Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002012-04-13 22:03:28 // 1984
Attól, hogy nem ismerjük még prémium kategória is lehet :-))
A lopásvédelme pl. jobb 1 pont vs 1,7 pont. A "Crash" is: 2 vs 3.
Piritu - 1.000.0002012-04-13 21:38:29 // 1983
Szintén így vagyok :-DD
Piritu - 1.000.0002012-04-13 21:32:51 // 1982
Ma az A1-en meglett az 52ezredik km is :-)
Piritu - 1.000.0002012-04-13 21:24:02 // 1981
Kicsit könnyen jelentesz ki dolgokat :-(
Az ADAC mér és a mérési eredmények alapján minősít. A kinti ismerőseim szerint az egyetlen független teszt.
A kocsi meg szerintem tökmindegy, mert mindegyik gumit ugyanarra az autóra szerelik, tehát a különbséget a gumi okozza.
A Conti TS830-at pont a teszt miatt vettem. Egy pillanatra se bántam meg.
Piritu - 1.000.0002012-04-13 20:56:41 // 1980
Megnyugodtam, nem csak az én garázsom néz ki így :-))
Piritu - 1.000.0002012-04-13 20:55:35 // 1979
"német föleg termékeket vesznek" - ehhez képest ma hazafelé feltűnően sok német rendszámú japó kocsival találkoztam...
Piritu - 1.000.0002012-04-11 21:23:11 // 1978
A Lancia a prémium...
Piritu - 1.000.0002012-04-11 21:21:42 // 1977
Egy sportkocsiba nem illik. Hadd vezessek én! (A visszagurulás gátlót parasztvakításnak tartom. Főleg, hogy nem is mindig működik. A vasúti átjárónknál pl nem. Neki nem elég meredek, de ettől még visszagurul a kocsi.)
Az ilyen beharangozott típusoknak meg már nem tudok hinni. A jóslások alapján már egy éve Júliával járnék! Olyan jól tudják mondani, hogy mi LESZ!
Az árjegyzék meg egyre kisebb. Már csak 2 (!!) típus van rajta!
Piritu - 1.000.0002012-04-11 21:11:18 // 1976
Szólj, ha kell segítség :-DD
Piritu - 1.000.0002012-04-11 20:56:48 // 1975
Szerintem igenis a Giu tehet róla. Ha nem a tucatigényeket akarná kiszolgálni (hogy minél többet lehessen eladni), hanem hozná magát, mint a régi Alfák (akár a Brarát is hozhatom példának) nem hasonlítana hozzá egy népautó sem. Már várom, mikor kerülnek bele a parasztvakító dolgok a tucatkocsikból, mint a táblafelismerő, a beparkoló automata, stb. No az lesz a végső halál pillanata...
Egyenlőre nem látok még esélyt se utódra a 159 után. Három évig még marad úgyis. Ha nem lesz, váltani kell, akár OFF-ra :-((
Piritu - 1.000.0002012-04-11 20:27:48 // 1974
Jártam egyet megint a parkolóban és találtam egy új asztmát. A sziluettje tiszta Giu. Hátúlról, ha a lámpabúra mintáját nem nézzük 1:1.
Gyászos. Ennyire egyik régebbi Alfa se hasonlít egy tucatautóra.
Piritu - 1.000.0002012-04-11 20:19:22 // 1973
Nekem nagyon nem jön be ez az új dizájn.
Piritu - 1.000.0002012-04-11 17:57:43 // 1972
Nem utolsó sorban szerintem nem kicsit komolyabb autónak néz ki a 159.
Piritu - 1.000.0002012-04-11 17:56:28 // 1971
Az enyém tudta.
A Giu-val az újdonság miatt vártam. Meg az 1,8TiBi miatt. Sajna a 159-ben csak a kisebbiket tették, ezért lett inkább kormos.
Aztán élőben se a formavilága, se amúgy nem fogott meg. A festett műszerfal pl nekem nagyon nem bejövős. Vittem utast a családból, szerinte hátul a 159 határozottan kényelmesebb.
Piritu - 1.000.0002012-04-11 17:25:48 // 1970
Az 1,9 az EURO4-et DPF nélkül is tudta/tudja. (pl a volt 156-omban)
A Giulietta mondjuk engem sem győzött meg, pedig NAGYON vártam.
Mondjuk nekem bőven elég a 2,0, de az Alfa érzés már nagyon nincs meg itt se. (Szerencsére ott a Spider, a maga EURO2-es bovdenes gázpedáljával. Ott nagyon van.)
Piritu - 1.000.0002012-04-11 13:25:54 // 1969
Azt még azért hozzátenném, hogy anno az 1,9-es és 2,4-es DPF-es 159-eket úgy reklámozták, hogy tudja már a még ki sem adott EURO5-öt. Aztán nem :-(
Piritu - 1.000.0002012-04-10 21:42:09 // 1968
Tényleg semmi, de a kérdés jogos :-P
Piritu - 1.000.0002012-04-10 21:17:55 // 1967
Az enyém a leömlőben van.



Ma körbesétáltam a parkolóban idekint. Könnyű megkülönböztetni a benzines kocsit a gázolajostól. Amelyiknek kormos a kipufogója, az benzines, amelyiké rozsdás, az diesel :-DD
Piritu - 1.000.0002012-04-10 21:09:06 // 1966
Bakker eddig azt mondtad, hogy a nálad a kocsi alatt van, ahol nekem csak egy cső van. Ezek szerint félreértettem?
Piritu - 1.000.0002012-04-10 21:07:00 // 1965
Érdekes, nekem decire stimmel a comp a tankolással. 225/50x17 kerekekkel.
Piritu - 1.000.0002012-04-10 21:05:58 // 1964
Amit írtam több tízezer km átlaga és nem 90 országút. Amúgy dejzel nem a városba való.
Ezt kerek-perec közölték is velem vásárláskor. :-P
(u.i. volt szerencsém a pesti őrülethez, 13 km/órás átlagsebességgel. Köszönöm, maradok vidéken. )
Piritu - 1.000.0002012-04-10 18:48:33 // 1963
Nincs fele sem autópályán...
Piritu - 1.000.0002012-04-10 18:47:47 // 1962
Meg az is hozzá tartozik, hogy nálam a katalizátorral van egybe építve. Nem véletlenül változtattak rajta.
Piritu - 1.000.0002012-04-10 18:35:56 // 1961
A 156 1,9 mjet-ben nem volt DPF, 183.000 km átlagában 6,24 jött ki.
A 159 2,0 mjet-ben van DPF (megy ugye +20 ló, meg némi plussz tömeg) 50.000 km átlagában 6,74. Nem igazán látni a DPF által okozott többletet :-P
Piritu - 1.000.0002012-04-09 22:25:21 // 1959
A 156 1,9 mjettel mentem 53e körül boxal. Nagy királyság. Anno az enyém állítható volt és nem is a max teljesítményre tekertem. Pár kérdést vet fel a dolog:
1. Mit szól hozzá a kuplung? (Anno a 170 lovas verzióét rakattam be, azzal gondom nem volt.)
2. Mit szól hozzá a kettős tömegű?
3. Mit szól hozzá a dpf?
Piritu - 1.000.0002012-04-09 22:17:32 // 1958
Kösz az ajánlást, de nálam csak Selenia jöhet szóba :-)
Piritu - 1.000.0002012-04-09 21:57:28 // 1957
Az elmúlt két nap ilyen oldalainak a tanulmányozása során már nem bánom hogy a szerviz a C2-est hagyta beletölteni és a Multipowert nem. Egyre kevésbbé vagyok meggyőződve, hogy a C3 jobb, mint a C2. Felvetődött bennem az is, hogy mégse hülyék a gyáriak, hogy a c2-t írják elő???
Piritu - 1.000.0002012-04-09 20:23:17 // 1956
Piritu - 1.000.0002012-04-09 20:10:15 // 1955
A tötymörgő lemaradt :-)
Piritu - 1.000.0002012-04-09 19:44:27 // 1954
Ma átléptük a német Autobahn-on az 51.000 km-t. Sajnos a tötymörgők miatt nem tudtuk méltóan megünnepelni :-(
Piritu - 1.000.0002012-04-09 19:36:29 // 1953
Indításkor a két óra közti kijelzőn megjelenik a B&M logo. Ja, meg USB aljazat a kesztyűtartóban.
Piritu - 1.000.0002012-04-08 21:08:59 // 1952
Holnap újra útra kelünk, kb. 1000 km vár reánk :-))
Piritu - 1.000.0002012-04-07 21:19:50 // 1951
A rokon csemetéje is itthon van a szomszédban. 3 éves, ő is ezt a játékot játszotta, amíg nem talált egyet, amiben térdig elmerült. Nem kicsit lepődött meg. :-DD
Piritu - 1.000.0002012-04-07 21:03:18 // 1950
Zsíroztatni? Mint a Trabinál? Gumiharmonika le, zsírt bepakol, harmonika vissza?
A Spidernél nem érné meg ugyanezt megcsinálni?
Piritu - 1.000.0002012-04-07 21:01:49 // 1949
Nem lehet panaszom nekem se, tényleg megy.
Ma volt egy érdekes szitu. Veszprém felől kanyarodtam ki a 8-asra a lámpánál. Ahogy kell a jobb oldali gyorsítósávba. Aztán padlóval be a kanyarodó sávból a hivatalos jobb oldaliba, mert előttem füstöt okádva próbált 15-re gyorsítani egy furgon. Mögüllem meg egy háromajtós Honda Civic be a belsőbe, hogy majd ott elmegy. Hát nem. Beálltam a tempomat 110-re, amit ott lehet. Kicsit később húzott el mellettem szép kék füstöt okádva, üvöltő sportdobbal. Nem kicsit volt mulatságos.
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:55:57 // 1948
Ezek fogyóeszközök nem? :-O
A hűtőt mondjuk csodáltam, hogy eddig húzta, már nálam is melegedett nyáron. Korábbra jósolták a halálát. A kerékcsapágy meg fogyóeszköz. A Spiderben már mind a kettő hátsó cserélve lett.
A 159 kormányművén spekuláltam, hogy mi lesz majd vele. Egy biztos a következő olajcserénél lecseréltetem a szervó olajat is.
Mennyinél szokott távozni az örök vadászmezőkre?
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:48:32 // 1947
A gyári Michelinnel én is meg vagyok elégedve :-)
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:47:21 // 1946
Ebben van valami 110 körül én is cseréltem kuplungot, bár ha nem akarom tuningolni elment még volna nagyon sokat. Mondjuk eszembe se jutott gariban cseréltetni.
Bár pár napja jegyezte meg valaki az egyik topikban, hogy a tesója bimerében 70 ezerig teljes futóműfelújítás volt. Lehet, hogy az utak teszik? (Felső lengőkart 185 ezernél cseréltem, a balos még az eredeti.)
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:42:29 // 1945
Igaz. A 2T=várható javulás, E85=sok gyár által NEM ajánlott üzemagyag, mert árthat. A gyakorlatban is tette. Mégis kipróbáltam a saját vasamban.
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:38:54 // 1944
Peti. Kettőnk közül Te vagy meggyőződve a dolog hasznáról nem én az ellenezőjéről :-DD
(Mint említettem én NEM teszem bele, mert ugrik a garancia, ennyi és nem több.)
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:36:44 // 1943
Hm. Mégse urban legenda a gyári és az utánagyártott alkatrészek közti minőségkülönbség? :-O
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:35:04 // 1942
Sőt, használtam E85-el is, amiről aztán leszoktunk a dobált hibakódok miatt.
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:34:08 // 1941
Ez a kalap a meggyőződés, az utána járás, a bizonyíték :-P
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:30:52 // 1940
Már vártam ezt az érvet :-DDD
(Amúgy a Spiderbe se megy semmi csodaszer.)
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:29:02 // 1939
Akar a nyavaja :-)
(Viszont emlékeztetnélek az olajcsere nélkül megtett több százezret futott autós TV műsorra. Ott is meg voltak győződve, és működött. Még a 166-es Alfás kommentelőnek is...)
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:25:06 // 1938
Azért ezt egy kicsit nehéz lenne bebizonyítani :-DD
Egy szervizkönyve bejegyzett és számlán rögzített más motorolajat kicsit könnyebb.
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:21:50 // 1937
Érdeklődve olvastam, mert nekem egy rosszul berakott O-gyűrű miatt szó nélkül kicserélték a teljes szívócsövet majd 40e értékben. A gyűrű ugyanis sérült beszereléskor és külön nincs, csak csővel együtt.
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:19:28 // 1936
Ezzel arra céloztam, hogy nehéz meghúzni, hogy hol van a jól informáltság határa. Mindenkinél ott, ahol ő gondolja...
Piritu - 1.000.0002012-04-07 20:15:32 // 1935
Nekem pl máshol van a DPF.
Várjuk ki a végét. 200 ezer felett tervezem ezt is használni, a negyede megvan...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.