Piritu - 1.000.0002012-08-11 22:32:56 // 2234
Nem tudom, de szerintem a bontáshoz nem kell alvázszám. A kárpit, meg az ülések makulátlanok. Hogy abban a kocsiban nem nagyon ültek, az tuti.
Piritu - 1.000.0002012-08-11 22:26:30 // 2233
Az enyémhez eredetileg járt volna aut. ablaktörlő, sötétedő tükör, meg ilyesmit. Alig tudtam nélkülük kérni a kocsit. A tempomat viszont nagyon jó, az hiányozna. (Bár a Pókban nincs és ott a 3ezer km-es túrán egyszer sem hiányzott.)
Piritu - 1.000.0002012-08-11 22:18:50 // 2232
"enyém TI de nincs benne sok minden" - Próbáld meg egyszer leírni, hogy mi minden van benne. Sok lesz. Legfeljebb pár parasztvakító dolog nem lesz a listán.
(A Párduccal 61e km felett tartunk és ma hiányzott először a tolatóradar. Meg lett oldva, a navigátor kiszállt és mondta, hogy meddig tolathatok.)
(A Párduccal 61e km felett tartunk és ma hiányzott először a tolatóradar. Meg lett oldva, a navigátor kiszállt és mondta, hogy meddig tolathatok.)
Piritu - 1.000.0002012-08-11 21:28:20 // 2231
Zöld "Feinstaub" matricád van? :-OO
Piritu - 1.000.0002012-08-11 20:20:26 // 2230
(Mostanában került Trencsikékhez egy zsírúj, null km-es 2002-es Spider. Csöri annak vette meg a belét. Az is állt azért pár évig a gyárban.)
Piritu - 1.000.0002012-08-11 19:21:14 // 2229
Ja, hogy a Te szemszögedből, úgy már oké :-))
(A gyári alap rádió meg úgy szar, ahogy van. Nem csoda, hogy kidobták belőle, ezt a költséget is megspórolták az új tulajnak. Nekem is az volt az első.)
(A gyári alap rádió meg úgy szar, ahogy van. Nem csoda, hogy kidobták belőle, ezt a költséget is megspórolták az új tulajnak. Nekem is az volt az első.)
Piritu - 1.000.0002012-08-11 18:57:55 // 2228
"Amibe nagyon semmi nincs." - Azért kicsit túlzás egy olyan vasra, amiben esőszenzor IS van.
Piritu - 1.000.0002012-08-11 18:55:46 // 2227
Gratula! Sok-sok örömteli km-t! :-)
Piritu - 1.000.0002012-08-11 18:53:25 // 2226
Megnézted már, hogy hány német városba nem mehetsz be vele?
Piritu - 1.000.0002012-08-11 18:51:41 // 2225
"A DPF szerintem egy teljesen eltolt fejlesztés."
Miért is baj, hogy CO2 lesz a koromból? :-O
Miért is baj, hogy CO2 lesz a koromból? :-O
Piritu - 1.000.0002012-08-11 18:50:24 // 2224
Ha már szóba kerültem :-)
NEM az autó szabja meg hogy mire használod, hanem Te amikor kiválasztod és megveszed azt a kocsit.
Miért nem háborodsz fel azon, hogy nem tudsz három köbméter sódert szállítani az SW-ben? Itt is a kocsi az "oka", hogy nem tudod elvinni. Az igazi ok viszont az, hogy nem IFÁ-t vettél, amit erre találtak ki.
Az embernek minden tartós használati cikk vásárlása előtt fel kell mérnie, hogy mire fogja használni és aszerint választ. Ha valaki ezt nem teszi meg nem az a hibás, amit megvett.
NEM az autó szabja meg hogy mire használod, hanem Te amikor kiválasztod és megveszed azt a kocsit.
Miért nem háborodsz fel azon, hogy nem tudsz három köbméter sódert szállítani az SW-ben? Itt is a kocsi az "oka", hogy nem tudod elvinni. Az igazi ok viszont az, hogy nem IFÁ-t vettél, amit erre találtak ki.
Az embernek minden tartós használati cikk vásárlása előtt fel kell mérnie, hogy mire fogja használni és aszerint választ. Ha valaki ezt nem teszi meg nem az a hibás, amit megvett.
Piritu - 1.000.0002012-08-08 15:18:49 // 2223
Nekem az ülésmagasság állító szerkezet csinálja.
Már kétszer megkenték a szervizben, de előbb-utóbb megszólalt. Egy picit állítok az ülésmagasságon, akkor elhalgat. Pár száz km után megint előjön, akkor ugyanennyit állítok a másik irányba és megint csend van.
Már kétszer megkenték a szervizben, de előbb-utóbb megszólalt. Egy picit állítok az ülésmagasságon, akkor elhalgat. Pár száz km után megint előjön, akkor ugyanennyit állítok a másik irányba és megint csend van.
Piritu - 1.000.0002012-08-06 10:39:44 // 2222
Phon-t kérdezted?
Piritu - 1.000.0002012-08-04 19:38:45 // 2221
Csak óvatosan! Nagyon érzékeny a bevonat az érzékelőn, a tudorok szerint tiszta alkohollal tisztítandó!
Piritu - 1.000.0002012-08-04 19:32:58 // 2220
Piritu - 1.000.0002012-08-03 21:19:11 // 2219
200 km ki kell hogy bírjon.
Alkatrészt Erhard242-nél keres, itt tag az Amorén.
Alkatrészt Erhard242-nél keres, itt tag az Amorén.
Piritu - 1.000.0002012-08-01 21:39:18 // 2218
LMM tisztításra tiszta alkoholt javasoltak a többi topikban, mert a féktisztító és társai megkezdhetik a bevonatot az érzékelőn.
Piritu - 1.000.0002012-07-27 14:16:33 // 2217
Nem "vásárolt" alkatrész a CR pumpától a rendszer? (Ismerősék is központi csövet gyártanak a B-vel kezdődő betűs cégnek.)
Piritu - 1.000.0002012-07-27 10:58:12 // 2216
A nagynyomású rendszerben volt egy fémforgács. Ha jól tudom "made in Germany" a rendszer :-P
Piritu - 1.000.0002012-07-26 22:50:21 // 2215
Piritu - 1.000.0002012-07-26 22:06:50 // 2214
Ma került a kezembe egy tavalyi AutoBild, amiben a 159 SW 2,4 100.000 km-es tartós tesztje van. Nekik 9,3 lett az átlagfogyi :-)
Piritu - 1.000.0002012-07-25 22:51:21 // 2213
Piritu - 1.000.0002012-07-25 22:46:53 // 2212
Az azért nem kevés :-(
Piritu - 1.000.0002012-07-25 22:46:03 // 2211
A 156 compja kb másodpercenként "reagált", késve követte az eseményeket. A városban pedig voltak változások. A 159 szinte folyamatosan jelez. Hasonló volt a 147-é is, az is pontos volt.
Piritu - 1.000.0002012-07-25 19:19:30 // 2210
Csak ez így nem "mért", hanem számolt adat :-P
Piritu - 1.000.0002012-07-25 18:25:24 // 2209
"Comp.mért: 432liter." ezt hogyan szedted ki belőle? :-O
Piritu - 1.000.0002012-07-25 16:10:11 // 2208
Tapasztalatom szerint két dolog is befolyásolhatja az eredményt:
- sikerül-e a kútnál tele tölteni a kocsit, ill. pontosan meddig ( Én pl. nem hagyom a kutasoknak, mert általában nem tudják telerakni.)
- mennyit csal az adott kút számlálója
- sikerül-e a kútnál tele tölteni a kocsit, ill. pontosan meddig ( Én pl. nem hagyom a kutasoknak, mert általában nem tudják telerakni.)
- mennyit csal az adott kút számlálója
Piritu - 1.000.0002012-07-25 06:56:08 // 2207
Az elmúlt 61e km-en pontos volt.
Piritu - 1.000.0002012-07-23 22:50:58 // 2206
Szerintem nekem ilyen van a Spiderben. Szép fehér fénye van, de a LED "fehérebb" volt.
Piritu - 1.000.0002012-07-23 22:30:09 // 2205
Mondjuk abban is igazad van, hogy a meleg nem ott keletkezik, ahol egy normál izzónál.
Én csak a Spidernél próbálkoztam LED-del, de nem tetszett, mert nem töltötte ki a lámpát a fénye. Úgyhogy kidobtam.
Én csak a Spidernél próbálkoztam LED-del, de nem tetszett, mert nem töltötte ki a lámpát a fénye. Úgyhogy kidobtam.
Piritu - 1.000.0002012-07-23 22:16:51 // 2204
Ez is egy életfilozófia :-))
Piritu - 1.000.0002012-07-23 22:16:06 // 2203
Akkor az ellenállás távozott a örök vadászmezőkre. Az elszíneződés meg a füstje lesz. Lehet, hogy simán le lehet törölni. A hőterhelés nem hiszem, hogy nagyobb, mint az izzóé.
Piritu - 1.000.0002012-07-23 21:27:51 // 2202
Amikor beraktad, akkor nem jelzett? Ha csak mostanában kezdte, akkor valószínűleg az ellenállás. (Az eredeti izzó 5 Wattos, a képen lévő SMD ellenállás nagyon nem tűnik ilyen teljesítményűnek, még a felének sem. Ráadásul a beépítési helyén nem számíthat túl sok hűtésre.)
Piritu - 1.000.0002012-07-23 21:23:54 // 2201
...ami nem teljesen logikus. Mert ugye adott a szén (korom), hozzá nagy meleg, tüzelőanyag (gázolajtöbblet), meg levegőfelesleg. Miért tenne mást, mint elégne?
Persze a neten találsz indokot mindenre, főleg világmegváltó csodákra és az emberiség elől eltitkolt igazságokra. Akár az üzemanyagot megpolarizáló csodamágnesről is, amitől kevesebbet fogyaszt a kocsi :-DD
Persze a neten találsz indokot mindenre, főleg világmegváltó csodákra és az emberiség elől eltitkolt igazságokra. Akár az üzemanyagot megpolarizáló csodamágnesről is, amitől kevesebbet fogyaszt a kocsi :-DD
Piritu - 1.000.0002012-07-23 21:11:39 // 2200
A múltkor a Cartárs belinkelt egy doksit, az egész működéséről, ami érdekes olvasmány. Kicsit megváltoztatta a DPF lényegét számomra. Amióta olvastam nem tartom zöld mesének a dolgot. A következő pár mondat a lényeg:
"A részecskeszűrőből időről-időre kiszerelés nélkül el kell távolítani a felhalmozódott részecskék jelentős részét, ezt nevezik regenerálásnak....A járműtechnikában átlagosan 500 kilométerenként van szükség a szűrő regenerálására, amely normál körülmények között 600 C fölötti hőmérsékleten megy végbe. Itt a részecske széntartalma a kipufogógáz oxigénjével szén-dioxoddá alakul."
A végén co2 lesz a megkötött koromból. Tehát tesz azért valamit a környezetért, van értelme az egésznek.
"A részecskeszűrőből időről-időre kiszerelés nélkül el kell távolítani a felhalmozódott részecskék jelentős részét, ezt nevezik regenerálásnak....A járműtechnikában átlagosan 500 kilométerenként van szükség a szűrő regenerálására, amely normál körülmények között 600 C fölötti hőmérsékleten megy végbe. Itt a részecske széntartalma a kipufogógáz oxigénjével szén-dioxoddá alakul."
A végén co2 lesz a megkötött koromból. Tehát tesz azért valamit a környezetért, van értelme az egésznek.
Piritu - 1.000.0002012-07-23 20:57:22 // 2199
"ezt a zöld mesét meg tartogasd másnak főleg egy dejzeles szájából" - ??
Miért zöld mese?
Miért zöld mese?
Piritu - 1.000.0002012-07-22 22:33:13 // 2198
Pont így kellene működnie, ha nem egészséges a kinti levegő, nem engedi be.
58. oldal: "A rendszer (egyes változatoknál) levegőminőség érzékelővel AQS (Air Quality System) van ellátva, amely automatikusan bekapcsolja a belső levegő keringtetést, amikor a külső levegő szennyezettségét érzékeli (pl. forgalmi dugóban és alagútban)."
58. oldal: "A rendszer (egyes változatoknál) levegőminőség érzékelővel AQS (Air Quality System) van ellátva, amely automatikusan bekapcsolja a belső levegő keringtetést, amikor a külső levegő szennyezettségét érzékeli (pl. forgalmi dugóban és alagútban)."
Piritu - 1.000.0002012-07-21 19:26:11 // 2197
Akkor azt írd le :-P
Ha valamit megtisztítok - mint ahogy a Cartárs tette - az az eredeti állapot helyreállítása. (Legalábbis egy kísérlet rá.) Mielőtt ennek nekiáll javasoltad a remapot. Ez nem ugyanaz.
(Amúgy nyugodtan lehet boxal is közlekedni, a gyakorlatban bevált. Nem annyira fekete/fehér a dolog, hogy rögtön ki kellene dobatni a Cartárssal.)
Ha valamit megtisztítok - mint ahogy a Cartárs tette - az az eredeti állapot helyreállítása. (Legalábbis egy kísérlet rá.) Mielőtt ennek nekiáll javasoltad a remapot. Ez nem ugyanaz.
(Amúgy nyugodtan lehet boxal is közlekedni, a gyakorlatban bevált. Nem annyira fekete/fehér a dolog, hogy rögtön ki kellene dobatni a Cartárssal.)
Piritu - 1.000.0002012-07-21 10:55:19 // 2196
"P0237=Turbótöltőnyomás-jeladó A jel kicsi"
Lehet hogy tényleg ez lesz a gond. Kíváncsi vagyok az eredményre.
Lehet hogy tényleg ez lesz a gond. Kíváncsi vagyok az eredményre.
Piritu - 1.000.0002012-07-21 10:50:19 // 2195
"úgyhogy mielőtt nagy tisztogatásba kezdenél sztem menj el csináltass egy remapot" - tehát mielőtt bármit az eredeti állapotba próbálnék hozni előbb remap kell? :-DD
Piritu - 1.000.0002012-07-20 09:47:52 // 2194
Én anno két nap után ezeket vettem észre a 156-hoz képest :-)
Piritu - 1.000.0002012-07-19 23:25:40 // 2193
Ismerkedsz a Vassal? Hogy tetszik?
Piritu - 1.000.0002012-07-19 23:13:29 // 2192
Szerintem abban nincs semmi elektronika. Igazából csak az ajtó vésznyitására van, oda meg nem kell elektronika.
Piritu - 1.000.0002012-07-19 20:16:50 // 2191
el :-DD
Az én olvasatomban az előző cikk nem a csereciklusról szólt, hanem arról, hogy egy céges kocsinál sem lehet biztos a "karbantartás" ténye. Hiába van van szervizkönyv, ÁFÁ-s számla a javításokról, simán lehet olyan a kocsi, mint a cikkben. Persze ugyan ez a szitu, ha mint átlag userként mész szervizbe...
Az én olvasatomban az előző cikk nem a csereciklusról szólt, hanem arról, hogy egy céges kocsinál sem lehet biztos a "karbantartás" ténye. Hiába van van szervizkönyv, ÁFÁ-s számla a javításokról, simán lehet olyan a kocsi, mint a cikkben. Persze ugyan ez a szitu, ha mint átlag userként mész szervizbe...
Piritu - 1.000.0002012-07-18 17:45:55 // 2190
Miért ne olvasnák? Mint akkor is kiemeltem egyáltalán nem volt benne biztos, hogy egyáltalán volt-e benne cserélve vagy csak a stemplit ütötték be és küldték a kasszához a klienst.
Piritu - 1.000.0002012-07-16 19:12:17 // 2189
:-)
Remélem az új tulaj is regisztrál majd itt az Amorén!
Remélem az új tulaj is regisztrál majd itt az Amorén!
Piritu - 1.000.0002012-07-16 19:10:09 // 2188
A rutinos szerelőnek már tudnia kell ilyen dolgokat. Nem öt perc leszedni a váltót és ha már le van szedve célszerű minden olyat kicserélni ott, amivel gond lehet. Lehet, hogy többé már nem kell leszedni akkor míg az autó autó lesz.
Piritu - 1.000.0002012-07-15 18:33:56 // 2187
É-Olaszban vagyunk a Pókkal és rájöttem, hogyan lehet nagyon hamar hazavágni itt egy 159 kettős tömegűjét. Pl úgy, ha valaki ott lakik, ahol most mi. (Láttam itt is egy 159 1,9 kormost és egy 1,9 benyásat.) A település egy hegytetőn van, kb 10 km-es szerpentin jön fel, más út nincs. Sebesség 20 és 50 között, a kanyarok (25 db visszafordító és kétszer ennyi fél visszafordító) és beláthatatlan szűk részek miatt. A Pók a maga TS-ével nevetve gurul felfelé 2-ben, de a kormos simán feljönne 3-ban. Kis fordulat, nagy terhelés, minden nap hazafelé, tuti elég lenne 50e km.
Piritu - 1.000.0002012-07-06 20:59:28 // 2186
Nem fogom, nem érdekel. Az 535 se fogott meg, pedig az igencsak ment. :-P
Piritu - 1.000.0002012-07-06 20:39:17 // 2185
A bömbire 41.700 találat, a 159 csak 32.500 :-DD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.