Meg lehet ezt jól is csinálni
Jééé...! Mondjuk kíváncsi vagyok a minőségre... azaz meddig bírja ilyen 'cííp állapotttyában'?!
Kazes☻2013-09-07 09:51:24 // 2384
Kazes☻2013-08-31 21:13:45 // 2383
.......................2013-08-24 21:40:10 // 2382
Németek aszfaltja sem jobb,annyi a külömbség,hogy ők minden ősszel a repedéseket kifújjàk nagynomàsú levegővel majd fogyékony bitumen megy bele,
No ezér tart tovàbb ..
No ezér tart tovàbb ..
GTPeti2013-08-24 21:32:50 // 2381
"és ha megsérül, nem javítható úgy, mint az aszfalt" Jaja... odamegy az IFA az aszfalttal, assebaj, ha egy kicsit már kihűlt, "falura jó lesz" (Bp is ide tartozik). Józsi bácsi pedig megadjusztálja egy szívlapáttal. (Másik két prof. pedig konstruktívan nézi.) Ez a fajta kátyújavítás nem csoda, hogy nem tartós... B)
No-ban is újra kezdik felfedezni a betont autópályák építésére. Jóval kisebb a menetzaj is.
No-ban is újra kezdik felfedezni a betont autópályák építésére. Jóval kisebb a menetzaj is.
Grando2013-08-24 21:22:02 // 2380
Ez nagyon sok év kérdése, nem egy-kettőé. Sajnos. Dehát ezt te is tudod. :(
Dömpi (il dottore)2013-08-24 21:18:08 // 2379
Nekem egy közúttervező mondta, hogy az aszfaltozási technológia-anyagösszetétel nem igazán bírja a magyar viszonyokat: télen -20, nyáron +38.
Azért próbálkoznak helyenként a betonnal (pl. M0) de az meg drágább, és ha megsérül, nem javítható úgy, mint az aszfalt.
Azért próbálkoznak helyenként a betonnal (pl. M0) de az meg drágább, és ha megsérül, nem javítható úgy, mint az aszfalt.
Dévid2013-08-24 21:14:56 // 2378
Én épp most a napokban törtem szilánkosra az alsó motorvédő burkolatot. Nem vagyok túl boldog.
Liquid2013-08-24 21:12:57 // 2377
én eddig nem láttam kárát, kop-kop.
Pedig jártam kaksi utakon, nekem inkább az ültetés miatt van ilyenkor zabszem a ...
Pedig jártam kaksi utakon, nekem inkább az ültetés miatt van ilyenkor zabszem a ...
GTPeti2013-08-24 21:03:27 // 2376
A "német aszfalt" valahogy jobban bírja. Pedig ám itt sem csinálják évente újra (drága a munkaerő). Inkább ritkán, de akkor jól.
Grando2013-08-24 20:27:56 // 2375
Nemrég Székesfehérvárról átautóztunk Kecskemét felé. Én hülye felülbíráltam a navit, és Dunaújváros-Solt felé mentünk. Hát Solttól Kecskemétig valami tragikus! A 17-es felnikkel is alig mertem 80/90-nel menni. Nekem fájt, ahogy oda-odaütöttek az úthibák a kerekeknek.
Ehhez képest a Kiskunfélegyháza-Orosháza útvonal (ahol hazafelé szoktunk menni) egy sztráda. Pedig az már simán a "kertek alatt" visz - talán éppen ezért, azaz a gyérebb forgalomnak köszönhetően jobb. Valamivel... Mert persze az is egyre csak romlik, ahogy az évek során a túlterhelt kamionok széttapossák.
Ehhez képest a Kiskunfélegyháza-Orosháza útvonal (ahol hazafelé szoktunk menni) egy sztráda. Pedig az már simán a "kertek alatt" visz - talán éppen ezért, azaz a gyérebb forgalomnak köszönhetően jobb. Valamivel... Mert persze az is egyre csak romlik, ahogy az évek során a túlterhelt kamionok széttapossák.
GTPeti2013-08-24 19:52:35 // 2374
Nagyon szomorú a helyzet. :(
(Én Mo-n nem is járnék 19"-es kerekeken, az tuti. Akármennyire szépek.)
(Én Mo-n nem is járnék 19"-es kerekeken, az tuti. Akármennyire szépek.)
Grando2013-08-24 19:49:32 // 2373
Tragédia! :(
Zsolt1552013-08-24 19:43:30 // 2372
ALFI1562013-06-30 18:04:52 // 2371
És visszafelé az 51-estől az M6-osig marad a két sáv a betonfal között?
Kazes☻2013-06-30 17:44:05 // 2370
Dömpi (il dottore)2013-06-08 23:18:38 // 2369
zümi1662013-05-24 18:10:03 // 2368
A másik szopó, ha nem tartasz kellő követési távot, esély nincs időben lereagálni a likat:-) Meg amit kátyúzás címén leművelnek néha, az mi már?! Nem ám szépen szintbe simítanák a régi résszel, fél meg egy centivel kiáll a folt, szétrázza a gépet:-( A taknyos kavicsot amit beleöntenek, azt meg verjük egymás szélvédőjébe. Elhiszem hogy nincs pénz, de ész se??
Dömpi (il dottore)2013-05-23 21:31:11 // 2367
A szemem mint a radar, az útburkolatot pásztázza mindig. A szívás viszont az, amikor látod a krátert, ki is kerülnéd, de nem tudod, mert jönnek szembe :(
zümi1662013-05-23 16:36:12 // 2366
Én a 21-es főúttal vagyok ugyanígy, M3 lehajtótól Vizslás-Újlakig járok rajta havi rendszerességgel, van ám köpködés, gondolhatod. Szerencsére én sem a Drágámmal, hanem a céges peska boxerrel. Nem egyszer csak tized másodperceim vannak eldönteni, hogy a nagy kátyúba döngessek bele, vagy a még nagyobba:-(
Dömpi (il dottore)2013-05-23 12:08:27 // 2365
A minap keresztülmentem a Jászságon. A 31-es főút egy merő katasztrófa! Még jó, hogy nem az alfámmal voltam, hanem egy haver OFF-jával.
Szégyen! 2013, Magyarország!
Szégyen! 2013, Magyarország!
Dömpi (il dottore)2013-05-08 22:13:40 // 2364
Toltam neked egy e-mailt, Grando. Ha érdekel olvasd el.
Ide inkább nem raktam fel...maradjunk a sz@r utaknál.
Ide inkább nem raktam fel...maradjunk a sz@r utaknál.
Grando2013-05-08 22:04:06 // 2363
Orosz maffia? Kispályások! :D
Erre varrjatok gombot! :(
Erre varrjatok gombot! :(
Dömpi (il dottore)2013-05-08 21:57:53 // 2362
Tudom, megy ki az orosz maffiának.
Grando2013-05-07 22:28:54 // 2361
Gondolod, hogy azt a lóvét, amit ilyen címen beszednek, valóban ilyen célokra fordítják vissza? Ez már a beszedéskor nem az államé - azaz nem a mienk. :((
W.2013-05-07 22:04:16 // 2360
A Bp-Szolnok út, beleértve az M5 felé vezető utat is kezd nagyon elkátyúsodni... Az elmúlt 3 napban 6x mentem rajta végig és mindannyiszor találtam újabb gödröket...
Dömpi (il dottore)2013-05-07 21:38:56 // 2359
Srácok!
Aki a napokban a 4.sz. főút Cegléd-Szolnok közötti szakaszán közlekedik, nagyon vigyázzon!
A Budapest felőli sávban, néhány méterre onnan, ahol a 2x2 sáv 2x1 sávvá szűkül, közel a záróvonalhoz, van egy bazi mély kráter!
Ma a feleségem egy VW-t látott ott az út mellett, a bal oldala fel volt bakolva, a kerekeit pedig épp vitték a gumishoz. A kocsiért már ott volt a trailer is.
A yardok alig látható, narancssárga festékkel körbefestették ugyan, de aki nem tudja, hogy ott van, annak még a sebességkorlátozás (60-as tábla) betartása mellett is garantált a felnitörés!!!
Egyébként a héten volt szerencsém beszélni egy közútkezelős üzemmérnökkel. Kérdeztem, mikor fogunk mi jó utakon járni?
A válasza ennyi volt:
"Soha! Aki ma Magyarországon peres gumival, de akárcsak alufelnivel is kimerészkedik az utakra, az magára vessen."
De, mondom, akkor mi a francért fizetjük azt a temérdek adót, meg miért van az a sok útalap-pénz az üzemanyagárba beépítve? Alkotmányos jogom van jó utakon járni.
Na, erre csak hallgatott.
(Nem kéne kilopni a közútkezelőnek, meg a kivitelezőknek a pénzt és az anyagot az útépítési projektekből!)
Aki a napokban a 4.sz. főút Cegléd-Szolnok közötti szakaszán közlekedik, nagyon vigyázzon!
A Budapest felőli sávban, néhány méterre onnan, ahol a 2x2 sáv 2x1 sávvá szűkül, közel a záróvonalhoz, van egy bazi mély kráter!
Ma a feleségem egy VW-t látott ott az út mellett, a bal oldala fel volt bakolva, a kerekeit pedig épp vitték a gumishoz. A kocsiért már ott volt a trailer is.
A yardok alig látható, narancssárga festékkel körbefestették ugyan, de aki nem tudja, hogy ott van, annak még a sebességkorlátozás (60-as tábla) betartása mellett is garantált a felnitörés!!!
Egyébként a héten volt szerencsém beszélni egy közútkezelős üzemmérnökkel. Kérdeztem, mikor fogunk mi jó utakon járni?
A válasza ennyi volt:
"Soha! Aki ma Magyarországon peres gumival, de akárcsak alufelnivel is kimerészkedik az utakra, az magára vessen."
De, mondom, akkor mi a francért fizetjük azt a temérdek adót, meg miért van az a sok útalap-pénz az üzemanyagárba beépítve? Alkotmányos jogom van jó utakon járni.
Na, erre csak hallgatott.
(Nem kéne kilopni a közútkezelőnek, meg a kivitelezőknek a pénzt és az anyagot az útépítési projektekből!)
Kazes☻2013-04-28 22:37:25 // 2358
GTPeti2013-04-12 16:49:20 // 2357
Az 56-tal voltam úton.
Kazes☻2013-04-12 16:09:53 // 2356
És mivel láttad '56 vagy netán GTV? Vagy műholdról?! :)))
GTPeti2013-04-12 14:35:02 // 2355
Akinek nincs felesleges ideje, pénze kerülje ma el a Szerémi-Kondorosi sarkot. A KPM "ingyenes" átvizsgálást tart...
GT Ɨ|ѯ2013-04-11 12:28:53 // 2354
Jól jövedelmező iparág...nekik:P
Tragikus, hogy meg kell állni és nincs hová kikerülni....
Mondjuk a sünöknek így nincs bevétel legalább:-)
Tragikus, hogy meg kell állni és nincs hová kikerülni....
Mondjuk a sünöknek így nincs bevétel legalább:-)
GTPeti2013-04-11 10:18:22 // 2353
Nem lehet, hogy ezek titokban egy országos vezetéstechnikai tréninget szerveztek (a futóműalkatrész-gyártók szponzorálásával)? :(
GT Ɨ|ѯ2013-04-11 10:11:54 // 2352
krecsi2013-03-28 21:21:16 // 2351
Joker 1562013-03-25 17:06:54 // 2350
hering*dani2013-03-25 14:14:09 // 2349
osztom a véleményed pécsvárad felé is ugyanez. nem hiszem el.....igaz hogy nyári gumival mentem de akkoris nem csinálnak semmit.
gecsa2013-03-25 13:23:10 // 2348
a hó szakad, vízszintesen, mint a múltkor..
a hótolók járnak, felemelt ekével, mint a múltkor..
a 6-os főút járhatatlan, mint a múltkor...
már van baleset, mint a múltkor..
:(
a hótolók járnak, felemelt ekével, mint a múltkor..
a 6-os főút járhatatlan, mint a múltkor...
már van baleset, mint a múltkor..
:(
Kazes☻2013-03-22 15:45:18 // 2347
Kazes☻2013-03-18 21:28:34 // 2346
krecsi2013-03-18 20:38:51 // 2345
Na meg a szép bugyi kék festékre:)
Kazes☻2013-03-18 20:25:52 // 2344
Dehoooogy...! Kell a píz a sokféle buszvásárra, mint legutóbb a sok taliga mercire! Hogy' mondhatsz ilyet...?! :)
krecsi2013-03-18 18:59:03 // 2343
Nyilván a tűzmanó a hibás, nem pedig akik kilopják a pénzt a bkv-ból:
Kigyulladt egy bkv busz
Előbb utóbb tragédia lesz ezekből:(
Kigyulladt egy bkv busz
Előbb utóbb tragédia lesz ezekből:(
Andy2013-03-17 10:30:49 // 2342
Srácok! Itt nem az a kérdés ki a felelős a lassú mentésért. Hanem az aki Mosonmagyaróvárnál még továbbengedte a forgalmat a már régen álló M1-re.
A mentés ment folyamatosan, de láttam az első sorból, hogy mennyi időbe telt egy kb 15 méter széles és két méter magas hófal lebontása és az út megtisztítása.
Ha innen nézzük a dolgot akkor érthető a késlekedés. Plusz a rengeteg magára hagyott bezárt autó, amiből kifogyott a nafta. Meg a 100 km/óra környékén tomboló szél ami percek alatt rakott 60 centi havat az útra.
És igen ha valaki felelős akkor azok a balfasz kamionosok, akik elakadt társukat próbálják kikerülni jobbról balról, és így sikeresen elzárják az utat. Ezzel a mentést végzők minden esélyét elvéve az előrehaladásra. Pedig ha valakik akkor a kamionosok tudják (tudniuk kellene) hogy elsőnek ők fognak jó eséllyel elakadni.
Mi az elakadásunk előtti percekben is egy kamiont kerültünk ki ami nem volt egyszerű. És ezzel vesztettünk is annyi időt hogy a nemrég letakarított úton ismét lábszárközépig érő hó legyen. Na erre persze hogy felült az autó...
Ha gondoljátok a Nagyvad (164-166) topicban leírtam a kalandot.
A mentés ment folyamatosan, de láttam az első sorból, hogy mennyi időbe telt egy kb 15 méter széles és két méter magas hófal lebontása és az út megtisztítása.
Ha innen nézzük a dolgot akkor érthető a késlekedés. Plusz a rengeteg magára hagyott bezárt autó, amiből kifogyott a nafta. Meg a 100 km/óra környékén tomboló szél ami percek alatt rakott 60 centi havat az útra.
És igen ha valaki felelős akkor azok a balfasz kamionosok, akik elakadt társukat próbálják kikerülni jobbról balról, és így sikeresen elzárják az utat. Ezzel a mentést végzők minden esélyét elvéve az előrehaladásra. Pedig ha valakik akkor a kamionosok tudják (tudniuk kellene) hogy elsőnek ők fognak jó eséllyel elakadni.
Mi az elakadásunk előtti percekben is egy kamiont kerültünk ki ami nem volt egyszerű. És ezzel vesztettünk is annyi időt hogy a nemrég letakarított úton ismét lábszárközépig érő hó legyen. Na erre persze hogy felült az autó...
Ha gondoljátok a Nagyvad (164-166) topicban leírtam a kalandot.
krecsi2013-03-17 10:04:51 // 2341
"Szeretném tudni ki mindezért a felelős!!!"
Természetesen te, hogy munkából több száz km távolról megpróbáltál hazaérni a családodhoz, na meg az időjárás.
Egyébként meg a felelősöket hosszú évekre visszamenőleg is lehetne találni. Nem most kezdték tönkre tenni az országot. Mindenhonnan csak a pénz elvonás, létszámcsökkentés stb. A bili csak akkor borul ki, mikor baj van. Persze a média egy kicsit megszépíti a dolgot és máris a felelősökből hősök lesznek, hiszen megoldották a problémát. Még ki is tüntetik őket. Egyébként ilyenkor miért nem lehet azokat munkába fogni, akik szinte életükben nem dolgoztak, de mégis kapnak segélyt? Ha már a katonák nagyja Afganisztánban, Maliban van...
Természetesen te, hogy munkából több száz km távolról megpróbáltál hazaérni a családodhoz, na meg az időjárás.
Egyébként meg a felelősöket hosszú évekre visszamenőleg is lehetne találni. Nem most kezdték tönkre tenni az országot. Mindenhonnan csak a pénz elvonás, létszámcsökkentés stb. A bili csak akkor borul ki, mikor baj van. Persze a média egy kicsit megszépíti a dolgot és máris a felelősökből hősök lesznek, hiszen megoldották a problémát. Még ki is tüntetik őket. Egyébként ilyenkor miért nem lehet azokat munkába fogni, akik szinte életükben nem dolgoztak, de mégis kapnak segélyt? Ha már a katonák nagyja Afganisztánban, Maliban van...
krecsi2013-03-17 09:28:00 // 2340
Míg egyes népcsoport ki nem vágja a fákat...
droberto2013-03-16 22:40:46 // 2339
A hófogókat nemrég szerelték le.
Azt mondják, hogy semmit nem ér, de kötelező kirakniuk.
Az erdősávval viszont jól lehet védekezni...
Azt mondják, hogy semmit nem ér, de kötelező kirakniuk.
Az erdősávval viszont jól lehet védekezni...
Dömpi (il dottore)2013-03-16 22:30:51 // 2338
Én ott voltam az M1-en. Hihetetlen.Kénytelen voltam erről blogot írni!
Kazes☻2013-03-16 17:56:17 // 2336
Nevetni fogsz... pont ez a példa jutott eszembe nekem is, mikor írtam.
Zsolt1552013-03-16 17:36:10 // 2335