Piritu - 1.000.0002012-02-18 11:29:58 // 1734
A hibatárolót kiolvassa?
Piritu - 1.000.0002012-02-18 11:22:35 // 1733
Piritu - 1.000.0002012-02-18 11:21:15 // 1732
A free-vel is kellene tudnod bizonyos dolgokat elérni. Ha semmit se érsz el, akkor ott valami más hiba lesz. Milyen kábeled van?
A FES oldalán írt beállításokat megcsináltad a számítógépen?
A FES oldalán írt beállításokat megcsináltad a számítógépen?
Piritu - 1.000.0002012-02-18 11:19:14 // 1731
Imádom, amikor nem olvassátok el, hogy miről van szó :-(
A kérdés TS vagy 1,9 16V kormos asszonynak városba: "a párom fúleg rövid távokon használná az autót." - kétlem, hogy ez 100km-t takarna.
Senki sem beszélt modern benzinesről.
A kérdés TS vagy 1,9 16V kormos asszonynak városba: "a párom fúleg rövid távokon használná az autót." - kétlem, hogy ez 100km-t takarna.
Senki sem beszélt modern benzinesről.
Piritu - 1.000.0002012-02-18 11:01:19 // 1730
16V-ről beszélünk :-P
Piritu - 1.000.0002012-02-18 08:48:41 // 1729
Szerintem meg beteg.
pl. Miért tesz valaki az életét védő légzsák HELYETT monitort a műszerfalra? Miért dobja ki a légzsákos kormányt? A fehér műszerfal még a képen is tükröződik a szélvédőben, nem zavarja a gazdit?
pl. Miért tesz valaki az életét védő légzsák HELYETT monitort a műszerfalra? Miért dobja ki a légzsákos kormányt? A fehér műszerfal még a képen is tükröződik a szélvédőben, nem zavarja a gazdit?
Piritu - 1.000.0002012-02-18 08:43:27 // 1728
EGR, szívósor tuti van, tehát igen! Rövid távon fel sem fog melegedni a motor, ami a turbónak se túl jó. Városba a kormos nem javasolt. Még az Alfa kereskedő is mondta mikor a 159-et vettem.
Piritu - 1.000.0002012-02-17 21:42:21 // 1727
Piritu - 1.000.0002012-02-17 20:19:56 // 1726
Mert a Cartárs NEM akar hegeszteni :-P
Piritu - 1.000.0002012-02-17 18:01:38 // 1725
:-)
Olyat tud, amit a 159 sose fog! pl. lehet dupla kuplunggal, közben gázfröccsel visszakapcsolni!
Olyat tud, amit a 159 sose fog! pl. lehet dupla kuplunggal, közben gázfröccsel visszakapcsolni!
Piritu - 1.000.0002012-02-17 07:17:13 // 1724
Bár meg kell hogy mondjam, nekem ez a Vas egy kicsit sok. Én inkább a gyári állapot híve vagyok.(Épp elég egy ilyen korú autónál azt is fenntartani.) Nem szeretem az optikázást, esetleg csak nagyon diszkréten.
Piritu - 1.000.0002012-02-17 07:05:49 // 1723
Piritu - 1.000.0002012-02-15 22:32:00 // 1722
Viszont 8-on belül volt százon az 1,9 :-))
Piritu - 1.000.0002012-02-15 22:31:15 // 1721
Állandó sebességnél semmi. (Értsd egy tankot kihajtva, szinte végig 130 tempomattal)
Végig írtam a fogyi adatokat, a grafikonon érdemi változás nem volt.
Végig írtam a fogyi adatokat, a grafikonon érdemi változás nem volt.
Piritu - 1.000.0002012-02-15 22:25:01 // 1720
A 156-ban volt boxom. A fogyasztás semennyit sem változott. 130 tempomatnál vele és nélküle is 6,3 volt a fogyasztás.
Piritu - 1.000.0002012-02-15 22:17:08 // 1719
Simán elképzelhető. Sok érdekes dolgot láttam már No-ban az OBI-ban. (Meg sok más boltban is.)
Piritu - 1.000.0002012-02-15 22:11:37 // 1718
Csak az lep meg, hogy ott ilyesmi van...
Piritu - 1.000.0002012-02-15 22:04:48 // 1717
OBI-ban kipuffvég? :-O
Eszembe se jutott arrafelé keresni.
Eszembe se jutott arrafelé keresni.
Piritu - 1.000.0002012-02-14 20:27:43 // 1716
DBN&Giugaro :-DD
Piritu - 1.000.0002012-02-14 20:05:45 // 1715
Könnyű annak, akinek a kocsi színével azonos színű hó esik.
Esne csak fekete, én is morcosítanák! :-DD
Esne csak fekete, én is morcosítanák! :-DD
Piritu - 1.000.0002012-02-14 20:00:24 // 1714
Kösz, most megnyugodtam, hogy mégis működhet. Nem csak a kiírás és a flex a megoldás :-)
Piritu - 1.000.0002012-02-14 07:11:03 // 1713
Piritu - 1.000.0002012-02-13 22:49:41 // 1712
Piritu - 1.000.0002012-02-13 20:51:36 // 1711
Ere mondta az egyik Cartárs: "Akinek tellett majomra, teljen banánra is!" :-D
Piritu - 1.000.0002012-02-13 20:28:59 // 1710
"a mindenféle betankolt "lónyáltól" - ezen mit értesz? Mert volt már itt olyan szerelő Cartárs, aki pl a Spurival (meg a hasonló csodaadalékkal) kezelt motorokból élt meg...
Piritu - 1.000.0002012-02-13 20:25:21 // 1709
Ezek szerint :-((
Piritu - 1.000.0002012-02-13 19:05:28 // 1708
Még az átlagsebességet, menetidőt, comp által számolt fogyit is írom :-DD
A lábamban ennél az 50 km-nél sokkal több van tankolásonként. Ha csak 5-el feljebb teszem a tempomatot országúton, már több a különbség.
(A múltkor Ausztrián át oda púderrel, vissza sima nyállal tempomatos 130-al gyakorlatilag ugyan annyi jött ki.)
A lábamban ennél az 50 km-nél sokkal több van tankolásonként. Ha csak 5-el feljebb teszem a tempomatot országúton, már több a különbség.
(A múltkor Ausztrián át oda púderrel, vissza sima nyállal tempomatos 130-al gyakorlatilag ugyan annyi jött ki.)
Piritu - 1.000.0002012-02-13 18:56:17 // 1707
Szerintem nem éri meg a hat évet. 200-220ezernél megy. Már egyesek fenik is már rá a fogukat :-)
Piritu - 1.000.0002012-02-13 18:55:02 // 1706
Viszont túl van 44e km-en :-))
(A regenerációnál elvileg a nagy molekulájú korom egész kis méretűre ég el, ami ne látszik. Egyesek szerint pont ezért veszélyesebb a tüdőre.)
(A regenerációnál elvileg a nagy molekulájú korom egész kis méretűre ég el, ami ne látszik. Egyesek szerint pont ezért veszélyesebb a tüdőre.)
Piritu - 1.000.0002012-02-13 18:52:42 // 1705
Többször próbáltam a 156-al is, meg ezzel is. Ugyan annyi fogyott. Most is az van benne, a hideg miatt kapta kárpótlásul, mert a garázsban a Pók van. Tény, hogy nem kerreg annyira. (Peti szerint ugyan ez a hatás a 2T-vel is.)
Piritu - 1.000.0002012-02-13 18:41:09 // 1704
Bilux elvitte a volt vasamat (156) egy ilyen mérésre. 190ezerrel a háta mögött is teljesen együtt voltak az injektorok. (A tankolási rendszeremet az előbb írtam.)
Piritu - 1.000.0002012-02-13 18:39:30 // 1703
Szinte csak hagyományos nyálat tankolok, néha a jobbikból. Adalékot sose.
Piritu - 1.000.0002012-02-13 18:36:40 // 1702
Piritu - 1.000.0002012-02-13 18:11:52 // 1701
Mennyit fogyaszt ebből a turmixból?
Piritu - 1.000.0002012-02-13 18:04:52 // 1700
Mármint, hogy meddig megy el a Párducban :-)
Piritu - 1.000.0002012-02-13 18:04:26 // 1699
No majd meglátjuk :-))
Piritu - 1.000.0002012-02-13 18:02:01 // 1698
Valamiféle átlagot mutat, de nem a pillanatnyi értéket az biztos...
Kérdés hogy hol van a hőmérője. A Spiderben a termosztátban van, egy az egyben a blokkból kifolyó vizet méri, relatíve kis hőtehetetlenséggel. A 159-é nem tudom hogy van, de eléggé furcsán mozog felfelé. Darabosan. Olyan mintha nagy lenne a hőtehetetlensége, vagy az elektronika integrálná az értéket. Nem látni rajta azt sem, hogy hol nyit a termosztát. A TS-nél látni, mert kicsit visszahűl a víz, aztán újra nekirugaszkodik.
Kérdés hogy hol van a hőmérője. A Spiderben a termosztátban van, egy az egyben a blokkból kifolyó vizet méri, relatíve kis hőtehetetlenséggel. A 159-é nem tudom hogy van, de eléggé furcsán mozog felfelé. Darabosan. Olyan mintha nagy lenne a hőtehetetlensége, vagy az elektronika integrálná az értéket. Nem látni rajta azt sem, hogy hol nyit a termosztát. A TS-nél látni, mert kicsit visszahűl a víz, aztán újra nekirugaszkodik.
Piritu - 1.000.0002012-02-13 17:55:27 // 1697
Könnyen el lehet törni a szálat ( a 156-ban is) ha pl rátérdelsz az ülésre.
Piritu - 1.000.0002012-02-13 17:08:33 // 1696
A 159-é már németautós, nem a tényleges hőmérsékletet mutatja. Oda van szegezve a 90-re. Mintha tizedfokokkal szabályozna a rendszer, meg se mozdul a mutató. Ilyen nincs a valóságban.
Piritu - 1.000.0002012-02-13 16:54:55 // 1694
Az enyém kisebb. A kattal együtt a motor előtt van. Ha sűrűbben eltömődik, ott valami gond lesz.
Most majd jönnek a többiek és közlik, hogy írasd ki a csudába :-))
Most majd jönnek a többiek és közlik, hogy írasd ki a csudába :-))
Piritu - 1.000.0002012-02-13 16:50:55 // 1693
Nem volt szó fikázásról -)
Csak kicsit érdekes dolgokat "nehezményezel", főleg egy könnyű építésű autó után.
2005-óta vagyok topiklakó, de még sose olvastam, hogy valaki hasonló problémákkal küzdene.
Az én utastársaim átkérezkednek az 535-ös bömbiből, mert komfortosabban tudnak utazni a 159-ben :-P
Csak kicsit érdekes dolgokat "nehezményezel", főleg egy könnyű építésű autó után.
2005-óta vagyok topiklakó, de még sose olvastam, hogy valaki hasonló problémákkal küzdene.
Az én utastársaim átkérezkednek az 535-ös bömbiből, mert komfortosabban tudnak utazni a 159-ben :-P
Piritu - 1.000.0002012-02-13 11:46:09 // 1692
1. lehet, pl ha valami zavarja. Felénk ilyen a Kossuth. Valami horváth nyelvű izé jön a helyén és a nyomorult rádió állandóan próbálkozik jobbat keresni.
2. a CD-tár rázkódásvédelmét kellene megoldani, valószínűleg kissé odavan már amechanika. Vagy kidobni és egy Loudlinket betenni a helyére és SD kártyáról zenélni.
3. Lámpamosó nélkülinél is fogy. A nagy ablakra sokat nyom. (A Spiderből pl. ősszel ki kellett szívnom, mert semmi sem hiányzott belőle:-D )
2. a CD-tár rázkódásvédelmét kellene megoldani, valószínűleg kissé odavan már amechanika. Vagy kidobni és egy Loudlinket betenni a helyére és SD kártyáról zenélni.
3. Lámpamosó nélkülinél is fogy. A nagy ablakra sokat nyom. (A Spiderből pl. ősszel ki kellett szívnom, mert semmi sem hiányzott belőle:-D )
Piritu - 1.000.0002012-02-13 11:41:36 // 1691
Mert alumínium, ami hamar leadja a hőt. Egy "békebeli" öntöttvasdarab sokkal nehezebben hűl ki. Ráadásul elég kevés víz is van a rendszerbe, aminek egy része a hűtőben amúgy is hideg. (Amit a motor termel, az gyakorlatilag a fűtésre elmegy.)
Piritu - 1.000.0002012-02-13 11:32:04 // 1690
Most már tényleg érdekes lenne, hogy milyen csodajárgányod volt. Az eddigi járműveim (146-147-156-156SW-Spider és jó néhány OFF) alapján semmi baját se találok. Se hangszigetelésileg, se fűtésileg. Sőt, kintről befelé ilyen jó hangszigeteléssel még nem nagyon találkoztam.
-8 fokban minden kihűl nagyon hamar, főleg ekkora üvegfelületek mellett.
Amikor a síterepről jöttünk, nem igazán bírta leolvasztani a tetőről a jeget, pedig bennt ugyancsak meleg volt.
-8 fokban minden kihűl nagyon hamar, főleg ekkora üvegfelületek mellett.
Amikor a síterepről jöttünk, nem igazán bírta leolvasztani a tetőről a jeget, pedig bennt ugyancsak meleg volt.
Piritu - 1.000.0002012-02-13 11:22:06 // 1689
Az enyém a comp adatai szerint kb 900-1000 km-enként regenerál. A regenaráció átlag 10 percig tart. A növekedés nálam is 3-4 l/100 km. A legkönnyebben úgy venni észre, hogy motorféknél nem áll be 2-re a pillanatnyi fogyasztás.
A lámpa akkor villan, ha már többször nem tudta befejezni a regenerlást, mert idő előtt le lett állítva a motor. Ilyenkor kéri, hogy ne állítsd le. (A szöveg is ezt akarja írni.) Normál esetben nem világít. Szerintem a hópihének nincs köze hizzá.
A lámpa akkor villan, ha már többször nem tudta befejezni a regenerlást, mert idő előtt le lett állítva a motor. Ilyenkor kéri, hogy ne állítsd le. (A szöveg is ezt akarja írni.) Normál esetben nem világít. Szerintem a hópihének nincs köze hizzá.
Piritu - 1.000.0002012-02-12 22:18:33 // 1688
Gyári 17-es. 225/50x17 gummával.
Piritu - 1.000.0002012-02-12 20:38:24 // 1687
Piritu - 1.000.0002012-02-09 16:02:35 // 1686
Ma mentünk 2x60 km-t. A hidegben végre be tudott melegedni a motor is, meg az utastér is.
Ismét meglepett, hogy csúszós úton mennyire stabil a Párduc. Kényelmes, mondhatni öreguras tempóban mi voltunk a leggyorsabbak a félig havas úton :-)
Ismét meglepett, hogy csúszós úton mennyire stabil a Párduc. Kényelmes, mondhatni öreguras tempóban mi voltunk a leggyorsabbak a félig havas úton :-)
Piritu - 1.000.0002012-02-06 18:53:36 // 1685
Nem tudom, én még nem voltam a fürdőben. :-DD
(Ellenben nagyot néztek ott a népek, amikor jan 21-én kabrióztunk egyet)
(Ellenben nagyot néztek ott a népek, amikor jan 21-én kabrióztunk egyet)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.