Fórum >> Típusok >> Giulia

TtK2019-11-26 13:35:44 // 12404
Sőt, a visconti verdét se látom..
TtK2019-11-26 13:33:48 // 12403
Én nem látom..
Veloce, vagy Veloce TI lehet 280 lovas, de mind a kettő Allradantrieb..
pettinke2019-11-26 13:27:40 // 12402
a német site már hagy.
tdemeter2019-11-26 13:10:12 // 12401
Egyébként én ezt nem teljesen értem amúgy. Máskor meg azt mondják, hogy a németeknél annyi az egyedi, házi erőmű, hogy nem tudják hová tenni a wattokat....
Szerintem mindenki kavar ebben a témában
tdemeter2019-11-26 13:08:45 // 12400
ÓÓÓÓ bammeg, akkor jókor vettem a vasat... Továbbá azt is jelenti, hogy tovább tartja majd az árát...
Nemsemmi
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-26 13:06:50 // 12399
itthon még jobb a helyzet talán tavaly volt az áram hiszti mikor nyáron mindenki bekapcsolta a klímát ... mi lenne ha forgalomban lenne 3-400e elektronyos pluszban? leolvadna Paksegy meg a kettő is ha vóna :DDD
TtK2019-11-26 12:46:54 // 12398
Nem hagy 280 lovas hátsókerekest konfigurálni..
RomeoOne2019-11-26 12:34:05 // 12397
Már öt évvel ezelőtt is mondták a német ipari szereplők, hogy ennek nagyon nem lesz jó vége. 2016-ban a német kormány is elismerte, hogy nem tudják tartani a kitűzött klímacélokat - de az ehhez tartozó cikket inkább nem is linkelem, mert a magyarázatból tiszta az ostobaság vagy a szándékos hazugság. És továbbra is csak dől a bullshit a zöld Németországról, ami ma inkább a világ legnagyobb vicce.

Egyetlen ország van, ami 100 g/kWh CO2 kibocsátást tud hegyek és vízenergia nélkül. Ez pedig Franciaország, ahol a villany közel 3/4-e atomból jön. Minden értelmes szakmai szervezet megmondta, élükön a Nemzetközi Energia Ügynökséggel, hogy nincs klímavédelem atom nélkül. Sőt...

Ha ez nem lenne elég, most kiderült, hogy a németek még a közös klímaalapból is le akarják nyúlni a pénzeket.
A "zöld" fordulatukkal rengeteg pénzt elégetve semmi érdemi csökkenést nem értek el a CO2 kibocsátásukban. Megújuló dotálására évente közel két Paks2-nyi pénzt költenek el (több, mint 20 milliárd €-t), miközben ki akarják vezetni az igazi megoldást nyújtó atomerőműveket. Most pedig a hibájukat nem beismerik, hanem lenyúlják a másoknak szánt pénzeket...

Ezen a képmutatáson határtalanul fel tudom magam húzni, úgyhogy el is engedem ezt a témát. Még hogy ezekre kéne példaként tekinteni...
zgi5212019-11-26 12:00:32 // 12396
Jó lesz ez, Jürgen sem az Euro5 dízeljével, sem az új iD.3 -al nem tud majd munkába menni reggel.
RomeoOne2019-11-26 11:53:43 // 12395
A németeknél már régóta nagy a baj, csak takargatják jobbra-balra. De amikor már minden oldalon folyik ki a szar, akkor már nem tudják merre dönteni a bilit, hogy még tovább bírja kicsit.
zgi5212019-11-26 11:47:05 // 12394
ezekre a hangokra is érdmes odafigyelni : "2021-től korlátoznák Németországban a privát wallboxok áramfelvételét csúcsidőben, hogy szavatolni tudják a stabil áramellátást minden időszakban."
G-MANN🍀2019-11-26 10:26:05 // 12392
na konfiguráltam én is... :-) 20 millió lett egy Veloce némi extrával
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-26 10:17:26 // 12391
majd 15 év múlva mikor szerveződik az elektronyos Alfa tali a következő feltételekkel: érkezés péntek vagy szombat esetleg vasárnap, benzines aggregátort hozzon valaki, gyorsulási versen elmarad a megfelelő töltőoszlopok hiánya miatt, tó körüli konvojozás 40-nel, ki tud 5kwh-ból többet elmenni :))))
G-MANN🍀2019-11-26 10:15:42 // 12390
ez ne felejtsük majd el más esetekben sem, hogy a valóság sokszor más :-) :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-26 10:08:41 // 12389
ma mesélte a kollégám apósa valami autófényező festékekkel foglalkozó német cég bp-i munkahelyén technikus megjött a német főnök a Tesla X-szel, vitte őket pár örömkörre 700 nyiha, milyet gyorsul aztán indult tovább Kecskemétre, majd visszafordult, mert nem volt elég a delej :DDDDDDD
Liquid2019-11-26 09:38:49 // 12388
A fene tudja mi lesz ebből, azért a német se agyatlan, hogy szopassa magát és 2 nap alatt érjen oda az autobahnon ahova eddig csak 5 óra volt. A kisautók viszont ezzel valszeg el fognak tűnni.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-26 09:30:59 // 12387
meg így már vonzóbb az ára ződnek persze ... mit tesz a csóróbb ország lakója, még több régi, használt autó lesz
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-26 09:29:28 // 12386
ez egy kurva nagy lobby szerintem... nem megy a ződautó eladás miért is menne mikor dupla kb, az akku ára esett 30-40%-ot érdekes az autóké nem ... mivel lehet felpörgetni az eladást, árcsökkentéssel de akkor hol az extra profit, gyorsan büntessük meg a belső égésű autókat amit a gyár fizet ki, aki ráterheli a fogyasztóra ... káposzta is maradt a kecske is jól lakott :DDD
Liquid2019-11-26 09:26:11 // 12385
Meg fogja...egyik gyártó se hülye hogy EUR ezreket bukjon a profitjából.
RomeoOne2019-11-26 09:18:31 // 12384
Hát rohadt kíváncsi leszek. Azért az a 15% körüli áremelés elég durva lenne. A végén kiderül, hogy tényleg eszement módon megdobja az árakat ez a co2 kvóta dolog....
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-26 09:03:05 // 12383
itthon sem sokkal olcsóbb ....
RomeoOne2019-11-26 08:53:44 // 12382
A konfigurátor egy dolog, a valóság meg egy másik :)
tdemeter2019-11-26 08:52:26 // 12381
Kicsit játszottam vele én is. Visconti verdébe nem tudsz piros ülést rakni, ügyeltek rá
RomeoOne2019-11-26 08:51:03 // 12380
Mondjuk a franc tudja az olaszok mit csinálnak. A múltkor Emil is listázta, hogy a Quattroroute szerint a Giula kb. a legdrágább, itthon meg kb. minden más drágább volt.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-26 08:25:12 // 12379
a saját Stelviom majd 60e euró ... na itt nem hogy le fognak menni a használt autó árak inkább fel...
RomeoOne2019-11-26 08:17:50 // 12378
Az olasz konfigurátor már elérhető:
https://www.alfaromeo.it/configuratore/
G-MANN🍀2019-11-25 23:31:41 // 12377
Szépséges, mint a Giulietta QV-d!! Gratulálok!! Jó választás 👍👍😁😁😁:-):-):-)
tdemeter2019-11-25 22:03:28 // 12376
Akkor lassan utolérsz... Nem semmi
Piritu - 1.000.0002019-11-25 21:56:56 // 12375
Jó 8 mindenkinek :-)
Piritu - 1.000.0002019-11-25 21:53:57 // 12374
Ma átléptük a 13ezret Júliával. A jövő héten szerdán viszem a 15ezres szervizre.
A héten még lesz egy 1800km-es túra :-)
Nasuto2019-11-25 17:36:42 // 12373

Areseben az Alfa Romeo múzeum előcsarnokában ;)
Kazes☻2019-11-25 14:32:46 // 12372
És az a zászló?! ;)
Shadin2019-11-25 14:25:40 // 12371
A kisebbik gyerek nyúlt meg annyira, hogy élhetetlen lett a hátsó bak számára.
Don Gombóc2019-11-25 11:24:20 // 12370
Ez az oldalfalas felirat hogy került oda? Buznyák érzékeny kijelző.
Don Gombóc2019-11-25 11:22:23 // 12369
Na ez az! Mindenki nyugodjon le, mert pro és kontra, mindenkinek igaza volt. 🏁0ldalfalas
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-25 10:28:12 // 12368
az a legnagyobb baj, hogy nehéz elengedni egy TI 59-et, ismerős az érzés :))) Most is ha bele ülök, minden ott van ahol kell...
RomeoOne2019-11-25 09:58:05 // 12367
Nem baj, legalább van egy kis élet. Meg mindig csurran-cseppen valami új információ :)
Liquid2019-11-25 08:15:35 // 12366
A TI-m is faceliftes volt, kevés hellyel.
droberto2019-11-24 23:42:27 // 12365
Pontosan így van.
Annyi kieg a simaüléses 159-nél, hogy abban is a FL után lett több lábtér az átalakított ülések miatt.
A kardánalagút meg nagyon komoly plussz hosszmerevítő is. Én így gondolok rá.
Ha nem akar ilyet az ember, az vegyen egyterűt. Meg azokban általában 3 teljesértékű ülés is van 3 izofixel.
droberto2019-11-24 23:38:35 // 12364
Így van. Legyen Béke!
Néha vitázunk, néha (sokszor) nem értjük a másikat, de azért vagyunk különlegesek, mert igen különbőzőek-, sokszínűek vagyunk, de mégis elfogadjuk egymást. :)
Kazes☻2019-11-24 23:34:18 // 12363
Illesztések, varrások, anyagválasztás stb. ilyenek... legalábbis ezekről lehetett olvasni. :)
Liquid2019-11-24 23:31:35 // 12362
Kis adalék a hely problémához: egyik értelmes ülésszettel ellátott normál autó se 5 személyes hosszútávon, ezt szerintem mindegyikünk tudja. Shadin rendelkezik valószínűleg a legnagyobb tapasztalattal, hiszen neki vannak a legidősebb/legnagyobb gyerekei, Ők használtak 5-en 159 TI-t.
Abban nincs nagy hely, inkább nagyon kevés, de ennek legfőbb oka maga a TI ülés. Sima belsővel sokkal élhetőbb a hátsó sor, ezt a kolegáimtól is hallom. Tehát ha a Giulia nem kisebb (márpedig ahogy nézem nem az), akkor nem lesz gond. A kardánbox a 159-ben is ott van, emlékeim szerint a Giuliánál se foglal több helyet. És a Stelvio-ban is ottvan.
Sokat kerestem de nem találtam egyikről se rendes méretezett rajzot a belsőről, pedig nagyon kíváncsi lennék.
Liquid2019-11-24 23:14:12 // 12361
Köszönöm a bizalmat :)
Gyuri, senki nem akarja a veszted, de még csak a rosszkedved se. De azért ha visszaolvasod az írásaid, rájössz te is, hogy nem írt igen vad dolgokat a CarTárs :)
Liquid2019-11-24 23:03:44 // 12360
Egyelőre azt nem látom, csak hogy miért jó ez valakinek is. Az USA-n és Oroszországon kívül nem látom ki profitálhat abból, ha beomlik Európa...
Márpedig sajnos be fog, ha ebből a baromságból nem ugranak ki valahogy.
Piritu - 1.000.0002019-11-24 22:45:11 // 12359
"minőségi ugrás" - Hmmm, a 159-el maradtam a legtöbbször fekve :-DD
droberto2019-11-24 22:27:57 // 12358
Ez k@rva jó. :)
Ez én csak a fejemben futtattam le, de ez nagyon tetszik!

Nem az a Vicc, hogy ezt hagyjuk és eltűrjük, hanem az, hogy a valódi szennyezőkkel nem foglalkoznak egyáltalán. Sz@rnak rá. Csak tejeljenek vissza az ipari üzemek tulajdonosai és a sató se nagyon foglalkozzon a témával.

Úgy látszik ez tényleg politika...
:(((
Kazes☻2019-11-24 21:34:12 // 12357
No, az biztos, hogy a minőségi ugrás meglátszott rajta... szerencsére. Kellett is.



Arra én is. :)
Giuntini2019-11-24 21:27:51 // 12356
Na Marchione sok minden hülyeséget mondott!!
Az 59 bűnbaknak lett kikiáltva! A gazdasági válság is szinte az 59 miatt volt:( Pedig megjelenésekor még nagyobbak voltak a remények mint a Giuliánál. Elsősorban a minőségi ugrás miatt. Az első két évben volt is siker, csak aztán jött a válság. És elmaradtak a nagy röptű tervek, elsősorban a 400 lovas GTA!
Ami most nagyon pozitív hír, lesz 280 lovas Veloce sima hátsókerék hajtással. Ez nagyon jó, kevesebb a hajtási veszteség. Na egy ilyenre szó nélkül beneveznék!!
Kazes☻2019-11-24 21:15:52 // 12355
Nekem speciel annyira nem jön be... szép autó, szép... de még sem... Marchionne szerint is tévedés volt...
Szerintem meg a Giulietta Nuova volt egy hatalmas dobás...! ;)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.