Piritu - 1.000.0002012-03-02 22:30:43 // 1784
A géphez adott karbantartási terv alapján cseréljük :-))
Piritu - 1.000.0002012-03-02 22:26:21 // 1783
200-ig nincs gond, utána kezd érezhetően lustulni.
A tempomatot viszont nem lehet 185 fölé beállítani :-(
A tempomatot viszont nem lehet 185 fölé beállítani :-(
Piritu - 1.000.0002012-03-02 19:24:05 // 1782
Piritu - 1.000.0002012-03-02 11:36:08 // 1781
Gyors voltál :-)
Piritu - 1.000.0002012-03-02 11:20:53 // 1780
Nem próbáltál 156 1,8-ként rácsatlakozni?
Piritu - 1.000.0002012-03-02 11:19:36 // 1779
Tényleg érdekes, az 1,8 TS-nél nincs is motor menüpont. 1.8JTS-nél már van.
Piritu - 1.000.0002012-03-02 10:15:42 // 1778
Piritu - 1.000.0002012-03-02 10:15:16 // 1777
A FES ismeri a 1.8-as motort, legalábbis a 3.3-ban benne van.
Piritu - 1.000.0002012-03-02 07:45:02 // 1776
Az éjjel hazajöttünk németből. Ahogy kell, pontosan 6,8-as átlagot hozott a Párduc 130 tempomattal Ausztrián keresztül.
Piritu - 1.000.0002012-03-02 07:43:08 // 1775
A 156-omnál is ez volt a helyzet. Csak ott már a "gyári" nyomaték is eltekerte a kuplungot. Ki kellett cserélnem, mielőtt a box beugrott. Semmi baja sem látszott a kiszerelt cuccnak, viszont csere után érezhetően keményebb lett a kuplung. Tuti a rugó volt gyenge gyárilag.
Piritu - 1.000.0002012-03-02 07:36:36 // 1774
"Hogy tudtad a firefoxot összehaverkodtatni az eperrel?"
Sehogy, az online a legutóbbi rókafrissítés óta megy magától. A telepített DVD-s el sem indul, ha nem az exploler az alapértelmezett.
Sehogy, az online a legutóbbi rókafrissítés óta megy magától. A telepített DVD-s el sem indul, ha nem az exploler az alapértelmezett.
Piritu - 1.000.0002012-03-02 07:34:51 // 1773
Üdv a klubban! A kuplung nem bírja a megnövelt nyomatékot :-(
Piritu - 1.000.0002012-03-02 07:33:40 // 1772
Piritu - 1.000.0002012-02-29 21:42:47 // 1771
Piritu - 1.000.0002012-02-29 16:12:56 // 1770
erre a cikkszámra mást dob az eper :-(
Piritu - 1.000.0002012-02-29 16:09:21 // 1769
Esetleg cikkszám alapján Erhard tudna jobb árat is mondani :-)
Piritu - 1.000.0002012-02-29 16:08:18 // 1768
...ez sajnos mindenkivel így van. Háromszor maradtam fekve Alfával (2x 147; 1x156) mindegyik alkalommal német alkatrészt kellett cserélni.
Piritu - 1.000.0002012-02-29 07:11:39 // 1767
Pontosan mi a jele, ha a kormánymű készül eltávozni az örök vadászmezőkre? Egyik német kollégám (fekete 159SW) mondta, hogy hangosodik a kormánymű, habosodik és fogy az olaj a kiegyenlítő tartályból.
Piritu - 1.000.0002012-02-27 21:42:30 // 1766
Galaxy-vel még nem volt gondom, eddig simán megvoltak. Valószínűleg nem széria volt, ami téged megfogott.
Piritu - 1.000.0002012-02-27 21:39:07 // 1765
Most is itt vagyok a Fekete-erdőben.
Tudni kell, hogy kivel áll ki az ember.
2 literig nincs gond, a nagyobbaknál meg tempomat 150 és menjenek csak :-)
A múltkor GPS szerint 229-et mentünk.
Tudni kell, hogy kivel áll ki az ember.
2 literig nincs gond, a nagyobbaknál meg tempomat 150 és menjenek csak :-)
A múltkor GPS szerint 229-et mentünk.
Piritu - 1.000.0002012-02-27 21:12:40 // 1764
Itt az Amore-n nem tudok olyanról, aki szerelt volna be. A 156-ba többen is, de ott más a helyzet. Meg kellene nézni, hogy a kábelezés ki van-e építve. Ha a 156-ban ott a csatlakozó (faceliftesben általában ott volt) csak egy kart kellett venni és kész.
Piritu - 1.000.0002012-02-27 21:09:56 // 1763
Felénk kezdik szokni :-)
Vannak még ilyen emberek. Pl akik egy fekete 159 műszerfalát fényképezik a kúton :-DD
Vannak még ilyen emberek. Pl akik egy fekete 159 műszerfalát fényképezik a kúton :-DD
Piritu - 1.000.0002012-02-27 21:06:03 // 1762
Valahol láttam krómozott kupakokat a csavarokra, csak már nem tudom, hogy hol :-(
Piritu - 1.000.0002012-02-27 21:04:18 // 1761
Az oszlopok tetején, azoknak lyukas az alja :-DDD
Piritu - 1.000.0002012-02-27 21:01:35 // 1760
...ez ugye 6,82 l/100km.
csak egyszer gurult el a gyógyszerem egy Audis miatt, de "csak" 215 kellett az okításhoz :-)
csak egyszer gurult el a gyógyszerem egy Audis miatt, de "csak" 215 kellett az okításhoz :-)
Piritu - 1.000.0002012-02-27 20:56:23 // 1759
Szóval:
- 727 km
- 49,6 liter gázolaj
Nagy részben 135 tempomattal. Ja, és az első 300 km-en durva ellenszélben. A légzsákok vízszintesen álltak.
- 727 km
- 49,6 liter gázolaj
Nagy részben 135 tempomattal. Ja, és az első 300 km-en durva ellenszélben. A légzsákok vízszintesen álltak.
Piritu - 1.000.0002012-02-26 19:47:13 // 1758
Holnap mi is pontos fogyasztásadatot tudunk adni. Egy tanknyi nyálnak járunk a végére autópályán :-))
Piritu - 1.000.0002012-02-26 09:15:26 // 1757
Ahol olcsóbb, ott nem véletlenül. Pl. kétlem, hogy az én esetemben egy laptoppal felfegyverkezett 20ezerért csippelő emberke bármit is tudott volna kezdeni. Hívhattam volna trélert és fizethettem volna még rendesen a többszörösét.
Piritu - 1.000.0002012-02-25 22:12:41 // 1756
Az a legnagyobb bajom, hogy gyári állapot hívő vagyok. :-)
Piritu - 1.000.0002012-02-25 22:09:31 // 1755
Nekem azért vannak kételyeim a remappal, mert rengetegen foglalkoznak vele, adott változtatással, adott motorral kevés a tapasztalat.
Jó dobozból meg azért adnak el párat, sok autó futkozik vele, ki van próbálva párszor. Ráadásul egy komoly cég áll mögötte, nem egy fickó egy laptoppal. (Komolytalan cégtől dobozt se vennék.)
Ettől függetlenül volt ilyenem és olyanom is és továbbra is azt mondom, hogy a végeredmény a fontos. Csak nagyon nem szeretem, amikor reklámozva a remapot (amit mondjuk csinált is az illető) leszólják a boxot.
Ismerek itt is Cartársat, aki finoman szólva terjesztette a box ellenes hitet, aztán párszáz km után bekerült egy a frissen vett kocsijába :-DD
Jó dobozból meg azért adnak el párat, sok autó futkozik vele, ki van próbálva párszor. Ráadásul egy komoly cég áll mögötte, nem egy fickó egy laptoppal. (Komolytalan cégtől dobozt se vennék.)
Ettől függetlenül volt ilyenem és olyanom is és továbbra is azt mondom, hogy a végeredmény a fontos. Csak nagyon nem szeretem, amikor reklámozva a remapot (amit mondjuk csinált is az illető) leszólják a boxot.
Ismerek itt is Cartársat, aki finoman szólva terjesztette a box ellenes hitet, aztán párszáz km után bekerült egy a frissen vett kocsijába :-DD
Piritu - 1.000.0002012-02-25 22:01:07 // 1754
Pont Te mondtad, hogy a 156-ban max 1200 barral dolgozik a rendszer. Ezt emeli 1500-maxra a Bacar. Még mindig messze vagyunk a 2000-től :-P
Szerintem minden "csalás" mi nem a gyári végeredményhez vezet. (Ide sorolom a DPF kiírását is.)
Szerintem minden "csalás" mi nem a gyári végeredményhez vezet. (Ide sorolom a DPF kiírását is.)
Piritu - 1.000.0002012-02-25 21:56:27 // 1753
A nyomásból meg a befecskendező nyitvatartási idejéből elég pontosan lehet kalkulálni. A FES mm3/impulzus-t ad meg pl a korrekciós értékre.
Piritu - 1.000.0002012-02-25 21:53:03 // 1752
Egy embert, aki fizetett már remapért sose fogsz meggyőzni :-DD
Piritu - 1.000.0002012-02-25 21:50:12 // 1751
Az ellenállás szerintem urban legenda. Főleg, amikor azt mondják, hogy a vízhőfok jelét hamisítja, hogy hidegnek lássa a motort. Akkor nem a CR szenzorra lenne dugva. Anno engem is meg akartak győzni, hogy a Bacar is ezt csinálja. Mindig vannak okos emberek...
Piritu - 1.000.0002012-02-25 21:47:16 // 1750
Ez azt jelenti, hogy a gazdi kicsit telhetetlen volt. A potit túlságosan feltekerte. Az pont azért van, hogy meg lehessen keresni a hibamentesség határát. A Bacaromon is volt. Fél állásnál kezdett el dadogni a motor. Negyeden ment vagy 50 ezer km-en át. Ráadásul nem i s füstölt, mert még tudta korrigálni az ECU a plust levegővel.
Piritu - 1.000.0002012-02-25 21:44:16 // 1749
Szerintem meg igen, csak nem az érzékelők jelét hamisítják, hanem a programban tárolt alap vezérlőadatok vannak meghamisítva :-P
A végeredmény ugyan az, több üzemanyag és több levegő megy be, több paci jön ki :-)
A végeredmény ugyan az, több üzemanyag és több levegő megy be, több paci jön ki :-)
Piritu - 1.000.0002012-02-25 21:39:34 // 1748
Szerintem az ECU a befecskendezett mennyiségekkel kalkulál. A FES pontosan írja, hogy egy-egy alkalommal mennyit ad be.
Piritu - 1.000.0002012-02-25 21:36:29 // 1747
Anno felületesen nézegettem az enyémet, emlékeim szerint abban is egy 555 volt. Valószínű a szonda jele egy változtatható kitöltésű négyszöggenerátort vezérel, amit integrálva kapjuk a tényleges vezérlő jelet. A generátorba még be lehet avatkozni egyéb vezérléssel is, hogy a kívánt eredményt kapjuk. Az enyémbe pl. ide avatkozott be a potméter, amivel "állítani" lehetett a teljesítményt.
Piritu - 1.000.0002012-02-25 21:31:03 // 1746
Az adathamisítás annyi, hogy a tényleges CR-nyomás helyett kevesebbet "lát" az ECU, tehát emel rajta, hogy annyit jelezzen vissza, mint amennyit szeretne. Magasabb nyomás több nyál, több teljesítmény. Hogy a kimeneti adat (lambda) jó legyen automatikusan több levegőt ad neki, a módosított turbónyomással. Magyarul minden más adatot hozzáigazít, hogy ne lehessen baj. (Gondolom a turbónyomás körében meg azért avatkozik be a doboz, hogy még több levegőt kapjon, mondjuk a DPF miatt.) A magasabb nyomás ráadásul tökéletesebb porlasztást, jobb égést jelent.
Piritu - 1.000.0002012-02-25 16:11:40 // 1745
... nem kicsit rombolja a német autó mítoszt az a topik :-)
Piritu - 1.000.0002012-02-25 15:50:57 // 1744
Ha jelmódosítás miatt több üzemanyag megy be, akkor azt hogyan tudja ugyan olyan "pontosan" mérni? Vele és nélküle is 5,1-et mutatott átlagban a tényleges 6,3 helyett...
No ezt nem értettem.
No ezt nem értettem.
Piritu - 1.000.0002012-02-25 09:07:04 // 1743
Erre kíváncsi leszek én is. A 156-nál azonos maradt a "csalás" mértéke. Nem igazán értettem miért.
Piritu - 1.000.0002012-02-25 09:04:25 // 1742
A 156-om semmivel 50ezer km átlagában sem fogyasztott többet boxal. Még egy kicsit jobban hajtva sem...
Piritu - 1.000.0002012-02-24 17:20:39 // 1741
Az egyik fórumban csináltunk nemrégiben egy felmérést. A sportbetét használói általában cseréltek LMM-et, mert az esetlegesen leváló olaj nem tesz jót neki. Gyári légszűrővel alig volt, aki jelentkezett.
Piritu - 1.000.0002012-02-19 19:52:17 // 1740
Kérdés, hogy hogyan romlott el az LMM. Szerintem nagyon sokféle tünetet is okozhat.
Piritu - 1.000.0002012-02-19 18:23:59 // 1739
Az enyém is így nézett ki 145ezernél, azzal a különbséggel, hogy a harmadik képen lévő rész is kormos volt. Ettől megszorult az a kis pöcök és megszűnt működni.
Piritu - 1.000.0002012-02-18 12:07:21 // 1738
A gyúrós kolléga füstöl? :-O
Piritu - 1.000.0002012-02-18 12:06:19 // 1737
Tudom, hogy kint vannak. A kinti ismerőseim se mennek 10-20-nál többet naponta, pedig vannak páran...
Piritu - 1.000.0002012-02-18 11:34:04 // 1736
Menjünk át a 156 topikba!
Piritu - 1.000.0002012-02-18 11:32:44 // 1735
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.