A cikk érdekessége még, hogy az egyik képnek forrásaként az Alfa Amore-t jelölték meg.
Zsolt1552011-03-19 08:06:26 // 2134
Zsolt1552011-03-19 08:03:45 // 2133
Hamarosan teljesen átépítik a Blaha Lujza teret.
Egyszer megszüntetik a Corvin áruház és a Rókus kórház parkolóját és egy busz végállomást telepítenek ide. A buszok a Corvint körbejárva egy újonnan kialakított lámpás kereszteződésen keresztül fordulnak majd balra vissza az Erzsébet-híd felé.
A második lépésban az újságíró palota helyére épített és hamarosan nyitó plázának - ez minek kellett a belvárosba -, hogy több vásárlója legyen teret nyitnak. A másik parkolót itt is megszüntetik. Ezzel azt remélik, hogy több vásárló fog bemenni.
Mi lesz azokkal akik eddig itt parkoltak??? Álljanak be a pláza mélygarázsába, még ha nem is akarnak vásárolni, vagy a környező utcákba. Vagy ahova akarnak. De legalább majd lehet könyörögni a dugódíjért, mert zsúfolt a belváros.
Egyszer megszüntetik a Corvin áruház és a Rókus kórház parkolóját és egy busz végállomást telepítenek ide. A buszok a Corvint körbejárva egy újonnan kialakított lámpás kereszteződésen keresztül fordulnak majd balra vissza az Erzsébet-híd felé.
A második lépésban az újságíró palota helyére épített és hamarosan nyitó plázának - ez minek kellett a belvárosba -, hogy több vásárlója legyen teret nyitnak. A másik parkolót itt is megszüntetik. Ezzel azt remélik, hogy több vásárló fog bemenni.
Mi lesz azokkal akik eddig itt parkoltak??? Álljanak be a pláza mélygarázsába, még ha nem is akarnak vásárolni, vagy a környező utcákba. Vagy ahova akarnak. De legalább majd lehet könyörögni a dugódíjért, mert zsúfolt a belváros.
Inter156 (il mascalzone)2011-02-26 20:15:05 // 2132
Ma hogy mentünk Veresegyházán keresztül...akkora gödrök voltak az út közepén,hogy még egyesben is féltem,hogy kitörik a kerék.Sötétben valaki elkapja valamelyiket 60-nal ,egyenlő a halállal:)
Zsolt1552011-01-29 08:50:50 // 2131
Azért, mert következmények nélküli ország vagyunk.
Kazes☻2011-01-28 10:43:37 // 2129
Persze, egyértelmű. Csak költői kérdés volt, tulajdonképpen.
krecsi2011-01-28 07:24:57 // 2128
Engedély van rá, csak szóbeli. Mindenhez csak pénz kell. Ilyeneket nem lehet úgy csinálni, hogy a hivatalos szervek ne vegyék észre. Ehhez nekik is benne kell lenniük. Fejétől bűzlik a hal. A West Balkán ügynél miért nem vizsgálják ki, hogy ki nem vette ezt észre? Vkinek ez a munkája, ezért kapja a fizetését. De valószínűleg azért is kap, hogy ne jól végezze.
Kazes☻2011-01-27 18:12:30 // 2127
És ilyet hogy' lehet kis hazánkban megtenni?!
Zsolt1552011-01-27 18:01:12 // 2126
Kazes☻2011-01-27 15:33:46 // 2125
Zsolt1552011-01-10 18:15:31 // 2124
A retro topicban szoktunk.
De itt is lehet. :-)))
De itt is lehet. :-)))
Kazes☻2011-01-10 17:21:49 // 2123
Zsolt1552010-12-29 08:44:43 // 2122
egyetlen = egyet
Zsolt1552010-12-29 08:43:26 // 2121
Nem tudja valaki, hogy az idei télen a környezetbarát sikosságmentesítést miként értemezik???
Egy-két belvárosi utcán még mindig a letaposott havon lehet közlekedni. Vasárnap sikerült a havazásban a 4-s úton autózni, de 3 óra alatt nem láttunk a főúton munkagépet egyetlen sem.
Egy-két belvárosi utcán még mindig a letaposott havon lehet közlekedni. Vasárnap sikerült a havazásban a 4-s úton autózni, de 3 óra alatt nem láttunk a főúton munkagépet egyetlen sem.
ystuc2010-11-16 14:43:22 // 2119
Én ma kétszer átmentem rajta. :-)
Kazes☻2010-11-16 13:12:19 // 2117
Kazes☻2010-11-12 12:27:42 // 2116
Kazes☻2010-11-10 12:45:13 // 2115
Az önkormányzat is válaszolt, merthogy nekik is írtam. Az ugyan hosszabb (ezért nem mellékelem), de gyakorlatilag végeredményben ugyanez, sőt még örüljünk, hogy egyáltalán és különben is.
Kazes☻2010-11-10 12:38:58 // 2114
Kazes☻2010-11-10 12:07:18 // 2113
Írtam nekik levelet.
"Tisztelt Nemzeti Közlekedési Hatóság
Közép-magyarországi Regionális Igazgatósága!
Tisztelt Hunyadi István Úr!
Tisztelt Papp Péterné ügyintéző!
A Bp. XXII. Kerület, Nagytétényi út – Tarkagéb utca csomópont átépítése, Aldi áruház belső út és parkoló kiépítése, közúti kapcsolatának útépítési engedélye, ill. a tervekben foglaltak ellen szeretnénk kifogással és egyben javaslattal élni.
Mi (én és családom) és a lakókörnyezetünkben élők, - mint azt a melléket levelünkben is láthatja, az egész Kormorán utca, ill. annak lakosai és ingatlan tulajdonosai - tiltakozásunkat fejezzük ki a tervezettel kapcsolatban.
Úgy gondoljuk nem ez a megfelelő megoldás az átépítésre. A környék eddig is elég nagy forgalmú volt, amit - sajnos a zajvédő falak hiányában és a környezet átépítése során egyre inkább hallunk, tapasztalunk -, az azonos szintű vasúti kereszteződés csak tetézett, és ez által rengeteg szennyezőanyag került a lakókörnyezetünk légterébe, melyen most információink szerint végre változtatnak és a vasúti kereszteződés kikerülésével, az út vasút alatti átvezetésével pozitív irányban mozdul el.
Mint azt tudják, a 6-os út és az M0-ás csomópont alul tervezése miatt is igen nagy terhet, forgalmat bonyolít le ez az útszakasz, arról már nem is beszélve, ha az említett utakon baleset történik. Ezért, hogy most az aluljáróval kicsit jobban átjárható lesz a környék, szerintünk a lámpás kereszteződés a legrosszabb megoldás, mert újra csak megfogja a kocsiárdatot és újra a hosszú sorokban ácsorgó autók a mi, ill. a környéken élők, - többek közt egy óvoda is - fogjuk szívni a bűzös, szennyezett levegőt.
Ezért azt kérjük és javasoljuk, hogy a lámpás kereszteződés helyett, itt is alkalmazzanak és építsenek egy körforgalmat, mely egyben magába foglalja a Dózsa György úti útszakaszt is és azzal szemben az Aldi előtti szerviz utat és a Nagytétényi utat mindkét irányban, sőt akár még a Lidl áruház parkoló bejáratának áthelyezését is, tehát a körforgalomba csatlakoztatását.
Úgy gondolom nem az a cél, hogy az autók minél többet álljanak egy helyben ezzel nagyban terhelve a környezetet, hanem minél egyszerűbben és relatíve gyorsabban haladhassanak így is csökkentve az adott környezet levegőszennyezését (bűz, zaj, por, stb.).
Reméljük, számíthatunk megértésére és segítségére!
Tisztelettel:
Budapest, 2010. szeptember 17."
"Tisztelt Nemzeti Közlekedési Hatóság
Közép-magyarországi Regionális Igazgatósága!
Tisztelt Hunyadi István Úr!
Tisztelt Papp Péterné ügyintéző!
A Bp. XXII. Kerület, Nagytétényi út – Tarkagéb utca csomópont átépítése, Aldi áruház belső út és parkoló kiépítése, közúti kapcsolatának útépítési engedélye, ill. a tervekben foglaltak ellen szeretnénk kifogással és egyben javaslattal élni.
Mi (én és családom) és a lakókörnyezetünkben élők, - mint azt a melléket levelünkben is láthatja, az egész Kormorán utca, ill. annak lakosai és ingatlan tulajdonosai - tiltakozásunkat fejezzük ki a tervezettel kapcsolatban.
Úgy gondoljuk nem ez a megfelelő megoldás az átépítésre. A környék eddig is elég nagy forgalmú volt, amit - sajnos a zajvédő falak hiányában és a környezet átépítése során egyre inkább hallunk, tapasztalunk -, az azonos szintű vasúti kereszteződés csak tetézett, és ez által rengeteg szennyezőanyag került a lakókörnyezetünk légterébe, melyen most információink szerint végre változtatnak és a vasúti kereszteződés kikerülésével, az út vasút alatti átvezetésével pozitív irányban mozdul el.
Mint azt tudják, a 6-os út és az M0-ás csomópont alul tervezése miatt is igen nagy terhet, forgalmat bonyolít le ez az útszakasz, arról már nem is beszélve, ha az említett utakon baleset történik. Ezért, hogy most az aluljáróval kicsit jobban átjárható lesz a környék, szerintünk a lámpás kereszteződés a legrosszabb megoldás, mert újra csak megfogja a kocsiárdatot és újra a hosszú sorokban ácsorgó autók a mi, ill. a környéken élők, - többek közt egy óvoda is - fogjuk szívni a bűzös, szennyezett levegőt.
Ezért azt kérjük és javasoljuk, hogy a lámpás kereszteződés helyett, itt is alkalmazzanak és építsenek egy körforgalmat, mely egyben magába foglalja a Dózsa György úti útszakaszt is és azzal szemben az Aldi előtti szerviz utat és a Nagytétényi utat mindkét irányban, sőt akár még a Lidl áruház parkoló bejáratának áthelyezését is, tehát a körforgalomba csatlakoztatását.
Úgy gondolom nem az a cél, hogy az autók minél többet álljanak egy helyben ezzel nagyban terhelve a környezetet, hanem minél egyszerűbben és relatíve gyorsabban haladhassanak így is csökkentve az adott környezet levegőszennyezését (bűz, zaj, por, stb.).
Reméljük, számíthatunk megértésére és segítségére!
Tisztelettel:
Budapest, 2010. szeptember 17."
Kazes☻2010-11-10 11:52:33 // 2112
Pontosan. Csak annyit mondhatunk, hogy DE..... : (
Kazes☻2010-11-10 11:50:51 // 2111
Persze, persze, én is úgy gondoltam. Kellő iróniával. :)))
Zsolt1552010-11-09 20:30:32 // 2109
Az M6-s érdi bevezetője - talán a 18km szelvénynél - már hónapokkal ezelőtt megsüllyedt. Már javították egyszer, de ...
Zsolt1552010-11-09 20:28:02 // 2108
Lehet, hogy a magyar közlekedési szabályok eltérnék a nemzetközitől, de elég szánalmas egyrészről, hogy az Alstom - ennyi idő alatt - nem tudott a hazai előírásoknak megfelelő szerelvényeket legyártania. Pedig azt állítják, hogy ezt csak nekünk tervezték.
Másrészről szánalmas, hogy még nekünk kell gazsulálnunk nekik, mert a szerződések olyanok amilyenek, amit aláírtak.
Másrészről szánalmas, hogy még nekünk kell gazsulálnunk nekik, mert a szerződések olyanok amilyenek, amit aláírtak.
ystuc2010-11-09 20:25:14 // 2107
Jaj, hát már 8 hónapja átadták, olyan nincs, hogy nem kell valamit javítani ennyi ideig!
Zsolt1552010-11-09 20:21:30 // 2106
Szerintem meg nagyon megállt. Tavaly március 16.-án lezárták a Baross teret 3 hónapra, ami még mindig nem telt le. :-)))
zee2010-11-09 16:12:18 // 2105
Én nem vettem észre a táblát múlt héten... nem volt jó élmény. :(
Kazes☻2010-11-09 16:10:19 // 2104
Kazes☻2010-11-09 16:09:48 // 2103
Kazes☻2010-11-08 15:13:59 // 2102
Kazes☻2010-11-04 18:16:51 // 2101
Gerion2010-10-25 20:29:16 // 2100
Hát tudja a fene.... :) Szerintem elég jelképes áron adhatják, csak szabaduljanak tőle, de én most piros Alfa Giuliettát rendeltem, nem pedig kék-sárga Ikarust... :)
Zsolt1552010-10-25 19:51:12 // 2099
Nem írtak árat. Vagy ajándékba adják őket?
Kazes☻2010-10-24 01:00:41 // 2098
Az új hazaira gondoltam. :)
Gerion2010-10-23 23:24:14 // 2097
Volt itt a közelmúltban egy kis kavarodás a buszos szolgáltató cégek között. A vége az lett, hogy a Hajdú Volán repült a városból, és a villamosos DKV vette át az egész boltot, majd egyszerre csak mindenütt zsír új Volvok jártak az egész városban. Rengeteg buszt vettek hirtelenjében.
Így azután a Hajdú Volánon rajtamaradt a helyközi járatokra alkalmatlan sok városi busz, ezekből mehet most Bpestre is, de így is millió eladó buszuk maradt, itt egy lista róluk, ha valaki unná az Alfáját és nagyobbra cserélne... :)
http://www.hajduvolan.hu/files/userfiles/File/PDF%20allomanyok/Elado%20autobuszok/20100609_lista.pdf
A döntő többség régi ócskaság.
Így azután a Hajdú Volánon rajtamaradt a helyközi járatokra alkalmatlan sok városi busz, ezekből mehet most Bpestre is, de így is millió eladó buszuk maradt, itt egy lista róluk, ha valaki unná az Alfáját és nagyobbra cserélne... :)
http://www.hajduvolan.hu/files/userfiles/File/PDF%20allomanyok/Elado%20autobuszok/20100609_lista.pdf
A döntő többség régi ócskaság.
Kazes☻2010-10-23 22:44:12 // 2096
Debrecen is áruló lett? Oda sem jók a saját buszok? Nem úgy volt, hogy hazait vesznek? Nem értem ezeket, de biztos jobban keresnek ezzel az aláíró f@szik. :)
Gerion2010-10-23 22:36:43 // 2095
Edyboy2010-10-23 21:25:07 // 2094
Zsolt1552010-10-23 13:20:55 // 2092
Zsolt1552010-10-23 13:16:29 // 2091
kando.2010-10-18 14:16:38 // 2090
Tök jó :) :)
Ilyenekkel kéne itthon furikázni, főleg helyközi járatokon, vagy akár helyi vonalakon ;-)
Ilyenekkel kéne itthon furikázni, főleg helyközi járatokon, vagy akár helyi vonalakon ;-)
Kazes☻2010-10-18 12:24:03 // 2089
Ja, a többi meg kell a "nokia"-sokra. :)
Zsolt1552010-10-18 07:22:19 // 2088
Kazes☻2010-10-17 23:37:14 // 2087
Szerintem nagyon jó és inkább erre (és a hasonlókra) kellene gyúrni és nem a 'levetett' nyugati xarokra. Sőt! :)
Gerion2010-10-17 23:31:20 // 2086
Eléggé sci-fi, de határozottan ötletes tanulmány...