásolom majd a kapott számlát.
Csöri2018-02-08 19:26:22 // 4077
Elaforgnál kicsit olcsóbb.
Csöri2018-02-08 19:23:51 // 4076
A QV olajszűrője 30e magassága úgy néztem a múltkor.
'''''2018-02-08 17:28:12 // 4075
Holnap megejtjük az első szervizt.Kíváncsi leszek,mennyibe fog fájni.
"Normál" Giuliánál mennyi volt az első beavatkozás?Volt már valaki közületek?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.