Piritu - 1.000.0002012-06-13 05:42:54 // 2134
Ugyan már! Mi az egy alfával! :-DD
Piritu - 1.000.0002012-06-12 20:37:52 // 2133
No, felkészültünk a holnapi kirándulásra németbe. (Ez annyit jelent, hogy feltöltöttem az ablakmosót és a négy fő csomagja miatt kitettem a mélyládát.)
Ezer km oda és ezer vissza :-)
Ezer km oda és ezer vissza :-)
Piritu - 1.000.0002012-06-10 20:51:42 // 2132
Akkor goto Phon, ő bont 159-et is. (viszonylag fiatalokat is)
Piritu - 1.000.0002012-06-10 20:41:06 // 2131
Olvass el lentebb a 21760 sz. hsz-t!
Piritu - 1.000.0002012-06-08 20:26:16 // 2130
Akkor ott valami nem kerek :-(
Piritu - 1.000.0002012-06-08 18:00:04 // 2129
Mit takar a "minimum beállításon" ?
Piritu - 1.000.0002012-06-07 21:21:45 // 2128
Egy comp kiolvasást javaslok. A lámpához tartozik egy hibaüzenet, amin el lehet indulni a hibakereséssel.
Piritu - 1.000.0002012-06-07 21:20:04 // 2127
Meg pl a szívósorra, amit nemrég cserélt rajta Bilux :-(
Piritu - 1.000.0002012-06-07 12:50:02 // 2126
Pont ezért írtam, amit írtam :-P
Piritu - 1.000.0002012-06-07 11:08:56 // 2125
"a szerelő szerint a koromszűrés nélkül soha nem lenne semmi baja ennek a motornak." - de :-(
A 156-omban nem volt koromszűrő mégis beszart a DPF és a szívócső is.
Egyébként légy nyugodt az OFF-osok is küzdenek. Nem véletlenül pl. van kiszedve a legtöbb taxiból.
A 156-omban nem volt koromszűrő mégis beszart a DPF és a szívócső is.
Egyébként légy nyugodt az OFF-osok is küzdenek. Nem véletlenül pl. van kiszedve a legtöbb taxiból.
Piritu - 1.000.0002012-06-03 19:06:26 // 2124
Rossz a link!
Helyesen: Alfa Amore
Helyesen: Alfa Amore
Piritu - 1.000.0002012-06-03 18:56:07 // 2123
Töltsd fel őket az Amore Ftp-re! Ott gyűjtjük őket. Már sok fent van.
Hozzáférési adatok Alfa Amore Cartárs oldalán!
Hozzáférési adatok Alfa Amore Cartárs oldalán!
Piritu - 1.000.0002012-06-03 18:30:49 // 2122
+ nem zárnám ki a turbócső repedést sem...
Piritu - 1.000.0002012-06-01 21:51:35 // 2121
Lehet, de egyenlőre nem tudok hasonló hírű/hátterű írót, csak ilyen-olyan próbálkozókat :-(
Piritu - 1.000.0002012-06-01 21:15:39 // 2120
Győrben találkozunk :-))
Piritu - 1.000.0002012-06-01 16:46:00 // 2119
A kinti oldalukon 399 Euro a Powerrail5.
Ehhez képest az itthoni 122.500 Ft már nem is olyan sok. (307Ft/Euro-ra jön ki.)
Ehhez képest az itthoni 122.500 Ft már nem is olyan sok. (307Ft/Euro-ra jön ki.)
Piritu - 1.000.0002012-05-29 22:01:38 // 2118
Viszont ha kiszúrják nem lennék a helyében :-(
Piritu - 1.000.0002012-05-27 22:54:28 // 2117
Progression - én inkább a jobban felszereltet keresnék. pl a tempomat nagyon hiányozna.
Piritu - 1.000.0002012-05-24 20:11:02 // 2116
A lámpa témához.
A múlt héten este vittem egy nagyon komoly német urat, akinek A5-öse van. Miután megnézegette a műszerfalat felnézett az útra. Önkénytelenül megkérdezte, hogy xenonos-e a tompított, mert jobban világít, mint az övé, ami az. Aztán még jobban meglepődött, amikor közöltem, hogy nem xenon.
A múlt héten este vittem egy nagyon komoly német urat, akinek A5-öse van. Miután megnézegette a műszerfalat felnézett az útra. Önkénytelenül megkérdezte, hogy xenonos-e a tompított, mert jobban világít, mint az övé, ami az. Aztán még jobban meglepődött, amikor közöltem, hogy nem xenon.
Piritu - 1.000.0002012-05-22 22:01:42 // 2115
Mint a Cartárs írta ott van az :-(
Piritu - 1.000.0002012-05-22 21:59:49 // 2114
Érdekes olvasmány. "A járműtechnikában átlagosan 500 kilométerenként van szükség a szűrő regenerálására, amely normál körülmények között 600 C fölötti hımérsékleten megy végbe. Itt a részecske széntartalma a kipufogógáz oxigénjével szén-dioxoddá alakul."
Kicsit ellentmond a nagy méretű koromból kis méretűt csinál a DPF elméletnek, mert co2 lesz a megkötött koromból. Így már van értelme az egésznek.
Kicsit ellentmond a nagy méretű koromból kis méretűt csinál a DPF elméletnek, mert co2 lesz a megkötött koromból. Így már van értelme az egésznek.
Piritu - 1.000.0002012-05-22 20:49:32 // 2113
Gondolod a sünök nem találják meg, ha büntetni akarnak? :-O
Piritu - 1.000.0002012-05-22 20:48:20 // 2112
a 156-ban 10-es volt DPF nélkül az 1,9
Piritu - 1.000.0002012-05-22 19:49:38 // 2111
...de ettől még máshol lehet benne jel.
Piritu - 1.000.0002012-05-22 19:49:12 // 2110
Most lusta vagyok kimenni, de emlékeim szerint az üvegben nincs semmi.
Piritu - 1.000.0002012-05-22 19:47:11 // 2109
Az egészben csak az az érdekes, hogy azzal a felkiáltással vonták ki az 1,9-et és a 2,4-et a forgalomból, hogy nem tudja az euro 5-öt. Bezzeg a 2,0 igen.
Amúgy teljesen logikus, hogy DPF-el tudhatta, mert anno azzal reklámozták a 159-et, hogy fel van készítve az akkor még nem létező euro 5-re..
Amúgy teljesen logikus, hogy DPF-el tudhatta, mert anno azzal reklámozták a 159-et, hogy fel van készítve az akkor még nem létező euro 5-re..
Piritu - 1.000.0002012-05-22 18:34:54 // 2108
Az EGR+kat+szívósorral a kormot is tudták valahogy csökkenteni. Gyakorlatilag sose füstölt.
Piritu - 1.000.0002012-05-22 18:06:06 // 2107
Piritu - 1.000.0002012-05-22 18:02:27 // 2106
...és akkor a lámpába írt engedélyezési jelekről még nem is beszéltünk.
Piritu - 1.000.0002012-05-22 18:01:14 // 2105
Akkor a +50%-os Tungsramot javaslom. A 156-nál sokat használtam.
Piritu - 1.000.0002012-05-22 18:00:23 // 2104
Elég sokat volt téma az Amorén, olvass vissza :-))
Piritu - 1.000.0002012-05-22 17:59:34 // 2103
Jól tudod, csak euro IV volt. Ezt a 156-ban DPF nélkül is tudta az 1,9 16V.
Piritu - 1.000.0002012-05-22 17:44:02 // 2102
A 100 wattos kétszeres hője a lámpának, a pótxenon meg a sünöknek nem fog tetszeni :-(
Piritu - 1.000.0002012-05-22 17:42:57 // 2101
Tapasztalatom szerint a növelt fényerő = csökkent élettartam.
A 159-ben jelenleg normál van.
A 159-ben jelenleg normál van.
Piritu - 1.000.0002012-05-21 22:42:21 // 2100
Anno abból indultam ki, ha 145 ezernél kicserélem és még ennyit elmegy, akkor se nagyon kell vele belátható időn belül foglalkoznom. Kínlódjon vele a következő tulaj 5-10 év múlva! :-DD
Piritu - 1.000.0002012-05-21 21:02:51 // 2099
A szervizben 100 és 200 közé tették. Nekem a 156-nál 145 ezer környékén jött elő.
Piritu - 1.000.0002012-05-20 21:45:56 // 2098
Tavaly is csak terveztük a külön 159 találkozót, nem lett belőle semmi. Ha már ott vagyunk AlfaCity-ben esetleg megbeszélhetnénk, hogy mikor és hol tartsuk majd a 159 találkozót.
Mondjuk 14:00-kor találkoznánk mondjuk a Te autódnál.
Mondjuk 14:00-kor találkoznánk mondjuk a Te autódnál.
Piritu - 1.000.0002012-05-20 20:53:46 // 2097
Valószínűleg átsiklott a nagyérdemű felette, ezért újra feldobnám:
Alfa City-re esetleg megdumálhatnánk egy időpontot, amikor találkoznánk és egy esetleges 159 taliról dumálhatnánk.
Alfa City-re esetleg megdumálhatnánk egy időpontot, amikor találkoznánk és egy esetleges 159 taliról dumálhatnánk.
Piritu - 1.000.0002012-05-19 22:22:12 // 2096
Piritu - 1.000.0002012-05-19 22:18:17 // 2095
Neked is :-)
Piritu - 1.000.0002012-05-19 22:15:41 // 2094
Erre mondta az egyik Cartárs: "Akinek tellett majomra, teljen banánra is." :-DDD
Piritu - 1.000.0002012-05-19 22:12:56 // 2093
Bakker, érdemes lenne egyszer összeszedni a kocsiba gyárilag berakott "felesleges" dolgokat :-)
Piritu - 1.000.0002012-05-19 22:08:49 // 2092
Csak ugye van köztük a technikai fejlődés :-P
Piritu - 1.000.0002012-05-19 22:07:39 // 2091
Hozok még egyet :-P
Piritu - 1.000.0002012-05-19 22:06:45 // 2090
"Szerintem van rásegítés is." - Hol? Nekem nem sikerült szivattyút találni a rendszerben. Ha a felületekkel operálnak az nem más mint az erőkarokkal operálás.
Az igaz, hogy a bowden tényleg kopik, csak azt lehet látni. A szétmálló munkahenger tömítést nem nagyon. Egy elszakadtat lehet akár egy madzaggal is pótolni és hazamész (made in Dacia) a munkahengert nehéz.
Az igaz, hogy a bowden tényleg kopik, csak azt lehet látni. A szétmálló munkahenger tömítést nem nagyon. Egy elszakadtat lehet akár egy madzaggal is pótolni és hazamész (made in Dacia) a munkahengert nehéz.
Piritu - 1.000.0002012-05-19 22:02:59 // 2089
Userként az a jobb, ha felmegyek egy oldalra, mert kuplungot akarok cserélni és ott találok egy szettet. Megveszem és minden benne van ami csak kell. A hónom alá csapom és viszem a szerelőhöz. (Apropó, mi az a "hón"?)
Nem még ezt, még azt meg amazt kell venni a szetthez :-P
Nem még ezt, még azt meg amazt kell venni a szetthez :-P
Piritu - 1.000.0002012-05-19 21:58:39 // 2088
Számomra ez az egész hidraulikus rendszer nem kerek. Miben jobb a bovdennél? Valaki végre megmagyarázhatná már. Rásegítő nincs, csak erőt továbbít. Abból ráadásul nem is folyhat el az olaj.
Piritu - 1.000.0002012-05-19 21:53:01 // 2087
Egyébkét én is így gondolkodom. Ha már egyszer szét van szedve ki kell cserélni, aztán többet nem kell vele törődni. (ezért cseréltem a Spiderben is szettet, még nem kellett volna)
Piritu - 1.000.0002012-05-19 21:51:59 // 2086
Tudod, nem úr, aki nem herdál! :-DDD
Piritu - 1.000.0002012-05-19 21:49:05 // 2085
Na ja, gondoltam már rá :-DDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.