Kazes☻2012-06-15 15:09:23 // 2234
vm2012-06-15 12:23:18 // 2233
Valami olyasmit olvastam, hogy Pesten a Hungária-Könyves Kálmán lesz a határ, Budán meg a Margit krt.
Persze a budai oldal, ahol ugye jellemzően a gazdagabb rétegek laknak, kisebb területen fizet, ráadásul továbbra is telefüstölhetik a természetvédelmi területre épített villáik előtt az erdőt, a pesti proli meg már a Hungáriától fizethet...
Ezt megint azok találták ki, akik Budán laknak...
Persze a budai oldal, ahol ugye jellemzően a gazdagabb rétegek laknak, kisebb területen fizet, ráadásul továbbra is telefüstölhetik a természetvédelmi területre épített villáik előtt az erdőt, a pesti proli meg már a Hungáriától fizethet...
Ezt megint azok találták ki, akik Budán laknak...
Zsolt1552012-06-15 06:45:21 // 2232
De legalább lesz dugódíj. (Ez az, amit pluszként vállaltunk, hogy az EU fizesse a 4-s metrót.) Igaz nincs alternatíva, nincsenek plusz parkolók, nincs kamerarendszer, de majd őrök szedik(?) az alkalmankénti 4-500Forintos behajtási díjat.
Kíváncsi leszek, hogy az Üllői, a Kerepesi vagy éppen a Váci úton hova teszik majd a sorompókat, díjfizető kapukat. A budai oldalról ne is beszéljünk.
Kíváncsi leszek, hogy az Üllői, a Kerepesi vagy éppen a Váci úton hova teszik majd a sorompókat, díjfizető kapukat. A budai oldalról ne is beszéljünk.
Kazes☻2012-06-09 20:59:56 // 2231
Kazes☻2012-05-31 22:52:14 // 2230
Az ilyesmiken hab könnyen suhannak át! :(
Kazes☻2012-05-31 22:51:35 // 2229
Hiba, öreg hiba...! :)
Kazes☻2012-05-31 22:50:52 // 2228
Majd bele szakadnak szegények... :)
Zsolt1552012-05-31 06:22:30 // 2227
Előzetesen 2008. július közepére igérték, hogy elkészül. Azóta több mint 4 év és nem 4 hónap telt el - mint amit előzetesen igértek -, szinte következmény nélkül.
Ha a honpolgár késik valamilyen befizetéssel azt bírságolják. Ezen a késedelmen meg valahogy illedelmesen átlépnek.
Ha a honpolgár késik valamilyen befizetéssel azt bírságolják. Ezen a késedelmen meg valahogy illedelmesen átlépnek.
Whiteskull2012-05-30 23:27:32 // 2226
Engem egyelőre nem zavar! :)))
Edyboy2012-05-30 23:25:03 // 2225
Kazes☻2012-05-30 22:44:52 // 2224
ystuc2012-05-26 21:27:38 // 2222
Kazes☻2012-04-01 21:17:01 // 2221
Nem vagyunk, csak az a pár 'csög ott ahol... :(
GTPeti2012-04-01 21:13:23 // 2220
Ez annyira tipikus magyar példa... Mo-n még a kukáskocsiknak is Rábának kéne lenni. Ehhez képest Mercedeseket veszünk. Hülyék vagyunk. Ez van.
Kazes☻2012-04-01 21:13:07 // 2219
Így könnyebb túlszámlázni, a sok alkatrész beszállító közt...:(
Zsolt1552012-04-01 21:09:24 // 2218
Bevetették az "új buszokat" a BKV-nál.
Csak azt nem tudom, hogy miként akarják fenntartani az üzemkészséget egyre több típussal. Mert nem csak tankolni, hanem szervizelni is kell ezeket a járműveket. Igaz, a BKK ki akarja szervezni a BKV-tól az autóbusz üzemágat. Addig pedig ...
Csak azt nem tudom, hogy miként akarják fenntartani az üzemkészséget egyre több típussal. Mert nem csak tankolni, hanem szervizelni is kell ezeket a járműveket. Igaz, a BKK ki akarja szervezni a BKV-tól az autóbusz üzemágat. Addig pedig ...
Kazes☻2012-03-11 14:22:51 // 2216
Az a 'mi autónk' annyira nem is a mienk, mint ez! :)))
GTPeti2012-03-08 21:52:29 // 2215
Tényleg jó páros! Szerencsére a "mi autónk" is kapható olasz szívvel. Na nem mintha ez a fórum ezekről szólna... B)
Kazes☻2012-03-08 21:51:23 // 2214
Kazes☻2012-03-05 10:06:23 // 2213
Na, aaaz biztos! Ezek szerint abból nem lesz semmi? :)
Zsolt1552012-03-04 22:16:34 // 2212
Több értelme lenne, mint ahogy anno a KingLong gyárat akarták idetelepíteni.
Kazes☻2012-03-04 20:08:46 // 2211
Erőteljesen! Mindenki...! :)))
Zsolt1552012-03-04 09:28:25 // 2210
Reméljük, hogy így is lesz. :-))))
Kazes☻2012-02-23 19:17:33 // 2209
De csak gondolkodik is valaki! :)
Kazes☻2012-02-07 14:06:08 // 2208
Tereptárgy, mint akadály verseny. :)))
Whiteskull2012-02-07 11:45:29 // 2207
Nem is kell. Csak zavarna az utakon. :)))
Kazes☻2012-02-07 11:35:30 // 2206
De kotró akkor továbbra sincs. :)))
Kazes☻2012-02-07 11:23:25 // 2204
A kotrót, vagy a havat?! :)))
Whiteskull2012-02-07 08:48:05 // 2203
Na ezt elkiabáltam. :)))
Whiteskull2012-02-06 19:43:46 // 2202
Felénk se Szombathelyen. :)))
Igaz hó sincs. :)))
Igaz hó sincs. :)))
Edyboy2012-02-06 19:37:49 // 2201
Mifelénk se nincsen a 10-es úton...
W.2012-02-06 18:35:13 // 2200
Pest-Szolnok között a 4-es FŐÚTON!!! Egyetlen egy kib.....ott hókotrót vagy bármilyen hómentesítő járgányt sem láttam sem oda, sem vissza ! Ezért fizetünk?? Gyalázat!
Kazes☻2012-01-31 09:33:46 // 2199
Úgy van, sajnos ebben teljesen egyetértünk. De azért lehetne hogy' spórolni a már beszedettekkel is. Biztosan sokan tudnának nekik ajánlani ötleteket. :)
Zsolt1552012-01-31 03:43:38 // 2198
A gond, hogy az elmúlt időszakban sokan összetévesztették az államkasszát a pénztárcával.
A pénz elfogyott, az ország eladósodott, most pedig valamiből finanszírozni kell az államot. Az autós társadalom az utolsó amire még rá lehet, vagy tudnak terhelni valamit. Lásd akár ezt, vagy a tervezett "behajtási" díjat. Közben a Rákoczi út délután ötkor olyan jól járható volt, volt mint régen szombatonként.
A pénz elfogyott, az ország eladósodott, most pedig valamiből finanszírozni kell az államot. Az autós társadalom az utolsó amire még rá lehet, vagy tudnak terhelni valamit. Lásd akár ezt, vagy a tervezett "behajtási" díjat. Közben a Rákoczi út délután ötkor olyan jól járható volt, volt mint régen szombatonként.
Kazes☻2012-01-29 21:00:15 // 2197
Hazai és európai autópályadíjak: mennyit kell értük gürizni?
Nem csak a hazai autósok hőböröghetnek a magyar autópályadíjak miatt, azok még európai összehasonlításban is a legmagasabbak.
Nem csak a hazai autósok hőböröghetnek a magyar autópályadíjak miatt, azok még európai összehasonlításban is a legmagasabbak.
Kazes☻2012-01-14 15:48:38 // 2195
Ja,i9gen. A kombinoknál is volt nagy szopás. Vagy még tart?! :)
Kazes☻2012-01-14 15:47:09 // 2194
Igen, sajnos. Már Botondéknál kellett volna egy 'felső határ'.
Zsolt1552012-01-14 15:45:04 // 2193
Arról nem is beszélve, hogy a speciális szerszámok, illetve a szerelők folyamatos képzése sem olcsó mulatság.
A különböző szoftverekről nem is említem.
A különböző szoftverekről nem is említem.
Zsolt1552012-01-14 15:43:57 // 2192
A gondok nem most keletkeztek, csak mostanra vált tarthatatlanná a helyzet. Bármi is lesz a megoldás, de azt ismét az adófizetőknek kell majd állnia.
Kazes☻2012-01-14 15:38:41 // 2191
Azt hiszem, hogy a BKV költségcsökkentését is inkább az irodaházban kellene kezdeni! :)
Zsolt1552012-01-14 09:37:30 // 2190
Ráadásul minél több típust üzemeltetnek, annál magasabb lesz a fentartási költség. Illetve kérdés lesz még, hogy miként lehet majd alkatrészt beszerezni hozzájuk.
A hannoveri TW6000-s villamosokat is úgy vették, hogy pár darabot itthon nem is helyeztek forgalomba, hanem eleve alkatrésznek szánták.
A hannoveri TW6000-s villamosokat is úgy vették, hogy pár darabot itthon nem is helyeztek forgalomba, hanem eleve alkatrésznek szánták.
Kazes☻2012-01-13 22:22:17 // 2189
Kazes☻2012-01-11 13:46:14 // 2188
nuszok = Buszok ! :)
Kazes☻2012-01-11 13:45:38 // 2187
Persze az új Magyar busz lenne a legjobb és szépen (ha nem is gyorsan) lecserélni a buszparkot, de az mégúgy néz ki odébb van. Sőt lehet, hogy lassan nem is kell, mert már utasbiztosítás sincs a BKV-nál. Megéri? Lehet, lassan nem is fognak rajta közlekedni? Vagy mi lesz?
Kazes☻2012-01-11 13:43:34 // 2186
Nem a 30 éves magaspadlósokra gondoltam ez ügyben, hanem épp a többire ami ugyanúgy félre van állítva és max. alkatrészként használják. Viszont ezek az 'új' nuszok is csak addig lesznek jók, amíg bírják, amíg el nem kopik rajtuk a gumi és utána ezekre is kell költeni, gumira és persze sokkal drágább alkatrészekre. stb.
Liquid2012-01-11 13:32:55 // 2185
háát ezt nehéz így kívülről helyesen megítélni. Nem vagyok biztos benne hogy érdemes milliókat beleölni egy mondjuk 30 éves minden ízében elavult buszba, aminél egy motor+váltó csere nem lenne elég az üdvösséghez. Szerintem még mindig jobb egy 10 éves használt busz, ha már eccer nincs pénz újra.