Xixo2009-11-13 01:31:11 // 1984
Mindenütt vannak bajok, csak mi nem hallunk róla. Ezért lehet olyanokat hallani pl, hogy bezzeg Németországban... :))
Wickey2009-11-12 23:47:20 // 1983
ne is mondd bazzeg, a cégnél már hülyét kapnak október óta hogy lassacskán csak 11-re érek be mindennap melózni. Enyhe kontrasztként meg a Zrínyi utcában meg fogtam egy akkora kátyút a múltkor, hogy aszittem tojás lesz a vacsi új zender szettem, mind a négy, de még a pótkerék is.
Kazes☻2009-11-12 22:54:09 // 1982
A szomszédban is vannak bajok. :)
Kazes☻2009-11-07 21:23:57 // 1981
Mindennapos dolog. Sajnos. A sor végeláthatatlan. :(
Kazes☻2009-11-07 21:22:42 // 1980
Unokáink sem fogják látni. :)
imi1562009-11-06 21:33:58 // 1979
Ilyent már csináltak itt nálunk,Szombathely környékén is.
Tök sima,pár éves aszfaltot martak fel és aszfaltoztak újra:P!
Sztem a kivitelező,valakinek a valakije lehetett:S!
Tök sima,pár éves aszfaltot martak fel és aszfaltoztak újra:P!
Sztem a kivitelező,valakinek a valakije lehetett:S!
krecsi2009-11-06 21:29:59 // 1978
Pedig az M2-t tavaly is csinálták. Akkor szükség is volt rá. Dunakeszinél pedig jól elbaszták azt a körforgalmat. Nem igaz, hogy nem lehet az új aszfaltot a régivel összehozni. Na meg a 2 körforgalom közti pár száz méter hullámvasutat is leaszfaltozhatták volna.
Kau2009-11-06 21:12:32 // 1977
Szerintetek ki dönt arról, hogy egy időben aszfaltozzák a 2-es elkerülőt (M2) és a 2-es főutat Dunakeszinél? Valami nagyon okos ember lehetett.
És azt nem értem, hogy miért kell TÖKÉLETES minőségű utat felmarni kilométereken keresztül és új réteget ráhúzni. Nem találnak már szar utat? Jöjjenek felénk. Nógrád megyében lassan már csak terepjárókkal lehet közlekedni a falvak között...
És azt nem értem, hogy miért kell TÖKÉLETES minőségű utat felmarni kilométereken keresztül és új réteget ráhúzni. Nem találnak már szar utat? Jöjjenek felénk. Nógrád megyében lassan már csak terepjárókkal lehet közlekedni a falvak között...
imi1562009-11-06 21:00:17 // 1976
Néhány emberöltő kellene hozzá:((!
krecsi2009-11-06 20:39:23 // 1975
Kazes☻2009-11-03 22:14:04 // 1974
Helyesbítek, már van zebra. De minek? Mindegy. Van.
Kazes☻2009-11-02 12:57:26 // 1973
És az illetékesek meg tennék a dolgukat ahogy azt kell(ene). :)
Kazes☻2009-11-02 12:52:37 // 1972
Oh, köszönöm a felmentésed, de jó lenne már ha ez fel sem merülne az emberben. :)
csocsi2009-11-02 12:50:45 // 1971
Az nem baj, hogy neked eszedbe jut. Hanem az, hogy akinek kellene annak nem jut eszébe :(((
Kazes☻2009-11-02 12:27:01 // 1970
Csak úgy megnyugtatásúl az autósoknak, mi? Hogy látjátok, mi dolgoz(gat)unk, a kátyúk sem miattunk vannak, lesznek, stb?! :)))
Mit lehet tudni?! Akár még ez is lehet. Vagy talán így könnyebb lopni az adóforintokból. Jajj de kár, hogy ez egyáltalán eszembe tud jutni. :)
Mit lehet tudni?! Akár még ez is lehet. Vagy talán így könnyebb lopni az adóforintokból. Jajj de kár, hogy ez egyáltalán eszembe tud jutni. :)
csocsi2009-11-02 12:22:37 // 1969
De legalább észrevették az emberek, hogy valakik dolgoz(gat)nak az utakon.
Lehet ez volt a cél? :)
Lehet ez volt a cél? :)
Kazes☻2009-11-02 12:04:13 // 1968
Amiről írtam, ott nincs zebra. Eddig is be-be tudtak fordulni az autók (nem állítom, hogy sosem volt ott baleset), viszont most így még rosszabb lett a Szerémin a közlekedés. Valahogy nem értem. Tele rakják lámpákkal - talán azért, hogy minél tovább a városban tartsák az autókat- és lakótelepeket építenek mellé végig. De jó! Biztos valami okos emberke találta ezt így ki. :(
Kazes☻2009-11-02 11:58:45 // 1967
Talált, süllyedt. Ez pont a Városmajor utcában készült. :)
Zsolt1552009-11-02 07:03:28 // 1966
Sajnos azokon a gyalogátkelőkön ahol lámpát szerelnek, már történt halálos gázolás. :-(((
Zsolt1552009-11-02 07:02:02 // 1965
II. kerületben elég sok zebrát fognak így átalakítani. Látom a Városmajor utcában elkezdték már.
Az időzítés tényleg nem az erőssége egy-két kivitelező cégnek. A múltkor a Grassalkovich úton dolgoztak így. Reggel befelé, délután a kifelé vezető oldalon, hatalmas dugót okozva. Igaz, ha pont fordítva dolgoztak volna, nem lett volna káosz. De legalább észrevették az emberek, hogy valakik dolgoz(gat)nak az utakon.
Az időzítés tényleg nem az erőssége egy-két kivitelező cégnek. A múltkor a Grassalkovich úton dolgoztak így. Reggel befelé, délután a kifelé vezető oldalon, hatalmas dugót okozva. Igaz, ha pont fordítva dolgoztak volna, nem lett volna káosz. De legalább észrevették az emberek, hogy valakik dolgoz(gat)nak az utakon.
ystuc2009-11-02 06:26:08 // 1964
Salgótarjánban van egy kereszteződés, ahol régebben elég sok halálos baleset volt, leginkább hétvégente. Szereltek fel lámpákat, mert az úgy jó. Hétvégére mindig villogóra állítják...
Kazes☻2009-11-01 23:01:32 // 1963
Zsolt1552009-10-16 05:46:16 // 1962
Inkább szánalmas már. A rádióban nyilatkozott a 4-es metró projekt igazgatója, hogy BAMCO már a tender kiírásakor túl rövid határidőt adott meg a terv megvalósítására. De még így is megéri neki megépíteni, mert a várható kötbér még így bőven belefér a várható munkadíjába.
Szerinte sokan nyernek így, pályázatot.
Szerinte sokan nyernek így, pályázatot.
Xixo2009-10-16 02:25:53 // 1961
A meglepő az lenne, ha nem csúszna. :))
Azt se értem, ha 28 héttel tart tovább a fúrás, akkor az miért 10 hónap??
Azt se értem, ha 28 héttel tart tovább a fúrás, akkor az miért 10 hónap??
Kazes☻2009-09-22 19:43:02 // 1959
Úgy látszik, hogy csak ehhez értenek. Mármint a parasztvakításhoz, no meg a lenyúláshoz...... :(
Zsolt1552009-09-22 07:16:53 // 1958
Combino-betegség a Van Hool buszoknál!
A hétfőn forgalomba állt 4 buszból 3-at vissza kellet vontatni az első műszakban. Eddig a klímaberendezések beszerelése a többi kisebb-nagyobb rendszerillesztési és szervizmunkával (kétharmaduk alváztörött volt) együtt mintegy 10 millióba kerül a forgalomba állítás buszonként.
A BKV szerint a Combinókhoz hasonló gyermekbetegségekről van szó.
A hétfőn forgalomba állt 4 buszból 3-at vissza kellet vontatni az első műszakban. Eddig a klímaberendezések beszerelése a többi kisebb-nagyobb rendszerillesztési és szervizmunkával (kétharmaduk alváztörött volt) együtt mintegy 10 millióba kerül a forgalomba állítás buszonként.
A BKV szerint a Combinókhoz hasonló gyermekbetegségekről van szó.
Zsolt1552009-09-21 07:27:14 // 1957
Szakember biztosan nincs köztük! Sajnos egyre inkább csak a visszafejlődés látható. :-(((
A médiában pedig folyamatosan nyomják a parasztvakítást.
A médiában pedig folyamatosan nyomják a parasztvakítást.
Kazes☻2009-09-18 22:47:20 // 1956
Újabb lámpás kereszteződés került a Szerémi útra (Bp.XI.).:(((
Már tényleg azt hiszem, hogy csupa idióta intézi a város dolgait.Őrület.:(
Már tényleg azt hiszem, hogy csupa idióta intézi a város dolgait.Őrület.:(
Kazes☻2009-09-12 21:16:01 // 1955
Persze, hogy az lenne a célja a P+R -nek, csak próbáltam ironikusan fogalmazni. :)))
Zsolt1552009-09-12 01:32:21 // 1954
Szerintem pont az lenne a célja a P+R parkolónak, hogy ott hagyják az autókat, és NE a városban pöfögjenek.
Mondjuk így fizetnek parkolási díjat, aki meg ezek után autózik, arra meg majd rá lehet tolni a "dugó díjat".
Mondjuk így fizetnek parkolási díjat, aki meg ezek után autózik, arra meg majd rá lehet tolni a "dugó díjat".
Kazes☻2009-09-11 20:53:39 // 1953
Ez úgy kezdődött, hogy az Europark parkolóját és az Obi parkolóját tették fizetőssé, mert a sok "paraszt" aki nem akart a belvárosba autózni itt lerakta, majd kiraktak megállni tilos táblákat és a szabad helyeket szűkítették így vagy úgy, pl. a képen is látható korlátokkal.
De hát nem értem mit nem értesz! Ez a F E J L Ő D É S nálunk, még mindig nem értünk oda Európába, de talán még a kanyarban sem vagyunk. De az is lehet, hogy kezdenek gyűjtögetni, mert 100milliós (?) elvonást akarnak az önkorm.októl.
De hát nem értem mit nem értesz! Ez a F E J L Ő D É S nálunk, még mindig nem értünk oda Európába, de talán még a kanyarban sem vagyunk. De az is lehet, hogy kezdenek gyűjtögetni, mert 100milliós (?) elvonást akarnak az önkorm.októl.
Zsolt1552009-09-11 20:42:19 // 1952
Az ingyenes P+R parkolót fizetőssé tették a Határ úti metróállomásnál.
Köbánya-Kispestnél lévő végállomás megközelítése nem egyszerű az "ideiglenesen" leállt építkezés miatt.
Aztán utána meg sápadozik, és csodálkozik a város "hozzáértő" vezetése, hogy sok az autó az utakon.
A lehetőséget sem adják meg az állampolgárnak, hogy minél előbb átszálljon a Budapesti Közlekedési Végkielégítő Zrt. által üzemeltetett sokszor elég koszos járművekre.
Köbánya-Kispestnél lévő végállomás megközelítése nem egyszerű az "ideiglenesen" leállt építkezés miatt.
Aztán utána meg sápadozik, és csodálkozik a város "hozzáértő" vezetése, hogy sok az autó az utakon.
A lehetőséget sem adják meg az állampolgárnak, hogy minél előbb átszálljon a Budapesti Közlekedési Végkielégítő Zrt. által üzemeltetett sokszor elég koszos járművekre.
Kazes☻2009-09-05 15:53:47 // 1951
És érdekes módon, mikor az asszony vett egy bérletet nem kevés pénzért, ilyen fura pecsétet nyomtak a nyugtára. Nagyon meglepődtem rajta. De, hát így kell - többek között - lopni a közvagyont.
Ezért kérdem én újra és újra, hogy hányszor kell fizetni a tömegközlekedésért???
Persze ez csak költői kérdés marad örökre.
Ezért kérdem én újra és újra, hogy hányszor kell fizetni a tömegközlekedésért???
Persze ez csak költői kérdés marad örökre.
ystuc2009-08-29 08:05:48 // 1950
Hát a vonat egy vicc. Nem emléxem mikor ültem rajta utoljára, de gondolom azóta nem javult semmi...
A héten Sopronban voltunk, és az egyik ismerősünknek vissza kellett jönnie Bp-re munkaügyben, így nem tudott velünk maradni tovább. A mi kocsinkkal jött, és vonattal utazott vissza. A vonatjegy 3200 Ft körüli összegbe került, és 3 óra 10 perc volt az út. Azaz csak lett volna, mert az előtte menő vonat elé egy öngyilkos beugrott, és ők már nem tudtak tovább menni. 2 órát álltak a helyszínelés miatt. Jó, ez mondjuk nem mindennapi eset, de szívás.
Mindent összevetve az autó olcsóbb. Ha 2, vagy több személy utazik együtt, akkor meg aztán főleg. És ugye sokkal kényelmesebb is kocsival.
És akkor még nem beszéltem a Volánbusz jegyárairól. Na, az is elég durván el van szállva, attól meg aztán főleg olcsóbb kocsival...
A héten Sopronban voltunk, és az egyik ismerősünknek vissza kellett jönnie Bp-re munkaügyben, így nem tudott velünk maradni tovább. A mi kocsinkkal jött, és vonattal utazott vissza. A vonatjegy 3200 Ft körüli összegbe került, és 3 óra 10 perc volt az út. Azaz csak lett volna, mert az előtte menő vonat elé egy öngyilkos beugrott, és ők már nem tudtak tovább menni. 2 órát álltak a helyszínelés miatt. Jó, ez mondjuk nem mindennapi eset, de szívás.
Mindent összevetve az autó olcsóbb. Ha 2, vagy több személy utazik együtt, akkor meg aztán főleg. És ugye sokkal kényelmesebb is kocsival.
És akkor még nem beszéltem a Volánbusz jegyárairól. Na, az is elég durván el van szállva, attól meg aztán főleg olcsóbb kocsival...
Kazes☻2009-08-28 21:07:33 // 1948
Mást már nem is tudnak, de szép csúsztatni azt igen. Főleg a zsebükbe. :(
Zsolt1552009-08-28 20:40:03 // 1947
Amig a BKV-nál az Akácfa utcában a vezetők egymásnak osztják a nagy pénzt, meg a napi(!) 159.000.-Ft-os jutalmakat a kiemelkedő(?) munkájukért, addig elfelejtik, hogy az utasokból élnek, és lehet, hogy a járműveket karbantartására kellene fordítani ezt a sok pénzt.
Vagy az is lehet, hogy az utasok zavarják őket a legjobban???
Tegnap a 178-as busz esett szét félúton az Astoria és az Uránia megállók között. Belement a kátyúba, és leszakadt hátsó vészhárítójának egy darabja.
A nagy budapesti valóság:
Vagy az is lehet, hogy az utasok zavarják őket a legjobban???
Tegnap a 178-as busz esett szét félúton az Astoria és az Uránia megállók között. Belement a kátyúba, és leszakadt hátsó vészhárítójának egy darabja.
A nagy budapesti valóság:
Zsolt1552009-08-28 07:04:57 // 1946
Ez már tényleg lerágott csont, de minap a hírekben megütötte a fülem, hogy milyen finoman próbálják ledugni az emberek torkán a Margit-híd sokkal magasabb felújítási költségeit.
2009-es Fővárosi költségvetésben 13 milliárd forintot (bruttó) szántak a munkákra. Aztán történt ami történt, és végül a tender eredményhirdetésén a nyertes pályázó nettó(!) 21 milliárdos ajánlata győzött.
Lényegében 26,25 milliárdért, azaz dupla annyiért végzik el munkát.
Szép csúsztatás.
műszakifórum.hu
2009-es Fővárosi költségvetésben 13 milliárd forintot (bruttó) szántak a munkákra. Aztán történt ami történt, és végül a tender eredményhirdetésén a nyertes pályázó nettó(!) 21 milliárdos ajánlata győzött.
Lényegében 26,25 milliárdért, azaz dupla annyiért végzik el munkát.
Szép csúsztatás.
műszakifórum.hu
Kau2009-08-25 08:32:46 // 1945
"Megcsinálták" felénk az utat. Volt pár igazán nagy kátyú, amiket már a buszok is kikerültek (hiányzott a fél út). Ugye a kátyúnak van egy "hivatalos" mérete. Talán 40x40 és 8cm mély vagy valami ilyesmi. Az felett úthiba. Namost. Tettek aszfaltot a lyukakba, de nem szintre csinálták, csak, hogy ne legyen hivatalosan is kátyú! Tettek bele anyagot. Most csak 3 cm méllyek! A többi 1000 lyuk meg ott maradt. A tököm tele van, hogy lehúzzák az emberről a pénzt és ilyen utat csinálnak. Először azt gondoltuk, hogy erre jön majd egy új réteg és alá javítanak. De semmi gép mozgás és ennek már 3 hete. Alig hiszem el, hogy ilyet lehet ma csinálni Magyarországon.
Kau2009-08-25 08:26:17 // 1944
Tegnap is volt róla szó a tévében, hogy 25km megtétele 50 perc a kis piros vonattal. (Felénk is ezért szüntették meg.) Már alig járt vele valaki.
Zsolt1552009-08-25 08:09:03 // 1943
Tegnap egy siófoki partner cégnek vittünk le 2 db. autót reggel 09.00.-re. Átadás után kiballagtunk a vasútállomásra, hogy vonattal jövünk majd Pestre.
Igen, de augusztus 24-től már téli(?) menetrend van érvényben a MÁV-nál, így csak reggel 9.00-kor, 16.02-kor, és 19.54-kor van közvetlen vonat a Balatontól Budapestre. A többi Székesfehérvári átszállással közlekedik.
Az eredmény:
Autó:
üzemanyagköltség (2 autóé): 4200.- Ft, (éves autópálya-matrica van rajtuk)
menetidő: kb.1 óra 10 perc (háztól-házig)
Vonat:
jegyár (2db.): 3760.- Ft,
menetidő: 3óra 5 perc (2óra 54 perc menetidő + a késés), csak a Déli-pu.-ig.
Fehérvárig gyorsvonat (koszos, mint a ...) Fehérvártól klímás Flirt személyvonat. Onnantól csak plusz jegy megvásárlása ellenében lehetett volna IC-vel jönni.
Ezek után nem értem, miért csodálkoznak, hogy egyre kevesebben utaznak vonattal.
Igen, de augusztus 24-től már téli(?) menetrend van érvényben a MÁV-nál, így csak reggel 9.00-kor, 16.02-kor, és 19.54-kor van közvetlen vonat a Balatontól Budapestre. A többi Székesfehérvári átszállással közlekedik.
Az eredmény:
Autó:
üzemanyagköltség (2 autóé): 4200.- Ft, (éves autópálya-matrica van rajtuk)
menetidő: kb.1 óra 10 perc (háztól-házig)
Vonat:
jegyár (2db.): 3760.- Ft,
menetidő: 3óra 5 perc (2óra 54 perc menetidő + a késés), csak a Déli-pu.-ig.
Fehérvárig gyorsvonat (koszos, mint a ...) Fehérvártól klímás Flirt személyvonat. Onnantól csak plusz jegy megvásárlása ellenében lehetett volna IC-vel jönni.
Ezek után nem értem, miért csodálkoznak, hogy egyre kevesebben utaznak vonattal.
Kazes☻2009-08-14 13:59:49 // 1942
Zsolt1552009-08-13 23:50:56 // 1940
Úgy legyen. Remélem a politika, és főleg a politikusok nem teszik tönkre ezt a tervet.
Kazes☻2009-08-13 22:18:25 // 1939
Kazes☻2009-08-13 22:16:17 // 1938
Mennyi fog még kiderülni? Hol a vége?
Zsolt1552009-08-03 19:25:38 // 1937
Pedig ebből a több mint 300 milliós kielégítésekből még egy kicsivel több takarításra is futotta volna (talán). :-(((
Kazes☻2009-08-03 19:23:46 // 1936
És akkor nem fogyna annyi benya, stb, stb, stb. :)
Kazes☻2009-08-03 19:20:56 // 1935
Meg még több állami támogatást neki! Tulajdonképpen hányszor kell fizetni, hogy tömegközlekedjen az ember?